WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Doradca klienta w EACTIVE – czy ta praca jest dla Ciebie?

doradca klienta

Mamy świetną wiadomość dla wszystkich entuzjastów pracy z klientem! Obecnie w EACTIVE odbywa się rekrutacja i chcielibyśmy powiększyć nasz zespół o nowego doradcę klienta! Zastanawiasz się, czy to praca dla Ciebie? Może chciałbyś spróbować, jednak nie jesteś pewien co czeka Cię w EACTIVE? Rozwiejemy Twoje wątpliwości, ale zacznijmy od początku – zobacz jak ogólnie wygląda praca doradcy, jakie są obowiązki handlowców w naszym Zespole Sprzedaży, czym się kierujemy i jakie cechy są pożądane na tym stanowisku. #wiemyjak

Doradca klienta niejedno ma imię

W Polsce praktycznie w każdej branży przyjmuje się doradców klienta i zapotrzebowanie na to stanowisko utrzymuje się na stałym, wysokim poziomie. To zawód wymagający pewnych umiejętności i cech charakteru, który w efekcie przynosi dużą satysfakcję z działań. Obowiązki osób na tym stanowisku różnią się od siebie w zależności od branży, na pewno łączy je jedna podstawowa cecha – zawsze pracuje się z klientem. Doradca klienta doradza zakup produktu/usługi, w wielu firmach odpowiedzialny jest też za pozyskiwanie klientów, ich obsługę i budowanie długotrwałych relacji. Zakres obowiązków określa dana firma i czasem pod tym pojęciem kryje się również osoba odpowiadająca za posprzedażowy kontakt z klientem.

Kto najlepiej sprawdzi się na takim stanowisku? Przede wszystkim osoby komunikatywne, z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi i negocjacyjnymi. W cenie jest również umiejętność odpowiedniej analizy potrzeb klienta i dostosowania do niego oferty oraz wysoka kultura osobista.

Doradca w EACTIVE…faktycznie doradza!

W naszej firmie doradcy nigdy nie wykonują telefonów „na zimno”. Dzięki widoczności w internecie (m.in. jesteśmy w TOP3 już od 2 lat pod frazami związanymi z pozycjonowaniem w wyszukiwarce Google) klienci kontaktują się z nami sami. Doradca w EACTIVE ma za zadanie podtrzymać ten kontakt, poznać potrzeby i cele biznesowe potencjalnych klientów i dobrać dla nich najkorzystniejszą ofertę. Praca w Zespole Sprzedaży wymaga umiejętności słuchania i odpowiedniego doradzania klientom, nawiązywania z nimi pozytywnych relacji oraz rozumienia całokształtu działań marketingowych w internecie. To praca rozwojowa dla osób lubiących wyzwania i pracę z klientem, które posiadają ponadprzeciętny potencjał handlowy.

W EACTIVE dbamy o profesjonalne doradztwo i świadczenie najwyższej jakości usług dla naszych klientów, nie zapominamy również o pracownikach, tworząc sprzyjającą atmosferę w pracy. Wiemy, że dobra atmosfera sprawia, że działamy efektywniej i chcemy się rozwijać. Kreatywna branża to też… odrobina szaleństwa :) Nie straszne nam przebieranie się w pracy, ciekawe konkursy czy warsztaty. O wszystkich naszych inicjatywach i wydarzeniach w EACTIVE możesz przeczytać w tym miejscu.

Czy szukamy właśnie Ciebie?

Spróbuj swoich sił i jeżeli faktycznie czujesz, że to Ty powinieneś zająć stanowisko doradcy klienta w EACTIVE nie zwlekaj! Prześlij nam swoje CV. Szczegóły związane z rekrutacją na to stanowisko znajdują się tu.

28/06/2016
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

Tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to