WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Poznajemy lepiej kolejną metodą pozyskiwania linków

szkolenie z content +outreach

W ostatnim wpisie informowaliśmy o szkoleniu dotyczącym metody pozyskiwania linków opartej o broken link building, w którym uczestniczył Jakub Lisiecki. Tym razem nasz Koordynator Zespołu SEO poszerzał wiedzę na kolejnym szkoleniu dowiadując się więcej o innej technice – tzw. content + outreach. #wiemyjak

Wspomniana metoda wyróżnia się skutecznością, a także pozwala pozyskiwać linki bardzo dobrej jakości. Łączy działania content marketingowe z link buildingiem i w dużej mierze opiera się na nawiązywaniu relacji z blogerami. Na zagranicznych rynkach cieszy się dużą popularnością i uznawana jest za jedną z najlepszych metod pozyskiwania linków.

Szkolenie prowadził Artur Strzelecki, który po kolei omawiał najważniejsze zagadnienia dotyczące Content + Outreach – m.in. jego stosowania, wyznaczania celów, przygotowywania contentu, a także sposobów pomiary efektów. Jest to dosyć czasochłonna metoda, gdzie dużą ilość czasu zajmują przygotowania, a w szczególności dobór tematu i contentu, znalezienie odpowiednich osób, do których należy się zwrócić, a także monitoring i mierzenie efektów. Cieszymy się, że mieliśmy możliwość lepiej ją poznać zarówno teoretycznie, jak i w praktyce na realnych przykładach, dzięki czemu możemy skorzystać z tej wiedzy w naszych codziennych działaniach.

16/12/2016
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to