Praktyczne szkolenie z reklamy w Google Shop

Wiemy jak ważne jest efektywne tworzenie kampanii w Google Shop oraz odpowiednie jej zoptymalizowanie, dlatego też 20.10.2015 Kasia Zielińska, Filip Kaźmierczak, Mateusz Sipa, Rafał Wojtalik i Sławek Węgliński poszerzali swoją wiedzę na zaawansowanym szkoleniu dotyczącym reklamy w Zakupach Google.

Tym razem cały dział AdWords i Konwersji zgłębiał swoją wiedzę w tym zakresie i dzięki temu wiedzą jak wykorzystać ją w praktyce. Podczas szkolenia poruszane były także zagadnienia dotyczące odpowiednich ustawień konta w Google Merchant Center, najlepszych praktyk w tworzeniu kampanii PLA oraz remarketingu dynamicznego. Nad całym wydarzeniem czuwali zaangażowani trenerzy, między innymi znany już nam Krzysztof Modrzewski oraz debiutujący Łukasz Piątek. Było to według naszego zespołu jedno z ciekawszych szkoleń w ramach Akademii Google Partners.

Jak widać wykorzystujemy każdą szansę, aby jeszcze lepiej wiedzę teoretyczną wykorzystywać w praktyce. Ogromnie cieszymy się, że po raz kolejny mogliśmy uczestniczyć w szkoleniu, zdobywając nowe doświadczenia i nowe pomysły.

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz