XXII SEMcamp – nasza relacja z wydarzenia!

Uczestnictwo w konferencjach pozwala nam na nieustanne poszerzanie wiedzy i rozwój naszych umiejętności, dlatego nie mogło nas zabraknąć na XXII SEMcampie! Przedstawiamy krótką relację z tego wydarzenia, na którym pojawił się cały nasz Zespół Reklam Google. #wiemyjak

zespół reklam google

Czym jest SEMcamp?

To nie nasza pierwsza wizyta na SEMcampie – mieliśmy okazję być na 19stej edycji tego wydarzenia w Warszawie. Jest ono skierowane do specjalistów branży SEM i przyciąga rzesze entuzjastów, ponieważ pozwala pogłębić wiedzę z zakresu marketingu w wyszukiwarkach. Uczestnicy mogą posłuchać prelekcji specjalistów i dowiedzieć się więcej o reklamie w internecie. SEMCamp to jednak nie tylko ogromna dawka przydatnej wiedzy, ale również możliwość wymiany doświadczeń z osobami z branży.

Wartościowe prezentacje

Spotkanie było poświęcone przede wszystkim reklamom w AdWords i analityce internetowej, a uczestnicy mogli wysłuchać siedmiu ciekawych prezentacji. Często pojawiał się temat automatyzacji – zarówno w tworzeniu kampanii Google Shopping, jak i np. przy Doubleclick Search. Prelegenci przedstawiali konkretne przykłady – Tomasz Sobiesiak wyjaśniał zasady tworzenia i optymalizacji Google Shopping, pokazując case study.

Grzegorz Gąsiewski poruszył natomiast temat Autobiddingu w AdWords, opisując, o czym należy pamiętać przy migracji kampanii z bidowania manualnego i jak tworzyć efektywne kampanie wykorzystując wspomniany autobidding (jest to automatyczne ustalanie stawek). To jedna z prezentacji, która faktycznie przykuła naszą uwagę i poznaliśmy ciekawe spojrzenie na ten temat – otrzymaliśmy konkretne rady, jak oceniać skuteczność bidowania pod CPA, a także w jaki sposób możemy zmieniać CPA, aby nie miało to negatywnego wpływu na kampanię.

Do jednych z bardziej wartościowych prezentacji zaliczamy również wystąpienie Marty Siekierskiej:Odkrywanie marek w świecie mobile. O skutecznej reklamie na Facebooku.” Poznaliśmy wiele ciekawych danych i statystyk. Pokazanie różnych case study oraz przykładów udanych kampanii na Facebooku było dla nas inspirujące i na pewno wykorzystamy zdobytą wiedzę w przyszłości.

rezentacje semcamp

Wartościowa prelekcja to również taka, która… zaskakuje. Na SEMcampie mieliśmy okazję zetknąć się z wieloma ciekawostkami, a pozytywne zaskoczenie przypisujemy Przemysławowi Modrzewskiemu, który w interesujący sposób przedstawił temat Integracji danych i podkreślił, że skuteczne planowanie atrybucji jest możliwe tylko po otrzymaniu spójnych i integralnych danych w całej firmie. Jest to podstawa przed przystąpieniem do planowania działan marketingowych opartych na danych. Na koniec czekała na nas prezentacja zagranicznego prelegenta – Matz Lukmani z Google opowiedział o data driven attribution. Wspomniana funkcja pozwala za darmo czerpać z danych dostępnych w płatnej wersji Google Analytics.

Podsumowując, cieszymy się z uczestnictwa w kolejnym SEMCampie i sądzimy, że to wydarzenie wpisze się na stałe w nasz kalendarz. Dziękujemy prelegentom za dawkę wiedzy i inspiracji!

11/04/2017
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

Tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE sp. z o.o.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Zostań Bajkowym Bohaterem III
Weź udział