WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Twitter wdraża opcje wideo dla reklamodawców

Twitter podąża za najnowszymi trendami i pragnie wyjść z jak najatrakcyjniejszą ofertą dla reklamodawców, dzięki której będą mogli oni lepiej promować swoje aplikacje. Zmiany zapowiadane są w obszarze reklam wideo, gdyż to właśnie ta forma przekazu obecnie cieszy się dużą popularnością i jest uznawana za jedną ze skuteczniejszych form reklamowych. Jaką propozycję podsuwa Twitter? Sprawdźmy.

Twórcy portalu mają bardzo dobre podstawy badawcze ku temu, by iść właśnie w stronę wideo. Z badań Research Now wynika, że większość, bo aż 82% użytkowników Twittera ogląda filmy w serwisie, a 90% ogląda wideo poprzez urządzenia mobilne. Dane wskazują na fakt, że wideo wyprzedza obecnie wiele innych form przekazu i reklamowanie się przy użyciu filmików może przynieść wiele korzyści.

Zespół Twittera postanowił więc wdrożyć kilka nowych opcji związanych z filmikami wideo, jak na przykład automatyczne odtwarzanie przyciągające uwagę. Obecnie dużym wyzwaniem jest stworzenie reklamy, która wzbudzi zainteresowanie – jak wiadomo, ich ilość jest ogromna i przedarcie się ze swoją ofertą nie należy do najłatwiejszych zadań. Specjaliści jednak nieustannie podkreślają rolę wideo i publikowanie go w taki sposób, aby efektywnie zaangażować i zainteresować użytkownika. Istnieją różne metody budujące zaangażowanie, Twitter jednak przekonuje do swoich rozwiązań generujących uwagę. Wśród najnowszych propozycji dla reklamodawców znalazła się również możliwość pokazania zapowiedzi ich aplikacji. Według danych przedstawionych przez Twittera, ten format publikacji skłania aż trzykrotnie bardziej do pobrania aplikacji, niż tradycyjne zdjęcia. Dodatkowo rozwinięty został również mechanizm targetowania i dzięki użyciu specjalnych narzędzi można korzystać z różnych możliwości targetowania (lokalizacja, zainteresowania użytkowników, słowa kluczowe). Czy to przekona reklamodawców do skorzystania z propozycji?

Więcej informacji dostępnych jest na blogu Twittera.

28/09/2015
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to