Nasze narzędzia usprawniające pracę w firmie

naszędzia usprawniajace pracę

Jak uprawnić pracę w firmie? Co zrobić, aby zautomatyzować przepływ danych? Jak zadbać o oszczędność czasu pracy? Te kwestie mogą spędzać sen z powiek niejednego przedsiębiorcy. Są jednak sposoby, aby za pomocą jednego kliknięcia załatwić zadanie, które wcześniej zajmowało kilka godzin. Co to za złoty środek? Należy postawić na stworzenie pewnych narzędzi, dzięki którym praca jest nie tylko szybsza, ale i zdecydowanie przyjemniejsza. Dzielimy się naszymi pomysłami i strukturą organizacyjną narzędzi, które poprawiają naszą efektywność.

Zorganizowany system narzędzi

Nasz zintegrowany system narzędzi wspomaga pracę wszystkich działów. Każdy dział może wykorzystywać wybrane softy, co pozwala na zdecydowanie szybsze i łatwiejsze wykonywanie pracy. W szczególności przydatne są one w Dziale Pozycjonowania, gdzie dzięki nim możemy monitorować frazy klientów, a także korzystać z rozbudowanych baz danych. Przydaje się też narzędzie umożliwiające szybkie i bezproblemowe zlecenie tekstu copywriterom. Bazujemy na aplikacjach wspomagających kwestie organizacyjne, jak i związane z zarządzaniem biurem obsługi klienta i rozliczeniami. Wprowadzając wybrane narzędzia możemy kontrolować różnorodne procesy odbywające się w firmie, sprawniej prowadzić działania związane z pozycjonowaniem oraz zlecać zewnętrznie zadania i je na bieżąco sprawdzać. Nasze aplikacje przygotowujemy sami, są one wynikiem rzetelnej pracy naszego specjalisty zajmującego się programowaniem.

Sprawny monitoring pozycji i działania SEO

W naszej pracy niezwykle ważne jest nieustanne kontrolowanie i monitoring podejmowanych działań SEO. Dysponując wiedzą odnośnie efektów naszej pracy widzimy, co jeszcze możemy zmienić bądź poprawić. Jest to także cenna wiedza dla naszych klientów, którzy mogą łatwo sprawdzić realizowane przez nas zadania. Tak działa Mosad3 – nasz niezawodny pomocnik przy monitorowaniu pozycjonowanych fraz, wspomagany przez Stat4Seo, dzięki któremu możemy łatwo i szybko sprawdzać pozycje wybranych fraz i dostosowywać pracę do zaistniałej sytuacji. Narzędzia, z których korzystamy umożliwiają również zlecanie zadań osobom pracującym zdalnie, organizację i kontrolę ich pracy oraz bieżące rozliczanie. Każde z nich pozwala na zlecenie zadań w wybranych obszarach i są to m.in.:

  • TrustNet – zakładanie profili na stronach

  • LinksNet – generowanie adresów do statystyk i domen

  • CommentNet – pisanie komentarzy na blogach

  • KatNet – dodawanie wpisów do katalogów stron i firm

  • PostNet – kontakt i współpraca z blogerami

  • SzeptNet – marketing szeptany na forach

  • Dexter2 – zlecanie tekstów

Nad unikalnością tekstów napisanych przez pracowników zdalnych czuwa Kanalia2, sprawdzający czy przesłany tekst nie jest plagiatem. Linki, które znajdują się na poszczególnych stronach również możemy kontrolować korzystając z WatchNetu – na bieżąco sprawdza, czy linki znajdujące się przykładowo w artykułach nie zostały usunięte i nadal tam są. Będąc przy linkach warto wspomnieć o Sprawdzaniu przekierowań, umożliwiającym kontrolowania odnośników do danej strony. W przypadku wykrycia niewłaściwych, czy spamerskich linków z pomocą przychodzi Disavow, który pozwala na wyrzekanie się i usuwanie takich odnośników. Spośród wielu przydatnych narzędzi, na uwagę zasługuje na pewno tzw. Czeker o którym pisaliśmy jakiś czas temu na naszym blogu – sprawdza, jakie strony były w ostatnim czasie w TOP10 pod najpopularniejszymi frazami związanymi z pozycjonowaniem.

Szybkie rozliczenia i sprawna organizacja

Narzędzia usprawniające pracę bardzo przydają się też w naszym Biurze Obsługi Klienta i Dziale Finansowym – wprowadzanie danych ręcznie i rozliczanie na szczęście powoli odchodzi w niepamięć. Korzystamy przede wszystkim z Denara wspomagającego rejestr faktur, Kasy kontrolującej wpłaty i wypłaty, czy Systemu Kosztów sumującego wszelkie wydatki i przychody. Bardzo cenimy też system umożliwiający szybkie rozliczanie osób pracujących dla nas zdalnie – jest to tzw. Rozlicznik. Posiadamy zbiór narzędzi wpływających na odpowiednią organizację pracy w firmie, jak na przykład Rejestrator Czasu Pracy (RCP) zapisujący czas przejścia, przerwy i wyjścia danego pracownika. Każdy ma internetowy dostęp do takich danych i może je na bieżąco kontrolować, Rejestrator jest również swoistą bazą zawierającą e-maile i dane pracowników, a także informacje o urlopach.

Wszystkie nasze narzędzia wpływają na szybsze i łatwiejsze realizowanie różnorodnych zadań, jesteśmy zatem bardziej wydajni i nie tracimy niepotrzebnie czasu. Korzyści z użycia naszych aplikacji są ogromne, dlatego nieustannie się rozwijamy i tworzymy nowe, biorąc pod uwagę co jeszcze może usprawnić naszą pracę. Liczymy, że narzędzia te będą inspiracją dla innych przedsiębiorców, którzy będą mogli stworzyć podobne we własnej firmie.

Komentarze

Dodaj komentarz

  1. Patryk Zieliński pisze:

    Współpraca to klucz do odniesienie sukcesu :) Zarówno w sporcie jak i w biznesie

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem