Jak uprawnić pracę w firmie? Co zrobić, aby zautomatyzować przepływ danych? Jak zadbać o oszczędność czasu pracy? Te kwestie mogą spędzać sen z powiek niejednego przedsiębiorcy. Są jednak sposoby, aby za pomocą jednego kliknięcia załatwić zadanie, które wcześniej zajmowało kilka godzin. Co to za złoty środek? Należy postawić na stworzenie pewnych narzędzi, dzięki którym praca jest nie tylko szybsza, ale i zdecydowanie przyjemniejsza. Dzielimy się naszymi pomysłami i strukturą organizacyjną narzędzi, które poprawiają naszą efektywność.
#wiemyjak prowadzić skuteczną strategię SEO i SXO
POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE
Zorganizowany system narzędzi
Nasz zintegrowany system narzędzi wspomaga pracę wszystkich działów. Każdy dział może wykorzystywać wybrane softy, co pozwala na zdecydowanie szybsze i łatwiejsze wykonywanie pracy. W szczególności przydatne są one w Dziale Pozycjonowania, gdzie dzięki nim możemy monitorować frazy klientów, a także korzystać z rozbudowanych baz danych. Przydaje się też narzędzie umożliwiające szybkie i bezproblemowe zlecenie tekstu copywriterom. Bazujemy na aplikacjach wspomagających kwestie organizacyjne, jak i związane z zarządzaniem biurem obsługi klienta i rozliczeniami. Wprowadzając wybrane narzędzia możemy kontrolować różnorodne procesy odbywające się w firmie, sprawniej prowadzić działania związane z pozycjonowaniem oraz zlecać zewnętrznie zadania i je na bieżąco sprawdzać. Nasze aplikacje przygotowujemy sami, są one wynikiem rzetelnej pracy naszego specjalisty zajmującego się programowaniem.
Sprawny monitoring pozycji i działania SEO
W naszej pracy niezwykle ważne jest nieustanne kontrolowanie i monitoring podejmowanych działań SEO. Dysponując wiedzą odnośnie efektów naszej pracy widzimy, co jeszcze możemy zmienić bądź poprawić. Jest to także cenna wiedza dla naszych klientów, którzy mogą łatwo sprawdzić realizowane przez nas zadania. Tak działa Mosad3 – nasz niezawodny pomocnik przy monitorowaniu pozycjonowanych fraz, wspomagany przez Stat4Seo, dzięki któremu możemy łatwo i szybko sprawdzać pozycje wybranych fraz i dostosowywać pracę do zaistniałej sytuacji. Narzędzia, z których korzystamy umożliwiają również zlecanie zadań osobom pracującym zdalnie, organizację i kontrolę ich pracy oraz bieżące rozliczanie. Każde z nich pozwala na zlecenie zadań w wybranych obszarach i są to m.in.:
TrustNet – zakładanie profili na stronach
LinksNet – generowanie adresów do statystyk i domen
CommentNet – pisanie komentarzy na blogach
KatNet – dodawanie wpisów do katalogów stron i firm
PostNet – kontakt i współpraca z blogerami
SzeptNet – marketing szeptany na forach
Dexter2 – zlecanie tekstów
Nad unikalnością tekstów napisanych przez pracowników zdalnych czuwa Kanalia2, sprawdzający czy przesłany tekst nie jest plagiatem. Linki, które znajdują się na poszczególnych stronach również możemy kontrolować korzystając z WatchNetu – na bieżąco sprawdza, czy linki znajdujące się przykładowo w artykułach nie zostały usunięte i nadal tam są. Będąc przy linkach warto wspomnieć o Sprawdzaniu przekierowań, umożliwiającym kontrolowania odnośników do danej strony. W przypadku wykrycia niewłaściwych, czy spamerskich linków z pomocą przychodzi Disavow, który pozwala na wyrzekanie się i usuwanie takich odnośników. Spośród wielu przydatnych narzędzi, na uwagę zasługuje na pewno tzw. Czeker o którym pisaliśmy jakiś czas temu na naszym blogu – sprawdza, jakie strony były w ostatnim czasie w TOP10 pod najpopularniejszymi frazami związanymi z pozycjonowaniem.
Szybkie rozliczenia i sprawna organizacja
Narzędzia usprawniające pracę bardzo przydają się też w naszym Biurze Obsługi Klienta i Dziale Finansowym – wprowadzanie danych ręcznie i rozliczanie na szczęście powoli odchodzi w niepamięć. Korzystamy przede wszystkim z Denara wspomagającego rejestr faktur, Kasy kontrolującej wpłaty i wypłaty, czy Systemu Kosztów sumującego wszelkie wydatki i przychody. Bardzo cenimy też system umożliwiający szybkie rozliczanie osób pracujących dla nas zdalnie – jest to tzw. Rozlicznik. Posiadamy zbiór narzędzi wpływających na odpowiednią organizację pracy w firmie, jak na przykład Rejestrator Czasu Pracy (RCP) zapisujący czas przejścia, przerwy i wyjścia danego pracownika. Każdy ma internetowy dostęp do takich danych i może je na bieżąco kontrolować, Rejestrator jest również swoistą bazą zawierającą e-maile i dane pracowników, a także informacje o urlopach.
Wszystkie nasze narzędzia wpływają na szybsze i łatwiejsze realizowanie różnorodnych zadań, jesteśmy zatem bardziej wydajni i nie tracimy niepotrzebnie czasu. Korzyści z użycia naszych aplikacji są ogromne, dlatego nieustannie się rozwijamy i tworzymy nowe, biorąc pod uwagę co jeszcze może usprawnić naszą pracę. Liczymy, że narzędzia te będą inspiracją dla innych przedsiębiorców, którzy będą mogli stworzyć podobne we własnej firmie.
Współpraca to klucz do odniesienie sukcesu :) Zarówno w sporcie jak i w biznesie