Agencja SEO
Skalujemy biznesy klientów

Potrzebujesz agencji SEO, która pomoże Ci w rozwoju Twojego biznesu? Masz już dość powtarzalnych pakietów działań? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś. Jesteśmy agencją, która cele klientów zawsze stawia na pierwszym miejscu. Skontaktuj się z nami lub wyślij zapytanie, a jeśli potrzebujesz więcej szczegółów — przejrzyj naszą stronę internetową i przekonaj się, jak działamy!
Oczekujesz ELASTYCZNEJ współpracy z Agencją SEO?
Napisz do nas, a skontaktujemy się z Tobą i przygotujemy propozycję dopasowaną do Twojego biznesu.
Dlaczego potrzebujesz agencji SEO?
Przeglądając różne oferty, możesz mieć wątpliwości, której agencji powierzyć pozycjonowanie swojej strony. Agencje SEO mają różny system pracy z klientem. Niektóre z nich działają w oparciu o gotowe oferty współpracy – powielane i jednakowe dla każdego klienta. Dodatkowo ich strony różnią się wyglądem, intuicyjnością i zamieszczonymi informacjami, co dla osoby poszukującej idealnego rozwiązania dla siebie może być nie lada wyzwaniem.
CELE, jakie może zrealizować agencja SEO
WZROST WIDOCZNOŚCI
Wzrost widoczności przekłada się na zwiększenie wartościowego ruch na stronie. Jest to podstawowy cel i naturalne rezultaty dobrze przeprowadzonych działań pozycjonowania.
WIĘCEJ KLIENTÓW
Wartościowy ruch na stronie to pierwszy krok do przekształcenia użytkowników w zadowolonych klientów. Widoczna strona przyczynia się również do wzrostu konwersji.
WIĘKSZY ZYSK
Dotarcie do grupy potencjalnych klientów dzięki działaniom w zakresie pozycjonowania może przełożyć się również na zwiększenie Twojego zysku. Twoja strona będzie zarabiać!
Dobra agencja SEO stawia na jakość
Odwiedzając jakikolwiek portal z usługami, bez trudu znajdziemy ogłoszenia firm oraz osób, które z chęcią zajmą się wzniesieniem zadanej strony na najwyższe miejsca w SERP-ach. Jeśli rzeczywiście byłoby tak, że każdy mógłby zapewnić wysokie pozycje w wyszukiwarce, jedynym kryterium wyboru byłaby cena. Jednak sprawa nie jest tak prosta. Jeśli zależy Ci na indywidualnie dobranej strategii dla Twojej firmy i widocznej obecności w wyszukiwarce, powinieneś absolutnie porzucić myśli o skorzystaniu z najtańszych ofert, a postawić na sprawdzoną agencję SEO, która zajmie się skomplikowanym procesem pozycjonowania w pełnym wymiarze. Profesjonalna agencja przygotuje ofertę z uwzględnieniem specyficznych potrzeb wynikających z Twojej branży oraz dobierze najodpowiedniejsze kanały komunikacji, z których korzystają Twoi klienci.
Schematy w agencjach SEO, których należy unikać:
Tworzenie niskiej jakości treści
Copywriterzy nastawieni na pisanie bezwartościowych tekstów, byleby nasączonych słowami kluczowymi, w większości przypadków stracili zatrudnienie bądź zmienili sposób pracy. Dziś już nikt nie pisze tekstów, tylko i wyłącznie pod wyszukiwarkę, najważniejsi są potencjalni klienci, których należy uwieść przy pomocy kilku tysięcy znaków. Google zwraca uwagę na jakość tekstów, a te powinny być w pełni naturalne, poprawne językowo, muszą trafić do internauty. Dziś liczą się strony o niskim współczynniku odrzuceń, zawierające wciągające historie, frapujące opisy, pod względem tekstowym stanowiące wartość samą w sobie.
Gwarancja wygórowanych efektów w szybkim czasie
Jeśli trafisz na agencję SEO, która zagwarantuje Ci szybkie efekty procesu pozycjonowania, z marszu powinieneś ją odrzucić. Żadna firma, nawet poprzez wykupienie najbardziej rozbudowanego abonamentu, nie jest w stanie wznieść nic nieznaczących stron w internecie w tydzień, czy nawet miesiąc na podium w SERPach na konkurencyjne frazy. Działania SEO wymagają czasu, zaufania dla firmy pozycjonującej, długotrwałej współpracy, która nie zakończy się ciszą po wygaśnięciu wykupionego abonamentu. Chcąc sprzedawać oraz liczyć się na rynku internetowym niezbędne są stabilne, nienaruszalne wysokie pozycje, które osiąga się miesiącami, a nawet latami.
Brak doświadczenia w branży
Jeśli zapytasz, jak wybrać firmę pozycjonującą, która odpowiednio zadba i dostosuje ofertę abonamentową do potrzeb Twojego biznesu, jedna z poprawnych odpowiedzi brzmi – znaleźć taką, która ma długą historię. Owszem, stwierdzenie to jest krzywdzące dla młodych, debiutujących na rynku agencji SEO, jednak jedynie poprzez stałą obsługę różnej wielkości firm można zdobyć doświadczenie i poznać rynek, by finalnie móc oferować profesjonalne usługi na najwyższym poziomie. Jeśli do długiego stażu dodamy referencje otrzymane od zadowolonych klientów, otrzymujemy zestaw dwóch cech, które pozytywnie wpływają na wiarygodność agencji SEO.
Oferowanie powielanych pakietów działań
Jeśli trafisz na agencję SEO, która w ramach abonamentu oferuje dokładnie taki sam zestaw usług dla malutkich, dopiero co debiutujących na rynku firm, jak dla tzw. gigantów, wiedz, że coś jest nie tak. Każda strona jest inna, ma inną grupę docelową, różni się celami i potrzebami. Względem właśnie tych punktów powinny być dopasowane działania SEO. Dobra firma pozycjonująca przed rozpoczęciem prac dokona dokładnej analizy strony, zbada konkurencje, zrozumie cele, zaznajomi się z profilem świadczonych usług, zapozna się z celem biznesowym, słowem – będzie chciała zrozumieć Twój biznes. Dopiero na tej podstawie zaproponuje ofertę, która pozwoli działać w obszarach, które przyniosą zyski Twojej firmie.
Pierwszy kontakt z agencją SEO
Jeżeli zdecydowałeś się na pozycjonowanie swojej strony i uznałeś, że najlepszym sposobem jest zaangażowanie do tego agencji SEO, na pewno chcesz wysłać zapytania o ofertę do kilku firm. To, co będzie je różniło to proces obsługi zapytania. Niektóre agencje SEO proponują szybkie rozwiązania, praktycznie od razu dostarczając gotową strategię. Może jednak nie warto podchodzić do tego na szybko, skoro skuteczne pozycjonowanie wymaga zarówno nakładów finansowych, jak i czasu.
Elastyczny model współpracy
dopasowany do potrzeb
KOMPLEKSOWE REALIZOWANIE CELU
MOŻLIWOŚĆ DODATKOWEGO DZIAŁANIA
UPROSZCZONE PROCESY
Jak zacząć współpracę?

Kontakt z nami

Rozmowy z doradcą

Propozycja współpracy

Ustalenie zakresu współpracy

Podpisanie umowy

REALIZUJEMY projekty, bo ROZUMIEMY biznesy
Stawiamy na innowacyjność
W naszej pracy wiemy, że ważna jest również innowacja. Dlatego tworzymy własne narzędzia oraz testujemy i wymyślamy nowe sposoby działania. Szukamy innowacji w rozwiązaniach technicznych i programistycznych. Wszystko po to, by osiągnąć jak najlepszy efekt dla współpracujących z nami marek.
Dążymy do konkretnych efektów
Nie działamy według utartych schematów! Osiąganie wyznaczonych celów to nasz najwyższy priorytet. Zawsze szukamy nowych rozwiązań, możliwości, sposobu działania, które doprowadzą do zwiększenia zysków naszych klientów i umocnienia ich pozycji na internetowym rynku.
Pracujemy na celach
Nasza oferta to propozycja konkretnych działań marketingu internetowego prowadzących do osiągnięcia ustalonego z marką celu. Na etapie strategii określamy KPI oraz konkretne wskaźniki, z których rozliczamy się kwartalnie i rocznie.
Wykorzystujemy optymalnie budżet
Plan działań precyzyjnie dopasowujemy do budżetów naszych klientów. Każde nasze działanie wykonujemy na koncie klienta, dzięki czemu na bieżąco może kontrolować wyniki i wykorzystanie budżetów. Dodatkowo skrupulatnie rozliczamy się z prowadzonych działań. Każda nasza usługa jest tak naprawdę narzędziem do osiągnięcia konkretnego celu. Współpracujące z nami sklepy online mogą cieszyć się ze zwiększonych konwersji, usprawnionych serwisów internetowych oraz większych zysków dla swoich biznesów.
Pracujemy nad projektami zespołowo
Nasze dwudziestoletnie doświadczenie w branży digital marketingu pozwoliło nam wypracować najbardziej skuteczny system realizowania projektów. Zbudowaliśmy profesjonalne zespoły specjalistów, którzy zapewniają wiedzę i doświadczenie w obszarach technical SEO, SEO off-site, content SEO, analityki internetowej, UX oraz web development. Dzięki temu nasze usługi realizujemy kompleksowo i na najwyższym poziomie.
Szanujemy czas naszych klientów
Pracujemy nad upraszczaniem i skutecznością naszych procesów. W komunikacji stawiamy na przejrzyste i jasne rozwiązania. Raporty, które otrzymuje klient, przedstawiają wyznaczone wskaźniki działań, są dostosowane do oczekiwań marki.
Inwestujemy w rozwój specjalistów
Wierzymy, że wiedza i umiejętności przekładają się na wyniki. Nasi specjaliści dbają o to, by zawsze być na bieżąco z aktualnościami z branży. Proces rozwoju wspierają również szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Dzięki tym wszystkim działaniom jesteśmy w stanie proponować innowacyjne rozwiązania, szybko reagować na nieprzewidziane oraz sprostać największym wyzwaniom.
Marki, które cieszą się z naszych rozwiązań





Rozwiewamy wątpliwości
SEO agencja przyjacielem Twojej firmy?
Przeglądając różne oferty, możesz mieć wątpliwości, której agencji powierzyć pozycjonowanie swojej strony. Agencje SEO mają różny system pracy z klientem. Niektóre z nich działają w oparciu o gotowe oferty współpracy – powielane i jednakowe dla każdego klienta. Dodatkowo ich strony różnią się wyglądem, intuicyjnością i zamieszczonymi informacjami, co dla osoby poszukującej idealnego rozwiązania dla siebie może być nie lada wyzwaniem. Czy zatem agencja SEO może być przyjacielem Twojej firmy? Pewnie, że tak! Pamiętaj jednak, że aby tak było, musicie się zgadzać w istotnych dla Twojego biznesu punktach. Jeżeli masz opory przed wprowadzaniem zmian na swojej stronie – wybierz taką agencję, z którą będziesz mógł jasno określić swoje oczekiwania, a z drugiej strony otrzymasz szczegółowe wyjaśnienie, dlaczego niektóre zmiany są konieczne.
Jak wybrać agencję SEO?
W poszukiwaniach agencji możesz przyjąć różne metody, przykładowo:
– sprawdzić, jak dana agencja SEO wyświetla się w rankingu wyszukiwarki pod kluczowe frazy związane z pozycjonowaniem,
– sprawdzić, czy dana agencja udostępnia na swojej stronie case study, w których opisuje, jak przebiegła jej współpraca z innymi firmami,
– sprawdź referencje, które klienci zostawili po współpracy z daną agencją SEO,
– sprawdzić, czy agencja zapewnia ofertę dopasowaną do celów biznesowych, opartą o ustalone z klientem wskaźniki.
O co pytać agencję SEO?
Dobrą praktyką przy pierwszym kontakcie z agencją SEO jest przygotowanie listy pytań. Niezależnie od tego czy masz już doświadczenia w takiej współpracy, czy nie, wcześniej przygotowane pytania uporządkują informacje i pomogą w wyborze. Taką listę znajdziesz w naszym artykule: O co pytać agencję SEO.
Dlaczego przedstawiciel agencji SEO chce umówić się na rozmowę telefoniczną?
W naszym przekonaniu nie da się zaproponować racjonalnej oferty, bez zrozumienia potrzeb i celów danej marki. Ne chcemy działać schematami, dlatego nasz proces sprzedażowy jest oparty na rozmowach. To, co proponujemy, ma doprowadzić do osiągnięcia założonych efektów, a przede wszystkim zwiększenia zysku konkretnego biznesu. Każdego klienta traktujemy indywidualnie.
Jaki model współpracy z agencją SEO jest najlepszy?
Jeżeli to nie jest Twoja pierwsza współpraca z agencją SEO, na pewno możesz już powiedzieć, co się sprawdza, a co nie. Jeżeli jednak pomimo kolejnych projektów dalej nie osiągasz założonych rezultatów, nie masz zysków — powinieneś rozważyć, co idzie źle. Może kupowanie tego samego zestawu działań, ale u innej agencji nie jest dobrym rozwiązaniem? Nasz model współpracy zakłada elastyczne podejście. Najpierw poznanie biznesu marki, wspólne określenie celu, a następnie pod cel dobranie działań. Rozliczamy się według ustalonych KPI, a dodatkowo zapewniamy możliwość zmiany , czy rozszerzenia wykonywanych działań w trakcie trwania umowy.
Oczekujesz ELASTYCZNEJ współpracy z Agencją SEO?
Napisz do nas, a skontaktujemy się z Tobą i przygotujemy propozycję dopasowaną do Twojego biznesu.