Jakie mieliśmy sukcesy w 2021 roku?

Podsumowanie EACTIVE rok 2021

Rok 2021 był dla nas niezwykle intensywny, przepełniony nowymi wyzwaniami i sukcesami. Projekty, które realizowaliśmy rozwinęły nasze umiejętności, a także nauczyły nas jak być lepszymi ekspertami w branży SEO i Performance marketingu. W związku z tym postanowiliśmy zebrać większość sukcesów naszej Drużyny E w jednym miejscu.

Sukcesy EACTIVE 2021

Zostaliśmy wyróżnieni w konkursach

Wystąpiliśmy

  • Ecommerce Trends 2021 – Michał Kliszczak (CEO) „Strategiczne podejście do SEO z pozycji właściciela”
  • Akademia Marketingu – Sebastian Heymann (Head of SEO) „Jak zweryfikować wpływ SEO na biznes za pomocą Google Analytics?”
  • HR Impact Conference – Anna Bielat (Team Leader HR) „Zdalny onboarding, który działa. Jak to robi EACTIVE?”
  • SEO Fridays Podcast – Sebastian Heymann (Head of SEO) „O metodologii testowania w SEO, konkretne przykładu i pomysły na SEO testy”
  • Online Marketing Day – Anna Wojnowska (SEO Content Marketing Manager) „Czy unikalne teksty to warunek konieczny, by Twój content był skuteczny”
  • InternetBeta – Sebastian Heymann (Head of SEO) „10 porad jak prawidłowo interpretować dane z Google Search Console  i Michał Kliszczak (CEO) w panelu dyskusyjnym „Na co komu agencja SEO?”
  • Podcast PiotrPolok.pl – Sebastian Heymann (Head of SEO) „Słowa kluczowe z błędem – jak wykorzystać je w reklamie?”
  • Festiwal SEO – Sebastian Heymann (Head of SEO) „…i nie będę dwa razy powtarzał! Czy rodzice mieli rację? Krótka historia o duplikacji treści”
  • Poranek startupowy – Samsung Inkubator – Michał Kliszczak (CEO)
  • Uniwersytet WrocławskiSławomir Węgliński (Performance Marketing Manager), zajęcia dla kierunku komunikacji wizerunkowej o reklamie Google Ads

Uzyskaliśmy certyfikaty

  • Facebook Marketing Partner – certyfikat dla agencji
  • Certyfikat DIMAQ Employer – certyfikat dla agencji
  • Nasi specjaliści zdobyli 92 certyfikaty (przykładowo: Facebook Certified Media Planning Proffesional, UX Management Strategy and Tacties, Google Analytics dla zaawansowanych, Creative Skills for Innovation, ICAM Business Adwvisor, DIMAQ – Digital Marketing na poziomie Professional, SEO Writing Masterclass, Certyfikat Google Ads z reklamy produktowej, Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci reklamowej, Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania, Certyfikat Google Ads z reklamy w aplikacji, Search Ads 360 Certification Exam)

Rozwijaliśmy się

  • Stworzyliśmy dział innowacji, którego celem biznesowy, jest wymyślanie i wdrażanie rozwiązań programistycznych dla e-commerce. Dział prowadzony jest przez stratega i specjalistę SEO, a także programistę – Jakuba Lisieckiego.
  • Współpracowaliśmy z firmą coachingową, by doskonalić kwalifikacje naszych managerów oraz dopracować strategię i zwiększyć przewagę konkurencyjną.
  • Pracowaliśmy nad nową strategią firmy, którą będziemy wdrażać w 2022 roku.

Wydaliśmy własne publikacje

Opublikowaliśmy w mediach zewnętrznych

Byliśmy partnerami

  • Rankingu 50 Kreatywnych w Biznesiedołączyliśmy do grona Partnerów 11. edycji Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie, organizowanego przez redakcję BRIEF. Nasz CEO Michał Kliszczak miał zaszczyt być w Kapitule Rankingu. Dodatkowo ufundowaliśmy nagrodę – kompleksową konsultację marketingową dla firmy YOPE.
  • Konferencji Online Marketing Day – jako partner wydarzenia oraz sponsor 2 darmowych konsultacji „Jak tworzyć odpowiednio zoptymalizowany content w sieci?” z Anną Wojnowską (SEO Content Marketing Manager) 
  • Konferencji #LinkedinLocalVirtual – jako partner marketingowy
  • Festiwalu SEO – jako partner marketingowy

Aktywnie działaliśmy w organizacjach

Do grona naszych klientów dołączyli

  • Europeum Hotel
  • Brewa
  • BRP Poland
  • DEK-Optica
  • Polish Green
  • Senetic
  • Wolf System
  • Wolf Haus
  • Idea Money 
  • GLP
  • Urban City
  • VOD Green Festiwal
  • IVET
  • Clarena
  • TelForceOne
  • Gala Collezione

Integrowaliśmy się

  • Wyjazd firmowy odbył się w nowej odsłonie – takiej, w której członkowie Zespołu E uczestniczyli w tworzeniu harmonogramu atrakcji. Podczas pobytu w Karpaczu odbyły się tylko oddolne inicjatywy, a każdy pracownik decydował w której aktywności chciał wziąć udział.
  • Integracje działowe i międzydziałowe – każdy dział w EACTIVE co kwartał otrzymywał budżet na integrację, który mógł w dowolny, wybrany przez siebie sposób wykorzystać. Zespół decydował się na wyjazdy, spotkania, integracje online. Dodatkowo stworzyliśmy system międzydziałowych spotkań online.
  • Grywalizacja ACTIVE w EACTIVE vol. 2 – aktywnie spędziliśmy 2021 rok: biegaliśmy, jeździliśmy na rowerze, wspinaliśmy się itp. Aby uatrakcyjnić grywalizację, stworzyliśmy aplikację, do której miał dostęp każdy pracownik EACTIVE. 

Angażowaliśmy się w działania społeczne i pomagaliśmy

2022

W 2022 wiemy już, że nie zwolnimy tempa – wdrożymy nową strategię naszej firmy, a w raz z nią planujemy szereg zmian. Nasi managerowie planują również  takie działania w przyszłym roku, które naprowadzą nas na ścieżkę szybkiego rozwoju. Już nie możemy się doczekać!

Przejdź do komentarzy
Ocena artykułu:
5/5 (2)

Komentarze

Dodaj komentarz