x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Czy zawsze pierwsza pozycja w Google jest najlepsza?

Wiele firm chce, aby ich strona pokazała się na pierwszej pozycji w wyszukiwarce Google, po wpisaniu ważnych dla nich słów kluczowych. Czy faktycznie zawsze top 1 przynosi najkorzystniejsze efekty? Śledząc dane z setek kont Google Analytics widać, iż nie jest to regułą i każde z użytych fraz należy przeanalizować odrębnie pod tym kątem.

Poniższa grafika przedstawia procent osób składających zamówienie po kliknięciu w reklamę, zależnie od pozycji jej wyświetlania. Słowo kluczowe: „ray ban„.

Statystyki skuteczności konwersji

Okazuje się, że górna boczna reklama generowała sprzedaż dużo skuteczniej niż reklamy w top 3 wyników wyszukiwania.

Kolejny przykład: „lotnisko parking warszawa„.
Statystyki skutecznośći konwersji 2
W tym przykładzie, największą skuteczność reklama miała na trzeciej pozycji.

Należy również zwrócić uwagę na mniejsze koszty za kliknięcia przy pozycjach 2 lub 3, w porównaniu do utrzymywania reklamy na samej górze. W podanych przykładach na niższych pozycjach osiągamy jednocześnie niższe stawki CPC oraz wyższą skuteczność sprzedaży.

Oczywiście przedstawione przykłady nie są regułą, ale z pewnością można uznać za mit twierdzenie, iż pierwsza pozycja w Google zawsze jest najlepsza.

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze

Dodaj komentarz