Drugie spotkanie z cyklu Aula Polska w Krakowie. Poznamy tajniki skutecznej reklamy!

Już 3 października 2017 roku odbędzie się po raz drugi w Krakowie spotkanie z cyklu Aula Polska. Pierwsza Aula w Krakowie odbyła się w maju tego roku i wprowadziła uczestników w tajniki e-commerce. Z kolei październikowa edycja dostarczy nam wiedzy o skutecznej reklamie.

aula polska kraków

Idea Auli Polskiej

Aula Polska to regularne, odbywające się od 2007 roku darmowe spotkania, których ideą jest promocja kultury przedsiębiorczości technologicznej. Podczas nich uczestnicy mogą poszerzyć swoją wiedzę dotyczącą marketingu i prowadzenia biznesu, dzięki praktycznym prelekcjom prowadzonym przez osoby posiadające ogromne doświadczenie w poruszanej tematyce.

Prelegenci drugiej Auli w Krakowie

Październikowa edycja poświęcona będzie w całości reklamie. Prelegenci podzielą się z nami najlepszymi i sprawdzonymi praktykami jak skutecznie reklamować się w internecie i sprzedawać. Będziemy mieli okazję wysłuchać czterech prezentacji:

  • Krótkie formy video w promocji eventów – Maciej Budzich (Mediafun);
  • 4 kluczowe rzeczy, o których zapominasz w kampaniach sprzedażowych na Facebooku – Tomasz Brusik (Rysuję fejsbuki, Semahead – Grupa Interia.pl);
  • Zbieraj leady na żywo, czyli o Facebook Live i Lead Generation – Daniel Kędzierski (FastTony.es);
  • Digital storytelling – stwórz sobie bohatera – Jacek Szlak (Marketing przy Kawie).

Wypełnij formularz i dołącz do uczestników drugiej Auli w Krakowie

Aby wziąć udział i poznać praktyczne porady dotyczące reklamy, musisz jedynie wypełnić formularz rejestracyjny i przyjść 3 październikagodzinie 19:00 do Wyższej Szkoły Europejskiej, gdzie odbędą się prelekcje. Zapisy i wstęp są bezpłatne, ale nie warto zwlekać, bo liczba miejsc jest ograniczona. Zachęcamy gorąco do rejestracji i uczestnictwa w drugiej Auli w Krakowie!

Data dodania: 26/09/2017   Autor: Agata Strzębska

tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to