Pomożemy Ci SZYBKO zdobyć klientów! SPRAWDŹ

Gdzie Polacy szukają informacji o produktach związanych z aranżacją wnętrz?

Stowarzyszenie IAB Polska przeprowadziło badanie „E-konsumenci (Consumer Journey Online)”, z którego jednoznacznie wynika, że dla Polaków najistotniejszym źródłem informacji o produktach związanych z aranżacją wnętrz jest….. Internet.

Nie powinno nikogo dziwić, że w dzisiejszych czasach internet stanowi praktycznie bezkonkurencyjne źródło informacji o różnych produktach. E-konsumenci przeszukują sieć w celu znalezienia interesujących przedmiotów czy usług. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stawia sobie za cel przeprowadzenie odpowiednich badań dotyczących medium, jakim jest internet. Publikuje zatem różne raporty – tym razem badanie dotyczyło źródeł informacji, z których korzystają konsumenci przy wyposażaniu domu. Internet to najważniejsze źródło wiedzy na temat produktów wyposażenia domu. Wymienia je 76 proc. użytkowników sieci kupujących tego typu dobra. Co więcej, informacje znalezione w sieci są według klientów bardziej wiarygodne niż te zaczerpnięte z prasy, TV czy radia. Konsumenci bardziej ufają tylko ekspertom oraz swoim bliskim – rodzinie i znajomym.” – komentuje Anna Pogoda, Head of Team w Goldbach Audience.

Rzeczywiście analizując dane z badania internet przoduje jako źródło informacji o produktach wyposażenia domu (meble, dodatki). Kolejne miejsca zajmują: reklama (53%) i telewizja (50%). Badani najrzadziej korzystają z rad specjalistów – od nich wiedzę czerpie jedynie 10% osób.

zrodlo wyposazenie domu

W badaniu zapytano również o różne źródła wiedzy w samym internecie, z których badani czerpią informacje o produktach wyposażenia domu. W tym przypadku wygrywają sklepy internetowe – to bardzo dobra wiadomość dla sprzedawców internetowych. Na drugim miejscu uplasowała się wyszukiwarka – 49% badanych wykorzystuje ją w celu zgromadzenia informacji. Zupełnie nie sprawdziły się tu serwisy społecznościowe – na takie źródło wskazało tylko 12% badanych.

internetowe zrodla wiedzy

Analizując dane z badania widać również, w jeśli chodzi o skuteczność reklamy internetowej to osoby najczęściej czerpią wiedzę z reklam graficznych na stronach internetowych (32% użytkowników). Nieco mniej skuteczna jest reklama zawarta w e-mailach (27%). Generalnie e-konsumenci uznają internet za przydatne źródło informacji i interesujących ich produktach.

ostatni

Komentarze

Dodaj komentarz

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak