Gdzie Polacy szukają informacji o produktach związanych z aranżacją wnętrz?

Stowarzyszenie IAB Polska przeprowadziło badanie „E-konsumenci (Consumer Journey Online)”, z którego jednoznacznie wynika, że dla Polaków najistotniejszym źródłem informacji o produktach związanych z aranżacją wnętrz jest….. Internet.

Nie powinno nikogo dziwić, że w dzisiejszych czasach internet stanowi praktycznie bezkonkurencyjne źródło informacji o różnych produktach. E-konsumenci przeszukują sieć w celu znalezienia interesujących przedmiotów czy usług. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stawia sobie za cel przeprowadzenie odpowiednich badań dotyczących medium, jakim jest internet. Publikuje zatem różne raporty – tym razem badanie dotyczyło źródeł informacji, z których korzystają konsumenci przy wyposażaniu domu. Internet to najważniejsze źródło wiedzy na temat produktów wyposażenia domu. Wymienia je 76 proc. użytkowników sieci kupujących tego typu dobra. Co więcej, informacje znalezione w sieci są według klientów bardziej wiarygodne niż te zaczerpnięte z prasy, TV czy radia. Konsumenci bardziej ufają tylko ekspertom oraz swoim bliskim – rodzinie i znajomym.” – komentuje Anna Pogoda, Head of Team w Goldbach Audience.

Rzeczywiście analizując dane z badania internet przoduje jako źródło informacji o produktach wyposażenia domu (meble, dodatki). Kolejne miejsca zajmują: reklama (53%) i telewizja (50%). Badani najrzadziej korzystają z rad specjalistów – od nich wiedzę czerpie jedynie 10% osób.

zrodlo wyposazenie domu

W badaniu zapytano również o różne źródła wiedzy w samym internecie, z których badani czerpią informacje o produktach wyposażenia domu. W tym przypadku wygrywają sklepy internetowe – to bardzo dobra wiadomość dla sprzedawców internetowych. Na drugim miejscu uplasowała się wyszukiwarka – 49% badanych wykorzystuje ją w celu zgromadzenia informacji. Zupełnie nie sprawdziły się tu serwisy społecznościowe – na takie źródło wskazało tylko 12% badanych.

internetowe zrodla wiedzy

Analizując dane z badania widać również, w jeśli chodzi o skuteczność reklamy internetowej to osoby najczęściej czerpią wiedzę z reklam graficznych na stronach internetowych (32% użytkowników). Nieco mniej skuteczna jest reklama zawarta w e-mailach (27%). Generalnie e-konsumenci uznają internet za przydatne źródło informacji i interesujących ich produktach.

ostatni

Komentarze

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem