x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Remarketing w wyszukiwarce (RLSA)

rlsa

Zdarza się, że przejmujemy kampanie AdWords prowadzone przez inne agencje i o dziwo w 90% takich przypadków, nie stosowano RLSA. Fakt ten jest dość zaskakujący, biorąc pod uwagę, że remarketing w wyszukiwarce jest bardzo skutecznym i jednocześnie w miarę prostym sposobem na zwiększenie efektywności >reklam Google AdWords w wyszukiwarce.

Remarketing w wyszukiwarce (RLSA) opiera się na bardzo podobnych zasadach, jak zwykły remarketing.

Po zaplanowaniu działań i zebraniu list remarketingowych, wyświetlamy reklamy tekstowe w wyszukiwarce użytkownikom, którzy byli już u nas na stronie. Dzięki temu docieramy do użytkowników, którzy nadal aktywnie szukają produktu bądź usługi, a nie zdecydowali się jeszcze zostać naszymi klientami. Dobrze przygotowane teksty reklamowe w połączeniu z odpowiednią stroną docelową dają niesamowite efekty.

1. Klikalność takiej reklamy (CTR) jest wyższa niż zwykłej reklamy tekstowej AdWords. Oznacza to, że użytkownicy przy ponownym wyszukiwaniu tej samej usługi/produktu, gdy są już bliżej podjęcia decyzji, wybierają częściej wyniki wyszukiwania poprzednio odwiedzonych stron niż reklamy nowych reklamodawców. Działa w tym momencie prosty mechanizm: skoro już jesteśmy w dalszym etapie podejmowania decyzji o zakupie/złożeniu zapytania, to raczej nie wracam do początku i nie poznajemy od nowa wszystkich ofert.

2. Ceny za kliknięcia (CPC) są zazwyczaj niższe dla reklam RLSA niż dla zwykłych reklam tekstowych. Dzieje się tak zazwyczaj ze względu na wyższy wynik jakości kampanii, w których stosuje się remarketing w wyszukiwarce.

3. Reklamy RLSA są nawet 3-4 razy skuteczniejsze w generowaniu konwersji niż zwykłe reklamy tekstowe AdWords.

Dobrze zaplanowana kampania remarketingowa w wyszukiwarce znacznie poprawia wyniki zwrotu z inwestycji. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, możesz skontaktować się z nami, za pomocą formularza

Doradzamy i dobieramy odpowiednią reklamę w Google AdWords, dostosowaną do potrzeb klienta. Sprawdź co możemy Ci zaoferować.

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze

Dodaj komentarz