WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Poznaj AdWords Premium czyli DoubleClick Search

Przydaje się w realizacji wysokobudżetowych kampanii. Idealnie sprawdza się w obszernych, wymagających projektach. Co to takiego? Czas przedstawić zaawansowaną platformę wspomagającą zarządzanie kampaniami reklamowymi w wyszukiwarce, czyli narzędzie DoubleClick Search. To takie Google AdWords, ale dużo bardziej zaawansowane. W wersji premium. Dowiedz się więcej!

doubleclick search

POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords

Google AdWords to wyjątkowo skuteczne narzędzie, które niemal każdemu pozwala zaistnieć w Internecie. Daje możliwość zajęcia pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwania w szybkim czasie. Ponadto umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów firmy przez sieci reklamowe Google. Czy można oczekiwać czegoś więcej? Oczywiście! Tak jak wspomnieliśmy wyżej, z myślą o klientach nastawionych na prowadzenie ogromnych, wysokobudżetowych kampanii, Google przygotowało narzędzie DoubleClick Search, pod względem możliwości przewyższające system AdWords kilkukrotnie. W EACTIVE niedawno rozpoczęliśmy korzystanie z tego narzędzia. #wiemyjak

Co to jest DoubleClick Search?

Jeśli prowadzisz kampanie AdWords, z pewnością słyszałeś o platformie DoubleClick. Jest to wysoce zaawansowany system pozwalający agencjom i reklamodawcom tworzyć i rozwijać marketingowe kampanie internetowe. Jednym z jego składników jest narzędzie DoubleClick Search, którym zajmiemy się w poniższym tekście. Zobacz, jak my rozpoczęliśmy korzystanie z DoubleClick.
DoubleClick Search to rozwiązanie pozwalające na szybsze, a przede wszystkim skuteczniejsze zarządzanie dużymi kampaniami nie tylko w sieci Google AdWords, ale również Bing Ads czy Yahoo Search Marketing. Jest narzędziem premium, w pełni integrującym się z Google Analytics. W ogólnym ujęciu – pozwala zaoszczędzić czas, podejmować jeszcze trafniejsze decyzje, a przede wszystkim zwiększyć zwrot z inwestycji (ROI) w marketing internetowy.

Reaguj na bieżąco

Jak zapewne wiesz, działanie systemu AdWords trudno nazwać bieżącym. Raz, że opóźnienia w raportowaniu mogą wynieść kilka dni, dwa, system zalicza wykonaną akcję na ostatni dzień kontaktu z reklamą. W przypadku DoubleClick Search jest zupełnie inaczej. Dzięki kodom Floodlight, informacje o interesujących aktywnościach użytkowników otrzymujemy zaledwie kilka sekund później. Dzięki temu możemy reagować bez zbędnej, często kluczowej dla finalnych wyników, zwłoki.

DoubleClick Search pozwala w czasie rzeczywistym „zajrzeć” do koszyka użytkownika, robiącego zakupy w naszym sklepie internetowym czy „podejrzeć” wypełniany w danym momencie formularz. Jeśli umieścisz w kodzie strony tagi Floodlight, będziesz mógł na bieżąco monitorować każde zachowanie użytkownika w trakcie przebywania na Twojej stronie. O korzyściach płynących z tej funkcjonalności, raczej nikogo nie trzeba przekonywać.

Automatyzuj by oszczędzić czas

Jedną z większych korzyści płynących z korzystania z systemu DoubleClick Search jest automatyzacja procesu optymalizacji kampanii. Możesz ustawić konkretne instrukcje, które załatwią sprawę za Ciebie. Przykładowo, system może – według Twoich zaleceń – samoistnie podnosić stawki produktom zapewniającym największy zwrot z inwestycji, jeśli wykryje określone działania na stronie. Może również zmieniać tekst reklamowy o określonej porze (harmonogram zmian) czy w reakcji na konkretne zachowania. Jest to szczególnie przydatne, gdy prowadzisz działania na wielu polach – DoubleClick Search pozwala łączyć różne kanały promocji, określając zależności między nimi. Nic nie stoi na przeszkodzie, by np. reklama AdWords przybierała inną formę w odpowiedzi na spot telewizyjny, a po jakimś czasie ponownie zmieniała swoje oblicze.

Szereg korzyści DoubleClick Search

Niemal natychmiastowy dostęp do danych czy możliwość automatyzacji procesu optymalizacji kampanii to zaledwie dwie z wielu zalet, jakie zapewnia system DoubleClick Search. Poznajmy pozostałe korzyści:

  • System DoubleClick Search pozwala zarządzać nie tylko kampaniami Google AdWords, ale również w Yahoo, Bing czy innych sieciach,
  • jedna sieć agencyjna daje możliwość zarządzania licznymi kontami wielu reklamodawców,
  • zaawansowany panel służący do raportowania, pozwalający na tworzenie spersonalizowanych kolumn przedstawiających łatwe w analizowaniu wyniki,
  • po połączeniu z Google Merchant Center, system DS pozwala tworzyć kampanie asortymentowe,
  • DoubleClick Search to algorytm „uczący” się kampanii, który w oparciu o założenia i cele jest w stanie zmieniać stawki kliknięć tak, by uzyskać jak najlepsze efekty.

Łatwiej, szybciej, efektywniej

Zalety płynące z używania platformy DoubleClick Search z pewnością kuszą niejednego reklamodawcę czy agencję reklamową. Jednak sens skorzystania z DS pojawia się jedynie wtedy, gdy mamy do czynienia z wysokobudżetowymi, rozbudowanymi kampaniami, kierowanymi na wszystkie sieci reklamowe. W takich sytuacjach nie warto się zastanawiać – DoubleClick Search to doskonały sposób, by jeszcze precyzyjnie docierać do zainteresowanych użytkowników i tym samym maksymalizować cele biznesowe.

Chcesz zainwestować w kampanię w Internecie, ale nie masz doświadczenia? Nasi specjaliści wiedzą jak poprowadzić skuteczną kampanię Google AdWords. Zapoznaj się z ofertą!

NAPISZ do NAS

#wiemyjak robić skuteczne kampanie Google Ads

Artykuł zaktualizowany

20/03/2018
Michał Kamiński

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to