Kurs pozycjonowania stron

Wiemy jak pozycjonować, dlatego przekazujemy naszą wiedzę w formie materiałów szkoleniowych. Stworzyliśmy kurs, dzięki któremu dowiesz się jak działa pozycjonowanie (SEO) i jakie czynności składają się na ten proces.

Oferujemy darmowy kurs pozycjonowania stron, na który będą składać się zagadnienia dotyczące analizy słów kluczowych, optymalizacji, content marketingu, link buildingu, monitorowana stron oraz nakładania kar przez wyszukiwarkę.

Pozycjonowanie (SEO) stron to jedna z najpopularniejszych form reklamy w internecie, której celem jest zdobycie jak najwyższej i stabilnej pozycji w wyszukiwarce. Nasz kurs pozycjonowania stron krok po kroku wprowadzi Cię do tematu i pozwoli zrozumieć na czym polega pozycjonowanie (SEO).

Jeśli chcesz by Twoja firma była widoczna w internecie to nie wystarczy założyć stronę. Aby dotrzeć ze swoim produktem lub usługą do określonej grupy odbiorców potrzeba pracy i czasu.

Pozycjonowanie (SEO) to proces, na który składa się wiele działań:

Po pierwsze, trzeba zacząć od przystosowania strony internetowej i wszystkich jej elementów do wytycznych wyszukiwarki. Poprawna optymalizacja witryny jest pierwszym krokiem do sukcesu. Należy w taki sposób zoptymalizować stronę, by stała się wartościowa i przyjazna dla wyszukiwarki. Działania te inaczej nazywamy Search Engine Optimization, w skrócie SEO.

Po drugie, gdy wykonamy optymalizację, wówczas można zacząć ulepszać zawartość strony – wszelką treść i sposób jej reklamowania. Po założeniu strony należy stale ją poprawiać, edytować, zmieniać i uzupełniać o nowe elementy (np. artykuły, zdjęcia, grafiki, filmy). Ważne by wszystko co publikujemy było unikalne i przydatne dla użytkownika.

Trzecim, bardzo ważnym elementem, na które wyszukiwarka zwraca uwagę jest profil linków prowadzących do witryny. Linki z bezwartościowych źródeł, błędnie skonstruowane mogą pociągnąć za sobą negatywne skutki.

W związku z tym bardzo ważna jest stała kontrola nad poszczególnymi działaniami, sprawdzanie ich skuteczności i doskonalenie.

Pozycjonowanie (SEO) w 2014 roku

Po zmianie algorytmu wyszukiwarki w październiku 2013 roku, metody pozycjonowania uległy poważnym zmianom. W dniu 04.10.2013 Google przeprowadziło aktualizację algorytmu Pingwin, który wprowadził do branży SEO wiele zamieszania.

Co się zmieniło?

Podstawowa zmiana jaka nastąpiła to zabranie pozycjonerom najsilniejszego narzędzia, tzw. anchor text (ang. „anchor” – kotwica). Tekst zakotwiczenia zawarty jest między znacznikami <a> i </a> oraz wyświetla się jako link.

Pozycjonowanie (SEO) teraz a kiedyś

Zwrot jaki nastąpił w pozycjonowaniu zmusił specjalistów do wypracowania nowych strategii. Pozycjonowanie (SEO) w 2014 roku opiera się na pracy nad jakością serwisu i pozyskiwaniem ruchu z wyszukiwarki.

Tabela poniżej przedstawia jak wyglądało pozycjonowanie (SEO) przed zmianami wprowadzonymi w październiku 2013 roku oraz jak wygląda obecnie.

zmiany w pozycjonowaniu

Na pozycjonowanie stron składają się trzy główne elementy:

1. SEO (Search Engine Optimization),
2. Content Marketing,
3. Link Building.


Jak zacząć?

Przed rozpoczęciem działań w pierwszym obszarze należy dokładnie przeanalizować słowa kluczowe i stworzyć listę fraz gotowych do pozycjonowania.

Kolejne części kursu:

Słowa kluczowe >>
Optymalizacja >>
Content Marketing >>
Link Building >>
Monitorowanie stron >>
Ban i Filtr >>

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Wygraj atrakcyjne nagrody!
Weź udział