Administratorzy fanpage’y na Facebooku zyskali nowe narzędzia!

Pisaliśmy ostatnio o nowych opcjach na Facebooku przeznaczonych dla kont firmowych. Jak się okazuje to nie koniec aktualizacji. Jeżeli jesteście administratorami fanpage na FB, zajrzyjcie do skrzynki z wiadomościami – powinna wyglądać ona nieco inaczej. A co się z tym wiąże?

Więcej możliwości zarządzania komunikacją na firmowych kontach

Od tego miesiąca wszystkie strony mogą ustawić średni czas potrzebny im na udzielenie odpowiedzi na prywatne wiadomości. Administratorzy mogą zaznaczyć, że zareagują „w ciągu kilku minut”, „w ciągu godziny”, „w ciągu kilku godzin” lub „w ciągu jednego dnia”. Średni czas odpowiedzi na stronach firmowych obliczany jest automatycznie, a czas reakcji pokazywany na fanpage to średni czas odpowiedzi. Od teraz administratorzy sprawują kontrolę nad tym, jaki czas reakcji pokazywany jest publicznie na ich stronie. Jeśli zazwyczaj odpowiadasz na wiadomości w ciągu godziny, to i tak możesz ustawić czas oczekiwania na odpowiedź wyświetlany na fanpage „w ciągu jednego dnia”, dzięki czemu Twoi klienci będą wiedzieli czego mogą oczekiwać. Jeśli zaś jesteśmy w delegacji czy na urlopie, możemy ustawić status wiadomości „nieobecny”. Nasi fani będą wiedzieli, że w danym czasie nie skontaktujemy się w wyznaczonym czasie.

Administrator podczas dłuższej nieobecności ma także możliwość ustalić treść wiadomości, (informującej na przykład kiedy można spodziewać się odpowiedzi), która będzie wysyłana automatycznie do każdego użytkownika próbującego skontaktować się z firmą poprzez Facebooka. #wiemyjak

Druga nowa opcja to wiadomość np. powitalna, wysyłana automatycznie do osoby, która kontaktuje się z nami po raz pierwszy.

Skrzynka odbiorcza powie Ci więcej o klientach

Skrzynka odbiorcza na kontach administratorów została przeprojektowana tak, aby dostarczyć firmom więcej informacji o ich klientach, łatwiej zarządzać rozmowami i szybciej odpowiadać na wiadomości.

Teraz gdy dana strona prowadzi rozmowy z użytkownikami może zobaczyć jakie interakcje osoba ta nawiązywała z fanpage w przeszłości jak również informacje jakie osoba ta publicznie udostępnia na swoim profilu. Administratorzy mogą też dodawać przy danej osobie informacje, np. o jej ostatnich zamówieniach czy o preferencjach. Aby lepiej poruszać się w swojej skrzynce odbiorczej, osoby zarządzające fanpage zyskały opcję kategoryzowania rozmów poprzez dodawanie odpowiednich tagów.

Facebook narzędzia1

Łatwiejsze zarządzanie komentarzami

Pojawiło się również nowe narzędzie umożliwiające sprawniejsze zarządzanie pojawiającymi się na stronie komentarzami. Jest to oddzielne miejsce, w którym administrator może monitorować i odpowiadać na komentarze, działające w wersji desktopowej i mobilnej. Osoby zarządzające mają możliwość oznaczyć interakcje do obserwacji, odpowiedzieć na nią prywatnie lub zaznaczyć zadanie jako wykonane, dzięki czemu eliminują ryzyko pominięcia ważnych komentarzy klientów. Podobnie jak w przypadku skrzynki odbiorczej, nowe narzędzie do zarządzania komentarzami pokazuje administratorowi dodatkowe informacje o osobie komentującej.

Facebook komentarze

14/12/2015
Agata Strzębska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

  1. dorka pisze:

    Hej, bardzo przydatny artykuł. Wiecie może, czy po aktualizacji skrzynki odbiorczej nadal mam gdzieś opcję „zapisane odpowiedzi”? Bardzo ułatwiało to kontakt z klientami.

    Pozdrawiam!

  2. dorka pisze:

    Ok, znalazłam! 😉

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to