Administratorzy fanpage’y na Facebooku zyskali nowe narzędzia!

Pisaliśmy ostatnio o nowych opcjach na Facebooku przeznaczonych dla kont firmowych. Jak się okazuje to nie koniec aktualizacji. Jeżeli jesteście administratorami fanpage na FB, zajrzyjcie do skrzynki z wiadomościami – powinna wyglądać ona nieco inaczej. A co się z tym wiąże?

Więcej możliwości zarządzania komunikacją na firmowych kontach

Od tego miesiąca wszystkie strony mogą ustawić średni czas potrzebny im na udzielenie odpowiedzi na prywatne wiadomości. Administratorzy mogą zaznaczyć, że zareagują „w ciągu kilku minut”, „w ciągu godziny”, „w ciągu kilku godzin” lub „w ciągu jednego dnia”. Średni czas odpowiedzi na stronach firmowych obliczany jest automatycznie, a czas reakcji pokazywany na fanpage to średni czas odpowiedzi. Od teraz administratorzy sprawują kontrolę nad tym, jaki czas reakcji pokazywany jest publicznie na ich stronie. Jeśli zazwyczaj odpowiadasz na wiadomości w ciągu godziny, to i tak możesz ustawić czas oczekiwania na odpowiedź wyświetlany na fanpage „w ciągu jednego dnia”, dzięki czemu Twoi klienci będą wiedzieli czego mogą oczekiwać. Jeśli zaś jesteśmy w delegacji czy na urlopie, możemy ustawić status wiadomości „nieobecny”. Nasi fani będą wiedzieli, że w danym czasie nie skontaktujemy się w wyznaczonym czasie.

Administrator podczas dłuższej nieobecności ma także możliwość ustalić treść wiadomości, (informującej na przykład kiedy można spodziewać się odpowiedzi), która będzie wysyłana automatycznie do każdego użytkownika próbującego skontaktować się z firmą poprzez Facebooka. #wiemyjak

Druga nowa opcja to wiadomość np. powitalna, wysyłana automatycznie do osoby, która kontaktuje się z nami po raz pierwszy.

Skrzynka odbiorcza powie Ci więcej o klientach

Skrzynka odbiorcza na kontach administratorów została przeprojektowana tak, aby dostarczyć firmom więcej informacji o ich klientach, łatwiej zarządzać rozmowami i szybciej odpowiadać na wiadomości.

Teraz gdy dana strona prowadzi rozmowy z użytkownikami może zobaczyć jakie interakcje osoba ta nawiązywała z fanpage w przeszłości jak również informacje jakie osoba ta publicznie udostępnia na swoim profilu. Administratorzy mogą też dodawać przy danej osobie informacje, np. o jej ostatnich zamówieniach czy o preferencjach. Aby lepiej poruszać się w swojej skrzynce odbiorczej, osoby zarządzające fanpage zyskały opcję kategoryzowania rozmów poprzez dodawanie odpowiednich tagów.

Facebook narzędzia1

Łatwiejsze zarządzanie komentarzami

Pojawiło się również nowe narzędzie umożliwiające sprawniejsze zarządzanie pojawiającymi się na stronie komentarzami. Jest to oddzielne miejsce, w którym administrator może monitorować i odpowiadać na komentarze, działające w wersji desktopowej i mobilnej. Osoby zarządzające mają możliwość oznaczyć interakcje do obserwacji, odpowiedzieć na nią prywatnie lub zaznaczyć zadanie jako wykonane, dzięki czemu eliminują ryzyko pominięcia ważnych komentarzy klientów. Podobnie jak w przypadku skrzynki odbiorczej, nowe narzędzie do zarządzania komentarzami pokazuje administratorowi dodatkowe informacje o osobie komentującej.

Facebook komentarze

Komentarze

Dodaj komentarz

  1. dorka pisze:

    Hej, bardzo przydatny artykuł. Wiecie może, czy po aktualizacji skrzynki odbiorczej nadal mam gdzieś opcję „zapisane odpowiedzi”? Bardzo ułatwiało to kontakt z klientami.

    Pozdrawiam!

  2. dorka pisze:

    Ok, znalazłam! ;)

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem