Co się zmieni w reklamach wideo na Facebooku?

Facebook wdraża kolejne zmiany dotyczące reklam. Obecnie reklamodawcy coraz częściej korzystają z formatu wideo i to właśnie w tym obszarze pojawią się nowości – wprowadzono kilka nowych funkcji do tzw. reklam w formacie pokazu slajdów. #wiemyjak

Narzędzie to pojawiło się w październiku ubiegłego roku i pozwala na proste dotarcie do klientów za pomocą filmów złożonych z serii zdjęć. To wygodna i szybka funkcja – przygotowanie reklamy nie jest czasochłonne i opiera się na doborze zdjęć, tekstu oraz dźwięku, które następnie wyświetli się odpowiedniej grupie docelowej. Facebook widzi potencjał w tym sposobie prezentacji reklamy i rozwija ją, uzupełniając format o nowe funkcje. Poniżej przedstawiamy nowości:

1. Pokaz slajdów na smartfonie. Facebook ułatwia korzystanie ze swojej usługi i umożliwia reklamodawcom tworzenie reklam w formie pokazu slajdów bezpośrednio z urządzenia z systemem Android.

2. Czcionki i własna muzyka. Pojawi się możliwość wyboru szablonu, kolorystyki i fontu, a także wgrania własnej ścieżki dźwiękowej lub jej wyboru z dostępnych opcji.

3. Dostępność zdjęć. Użytkownicy będą mogli skorzystać z facebookowego banku zdjęć, w którym znajdują się tysiące fotografii, możliwe jest również wgranie zdjęcia ze swojego archiwum.

4. Zamiana wideo na pokaz slajdów. Program może wybrać z przesłanego filmu 10 klatek, z których utworzony zostanie pokaz slajdów – użytkownicy otrzymują zatem możliwość szybkiej i łatwej zamiany wideo na pokaz slajdów. Taka forma przekazu może dotrzeć do internautów korzystających z łączności 2 G.

Więcej informacji dostępnych jest w tym miejscu.

31/08/2016
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to