Facebook wdraża kolejne zmiany dotyczące reklam. Obecnie reklamodawcy coraz częściej korzystają z formatu wideo i to właśnie w tym obszarze pojawią się nowości – wprowadzono kilka nowych funkcji do tzw. reklam w formacie pokazu slajdów. #wiemyjak
Narzędzie to pojawiło się w październiku ubiegłego roku i pozwala na proste dotarcie do klientów za pomocą filmów złożonych z serii zdjęć. To wygodna i szybka funkcja – przygotowanie reklamy nie jest czasochłonne i opiera się na doborze zdjęć, tekstu oraz dźwięku, które następnie wyświetli się odpowiedniej grupie docelowej. Facebook widzi potencjał w tym sposobie prezentacji reklamy i rozwija ją, uzupełniając format o nowe funkcje. Poniżej przedstawiamy nowości:
1. Pokaz slajdów na smartfonie. Facebook ułatwia korzystanie ze swojej usługi i umożliwia reklamodawcom tworzenie reklam w formie pokazu slajdów bezpośrednio z urządzenia z systemem Android.
2. Czcionki i własna muzyka. Pojawi się możliwość wyboru szablonu, kolorystyki i fontu, a także wgrania własnej ścieżki dźwiękowej lub jej wyboru z dostępnych opcji.
3. Dostępność zdjęć. Użytkownicy będą mogli skorzystać z facebookowego banku zdjęć, w którym znajdują się tysiące fotografii, możliwe jest również wgranie zdjęcia ze swojego archiwum.
4. Zamiana wideo na pokaz slajdów. Program może wybrać z przesłanego filmu 10 klatek, z których utworzony zostanie pokaz slajdów – użytkownicy otrzymują zatem możliwość szybkiej i łatwej zamiany wideo na pokaz slajdów. Taka forma przekazu może dotrzeć do internautów korzystających z łączności 2 G.
Więcej informacji dostępnych jest w tym miejscu.
Komentarze
KLAUZULA INFORMACYJNA:
Informujemy, że:
Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.