WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Czy narzędzie Facebook Audience Optimization się sprawdzi?

Facebook stale zaskakuje nas nowymi narzędziami i wprowadza opcje, które mają służyć zarówno reklamodawcom, jak i użytkownikom. Wcześniej pojawiły się m.in. nowe narzędzia dla administratorów facebookowych fanpage’y, które opisywaliśmy w jednym z naszych wpisów. Na jakie zmiany przyszedł czas tym razem? 

Obecnie wydawcy będą mogli łatwiej dotrzeć do wartościowych użytkowników i ich angażować – wszystko za sprawą ciekawych możliwości nowej usługi, która pozwoli m.in. na dostarczenie odpowiedniego contentu do wybranych odbiorców. #wiemyjak

Facebook Audience Optimization, bo o tym narzędziu mowa, to trzy główne powiązane ze sobą funkcje:

Preferred audience. Umożliwia dodanie specjalnych tagów do wybranych treści i połączenie użytkowników z angażującymi ich tematami. Dzięki priorytetowym tagom użytkownik otrzyma dokładnie taki content, jakiego oczekiwał i nie będzie konieczne ograniczanie ilości użytkowników widzących post w News Feedzie.

FB1

Audience restrictions. Pozwala na zarządzanie widocznością danych postów i wybór miejsc, gdzie content ma się pojawiać – szczególnie pod kątem demograficznym, wieku czy płci. Reklamodawca może uniknąć sytuacji, w której jego post widziany jest przez wszystkich odbiorców.

FB2

Audience Insights. Czas na sprawdzenie skuteczności prowadzonych działań, stąd też pomysł na powstanie Audience Insights. Funkcja pokaże procentowo jakie są efekty publikowanych postów i czy budują one zaangażowanie wśród użytkowników, biorąc pod uwagę zasięg, kliknięcia, polubienia i udostępnienia.

FB3

Czy nowe funkcje przypadną do gustu wydawcom? Sprawdzanie efektywności prowadzonych działań i możliwość trafienia do właściwego odbiorcy są obecnie na wagę złota, zatem może przypuszczać, że szanse są duże.

29/01/2016
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

Tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to