Czy narzędzie Facebook Audience Optimization się sprawdzi?

Facebook stale zaskakuje nas nowymi narzędziami i wprowadza opcje, które mają służyć zarówno reklamodawcom, jak i użytkownikom. Wcześniej pojawiły się m.in. nowe narzędzia dla administratorów facebookowych fanpage’y, które opisywaliśmy w jednym z naszych wpisów. Na jakie zmiany przyszedł czas tym razem? 

Obecnie wydawcy będą mogli łatwiej dotrzeć do wartościowych użytkowników i ich angażować – wszystko za sprawą ciekawych możliwości nowej usługi, która pozwoli m.in. na dostarczenie odpowiedniego contentu do wybranych odbiorców. #wiemyjak

Facebook Audience Optimization, bo o tym narzędziu mowa, to trzy główne powiązane ze sobą funkcje:

Preferred audience. Umożliwia dodanie specjalnych tagów do wybranych treści i połączenie użytkowników z angażującymi ich tematami. Dzięki priorytetowym tagom użytkownik otrzyma dokładnie taki content, jakiego oczekiwał i nie będzie konieczne ograniczanie ilości użytkowników widzących post w News Feedzie.

FB1

Audience restrictions. Pozwala na zarządzanie widocznością danych postów i wybór miejsc, gdzie content ma się pojawiać – szczególnie pod kątem demograficznym, wieku czy płci. Reklamodawca może uniknąć sytuacji, w której jego post widziany jest przez wszystkich odbiorców.

FB2

Audience Insights. Czas na sprawdzenie skuteczności prowadzonych działań, stąd też pomysł na powstanie Audience Insights. Funkcja pokaże procentowo jakie są efekty publikowanych postów i czy budują one zaangażowanie wśród użytkowników, biorąc pod uwagę zasięg, kliknięcia, polubienia i udostępnienia.

FB3

Czy nowe funkcje przypadną do gustu wydawcom? Sprawdzanie efektywności prowadzonych działań i możliwość trafienia do właściwego odbiorcy są obecnie na wagę złota, zatem może przypuszczać, że szanse są duże.

Komentarze

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem