Facebook wprowadził relację na żywo dla zweryfikowanych stron

Aktualności z branży

Facebook poVideo na żywo na facebookuinformował o możliwości relacji video na żywo na zweryfikowanych stronach. Wcześniej opcja ta była dostępna dla kont publicznych. Dzięki temu sportowcy, muzycy, aktorzy czy inne publiczne osoby mogły na żywo dzielić się newsami ze swoimi fanami na portalu społecznościowym.

Teraz wszelkie przedsiębiorstwa czy marki i inne zweryfikowane strony mogą na Facebooku na żywo komunikować się z użytkownikami używając Facebooka dla systemu iOs. Dzięki opcji relacji na żywo firmy mogą dzielić się z fanami nowościami, odpowiadać na pytania czy relacjonować aktualne wydarzenia.

Dla osób śledzących stronę, film będzie pojawiał się w aktualnościach. Podczas oglądania video mogą oni także dokonać subskrypcji filmów danej firmy, dzięki czemu o kolejnych filmach otrzymają oni powiadomienie, co ułatwi bycie na bieżąco z interesującymi ich wydarzeniami. #wiemyjak

Więcej przykładów znajdziecie na blogu Facebooka.

21/12/2015
Agata Strzębska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to