Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 80% dla METAL – GUM dzięki kampanii Google Shopping?

Analityka internetowa

google shopping dla metal-gum.pl

W wyniku działań naszych specjalistów Reklam Google, którzy zaplanowali, wdrożyli oraz stale monitorują kampanię Google Shopping, współczynnik konwersji e-commerce dla naszego klienta wzrósł o 80%. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się jak zwiększyliśmy widoczność naszego klienta w sieci! #wiemyjak

METAL- GUM to sklep internetowy oferujący gotowe zadaszenia nad drzwi, okna czy balkony. Wśród naszych case study znajdziecie już opis efektów działań dla tego klienta z zakresu User Experience. Dzisiaj chcielibyśmy przedstawić efekty pracy nad kampanią Google Shopping, zrealizowaną w ramach usługi zwiększania widoczności w internecie.

stale się rozwijamy WIEMY JAK

Mamy wiedzę i umiejętności – ZOBACZ nasze CERTYFIKATY

Opisywane case study dotyczy zmian wprowadzonych w lipcu 2016 roku oraz uzyskanych dzięki temu efektów widocznych już miesiąc później.

Przed wprowadzeniem zmian w lipcu 2016, współczynnik konwersji e-commerce wynosił 0,63%.
google shopping dla metal-gum.pl

Źródło: Google Analytics

Dzięki wprowadzonym zmianom, o których przeczytacie w dalszej części, w sierpniu 2016:

  • WSPÓŁCZYNNIK konwersji e-commerce wzrósł o 80,65%,
  • PRZYCHODY wzrosły o 58,23%,
  • UNIKALNE zakupy wzrosły o  50%,
  • ILOŚĆ transakcji wzrosła o 45,45%,
  • ILOŚĆ kupowanych produktów wzrosła o 42,31%.

Na takie wyniki wpływ miały wykonane miesiąc wcześniej przez zespół Reklam Google działania, czyli:

  • całościowa analiza skuteczności produktów oraz kategorii i wybór najlepiej konwertujących oraz tych o najwyższym współczynniku CTR,
  • analiza i dostosowanie stawek pod lokalizacje użytkowników,
  • analiza i dostosowanie stawek pod harmonogram wyświetlania,
  • utworzenie niestandardowych grup odbiorców i dostosowanie stawek w zależności od etapu zakupowego.

Sprawdź nas. #wiemyjak

NAPISZ DO NAS

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Data dodania: 23/09/2016   Autor: Agata Strzębska

tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

  1. Jakub pisze:

    Procenty robią wrażenie. Trochę siedzę w tej branży i widzę jak wiele osób bagatelizuje problem optymalizacji konwersji. Dlatego gratuluje takiego wyniku i klienta który się odważył się poddać takim zabiegom :)

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Wygraj atrakcyjne nagrody!
Weź udział