Jak zwiększyliśmy ruch o 83,97% dla hurtowniamegabrand.pl dzięki content marketingowi?

content marketing dla hurtowniamegabrand.pl

Dla naszego klienta w ramach usługi pozycjonowania przez zespół specjalistów z działu promocji contentu została zaplanowana i przeprowadzona publikacja tekstu sponsorowanego na blogu. W wyniku zrealizowanego działania, ruch na stronie hurtowniamegabrand.pl wzrósł o 83,97%. Przeczytaj jak uzyskaliśmy taki wynik! #wiemyjak

hurtowniamegabrand.pl to sklep internetowy będący importerem i dystrybutorem odzieży markowej. Megabrand Shop działa w branży od 12 lat, oferując swoim klientom ubrania najwyższej jakości. Dla tego klienta w celu wygenerowania wartościowego ruchu na stronę jak i zwiększenia świadomości marki został opublikowany tekst sponsorowany na blogu.

Po zdefiniowaniu grupy docelowej oraz dokładnej analizie odpowiednich miejsc do publikacji, na miejsce zamieszczenia tekstu wybrany został blog o tematyce parentingowej i lifestylowej, odznaczający się wysokimi zasięgami (około 200 tysięcy odsłon miesięcznie), licznymi wyróżnieniami w rankingach (między innymi TOP5 w konkursie Blog Roku 2015) oraz doświadczeniem w zakresie współpracy z firmami (około 40 zrealizowanych projektów). Zaplanowany wpis został opublikowany 5 listopada 2016 roku. Dodatkowo był również promowany na fanpage’u bloga na Facebooku.

Wpis wygenerował 3 433 odsłony strony
co stanowiło 17,07% całości ruchu na stronie.

Po publikacji wpisu ruch na stronie klienta
wzrósł niemal dwukrotnie – o 83,97% w tym ruch:

  • z organicznych wyników wyszukiwania (organic) o 25,59%,
  • z mediów społecznościowych o 134%,
  • bezpośredni o 59,87%.

(Źródło danych: Google Analytics)

content marketing dla hurtowniamegabrand.plŹródło: Google Analytics

Założony cel publikacji został osiągnięty. Nie tylko więcej użytkowników odwiedziło stronę klienta, ale byli to również użytkownicy zaangażowani, zainteresowani ofertą sklepu. Wskazuje na to wzrost średniego czasu trwania sesji, który wyniósł prawie 6 minut. Jest to również dowód na to, że wpis trafił do grupy docelowej.

Wzrost ilości wejść na stronę był długofalowy – utrzymywał się jeszcze przez około 11 dni po publikacji tekstu. Podsumowując przeprowadzone działania, założony cel został osiągnięty: wzrosło zainteresowanie marką, co przełożyło się na podniesienie ruchu na stronie.

#wiemyjak POZYCJONOWAĆ

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Data dodania: 30/11/2016   Autor: Agata Strzębska

tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

  1. A czy mają Państwo jakieś dane co do zakupów na stronie? Ilość odwiedzin – w porządku, czas przeglądania – w porządku, ale tu chyba chodziło także o zysk, bo marka po tylu latach już dość rozpoznawalna jest. Pozdrawiam serdecznie

  2. Agata Strzębska EACTIVE pisze:

    Panie Mateuszu, sprzedaż na stronie klienta w wyniku wyżej opisanych działań wzrosła o 165,22%. Pozdrawiamy:)

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to