Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 80% dla METAL – GUM dzięki kampanii Google Shopping?

google shopping dla metal-gum.pl

W wyniku działań naszych specjalistów Reklam Google, którzy zaplanowali, wdrożyli oraz stale monitorują kampanię Google Shopping, współczynnik konwersji e-commerce dla naszego klienta wzrósł o 80%. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się jak zwiększyliśmy widoczność naszego klienta w sieci! #wiemyjak

METAL- GUM to sklep internetowy oferujący gotowe zadaszenia nad drzwi, okna czy balkony. Wśród naszych case study znajdziecie już opis efektów działań dla tego klienta z zakresu User Experience. Dzisiaj chcielibyśmy przedstawić efekty pracy nad kampanią Google Shopping, zrealizowaną w ramach usługi zwiększania widoczności w internecie.

Opisywane case study dotyczy zmian wprowadzonych w lipcu 2016 roku oraz uzyskanych dzięki temu efektów widocznych już miesiąc później.

Przed wprowadzeniem zmian w lipcu 2016, współczynnik konwersji e-commerce wynosił 0,63%.
google shopping dla metal-gum.pl

Źródło: Google Analytics

Dzięki wprowadzonym zmianom, o których przeczytacie w dalszej części, w sierpniu 2016:

  • WSPÓŁCZYNNIK konwersji e-commerce wzrósł o 80,65%,
  • PRZYCHODY wzrosły o 58,23%,
  • UNIKALNE zakupy wzrosły o  50%,
  • ILOŚĆ transakcji wzrosła o 45,45%,
  • ILOŚĆ kupowanych produktów wzrosła o 42,31%.

Na takie wyniki wpływ miały wykonane miesiąc wcześniej przez zespół Reklam Google działania, czyli:

  • całościowa analiza skuteczności produktów oraz kategorii i wybór najlepiej konwertujących oraz tych o najwyższym współczynniku CTR,
  • analiza i dostosowanie stawek pod lokalizacje użytkowników,
  • analiza i dostosowanie stawek pod harmonogram wyświetlania,
  • utworzenie niestandardowych grup odbiorców i dostosowanie stawek w zależności od etapu zakupowego.

Sprawdź nas. #wiemyjak

NAPISZ DO NAS

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

23/09/2016
Agata Strzębska

Udostępnij:

Tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

  1. Jakub pisze:

    Procenty robią wrażenie. Trochę siedzę w tej branży i widzę jak wiele osób bagatelizuje problem optymalizacji konwersji. Dlatego gratuluje takiego wyniku i klienta który się odważył się poddać takim zabiegom :)

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to