Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 185,60% dla sklepfryz.pl dzięki pozycjonowaniu?

W ramach usługi pozycjonowania stron nasi specjaliści wprowadzili na stronie klienta sklepfryz.pl zmiany z zakresu SEO. Dzięki wdrożonym zmianom, regularnym pracom w serwisie oraz mierzeniu efektów, strona klienta odnotowała wzrost ruchu organicznego185,60%! Przeczytaj case study i dowiedz się jakie dokładnie działania wykonali nasi specjaliści! #wiemyjak

pozycjonowanie dla sklepfryz.pl

Analiza strony klienta i efekty wprowadzonych zmian

Sklepfryz.pl to sklep internetowy oferujący profesjonalne produkty do włosów, sprzęt oraz akcesoria fryzjerskie. Poza działalnością internetową, marka posiada również sklepy stacjonarne. Dzięki doświadczonym pracownikom zarówno sklepu internetowego jak i sklepów stacjonarnych, klienci mogą liczyć na fachowe doradztwo w zakresie pielęgnacji i stylizacji włosów.

Z klientem sklepfryz.pl współpracujemy od maja 2017 roku. Na początku, opierając się na wynikach przeprowadzonego audytu strony, podjęliśmy głownie działania SEO on-site.

Porównując okres od maja do października 2017 roku do tego samego okresu roku ubiegłego, dzięki wprowadzonym zmianom :

RUCH ORGANICZNY wzrósł o 185,60%

liczba ODSŁON wzrosła o 395,74%

liczba UŻYTKOWNIKÓW wzrosła o 179,94%

liczba PRZEGLĄDANYCH STRON w ramach sesji wzrosła o 73,58%

wzrosła WIDOCZNOŚĆ w TOP3 i TOP10

Wprowadzone zmiany na stronie klienta

Opisane powyżej efekty uzyskaliśmy w ciągu zaledwie kilku miesięcy współpracy. Najważniejszymi spośród podjętych przez naszych specjalistów działań były:

  • przeanalizowanie indeksu Google w celu zajęcia się podstronami, których istnienie w obecnej formie mogło działać niekorzystnie na ranking,
  • optymalizacja szybkości działania strony, korzystając m.in. z raportu PageSpeed Insights,
  • poprawa istotnych aspektów dotyczących certyfikatu SSL (niepełne szyfrowanie na niektórych podstronach, brak przekierowań itd.),
  • poprawa linkowania wewnętrznego, aby zachować poprawność ich przepływu.

Sklepfryz.pl po wprowadzonych zmianach

W wyniku wprowadzonych zmian na stronie klienta nastąpił wzrost ruchu organicznego o 185,60%. Dane pochodzą z porównania okresów z zachowaniem sezonowości, czyli od maja do 24 października bieżącego roku, do tego samego okresu roku ubiegłego.

pozycjonowanie dla sklepfryz.pl
Źródło: Google Analytics

Ponad to zwiększyliśmy liczbę odsłon witryny o 395,74%. Prawie trzykrotnie wzrosła także liczba użytkowników odwiedzających stronę, a liczba przeglądanych stron w trakcie sesji wzrosła o 73,58%.

pozycjonowanie dla sklepfryz.plŹródło: Google Analytics

Opisane powyżej efekty są następstwem wzrostu pozycji i widoczności witryny sklepfryz.pl w TOP10 oraz TOP3 w wyszukiwarce.

Widoczność w TOP10:

pozycjonowanie dla sklepfryz.pl
Źródło: Senuto

Widoczność w TOP3:

pozycjonowanie dla sklepfryz.pl
Źródło: Senuto

Powyższe case study jest przykładem na to, że już w pierwszych miesiącach współpracy dzięki prawidłowo wykonanemu audytowi i zidentyfikowaniu problemów można osiągnąć znaczące rezultaty. Kompleksowa analiza dokonana przez nasz dział SEO oraz wprowadzenie odpowiednio dobranych rozwiązań wpłynęły na wzrost widoczności klienta w witrynie. Wzrost wartościowego ruchu na stronie, wzrost liczby zaangażowanych użytkowników a także wzrost widoczności na istotne dla klienta frazy jest dowodem na to, że osiągnęliśmy zaplanowany na ten etap współpracy cel.

#wiemyjak POZYCJONOWAĆ

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Data dodania: 27/10/2017   Autor: Agata Strzębska

tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

  1. Katarzyna pisze:

    A jak zmienił się ruch organiczny w tym roku?

  2. Michał pisze:

    Najs. Niezły wynik jak na taką niszę :)

  3. Agata Strzębska EACTIVE pisze:

    Pani Katarzyno, dziękujemy za komentarz. W styczniu 2017 roku serwis zanotował 9792 sesji, a w październiku 17 433, czyli o 178,7%. Pozdrawiamy!

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to