x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Google AdWords: co może już dziś?

Reklama Google AdWords kojarzy się wielu osobom głównie z reklamą tekstową wyświetlaną w wyszukiwarce, obok naturalnych/organicznych wyników wyszukiwania.

serpy

W przeciągu kilku lat system AdWords rozwinął się na tyle, że stał się rozbudowaną platformą do reklamy internetowej. W tym momencie Google AdWords, prócz klasycznej reklamy tekstowej, oferuje wiele możliwości:

1. Reklama Google Shop

reklamy gs

Wyraźny ukłon Google w stronę właścicieli witryn e-commerce. Reklamy Google Shop bardzo dobrze sprzedają produkty ze względu na swój atrakcyjny wygląd. Grafika absorbuje uwagę bardziej niż zwykły teksty w wynikach wyszukiwania. Zdjęcie w takiej reklamie Google AdWords pozwala również błyskawicznie zidentyfikować, czy na stronie docelowej znajduje się produkt, którego zakup nas interesuje.

2. Reklamy w sieci reklamowej Google

reklama w gdn

Czyli reklamy z grafiką statyczną, animacją lub krótkim filmem. Obecnie sieć reklamowa Google składa się z milionów witryn, więc zasięg promocji w tym miejscu jest ogromny. Reklama Google AdWords tego typu jest nastawiona głównie na budowanie świadomości marki/produktu. Dzięki możliwości precyzyjnego kierowania reklam (demografia, zainteresowania, wybrane strony w sieci reklamowej itd.) jest to jedno ze skuteczniejszych narzędzi do tego typu zdań.

3. Reklama na YouTube

Google AdWords pozwala na wyświetlanie wielu form reklam w portalu YouTube. Obecnie są to reklamy typu In-Display, czyli wynik wyszukiwania w YouTube:

search yt ad

oraz nakładka na wideo:
reklama nakladka yt

Reklama In-Stream, czyli wideo poprzedzające filmik, który chce obejrzeć użytkownik. Reklamę tę można pominąć po 5 sekundach, a reklamodawca płaci jedynie jeśli użytkownik zobaczy pierwsze 30 sekund reklamy lub obejrzy całą.

reklama na yt

4. Reklama w aplikacji mobilnej

mobile ad

Praktycznie każdy użytkownik smartfona korzysta z aplikacji, które ściąga z internetu. System Google AdWords pozwala reklamować się również w takich miejscach. Dzięki precyzyjnemu kierowaniu, docieramy do grupy docelowej. Prócz kierowania demograficznego, po zainteresowaniach, możemy kierować reklamy na konkretne aplikacje.

5. Remarketing Google AdWords

System Google AdWords pozwala w tym momencie na wyświetlanie reklam remarketingowych we wszystkich powyższych przypadkach. To znaczy, że możemy dotrzeć do ważnych dla nas użytkowników (którzy już byli na naszej stronie) poprzez wyszukiwarkę, sieć reklamową, YouTube czy też aplikacje mobilne. Trudno o drugi system remarketingowy o takim zasięgu.

Doradzamy i dobieramy odpowiednią reklamę w Google AdWords, dostosowaną do potrzeb klienta. Sprawdź co możemy Ci zaoferować.

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze

Dodaj komentarz