x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Reklama Google Shop

googleshop

Reklamy Google Shop wyświetlają się zazwyczaj po prawej stronie wyników wyszukiwania lub nad nimi. Są one dobierane pod słowa kluczowe, które wpisuje użytkownik, np. po wpisaniu czajniki elektryczne powinniśmy zobaczyć konkretne oferty czajników w sklepach online, korzystający z reklam Google Shop.

google shop w wyszukiwarce

Reklama Google Shop może zostać wyświetlona po połączeniu konta Google AdWords z kontem Google Merchant Center. Od razu należy zaznaczyć, że z takiej formy reklamy mogą skorzystać jedynie sklepy sprzedające produkty możliwe do wysłania – w Google Shop nie sprzedamy domu lub psa.

Do konta Google Merchant Center przesyłamy bazę danych z produktami i z poziomu konta AdWords, sterujemy stawkami, tworzymy grupy reklam, wykluczamy słowa kluczowe, po których nie chcemy wyświetlać reklam itp. Dzięki połączeniu konta AdWords z Merchant Center, system na podstawie bazy danych sam aktualizuje zmiany cen, zdjęcia, opisy itd. – jest to duże udogodnienie dla sprzedawcy, który nie musi pilnować poprawności opisu w reklamie.

Czy warto korzystać z reklam Google Shop?

Tak, patrząc na statystyki sklepów internetowych możemy z czystym sumieniem zarekomendować ten rodzaj reklamy Google. Reklama Google Shop raczej nie jest głównym napędem sprzedaży, ale bardzo wspiera proces zakupu. Prócz sprzedaży bezpośredniej, wchodzi w interakcję z innymi kanałami sprzedażowymi, co widać bardzo wyraźnie w raporcie Najważniejszych ścieżek konwersji.

Google Shop oferuje atrakcyjne reklamy graficzne, kontrastujące z nudnymi, monotonnymi wynikami tekstowymi. Wielu użytkowników widząc szukany produkt, po prostu klika w reklamę i w ten sposób wchodzi w interakcję ze sklepem – często do niego wracając, jeśli zakup nie zostanie dokonany od razu.

Dodatkowo, atrakcyjność reklamy Google Shop sprawia, że klikalność w wyniki tekstowe spada, jeśli wyświetlają się one ze sobą jednocześnie. Jeśli w ostatnim czasie Twoja sprzedaż spadła, a korzystasz tylko z klasycznych reklam AdWords, sprawdź czy konkurencja nie uruchomiła reklam Google Shop.

Doradzamy i dobieramy odpowiednią reklamę w Google AdWords, dostosowaną do potrzeb klienta. Sprawdź co możemy Ci zaoferować.

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze

Dodaj komentarz