Reklama Google Shop

googleshop

Reklamy Google Shop wyświetlają się zazwyczaj po prawej stronie wyników wyszukiwania lub nad nimi. Są one dobierane pod słowa kluczowe, które wpisuje użytkownik, np. po wpisaniu czajniki elektryczne powinniśmy zobaczyć konkretne oferty czajników w sklepach online, korzystający z reklam Google Shop.

google shop w wyszukiwarce

Reklama Google Shop może zostać wyświetlona po połączeniu konta Google AdWords z kontem Google Merchant Center. Od razu należy zaznaczyć, że z takiej formy reklamy mogą skorzystać jedynie sklepy sprzedające produkty możliwe do wysłania – w Google Shop nie sprzedamy domu lub psa.

Do konta Google Merchant Center przesyłamy bazę danych z produktami i z poziomu konta AdWords, sterujemy stawkami, tworzymy grupy reklam, wykluczamy słowa kluczowe, po których nie chcemy wyświetlać reklam itp. Dzięki połączeniu konta AdWords z Merchant Center, system na podstawie bazy danych sam aktualizuje zmiany cen, zdjęcia, opisy itd. – jest to duże udogodnienie dla sprzedawcy, który nie musi pilnować poprawności opisu w reklamie.

Czy warto korzystać z reklam Google Shop?

Tak, patrząc na statystyki sklepów internetowych możemy z czystym sumieniem zarekomendować ten rodzaj reklamy Google. Reklama Google Shop raczej nie jest głównym napędem sprzedaży, ale bardzo wspiera proces zakupu. Prócz sprzedaży bezpośredniej, wchodzi w interakcję z innymi kanałami sprzedażowymi, co widać bardzo wyraźnie w raporcie Najważniejszych ścieżek konwersji.

Google Shop oferuje atrakcyjne reklamy graficzne, kontrastujące z nudnymi, monotonnymi wynikami tekstowymi. Wielu użytkowników widząc szukany produkt, po prostu klika w reklamę i w ten sposób wchodzi w interakcję ze sklepem – często do niego wracając, jeśli zakup nie zostanie dokonany od razu.

Dodatkowo, atrakcyjność reklamy Google Shop sprawia, że klikalność w wyniki tekstowe spada, jeśli wyświetlają się one ze sobą jednocześnie. Jeśli w ostatnim czasie Twoja sprzedaż spadła, a korzystasz tylko z klasycznych reklam AdWords, sprawdź czy konkurencja nie uruchomiła reklam Google Shop.

Doradzamy i dobieramy odpowiednią reklamę w Google AdWords, dostosowaną do potrzeb klienta. Sprawdź co możemy Ci zaoferować.

Komentarze

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem