EACTIVE BLOG
Marketing z górnej półki

Najpopularniejsze hasła 2014!

Google przygotowało podsumowanie „Rok w wyszukiwarce” , czyli zestawienie najczęściej wyszukiwanych haseł 2014. Sprawdź czy Ty też wyszukiwałeś zgodnie z trendami roku 2014. Jak się okazało na świecie najwięcej osób wpisało w wyszukiwarce Robin Williams. To jego imię i nazwisko było najpopularniejsze w odchodzącym roku. Zaraz na drugim miejscu znalazł się Mundial 2014 oraz Ebola. W Polsce natomiast największe poruszenie […]

Strony mobilne czyli jakie?

W dobie zmniejszających się urządzeń służących do surfowania po Internecie coraz większą rolę odgrywają strony mobilne. Każdy z nas posiada w domu przynajmniej jeden komputer oraz kilka telefonów komórkowych nowszej generacji tzw. smartfonów. Coraz częściej sięgamy również po tablety i inne urządzenia mobilne. Są one dużym udogodnieniem dla osób często podróżujących, które chcą mieć swoje dane zawsze przy […]

Nowa miniaturka przy wynikach wyszukiwania?

Jak poinformował portal Search Engine Land Google znów testuje nowe rozwiązania wyszukiwarki mobilnej. Tym razem Google postanowiło przetestować miniaturki, które miałyby pokazywać się w mobilnych wynikach wyszukiwania. Barry Schwartz otrzymał screen shot z mobilnej wyszukiwarki Google od jednego z czytelników portalu, który do surfowania używał wyszukiwarki Safari na iPhone. Zaprezentowany screen shot jest jedynie dowodem na to, ze […]

Ustaw termostat głosowo z Google!

Google rozszerza możliwości inteligentnego termostatu Nest. Na początku 2014 roku Google zakupiło za 3,2 biliony dolarów termostat Nest. Google przerobił termostat w inteligentne urządzenie do zarządzania nowoczesnym wyposażeniem mieszkania. Teraz Google dodaje możliwość sterowania urządzeniem za pomocą głosu i usługi Google Now. Za pomocą głosu można będzie zmienić temperaturę, ustawić termostat i inne. W tym momencie sterowanie głosowe nie […]

Hiszpańscy wydawcy chcą powrotu do Google News

Dzisiaj Google usunęło hiszpańskich wydawców i zamknęło w Hiszpanii usługę Google News. Decyzja została podjęta na skutek uchwyty, która ma zmusić Google do podnoszenia opłat za udostępnianie treści. Kroki, które poczyniło Google mogą mieć bardzo negatywne skutki, z czego zdają sobie sprawę hiszpańscy wydawcy. Jak informują wirtualnemedia.pl związek wydawców prasy w Hiszpanii apelują do rządu o powstrzymanie Google przed zamknięciem […]

Google zapowiada koniec z przepisywaniem zniekształconych tekstów

Chyba każdy natknął się w internecie na komunikat, który skłania do przepisania tekstu wyświetlającego się w danej rubryce. Sęk w tym, że mechanizm ten staje się coraz bardziej problematyczny i zamiast działać sprawnie, utrudnia użytkownikom płynne przejście na wybraną stronę. Google planuje usprawnić ten mechanizm. Kilka słów o CAPTCHA Wspomniana technika to mechanizm CAPTCHA, który ma stanowić pewne zabezpieczenie przez […]

Disavow tool – dlaczego warto go używać?

Disavow links tool czyli narzędzie służące do zrzekania się niechcianych linków. Zastanówmy się kiedy warto stosować to narzędzie. Nikt z nas nie lubi spamu – w mailach, na portalach społecznościowych czy w wiadomościach przychodzących na telefony komórkowe. Spamu nie lubi także Google. Algorytmy Google są co jakiś czas zmieniane, a co za tym idzie bardziej czułe na działania pozycjonerów […]

Ostatni dzień hiszpańskiej wersji Google News

Dzisiaj materiały hiszpańskich wydawców po raz ostatni zostaną udostępnione w Google News. Richard Gingras, dyrektor Google News napisał na Europejskim Blogu Google: „Jako Google News nie zarabiamy pieniędzy (nie pokazujemy na stronie żadnych reklam. Z przykrością informujemy, że z dniem 16 grudnia (zanim styczniowa ustawa wejdzie w życie) usuniemy hiszpańskich wydawców z Google News oraz zamkniemy Google News w Hiszpani.” Poczynione […]

Podążaj za Świętym Mikołajem z Google!

Google po raz kolejny przygotowało świąteczny program „Trasa Świętego Mikołaja” Program odlicza dni, godziny, a nawet minuty do „wjazdu Mikołaja” czyli do 24 grudnia.   Trasa Świętego Mikołaja rozpoczyna się oczywiście na lotnisku i każdego dnia Google odblokowuje kolejne miejsce, które można odwiedzić razem z Mikołajem. Program Google to świąteczne gry i animacje oraz ciekawostkowi związane z obchodzeniem świąt w różnych […]

Polak króluje w rankingu YouTube Rewind 2014!

Przyszedł czas na coroczne podsumowanie, czyli YouTube Rewind 2014! To nic innego jak zestawienie najpopularniejszych filmików na YouTube. Po raz pierwszy Polak jest liderem na globalnej liście hitów! Na YouTube nieustannie dodawane są nowe filmiki, portal tętni życiem – Google podaje, że w ciągu jednego dnia pojawia się na nim ponad 85 tys. filmów. Są wśród […]

Ikona przyjaznych stron mobilnych już w Polsce!

Jak poinformował portal SEO Roundtable Google włączyło ikonę informującą o tym czy strona posiada przyjazną wersję mobilną w kolejnych krajach, w tym w Polsce. Informację potwierdziła na Google + Karolina Kruszyńska, prezentując print screen: Karolina Kruszyńska napisała o nowej funkcji również na blogu Google. Jak informuje Kruszyńska nowa etykieta „na komórki” ma pomóc użytkownikom w lepszym wyszukiwaniu na urządzenia mobilnych. Google […]

Wyszukiwanie zaawansowane i operatory wyszukiwania Google

Potocznie mówi się, że „wujek Google wszystko wie” i to do niego możemy zwrócić się z każdym pytaniem. Jednak niejednokrotnie na twarzy osoby szukającej informacji można zobaczyć zdziwienie, gdy wyniki wyszukiwania są bardzo obszerne, albo nawet nie można znaleźć w nich szukanych informacji. Co należy wtedy zrobić, aby znaleźć to, czego się szuka? W takiej sytuacji wystarczy włączyć opcję, […]

Zdecyduj o powiadomieniach odnośnie CMS w GWT

Google Webmasters opublikowało post na Google + w którym pyta jakie powiadomienie od Google Webmaster Tools byłoby przydatne. Google przygotowało interaktywny formularz, w którym można zagłosować na jedną z pięciu opcji. Jaka informacja byłaby twoim zdaniem przydatna? Mój CMS posiada nową wersję Mój CMS nie jest ostatnią wypuszczoną wersją Mój CMS posiada luki (słabe punkty) Chcę wszystkie informacje! […]

Czy Facebook stanie się mniej popularny wśród marketerów?

Biorąc pod uwagę aktualną popularność serwisów społecznościowych można sceptycznie podejść do uwag przedstawionych przez analityka z Forrester Research. Postanowiliśmy jednak dokładniej przyjrzeć się sprawie. Nate Eliiot przewiduje, że Facebook i Twitter staną się mniej popularne wśród marketerów i wydatki na marketing na tych platformach znikną z planowanych inwestycji firm. Jak argumentuje swoje zdanie? Analityk przewiduje, że w przeciągu 5 lat […]

Trendy SEO na rok 2015

Jak będzie wyglądać SEO w roku 2015? Portal Venture Beat postanowił zbadać i zaprezentować trendy SEO na rok 2015. Autorzy „SEO trends for 2015” w 3 punktach prezentują, co będzie najważniejsze w nadchodzącym roku: „Stań się jednym ze swoim profilem linków” Twórz content, aby udowodnić Google, że „jesteś prawdziwy” Jesteś mobilny i szybki, albo Cię nie ma W związku z tym […]

Google o indeksowaniu treści w zakładkach

Ostatnio pisaliśmy, że treść znajdująca się w dodatkowych zakładkach może nie być indeksowana przez Google. (Zobacz wpis: Google może nie indeksować treści w zakładkach) Pojawiło się wiele wątpliwości jak to jest z treścią, ukrytą w dodatkowych zakładkach. John Mueller potwierdził, że jeśli jakaś treść jest ukryta przed użytkownikiem to znaczy, że nie jest istotna. O opinie na ten temat […]

Jak rekruterzy wykorzystują social media?

Zastanawialiście się kiedykolwiek, czy Wasze profile społecznościowe śledzone są również przez pracodawców? Jesteśmy pewni, że w erze social media duża część osób zdaje sobie sprawę z takich działań. Jednak jak wynika z raportu przedstawionego przez amerykańską firmę Jobvite, pracodawcy i rekruterzy wykorzystują social media na ogromną skalę. Firma Jobvite zajmuje się tworzeniem oprogramowania wspomagającego procesy rekrutacyjne i w aktualnym badaniu […]

Moje Mapy Pro za darmo!

Google przestanie pobierać opłaty za korzystanie z bardziej zaawansowanej wersji map. Moje Mapy Pro były do tej pory płatne 5 dolarów. Jak podał portal SEO Roundtable Google wysłało wiadomość do użytkowników płatnej wersji map z informacją, że przestanie obciążać ich kosztami. „We’re pleased to announce that the mapping features of My Maps Pro will soon be available […]

Reklama Google Shop

Reklamy Google Shop wyświetlają się zazwyczaj po prawej stronie wyników wyszukiwania lub nad nimi. Są one dobierane pod słowa kluczowe, które wpisuje użytkownik, np. po wpisaniu czajniki elektryczne powinniśmy zobaczyć konkretne oferty czajników w sklepach online, korzystający z reklam Google Shop. Reklama Google Shop może zostać wyświetlona po połączeniu konta Google AdWords z kontem Google Merchant Center. Od […]

Niekończąca się historia Pingwina

Mimo, że od update Pingwina mięło już sporo czasu., temat wciąż jest gorący i został po raz kolejny poruszony podczas ostatniego hangouta Google . John Mueller został zapytany o to, czy może podać formalną informację, kiedy Pingwin skończy działanie? John odpowiedział, że ma nadzieję na ciąg dalszy pracy zaktualizowanego algorytmu. Czy Pingwin może zostać ciągle aktualizującym się […]

Google zaktualizowało wskazówki dla lokalnych firm

Google zaktualizowało wskazówki dotyczące jakości informacji o lokalnej firmie. Jade Wang opublikowała informację na forum pomocy Google. Nowe wskazówki Google dotyczą między innymi nazwy firmy. Google dosyć mocno reguluje jak powinna wyglądać nazwa firmy. Jak podaje Google nazwa firmy w Google Moja Firma musi odpowiadać nazwie firmy w świecie rzeczywistym. Nie można natomiast dodawać sloganów, numerów telefonu czy […]

Darmowe narzędzia SEO wspomagające proces pozycjonowania

Zaistnienie strony internetowej w sieci zabiera dużo czasu. Potrzebna jest do tego treść wysokiej jakości oraz oferta, która przyciągnie klientów. Jednak w gąszczu konkurencji ciężko się wybić. Tutaj z pomocą przychodzą działanie mające na celu wypozycjonowanie strony – SEO . Jest to stosunkowo długotrwały proces, ale niezwykle skuteczny. Dlatego warto zainwestować w profesjonalne działania, gdyż dzięki temu strona internetowa […]

Czy Pignwin czeka na śnieg?

Wczoraj pisaliśmy o przypuszczeniach, że Google mogło zaktualizować swój algorytm i wypuścić Pingwina 3.1 w Święto Dziękczynienia. Podejrzenia nie były zupełnie bezpodstawne. Okazuje się, że Pingwin rzeczywiście miał swój udział w zmianach jakie pojawiły się w wyszukiwarce. Jednak nie jest to nowa aktualizacja, a działania wypuszczonego przez Google już 6 tygodni temu Pingwina 3.0 Gogle potwierdziło, że działania Pingwina 3.0 nadal […]

Google AdWords: co może już dziś?

Reklama Google AdWords kojarzy się wielu osobom głównie z reklamą tekstową wyświetlaną w wyszukiwarce, obok naturalnych/organicznych wyników wyszukiwania. W przeciągu kilku lat system AdWords rozwinął się na tyle, że stał się rozbudowaną platformą do reklamy internetowej. W tym momencie Google AdWords, prócz klasycznej reklamy tekstowej, oferuje wiele możliwości: 1. Reklama Google Shop Wyraźny ukłon Google w stronę właścicieli witryn […]

Badanie dotyczące zachowań „cyfrowych konsumentów”

Przedstawiamy Wam najświeższe dane dotyczące analizy osób, które dokonują zakupów online, opublikowane przez VWO (Visual Website Optimizer). Badanie „VWO eCommerce Survey 2014” przeprowadzono na grupie 1000 respondentów w wieku 18-65 w USA. Rynek e-commerce wyjątkowo się rozwinął w ostatnim czasie, a liczba kupujących diametralnie wzrosła. Wiedza dotycząca zachowań konsumentów online staje się podstawą w branży e-handlu. Co przyciąga uwagę potencjalnych […]

Pingwin 3.1 czy to możliwe?

Przed weekendem pojawiła się nietypowa informacja na portalu SE Rountable, jakoby Google miało wypuścić Pingwina 3.1 w Święto Dziękczynienia i co najważniejsze w Black Friday. Black Friday ( czyli tz. Czarny Piątek) to największy zakupowy dzień w Stanach, który rozpoczyna „bożonarodzeniowe szaleństwo zakupowe”. Tym bardziej ciężko uwierzyć, aby Google zdecydowało się wypuścić aktualizację Pingwina. Jednak jak podał portal SE […]

Parlament Europejski chce podzielić Google

Google już od dłuższego czasu zmaga się z europejskim urzędem antymonopolowym, ale teraz sprawy przybrały poważniejszy obrót, który faktycznie może zagrozić koncernowi. Parlament Europejski przegłosował projekt, który ma na celu oddzielenie wyszukiwarek internetowych od innych usług komercyjnych. Zaproponowano pomysł, aby Google wydzieliło odrębną spółkę, która miałaby być odpowiedzialna jedynie za wyszukiwarkę internetową. Nowe przepisy mogłyby dotknąć […]

Mobile Friendly Test nie zawsze działa!

Ostatnio pisaliśmy o teście Google (https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/), który pozwala sprawdzić czy strona posiada „przyjazną” wersję mobilną. Jak podaje jednak John Mueller test przygotowany przez Google nie zawsze działa. W niektórych przypadkach Google Mobile Friendly Test pokazuje, że strona internetowa nie jest „mobile friendly” natomiast PageSpeed Insights tool pokazuje, że jest. Jak tłumaczy John Mueller są dwa powody, dlaczego […]

3 wtyczki SEO do WordPressa, które koniecznie musisz zainstalować!

WordPress, czyli najbardziej popularny system zarządzania treścią, dzięki możliwości stosowania tzw. wtyczek rozszerzających jego funkcjonalność, jest narzędziem o niemal nieograniczonych polu działania. Obecny na rynku od 2003 roku przez ponad dekadę zyskał spore grono zwolenników, którzy korzystając z wiedzy i umiejętności programistycznych tworzą nowe pluginy. Ich stosowanie pozwala rozbudować CMS zgodnie z oczekiwaniami, dopasować pod siebie. W związku z faktem, że […]

Google może nie indeksować treści w zakładkach

Barry Schwartz zapytał Johna Mullera podczas ostatniego hangout’u czy Google indeksuje treści w zakładkach. Barry Schwartz miał wątpliwości czy Google widzi treści, które są zamieszczone w dodatkowych zakładkach. Jak widać poniżej:   John Mueller odpowiedział, że jeśli treści są na stronie schowane to znaczy, że nie są istotne dla użytkownika. Oznacza to, że Google może nie zindeksować […]

PageRank nie jest najlepszym miernikiem strony!

John Mueller potwierdza, że PageRank nie jest już aktualizowany. 9 października pisaliśmy o tym, że PageRank najprawdopodobniej już nie będzie aktualizowany przez Google. Informację po raz kolejny potwierdza John, który na forum Google. John napisał na forum, że ostatnia aktualizacja PageRank miała miejsce ponad rok temu i kolejna nie jest planowana. Dodatkowo jedna z kluczowych postaci Google dodaje, […]

Google ukarało Prolink.pl

Nie najlepsze informacje dla stron korzystających z polskiego systemu wymiany linków Prolink.pl. Google potwierdziło, że podjęło działania przeciwko systemowi wymiany linków Prolink.pl Karolina Kruszyńska, polska przedstawicielka Google napisała na Twitterze: Informację potwierdził również Zespół Prolink.pl, który na swoim profilu na Facebooku skomentował całą sytuację. Właściciele stron, które korzystały z systemu Prolink.pl już zauważyli spadek pozycji, jednak Google […]

Tworzenie infografiki – jak zrobić dobrą infografikę z programem?

Content is king – to hasło dość regularnie pojawia się we wpisach na naszym blogu. Zapewne jeszcze nie raz zostanie użyte, gdyż właśnie w tym tkwi sekret pozycjonowania. Wartościowa, wyjątkowa, unikatowa treść podana na wiele sposobów jest w stanie przynieść popularność tworzącym, zadba o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, co bezpośrednio przełoży się na zysk. Należy pamiętać, że pod […]

Jaka korporacja została uznana za najbardziej innowacyjną na świecie?

Znamy już wyniki raportu Boston Consulting Group, którego celem było wyłonienie 50 najbardziej innowacyjnych korporacji świata w 2014 roku. Wyniki badania były opracowane dzięki rozmowom z 1500 menadżerami wysokiego szczebla z całego świata, a także po analizie wskaźników finansowych danych firm. Jest to już 9 edycja tego przedsięwzięcia i po raz kolejny pierwsze miejsce należy do… Apple! Innowacyjna trójca Wprowadzanie […]

Twitter zaindeksuje posty od 2006 roku

Twitter zaindeksuje wszystkie tweety, które pojawiły się od 2006 roku. Jeśli wydaje Ci się, że nikt już nigdy nie odnajdzie twoich postów zamieszczonych kilka lat temu na Twitterze to jesteś w błędzie. Nowe zaawansowane wyszukiwanie postów pozwoli odnaleźć posty zamieszczone na Twitterze kilka lat temu. Wyszukiwanie zaawansowane pozwala szukać postów według dat, ale także języka oraz […]

Już niebawem odbędzie się polski Festiwal YouTube’a!

Szykuje się niezapomniane, długo wyczekiwane wydarzenie dla wszystkich miłośników YouTube’a. Już 6 grudnia w Warszawie odbędzie się Orange Video Fest, na którym zagoszczą najbardziej popularni youtuberzy. Program imprezy jest napięty, a wachlarz atrakcji wyjątkowo szeroki. Gwiazdy YouTube’a YouTube jest wyjątkowo popularnym serwisem, gdzie dziennie umieszczanych jest ponad 85 tys. filmów. Niektórzy jednak wybijają się swoją pomysłowością, dzięki […]

Remarketing w wyszukiwarce (RLSA)

Zdarza się, że przejmujemy kampanie AdWords prowadzone przez inne agencje i o dziwo w 90% takich przypadków, nie stosowano RLSA. Fakt ten jest dość zaskakujący, biorąc pod uwagę, że remarketing w wyszukiwarce jest bardzo skutecznym i jednocześnie w miarę prostym sposobem na zwiększenie efektywności >reklam Google AdWords w wyszukiwarce. Remarketing w wyszukiwarce (RLSA) opiera się na bardzo podobnych zasadach, jak zwykły remarketing. […]

Przyjazne strony mobilne wyżej w rankingu?

W tym tygodniu pisaliśmy o tym, że Google poinformuje użytkowników smartfonów o tym, czy strona jest dobrze wyświetlana przez urządzenia mobilne. W związku z tym pojawiła się również informacja o tym, że Google potraktuje dobrze przygotowaną wersję mobilną strony jako czynnik rankingu. We wpisie na blogu Google można przeczytać: Jak można przeczytać na blogu, Google dopiero testuje nowy czynnik, […]

SEO monitoring pozycji strony www w wyszukiwarkach

Monitoring pozycji strony internetowej w wyszukiwarce jest bardzo istotny. Pozwala na kontrolę tego, czy pozycjonowanie (SEO) jest wykonywane w prawidłowy sposób. Do sprawdzenia, jaka jest pozycja strony www można wykorzystać wiele narzędzi. Jednym z podstawowych jest sama wyszukiwarka. Jednak pozwala ona na wpisanie jedynie podstawowych informacji, bez możliwości zagłębienia się w statystyki. Tworzone są również specjalne aplikacje, ale i one […]

Kolejne zmiany Grafu Wiedzy Google

Panel Grafu Wiedzy Google został wzbogacony o linki do profili społecznościowych znanych osób. Jak podał portal SEO Roundtable, Graf Wiedzy Google został zmieniony. Wyszukując znane osoby, na panelu Grafu Wiedzy Google poza podstawowymi informacjami oraz zdjęciami, mają pojawiać się ikony portali społecznościowych. Przykład zmienionego Grafu Wiedzy prezydenta US Baracka Obamy: Na grafie wiedzy Baracka Obamy pojawiły […]

Jak sprawdzić pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych?

jak-sprawdzic-pozycje-w-google

O tym jak ważna jest pozycja strony w wyszukiwarce internetowej nie trzeba nikogo przekonywać. To przecież od tego, czy nasza strona znajdzie się na pierwszej stronie listy wyszukiwania będzie zależało do jak dużej liczby potencjalnych klientów dotrze przygotowana oferta. Jak można sprawdzić rzeczywistą pozycję strony i czy może to zrobić każdy z nas? Pozycja strony – jak ją […]

Magiczna opaska Google

Google ostatnio idzie o krok naprzód i zaskakuje szalenie interesującymi pomysłami. Jak dowiadujemy się z najświeższych informacji, koncern pracuje nad… opaską, dzięki której możliwe byłoby wczesne wykrycie różnych chorób, w tym raka. Nie jest to pierwsza działalność Google związana z medycyną i zdrowiem. Aż ciężko opisać jak cenny jest to pomysł, zważywszy na fakt, że obecnie jednak wiele chorób wykrywanych jest […]

Przyjazne strony mobilne oficjalnie w Google

Po kilku miesiącach testów Google oficjalnie włączyło funkcję, która wskaże, strony posiadające „przyjazną” wersję mobilną. Wczoraj na Google Webmaster Center Blog pojawił się wpis, w którym Google prezentuje nową funkcjonalność Google informuje, że od wczoraj oficjalnie włączona została funkcja, która ma pomóc użytkownikom smartfonów znaleźć strony, które będą dobrze wyświetlane przez urządzenia mobilne. Aby strona mogła […]

Konferencja dotycząca Społecznej Odpowiedzialności Biznesu

Konferencja „Odpowiedzialność w biznesie źródłem rozwoju Twojej firmy” odbyła się 28 października 2014 r na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i uczestniczył w niej Dariusz Owczarek. Dotyczyła ona społecznej odpowiedzialności firmy i skierowana była do różnych przedsiębiorstw oraz osób dążących do poszerzenia swojej wiedzy w tym zakresie. Odwołując się do definicji: „koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu dotyczy uwzględniania przez firmę aspektów społecznych […]

Artykuły sponsorowane w Google News?

Portal Seo Roundtable udostępnił print screen artykułu sponsorowanego udostępnionego w Google News. Jak wiadomo Google News ma porządkować wiadomości z całego świata i udostępniać je swoim użytkownikom w jednym miejscu. Jak podaje Google: Google News nie jest usługą reklamową. Nie chcemy prezentować naszym użytkownikom witryn, w których uprawia się dziennikarstwo komercyjne, lub których celem jest promocja produktu lub organizacji. Natomiast […]

Łączenie Google Analytics z Google AdWords

Obie usługi Google mają ogromny potencjał, który można jeszcze lepiej wykorzystać poprzez połączenie ich ze sobą. Po zintegrowaniu konta Google Analytics z Google AdWords, otrzymujemy dostęp do specjalnych statystyk, niedostępnych dla innych źródeł ruchu. Dzięki temu, możemy jeszcze lepiej zarządzać budżetem reklamowych i podejmować trafniejsze decyzje. Najważniejsze korzyści z połączenia Google Analytics z Google AdWords: 1. Analiza ruchu oddzielnie […]

Co Mozilla przygotowała na swoje tegoroczne urodziny?

Przeglądarka Mozilla Firefox świętuje okrągłą rocznicę – swoje 10-te urodziny! Okazuje się, że na tę okazję Fundacja Mozilla przygotowała coś wyjątkowego – światło dzienne ujrzała m.in nowa przeglądarka przeznaczona specjalnie dla deweloperów (Firefox Developer Edition) oraz funkcjonalności zapewniające większą ochronę danych użytkowników. Co wiemy o Mozilli? Mozilla Firefox aktualnie plasuje się na trzecim miejscu pod względem […]

3 razy więcej stron używa HTTPS

Według danych Ilya Grigorik’a liczba stron, które zamieniły http na https wzrosła o 300%. Jak podaje pracownik Google Ilya Grigorik w swoim wpisie na Google + w ciągu ostatnich dwóch lat liczba stron, które zastosowały protokół https wzrosła z 4% aż do 13%. Dodatkowo spoglądając na wyniki z Google Chrom liczba nawigacji https wzrosła z 27% do 58%. Pracownik Google twierdzi,  […]

Think Analytics 2014!

W dniu 21 października Filip Kaźmierczak miał przyjemność uczestniczenia w konferencji Think Analytics organizowanej przez Google w Warszawie. Było to największe wydarzenie w Europie Środkowo-Wschodniej dotyczące analityki internetowej. Pojawili się zagraniczni goście m.in. z Grecji, Chorwacji, Serbii, Ukrainy, Czech i Węgier. Jak przystało na event tej wielkości, cała oprawa i organizacja były na najwyższym poziomie. Konferencję poprowadziły znakomite osobistości zajmujące się […]

Najpopularniejsze filmy na YouTube w Google Trends

Google Trends zostało wzbogacone o nową funkcję „Najpopularniejsze w Youtube”. Teraz wchodząc na Google Trends można poznać najpopularniejsze filmy na YouTube. Google Trends jest to serwis, który pozwala sprawdzić najpopularniejsze wyszukiwania. Od teraz Google Trends pozwala również na poznanie 200 najpopularniejszych filmów na YouTube. Co prawda na razie funkcjonalność pokazuje jedynie najpopularniejsze filmy w Stanach Zjednoczonych, jednak jak […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to