EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

Na górze czy na dole? Sprawdź, od czego zależy pozycja reklam w AdWords

ranking-reklamy-od-czego-zalezy

Pozycja reklam w AdWords nie jest przypadkowa, a jej wyświetlanie zależne jest od kilku czynników. Warto je poznać – dowiedz się, jak poprawić pozycję reklamy i poznaj podstawowe pojęcia związane z tym zagadnieniem. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Na górze, na dole, albo… wcale. To w tych miejscach może być wyświetlana reklama w AdWords. Loteria? Nic podobnego. Wszystko opiera […]

Szkolenie SEO online z podstaw pozycjonowania

pozycjonowanie stron - szkolenie online

Kup szkolenie SEO online i naucz się podstaw pozycjonowania! *Oglądaj z dźwiękiem! Prowadzący: Jakub Lisiecki, Koordynator Zespołu SEO W EACTIVE Jakub od 4 lat zasila szeregi zespołu SEO, a od prawie 2 lat pełni funkcję koordynatora zespołu SEO. Posiada ogromną wiedzę dotyczącą pozycjonowania, którą skutecznie wykorzystuje podczas pracy nad serwisami naszych klientów. Potwierdzeniem umiejętności Jakuba są również wyniki […]

Profesjonalne kampanie Google AdWords – jakie powinny być?

profesjonalne-kampanie-adwords-zajawka

Profesjonalna reklama powinna się charakteryzować odpowiednimi cechami, aby faktycznie osiągnęła wcześniej zamierzone cele. Zobacz, jak wygląda to w przypadku AdWords – jak powinno się prowadzić kampanie w pełni wykorzystując możliwości systemu AdWords. Zapoznaj się z naszym artykułem! #wiemyjak zwiększyć skuteczność Twoich reklam Google NAPISZ DO NAS POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Profesjonalne kampanie AdWords to marzenie […]

EACTIVE obchodzi 17-ste urodziny – relacja z imprezy firmowej

17 urodziny EACTIVE

EACTIVE istnieje już na rynku od 17 lat! To nas bardzo cieszy, dlatego w zeszły piątek zebraliśmy się z całym zespołem na wspólne świętowanie Przeczytaj relację z naszej imprezy firmowej i zobacz jak zorganizowaliśmy sobie ten wieczór. Najpierw jednak przenieśmy się na moment w przeszłość i odpowiedzmy na pytanie… Jak to się wszystko zaczęło? 17 lat istnienia firmy to imponujący wynik […]

Tymoteusz zdobywa 4 nowe certyfikaty!

certyfikaty-google-adwords

Bardzo się cieszymy, że nasz zespół chętnie rozwija swoje umiejętności i otrzymujemy nowe certyfikaty – tym razem Tymoteusz Krawczyk zdał egzaminy i w jego ręce trafiły 4 nowe certyfikaty: z reklamy w sieci wyszukiwania, reklamy mobilnej, Google Shopping, oraz ze sprzedaży rozwiązań cyfrowych. #wiemyjak Tymoteusz niedawno rozpoczął pracę w EACTIVE jako Młodszy Specjalista Reklam Google i szybko opanował wiedzę niezbędną do […]

Praca w EACTIVE od podszewki – zobacz nasze nowe WIDEO

film-eactive

Kilka dni przygotowań, jeden dzień nagrywania, a następnie… szybki montaż i oto jest! Prezentujemy krótki filmik pokazujący EACTIVE Zapraszamy do zobaczenia pełnej wersji naszego najnowszego wideo: Film przygotował Michał Olender. Już jakiś czas temu w naszych głowach narodził się pomysł o stworzeniu filmu obrazującego naszą firmę. Bardzo się cieszymy, że pomysł faktycznie wszedł w życie! Na filmiku możecie zobaczyć: nasz […]

Google post – nowa funkcja do promocji firm lokalnych

google-post

Posiadasz małą lub średnią firmę i chcesz dotrzeć do Twoich lokalnych odbiorców? Google właśnie wprowadziło bezpłatną usługę Google post, dzięki której bezpośrednio w wyszukiwarce poinformujesz swoich klientów o promocjach, produktach i wydarzeniach związanych z Twoją firmą. Jeśli chcesz dowiedzieć się na czym polega usługa Google posts, jak z niej skorzystać oraz co możesz dzięki temu zyskać, przeczytaj artykuł i wykorzystaj posty w swojej […]

Jak tworzyć skuteczne teksty SEO?

teksty-seo

Wartościowa treść to obecnie niezbędny element jeśli zależy nam na dobrze wypozycjonowanej stronie, dzięki której klienci będą mogli zapoznać się z ofertą świadczonych przez nas usług. Aby pozyskać tego typu treści, które pozytywnie wpłyną na pozycję strony w wyszukiwarkach, powinniśmy zainwestować w teksty SEO. #wiemyjak Artykuły SEO są tworzone pod indywidualne wymagania klientów. Ich przygotowaniem zajmują się najczęściej […]

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 15,56% dla Ogroland.pl dzięki analityce internetowej?

strona-glowna-klienta

Dla naszego klienta Ogroland.pl w ramach usługi pozycjonowania stron została przeprowadzona analiza strony www przez naszych specjalistów z działu analityki internetowej. Wykazała ona potrzebę zmian pod kątem użyteczność (UX) witryny. Dzięki wprowadzonym przez nas zmianom, współczynnik konwersji wzrósł o 15,56%! POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Mianem UX – User Experience – określa się wrażenie użytkownika, jakiego doświadcza podczas […]

Optymalizacja konwersji – co to takiego?

optymalizacja-konwersji

Optymalizacji konwersji może przynieść Ci wiele korzyści – sekret tkwi we wprowadzeniu odpowiednich zmian na Twojej stronie, które mogą zwiększyć konwersję. Poznaj pojęcie stopy konwersji i zobacz, co możesz zrobić aby uzyskać oczekiwane efekty! #wiemyjak Internet to nie tylko ogromne ułatwienie dla przeciętnego użytkownika. To także niemal nieograniczone możliwości dla przedsiębiorców, zwłaszcza jeśli chodzi o reklamę. Mimo […]

Drugie spotkanie z cyklu Aula Polska w Krakowie. Poznamy tajniki skutecznej reklamy!

aula-polska

Już 3 października 2017 roku odbędzie się po raz drugi w Krakowie spotkanie z cyklu Aula Polska. Pierwsza Aula w Krakowie odbyła się w maju tego roku i wprowadziła uczestników w tajniki e-commerce. Z kolei październikowa edycja dostarczy nam wiedzy o skutecznej reklamie. Idea Auli Polskiej Aula Polska to regularne, odbywające się od 2007 roku darmowe spotkania, których ideą jest promocja kultury przedsiębiorczości […]

Typy reklam Adwords, czyli jakie możliwości reklamowe oferuje Google

typy-reklam-adwords

System Google AdWords umożliwia reklamowanie się w różnych miejscach w internecie, w czym pomagają różne typy reklam AdWords. Dowiedz się więcej o dostępnych kampaniach AdWords i poznaj formaty reklam AdWords, co pozwoli Ci zyskać większą swobodę przy wyborze odpowiednich działań reklamowych. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Znając typy reklam AdWords zdecydowanie łatwiej można dopasować daną reklamę do […]

Niebezpieczne vs bezpieczne techniki seo – które wybrać?

techniki-seo

O „czarnym” SEO i wykorzystywanych w tym zakresie technikach pozycjonowania pisaliśmy na blogu już niejednokrotnie. Tym razem przypomnimy je pokrótce oraz przedstawimy dobre techniki SEO, które doskonale zastąpią nieetyczne pozycjonowanie. Jaka technika SEO jest najlepsza dla Twojej strony? #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE   Dlaczego warto wykorzystywać dobre techniki SEO? Pozycjowanie stron i związane z nim techniki „czarnego” SEO mogą dać szybkie […]

Optymalizacja strony pod Google – działania techniczne vs. kreatywne

optymalizacja-strony-pod-google

Optymalizacja strony pod Google to szereg regularnie wykonywanych działań mających na celu jak najlepsze przystosowanie witryny do wymagań wyszukiwarki. Najczęściej pierwszym skojarzeniem z optymalizacją strony i pozycjonowaniem są techniczne działania, na przykład poprawa kodu strony i jej struktury. Poza nimi istnieją również niezbędne dla widoczności witryny czynności o charakterze kreatywnym. Obydwa warianty, choć różnią się strategią są potrzebne, a zachowanie […]

Stosuj rozszerzenia reklam AdWords i bądź skuteczniejszy niż Lewandowski

rozszerzenia-reklam-adwords

Rozszerzenia reklam AdWords dają reklamodawcom wiele możliwości promocji swojego biznesu. Ich podstawowym zadaniem jest przede wszystkim zachęcenie większej liczby potencjalnych klientów do kliknięcia w reklamę. Poznaj rozszerzenia od podszewki! #wiemyjak Rozszerzenia dostępne w AdWords definiowane są jako specjalne funkcje udostępnione przez Google, które wyposażają reklamy w nowe możliwości. Korzystając z rozszerzeń wzbogacimy przekaz marketingowy o dodatkowe informacje o firmie prezentując np. […]

Zajęliśmy 3. miejsce w Wyzwaniu Search Excellence!

Nagrody Google Search Excellence

Wakacje już się skończyły, ale my możemy cały czas cieszyć się z efektów wakacyjnych wyzwań w których przyszło nam wziąć udział! Nasz Zespół Reklam Google zajął 3 miejsce w Wakacyjnym Wyzwaniu Search Excellence i właśnie otrzymaliśmy paczkę z nagrodami. Przeczytaj o czym świadczy to wyróżnienie. #wiemyjak Stale śledzimy wszelkie konkursy Google’a i bardzo chętnie bierzemy w nich udział – w ostatnim czasie postanowiliśmy powalczyć […]

Poszukujemy Specjalisty SEO off-site

specjalista_seo_off_site

W firmie EACTIVE zajmujemy się zwiększaniem widoczności stron w internecie przy pomocy najskuteczniejszych narzędzi z obszaru marketingu on-line, takich jak pozycjonowanie stron i reklamy Google. Od 16 lat działamy na rynku SEO/SEM w Polsce i nie mamy sobie równych. Zwiększamy rozpoznawalność w internecie naszych klientów – i #wiemyjak to robić. WYŚLIJ CV! Dział Realizacji firmy EACTIVE poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista SEO […]

Poszukujemy Doradcy Klienta!

ogloszenie-doradca-klienta-3

Pracujemy wyłącznie w oparciu o zapytania przychodzące (nie sprzedajemy na „zimno”). Jeśli zostaniesz naszym pracownikiem i zwiążesz się z nami na dłużej dzięki „niekończącym” się szkoleniom zostaniesz prawdziwym ekspertem w dziedzinie marketingu online. Prawdziwym doradcą klienta a nie tylko sprzedawcą! Oferujemy więcej niż inni. Jeśli chcesz się rozwijać oraz szukasz zadań, które będą dla Ciebie wyzwaniem to napisz do nas. WYŚLIJ […]

Remarketing AdWords – skuteczne strategie

rodzaje-strategii-remarketingu

Remarketing AdWords to dobry krok jeśli zależy Ci na ponownym dotarciu do klientów, którzy opuścili Twoją stronę. Poznaj bliżej to pojęcie i dowiedz się jakie istnieją strategie remarketingowe – wybierając odpowiednią można poprawić skuteczność swoich działań. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Marketing internetowy to obecnie, obok marketingu bezpośredniego najpopularniejsza forma promocji produktu. Wśród […]

Web usability, czyli jak ważna jest użyteczność stron www

uzytecznosc-strony-www

Siadasz przed klawiaturą, włączasz komputer i szukasz interesujących stron w sieci. Jeszcze nie masz pojęcia, że za chwilę poddasz próbie web usability, czyli użyteczność przeglądanych witryn www. Z marszu pomijasz te, które odpychają szatą graficzną, są nieczytelne i wymagają instalacji dodatkowych wtyczek do przeglądarki. Nie chcesz tracić czasu na witryny, które nie chcą z Tobą współpracować. Wolisz czytać te, które […]

Poszukujemy analityka internetowego!

analityk-internetowy

W firmie EACTIVE zajmujemy się zwiększaniem widoczności stron w internecie przy pomocy najskuteczniejszych narzędzi z obszaru marketingu on-line, takich jak pozycjonowanie stron i reklamy Google. Od 16 lat działamy na rynku SEO/SEM w Polsce i nie mamy sobie równych. Zwiększamy rozpoznawalność w internecie naszych klientów – i #wiemyjak to robić. WYŚLIJ CV! Dział Realizacji firmy EACTIVE poszukuje osoby na stanowisko: Analityk internetowy […]

Jak pozyskaliśmy ponad 200 nowych użytkowników na stronę tezeusz.pl dzięki content marketingowi?

strona-klienta1

Dla naszego klienta w ramach usługi pozycjonowania, nasi specjaliści z działu promocji contentu zaplanowali i przeprowadzili publikację i promocję tekstu sponsorowanego na powiązanym tematycznie portalu. Dzięki tym działaniom pozyskaliśmy między innymi 200 nowych użytkowników na stronę tezeusz.pl. Przeczytaj case study i poznaj więcej uzyskanych efektów dzięki przeprowadzonej akcji! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na CONTENT MARKETING Cel i plan publikacji Tezeusz.pl to […]

W jaki sposób wskaźnik CTR pomoże Ci odnieść sukces w sieci?

przykladowe-sposoby-na-poprawe-wskaznika-ctr

Prowadząc kampanie AdWords reklamodawcy bez wątpienia zależy na osiągnięciu jak najwyższej skuteczności. Wskaźnik CTR jest jednym z wyznaczników skuteczności, gdyż określa jak często osoby, które widzą reklamę w nią klikają, dlatego warto poznaj jego definicję i dowiedzieć się  jakimi działaniami możemy go poprawić! POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Oczywistym jest, że inwestując w kampanie reklamowe AdWords pragniemy […]

Poznaj 18 kreatywnych sposobów na darmowe linkowanie

linkowanie-infografika

Linkowanie to dziedzina, którą musi zajmować się każda osoba pozycjonująca serwis internetowy. Linki prowadzące do witryny są niezwykle ważne, jeżeli chodzi o wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Istnieje wiele konwencjonalnych sposobów na zdobycie linków, ale bardzo często są one płatne. Czy można zatem pozyskać linki do strony całkowicie za darmo i zrobić to kreatywnie?  Oczywiście, że tak! W tym […]

Poszukujemy Specjalisty SEO on-site!

specjalista-seo-on-site

W firmie EACTIVE zajmujemy się zwiększaniem widoczności stron w internecie przy pomocy najskuteczniejszych narzędzi z obszaru marketingu on-line, takich jak pozycjonowanie stron i reklamy Google. Od 16 lat działamy na rynku SEO/SEM w Polsce i nie mamy sobie równych. Zwiększamy rozpoznawalność w internecie naszych klientów – i #wiemyjak to robić. WYŚLIJ CV! Dział SEO firmy EACTIVE poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista SEO […]

Co to jest landing page i jak ją pozycjonować ?

eactive_ilustracja-112_v3

Landing page, czyli strona docelowa albo strona lądowania jest witryną, na którą kierujemy użytkownika w związku z prowadzoną kampanią i oczekujemy, że podejmie on na niej oczekiwane przez nas działanie, na przykład: dokona zakupu, zapisze się do newslettera, dołączy do wydarzenia czy założy konto. POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE   Landing page może służyć jako narzędzie promocyjne w konkretnej […]

Uczestniczyliśmy w szkoleniu „Jak znaleźć się na szczycie Google w 2017/2018 roku?”

szkolenie-pozycjonowanie-stron

Kolejne branżowe wydarzenie za nami! Tym razem Michał Kamiński poszerzał swoją wiedzę na warsztatach prowadzonych przez Pawła Gontarka (w środowisku funkcjonującego jako Zgred), który w trakcie spotkania zdradził „Jak znaleźć się na szczycie Google w 2017/2018 roku?” #wiemyjak Odkrycie tajników, jakimi rządzi się wyszukiwarka Google, to niełatwe zadanie. By nie przegapić najnowszych rozwiązań i dbać o skuteczność naszych działań, […]

Audyt AdWords, czyli dobry krok do zwiększenia efektywności kampanii

audyt-adwords

Audyt AdWords pozwoli Ci dogłębnie przeanalizować prowadzoną kampanię AdWords i wyeliminować ewentualne błędy, co może znacząco poprawić jakość kampanii. Specjalista podczas audytu może ocenić, czy obecna kampania spełnia swoje założenia – dowiedz się więcej o takich działaniach. #wiemyjak   POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Prowadzenie firmy bez działań z zakresu marketingu internetowego, jest mówiąc w dużym skrócie, […]

Wyszukiwanie głosowe a SEO

wyszukiwanie-glosowe

Do niedawna wydawanie poleceń głosowych komputerowi było zarezerwowane tylko dla filmów science-fiction, w których bohaterowie przemierzali kosmos, a jednostka centralna była ich jedynym towarzyszem. Firma Google postanowiła wcielić pomysły z sal kinowych w życie i udostępnia swoim użytkownikom wyszukiwanie głosowe. Wraz z jego rozwojem rozwojem, usługa ta staje się coraz bardziej istotna ze względu na SEO i może być znakiem nadchodzącej rewolucji. […]

Jak wykorzystać Narzędzia dla webmasterów Google?

narzedzia-dla-webmasterow-google

Narzędzia dla webmasterów Google, czyli Google Search Console, dawniej Google Webmasters Tools. Umożliwia monitorowanie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania oraz udostępnia szereg wartościowych zasobów dla webmasterów. W dzisiejszym artykule opiszemy, na co możemy liczyć korzystając z tych narzędzi i w jaki sposób wspomagają one konkretne działania związane z pozycjonowaniem stron. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Panel Google Search Console […]

Reklama Google Shopping, czyli krótko, jasno i na temat

skutecznosc-google-shopping

Reklama Google Shopping to dla reklamodawcy dobra okazja, aby pokazać swoje produkty w wyszukiwarce Google w formie graficznej. Dowiedz się więcej o tej formie reklamy, a także sprawdź co wpływa na jej efektywność. Co przemawia do Ciebie bardziej – to, gdy ktoś przekonuje, że posiada produkt, który może Ci się przydać czy to, gdy faktycznie Ci go pokazuje? A może […]

Pozycjonowanie wizerunkowe – dlaczego opinie są ważne dla SEO?

opinie-google

Mówi się, że każdy PR to dobry PR, jednak jeśli chodzi o opinie konsumentów na temat produktów i usług w internecie, zdanie to się nie sprawdza. Doświadczony sprzedawca wie, że o klienta trzeba dbać, a negatywne komentarze mogą nieść za sobą serię niepowodzeń. W dzisiejszym wpisie opowiemy o tym, dlaczego opinie wystawiane przez klientów są ważne dla Twojej firmy oraz co zrobić, […]

Jak zwiększyliśmy konwersje telefoniczne o 249% dla Atu taxi dzięki kampanii linków sponsorowanych?

strona-klienta

Nasi specjaliści reklam Google zaplanowali oraz wdrożyli dla naszego klienta Atu taxi kampanię linków sponsorowanych, w wyniku której zwiększyliśmy konwersje telefoniczne o 249%. Przeczytaj case study i poznaj dokładne działania! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę LINKÓW SPONSOROWANYCH Wdrożenie kampanii linków sponsorowanych Atu taxi to warszawska firma usługowa oferująca tanie przejazdy na terenie stolicy oraz w jej okolicach. Posiadają również specjalną […]

Jak sprawić, by strona docelowa i jakość szły w parze?

jakość-strony-docelowej

Gdy prowadzisz kampanie AdWords, Google nie tylko weryfikuje poprawność samej reklamy, ale też ocenia jakość Twojej strony docelowej. W końcu ważne jest, aby link sponsorowany kierował do strony, która trafnie odpowiada tematyce reklamy i jest użyteczna dla użytkownika. Na co warto zwrócić uwagę jeśli chodzi o stronę docelową? I jak poprawić jej jakość? #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy […]

Wzięliśmy udział w Programie Mentoring!

program mentoringowy

Niedawno zakończyła się VI edycja Programu Mentoring skierowanego dla studentów Uniwersytetu Wrocławskiego w której braliśmy czynny udział. Z przyjemnością dzielimy się naszą wiedzą – tym razem Michał Kliszczak spotkał się ze studentami w celu przekazania im swoich doświadczeń zawodowych i wiedzy z zakresu zarządzania i biznesu. Dowiedz się więcej o idei Programu! Bardzo chętnie uczestniczymy w różnych projektach i dzielimy się swoją wiedzą z innymi […]

Jak sprawdzić linki do strony, czyli dlaczego warto robić analizę linków przychodzących

jak-sprawdzic-linki-do-strony

Analiza linków to czynność, którą powinien niemal codzienne wykonywać dobry pozycjoner. Jak jednak sprawdzić linki prowadzące do strony i dlaczego to takie ważne? Z tego tekstu dowiesz się więcej na temat analizy linków i danych, które możesz podczas tego procesu uzyskać. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Linki przychodzące, czyli jakie? Linki przychodzące (backlinki) do strony – to […]

Jak promować stronę internetową?

Gdzie-promowac-strone-internetowa

Już niejednokrotnie na blogu próbowaliśmy przekonać Was, jak ważna jest treść umieszczana na stronie internetowej. Dzisiaj opiszemy Jak wypromować stronę internetową i jakie kanały dystrybucji treści będą najlepsze. We wpisie Content is King dokładnie omawiamy temat wysokiej jakości treści internetowych. Jednak o jednym jeszcze warto powiedzieć – o tym, że równie ważna jest odpowiednia promocja przygotowywanych treści, bo […]

Kampania AdWords krok po kroku, czyli zacznij reklamować się w Internecie

pierwsza-kampania-adwords

Pierwsza kampania AdWords to krok do zwiększenia rozpoznawalności swojej firmy. System AdWords daje wiele możliwości wyboru typu kampanii oraz metod kierowania, dlatego ten sposób reklamy jest coraz częściej wybierany przez przedsiębiorców. W tym artykule pokażemy podstawy na początku przygody z AdWords – zobacz, jak powstaje kampania AdWords krok po kroku. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords […]

EACTIVE na CEE Agency Day 2017, czyli relacja z konferencji w Pradze

CEE Agency Day 2017

Staramy się nieustannie dbać o rozwój naszej wiedzy i umiejętności – tym razem mieliśmy okazję uczestniczyć w konferencji w Pradze CEE Agencji Day 2017 skierowanej dla agencji z Europy Środkowej i Wschodniej, które uzyskały status Google Partner Premium. Bardzo się cieszymy, że jesteśmy w gronie najlepszych agencji i możemy korzystać z różnorodnych możliwości oferowanych przez Google. Przeczytaj relację z wydarzenia! Google Partner Premium to wyjątkowe […]

Zasady SEO – poznaj 7 podstawowych przykazań pozycjonera

zasady-seo

Pozycjonowanie stron WWW to temat niezwykle obszerny, który spędza sen z powiek nie jednemu specjaliście SEO oraz właścicielowi strony internetowej. Na dodatek, Google nie ułatwia sprawy, strzegąc sekretu zasad działania swojego algorytmu. Zmieniły się czasy, gdy wyszukiwarka brała pod uwagę tylko kilka najważniejszych aspektów. POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Dzisiaj, by dobrze wypozycjonować stronę trzeba działać […]

Jak pozyskaliśmy 500 nowych użytkowników na stronę abacosun.pl dzięki współpracy z blogerkami?

strona-glowna-abacosun

Dzięki pracy naszych specjalistów z działu content marketingu i przeprowadzonej przez nich akcji marketingowej w ramach usługi pozycjonowania stron, na stronę naszego klienta pozyskaliśmy prawie 500 nowych użytkowników. Przeczytaj case study i poznaj szczegóły! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Cel i plan akcji marketingowej ABACOSUN.pl to firma specjalizująca się w wyposażeniu gabinetów kosmetycznych, SPA i salonów odnowy biologicznej. Swoich klientów obsługują […]

Jakie są najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe w Polsce i na świecie?

wyszukiwarki-internetowe

Wyszukiwarki internetowe napędzają ruch w sieci. Dane pokazują, że dzięki nim generowane jest nawet osiemdziesiąt pięć procent ruchu na stronach internetowych. Nic zatem dziwnego, że każdy, kto zamierza osiągnąć sukces w sieci, inwestuje w pozycjonowanie swojej strony. Ono z kolei sprawia, że strona zajmuje wysoką pozycję w rankingach wyszukiwania. Zanim rozpocznie się inwestowanie w pozycjonowanie stron, trzeba wybrać odpowiednią wyszukiwarkę, taką, […]

Udany związek po powrocie? Z remarketingiem wideo zdecydowanie tak!

Remarketing wideo

Remarketing na YouTubie? To możliwe – system AdWords daje możliwość stworzenia reklamy remarketingowej, która może pozwolić Ci dotrzeć do potencjalnych klientów. Poznaj remarketing wideo i zobacz, jakie posiada funkcje. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Wysoki zwrot z inwestycji, rosnący zasięg, wyjątkowo korzystna cena oraz elastyczność to główne zalety reklam remarketingowych AdWords wyświetlanych użytkownikom YouTube. Jeśli […]

Reklama internetowa na blogu – jak zarobić na współpracy z blogerami?

reklama-internetowa

Blogerzy to obecnie najbardziej wpływowa grupa twórców w internecie, aby się o tym przekonać, wystarczy spojrzeć na liczbę obserwatorów, followersów, czy fanów na najbardziej popularnych profilach w social mediach. Skuteczna reklama internetowa na blogu powoli zaczyna dorównywać popularnością i efektami reklamie telewizyjnej. POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Pisaliśmy już o tym, dlaczego współpraca z blogerami się opłaca. Oprócz wiarygodnego źródła, docierającego do […]

Jak dotrzeć z reklamą do wybranej grupy docelowej na YouTube? Poznaj metody kierowania reklam wideo

Kierowanie reklam wideo

YouTube to bardzo dobry kanał dotarcia do klienta. Widząc potencjał tej platformy, Google udostępnia możliwość tworzenia kampanii wideo za pomocą systemu AdWords. Zobacz na czym polega reklamowanie się na YouTube oraz jakie formaty reklam można wykorzystać do promocji. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords YouTube to obecnie jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych. Serwis rokrocznie powiększa […]

Skuteczna reklama AdWords – jak pisać teksty reklamowe?

teksty-reklamowe-adwords

Teksty reklamowe w Google AdWords mają za zadanie zwrócenie uwagi klienta i zachęcenie go do kliknięcia właśnie w Twoją reklamę. Oznacza to, że treści muszą być na tyle atrakcyjne, aby faktycznie zainteresować odbiorcę – na co należy zatem zwrócić uwagę przy ich tworzeniu? Jak pisać teksty reklamowe? Dowiedz się z poniższego artykułu! POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords […]

EACTIVE w Murzasichle – relacja z wyjazdu

Wyjazd integracyjny EACTIVE

Przyszedł czas na nasz firmowy wyjazd integracyjny! Z niecierpliwością czekaliśmy na piątek 2 czerwca, aby oficjalnie rozpocząć integrację – bardzo cieszył nas fakt, że pojechaliśmy do górskiej miejscowości Murzasichle i mogliśmy w pełni skorzystać z jej uroków i atrakcji! Przeczytaj, jak bawiliśmy się na wyjeździe. Piątek pełen wrażeń Rześkie górskie powietrze, przepiękne widoki i wiele atrakcji – czego chcieć więcej! To […]

Co to jest marketing internetowy?

marketing-internetowy

Specjaliści zajmujący się marketingiem internetowym zasypują nas wieloma hasłami – SEO, marketing wirusowy, video marketing… Ale co to właściwie jest marketing internetowy i dlaczego warto inwestować w marketing w internecie? POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE   Co to jest marketing? Zanim zaczniemy odpowiadać na pytanie co to jest marketing internetowy, pokrótce przedstawimy ogólnie co to jest marketing. MARKETING […]

Wynik Jakości, czyli o tym, jak Google ocenia użyteczność Twojej reklamy

Składniki Wyniku Jakości

Wynik Jakości to jedno z kluczowych pojęć jeśli chodzi o reklamy AdWords. Wskaźnik ten określa jakość reklam na podstawie wybranych czynników, które są również istotne odniesieniu do pozycji reklam. Dowiedz się więcej o Wyniku Jakości w AdWords i zobacz, jak możesz go poprawić i uzyskać satysfakcjonujące wyniki kampanii. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Przygotowanie właściwej i skutecznej reklamy AdWords nie […]

Sztuczna inteligencja Google – co to jest i jaki ma wpływ na SEO?

sztuczna-inteligencja-google

Wraz z innymi użytkownikami internetu wpisujemy codziennie w wyszukiwarkę Google około trzy miliardy zapytań. Jesteśmy przy tym bardzo kreatywni, bo jak się okazuje aż 450 milinów z nich to frazy, których nikt wcześniej nie wpisywał. Zastanawiałeś się kiedyś jak to jest, że Google znajduje natychmiastowo odpowiedzi na tyle pytań? Jednym z tropów jest sztuczna inteligencja Google. Czym dokładnie jest […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE sp. z o.o.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Zostań Bajkowym Bohaterem III
Weź udział