EACTIVE BLOG
Marketing z górnej półki

Jak porządkować elementy w obrębie konta AdWords? Sprawdź, jak działają etykiety!

etykiety-adwords-korzysci-zajawka

Etykiety AdWords to krok do dobrego uporządkowania konta AdWords. Dzięki nim można łatwo i szybko pogrupować konkretne elementy na koncie, co usprawnia prowadzenie kampanii. Jak działają etykiety? Dowiedz się więcej o ich funkcjach i korzyściach płynących z ich stosowania. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Kampanie AdWords są dziś nieodłącznym elementem strategii marketingowych. Świetnie spopularyzowany produkt Google rokrocznie […]

5 Porad SEO dla content marketerów

porady-dla-content-marketerow-miniatura

Content marketing jest coraz częściej wykorzystywany w tworzeniu długofalowych kampanii promocyjnych dla firm. Pojawia się coraz więcej specjalistów z tej dziedziny, jednak cały czas w przygotowywanych treściach można znaleźć kilka podstawowych błędów związanych z SEO. Tak, właśnie z SEO, gdyż mimo że treści content marketingowe muszą zachowywać wysoką jakość, nie można zapominać również o tym, że powinny być zgodne z podstawowymi zasadami […]

III edycja konkursu na bajkę dla dzieci „Zostań bajkowym bohaterem III”

Z przyjemnością informujemy, że konkurs na napisanie bajki dla dzieci „Zostań Bajkowym Bohaterem III” został rozstrzygnięty i możemy ogłosić wyniki! Gratulujemy zwycięzcom i dziękujemy wszystkim uczestnikom za przesłanie niezwykle ciekawych prac konkursowych. Otrzymaliśmy aż 124 zgłoszenia! Poziom bajek był niezwykle wysoki, nie lada wyzwaniem było wyłonienie zwycięzców. Przy wyborze kierowaliśmy się przede wszystkim oryginalnością bajki, jej przekazem […]

Reklama Google AdWords w praktyce – 7 sztuczek, dzięki którym wykorzystasz jej potencjał

zajawka-7sztuczek-adwords

Zapewne niejednokrotnie słyszałeś o magikach oraz sztuczkach, dzięki którym wyczyniają naprawdę niezwykłe rzeczy! A może miałeś okazję zobaczyć je na żywo? Niewykluczone, że do dziś zastanawiasz się nad ich sekretną metodą. Cóż, nie chcemy Cię martwić, ale pewnie nigdy nie dowiesz się, jak wyciągnąć królika z kapelusza. Tymczasem są inne rzeczy, których możesz łatwo się nauczyć, a sposoby, dzięki […]

Pozycjonowanie lokalne firmy. Bądź liderem w swoim mieście

korzysci-z-pozycjonowania-lokalnego-miniatura

Pozycjonowanie lokalne (local SEO, pozycjonowanie regionalne) to proces polegający na promowaniu strony internetowej w wyszukiwarkach na podstawie słów kluczowych związanych bezpośrednio z określoną lokalizacją. Chcąc dobrze promować swoją firmę w wyszukiwarce warto dostosować się do zachowań internautów. Obecnie wielu użytkowników wyszukuje usług lub produktów w internecie, wpisując frazy związane z konkretnym miastem lub regionem. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE […]

Jak pozyskaliśmy 844 nowych użytkowników dla pasjans.pl dzięki stworzeniu dobrego contentu?

eactive-pasjans-case-study-2-zajawka

Zespół naszych specjalistów, w ramach usługi pozycjonowania pracował nad pasjans.pl – stroną naszego klienta. Na naszym blogu często pisaliśmy, że dbanie o treść umieszczaną na stronie to podstawa do uzyskania zadowalających wyników w wyszukiwarce. Dzięki pracy naszych specjalistów i umieszczeniu na stronie klienta wartościowej, dobrze zoptymalizowanej treści pozyskano 844 nowych użytkowników. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się więcej. #wiemyjak […]

Narzędzie podglądu reklam AdWords – dlaczego warto z niego korzystać i jak działa?

narzedzie-podgladu-reklam-zajawka

Poprawne wyświetlanie reklamy to podstawa w prowadzeniu kampanii AdWords. Jak jednak sprawdzić jak wyświetla się dana reklama i czy na pewno jest widoczna dla użytkowników? Z pomocą przychodzi Narzędzie poglądu reklam. Jak działa i dlaczego bywa bardzo pomocne dla reklamodawców? Sprawdź i poznaj je od podstaw. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Narzędzie podglądu reklam – jakie spełnia […]

EACTIVE Social Club, czyli nowy wymiar integracji

obiad-pingwiny-social-zajawka

W EACTIVE przyszedł czas na integrację! Aby jednak odejść od standardowych form integracji, w naszej firmie pojawił się nieco inny pomysł na wspólne spotkania – projekt nosi nazwę Eactive Social Club. Zobacz co się pod nim kryje! #wiemyjak Idea EACTIVE  Social Club EACTIVE liczy już prawie 60 pracowników i nieustannie się rozwija. W zespole pojawiają się nowe osoby, […]

EACTIVE na Festiwalu SEO w Katowicach – relacja z wydarzenia

eactive-i-artur-strzelecki-miniatura

W piątek 11 maja 2018 r. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach miał miejsce Festiwal SEO, jedno z najważniejszych wydarzeń dla ludzi z branży i dla wszystkich zainteresowanych pozycjonowaniem stron. To już szósta edycja Festiwalu, gdzie prezentowane są studia przypadków, nowości związane z SEO, a także jest to dobra okazja do wymiany doświadczeń. Oczywiście nas też nie mogło tam zabraknąć Zapraszamy na […]

Google: zmniejszenie długości opisu strony w wynikach wyszukiwania

W grudniu informowaliśmy o zwiększeniu ilości maksymalnej liczby znaków, wyświetlanych w polu opisu strony w wynikach wyszukiwania. Najnowsze oświadczenia Google potwierdzają skrócenie fragmentów wyników wyszukiwania. Dodatkowo Danny Sullivan na Twitterze powiedział, że nie ma określonej długości dla tych fragmentów, ponieważ będzie ona ustalana w zależności od tego, co algorytmy Google uznają za najbardziej przydatne. #wiemyjak W związku z tym, że […]

Nowa wersja Edytora AdWords 12.3 jest dostępna

Czas na kolejną aktualizację Edytora AdWords – dostępna jest już wersja 12.3, co oznacza nowe funkcjonalności i możliwości. To najwyższy czas na aktualizację, gdyż poprzednia miała miejsce w październiku 2017 r. Nowe aktualizacje wspomagają zarządzanie kontem Aktualizacje Edytora to szereg nowych funkcjonalności i usprawnień, które pozwalają na oszczędność czasu i lepsze zarządzanie kampanią. Obecnie można już przykładowo ściągnąć i korzystać […]

Kolejny certyfikat w EACTIVE

zajawka-certyfikat-szkolenie-analytics

W EACTIVE chętnie nabywamy nową wiedzę i poszerzamy swoje horyzonty. Zdajemy sobie sprawę, jak jest to ważne w branży marketingu internetowego. Tym razem Wojciech Bednarski wziął udział w szkoleniu, dotyczącym skutecznego wykorzystania Google Analytics. Dzięki Wojtkowi nasz Dział Sprzedaży może pochwalić się kolejnym certyfikatem! #wiemyjak Praktyczny trening z analityki internetowej Szkolenie prowadził Maciej Lewiński, który jest specjalistą SEM, certyfikowanym […]

Elastyczność na zawołanie, czyli jak działa reklama elastyczna AdWords

reklama-elastyczna-adwords-zajawka

Jedną z często podkreślanych zalet usługi Google AdWords jest elastyczność, co szczególnie wpływa na jej atrakcyjność i popularność wśród reklamodawców. W kampanii można dowolnie kształtować budżet w zależności od swoich możliwości i celów, a także na bieżąco optymalizować kampanię i wyświetlać ją w określonej lokalizacji bądź czasie. System AdWords to różne rodzaje reklam, wiele możliwości ich emisji, a także rozbudowane metody targetowania. Dziś przyjrzymy […]

Konwersja w sklepie internetowym – jak ją zwiększyć?

konwersja-sklep-internetowy-zajawka

Wysoka konwersja w sklepie internetowym to cel wielu przedsiębiorców. Konwersję określa się jako pożądane działanie, które wykonuje użytkownik – przykładowo może to być zapis do newslettera, dokonanie zakupu, czy dodanie produktu do koszyka. Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym? Dlaczego konwersja bywa niezadowalająca? Dowiedz się więcej z poniższego artykułu. #wiemyjak W dzisiejszych czasach marketingowcy posiadają dostęp do sporej […]

Mówią „Be mobile friendly”, ale co to oznacza?

korzysci-posiadania-strony-mobile-firendly-miniatura

Coraz więcej stron internetowych ma swoje wersje mobilne. Wszystko sprowadza się do tego, aby ułatwić użytkownikom przeglądanie treści znajdujących się w witrynie. Serwis dopasowany do wymogów urządzeń mobilnych staje się już standardem. Czy wygoda internautów jest jedynym wyznacznikiem wdrażania witryn na urządzenia mobilne? Google także ma w tym swój udział, gdyż w mobilnych wynikach wyszukiwania wyższe pozycje uzyskują […]

Nieakceptowane typy podpowiedzi autouzupełniania w wyszukiwarce

Każdy kto korzysta z wyszukiwarki Google kojarzy opcję autouzupełniania, kiedy po rozpoczęciu wpisywania hasła, które chcemy wyszukać, pojawiają się propozycje jego dokończenia. Dla użytkowników prawdopodobnie jest to tak oczywista funkcja, że nie zastanawiają się nad jej używaniem. Jednak zrozumienie zasad funkcjonowania wyszukiwarki może być pomocne przy prowadzeniu wszelkich działań marketingowych z nią związanych. Funkcja autouzupełniania jest dostępna […]

Dlaczego online sklep potrzebuje bloga? 4 porady jak dotrzeć do klienta i wpłynąć na pozycjonowanie

korzysci-prowadzenia-bloga-dla-sklepu-online-miniatura

W dzisiejszym artykule przedstawiamy garść porad skierowanych do właścicieli sklepów internetowych, które odpowiedzą na pytanie, jak dotrzeć do klienta online i zwiększyć widoczność serwisu w internecie. W branży e-commerce istnieje obecnie ogromna konkurencja, dlatego warto zainwestować w skuteczne działania marketingowe, aby zwrócić uwagę użytkowników na Twoją markę. Jednym z dostępnych narzędzi marketingowych z pewnością jest blog firmowy. Dowiedz się, w jaki sposób […]

10 błędów popełnianych przy pozycjonowaniu stron e-commerce

bledy-pozycjonowania-stron-ecommerce-miniatura

Pozycjonowanie stron www z zakresu e-commerce wymaga dużej uwagi i nakładów pracy. Jest to bardzo ważne, gdyż strony sprzedażowe mają na celu zaprezentowanie oferty firmy z jak najlepszej strony. Niestety cały czas pojawiają się błędy w pozycjonowaniu stron sprzedażowych, które znacznie wpływają na widoczność strony w wyszukiwarce. Jakie to błędy i czy można im zaradzić? Oto nasze odpowiedzi na kwestie związane […]

Zapobiegaj zamiast leczyć czyli o odrzuceniach reklam Google

zasady-rekamowe-google-zajawka

Nikt z nas nie chce oglądać reklam nieoryginalnych produktów, niebezpiecznych usług czy zawierających obraźliwe treści. Google, troszcząc się o swoich użytkowników, zanim dopuści reklamy do publikacji, sprawdza je pod kątem bezpieczeństwa. Kiedy Google może odrzucić reklamę? Dowiedz się więcej  #wiemyjak >POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Jak to w życiu bywa, lepiej zapobiegać niż leczyć. Identycznie jest […]

Jak zwiększyliśmy ilość transakcji o 128,5% dla SEGER dzięki kampanii Google Shopping?

eactive-seger-case-study-2-zajawka

Dla sklepu Seger.pl nasi specjaliści przygotowali i przeprowadzili kampanię Google Shopping. Dzięki ich działaniom, serwis klienta odnotował wzrost liczby transakcji o 128,5%. Wzrosły również przychody i liczba kupowanych produktów. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się więcej o pracy wykonanej przez naszych specjalisów. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę GOOGLE SHOPPING Seger.pl to sklep internetowy oferujący markowe elektronarzędzia – zarówno profesjonalne, jak […]

Zmiany w Planerze Słów Kluczowych

Google oficjalnie informuje o zmianach w Planerze Słów Kluczowych – nie chodzi tylko o wygląd, ale również funkcjonalności narzędzia. Wszystko po to, aby poprawić jego jakość i wyjść naprzeciw reklamodawcom. Poznaj szczegóły #wiemyjak Planer to popularne i bardzo przydatne narzędzie, pozwalające na wyszukiwanie oraz sprawdzanie słów kluczowych, a także ich stawek co jest bardzo istotne w przygotowywaniu skutecznej kampanii AdWords. Jego […]

EACTIVE na M@il My Day – relacja z wydarzenia

eactive-na-mail-my-day-zajawka

Na efektywność kampanii email marketingowych składa się wiele elementów. Jak ją przygotować i ustrzec się błędów? Czym charakteryzuje się skuteczna kampania? I jak połączyć email marketing z innymi działaniami z obszaru online marketingu, aby osiągnąć najlepsze rezultaty? Na te i wiele innych pytań odpowiadali prelegenci VI edycji Konferencji M@il May Day zorganizowanej przez firmę FreshMail, której tematem przewodnim jest email […]

Życzymy Wesołych Świąt Wielkanocnych!

swieta-wielkanocne-zajawka

Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych składamy wszystkim najserdeczniejsze życzenia

Interaktywny content co to znaczy i kiedy tworzenie contentu wspiera SEO?

korzysci-tworzenia-interaktywnego-contentu-miniatura

Wśród ilości treści, jaka jest codziennie publikowana w internecie, taka która zaangażuje jest niezwykle cenna zarówno dla odbiorców, jak i dla marketerów. Pierwsi z nich dostają ciekawe, niecodzienne, spersonalizowane treści. Drudzy mają możliwość udoskonalenia swoich strategii marketingowych. Interaktywny content może być również czynnikiem wpływającym na pozycjonowanie stron www, wsparciem działań seo, co w konsekwencji przekłada się na funkcjonowanie biznesu. […]

Żelazne zasady reklam AdWords – 5 wymagań, które musi spełnić Twoja reklama

wymagania-redakcyjne-reklam-zajawka

Przestrzeganie zasad reklamowych Google to krok do rozpoczęcia udanej i skutecznej kampanii. W tym artykule przedstawiamy najważniejsze zasady dotyczące treści reklam, które Gingat z Mountain View stosuje względem reklam AdWords. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Przygotowałeś treść dla swojej reklamy i już wyobrażasz sobie, jak dzięki niej Twoją stronę odwiedzają rzesze zainteresowanych? Taka perspektywa wygląda niezwykle […]

Kontekst ma znaczenie, czyli jak działa kierowanie kontekstowe w AdWords

eactive_ilustracja-32_v2_300dpi

Jak reklamy Google AdWords trafiają do odbiorców, którzy mogą być nimi zainteresowani? Jest na to sposób! Wszystko za sprawą odpowiednich funkcji, które posiada system AdWords – skuteczne metody kierowania reklam pozwalają na ich celne dopasowanie do grupy docelowej. Jak działa kierowanie kontekstowe i dlaczego się sprawdza? Jakie możliwości dostępne są w Google AdWords? Poznaj szczegóły. #wiemyjak POZNAJ […]

Breadcrumbs SEO. Dlaczego nawigacja okruszkowa ma znaczenie?

zalety-wprowadzenia-breadcrumbs-miniatura

Narzędzi związanych z nawigacją na stronie internetowej jest sporo. Ich celem jest ułatwienie użytkownikowi poruszania się po witrynie i łatwe znajdowanie konkretnych podstron, zakładek, treści. Nawigacja okruszkowa to forma nawigacji, dzięki której użytkownik może śledzić swoją aktualną lokalizację w obrębie witryny. Breadcrumbs SEO przekłada się również na pozycjonowanie stron www, ponieważ pomaga w określeniu struktury witryny. Jak zatem wykorzystać […]

Kolumny niestandardowe na poziomie słów kluczowych i reklam

W Google AdWords często pojawiają się nowości i udoskonalenia – przyszedł czas na kolejne . Google dodaje niestandardowe kolumny na poziomie słów kluczowych i reklam. Dowiedz się więcej. #wiemyjak Pierwsze niestandardowe kolumny pojawiły się w 2014 roku, a następnie były regularnie ulepszane. Dzięki nim możliwe jest dodawanie nowych metryk, których nie ma w ustawieniach domyślnych. Takie dodatkowe dane ułatwiają prowadzenie […]

Informacja o indeksowaniu mobilnym w Google Search Console

Jednym z większych ostatnich wydarzeń w świecie SEO i SEM było, odbywające się w Monachium, Search Marketing Expo. Podczas tego wydarzenia poruszono wiele tematów związanych z pozycjonowaniem stron. Wśród wystąpień, nie mogło zabraknąć tego, przygotowanego przez Johna Muellera, który przedstawił nowe informacje związane z indeksowaniem mobilnym. O Mobile First Index wiadomo już od dłuższego czasu, a w środowisku śledzi się informacje i wszystkie czynniki […]

Komentarze internautów – jak wpływają na pozycjonowanie strony internetowej?

wskazowki-dla-moderatorow-komentarzy-miniatura

Moderacja dyskusji internautów jest powszechnie stosowana. Administratorzy serwisów starają się usuwać wulgarne treści, wątki niezwiązane z tematem danej strony, a czasami nieprawdziwe bądź niepochlebne opinie użytkowników. Komentarze internautów wskazują na zainteresowanie danym produktem, artykułem czy zamieszczoną grafiką bądź filmikiem. Pozwalają uzyskać informacje na temat publikowanych treści, a także stanowią źródło wiedzy na temat tego jak odbierana jest marka. […]

Poznaj AdWords Premium czyli DoubleClick Search

double-click-zajawka

Przydaje się w realizacji wysokobudżetowych kampanii. Idealnie sprawdza się w obszernych, wymagających projektach. Co to takiego? Czas przedstawić zaawansowaną platformę wspomagającą zarządzanie kampaniami reklamowymi w wyszukiwarce, czyli narzędzie DoubleClick Search. To takie Google AdWords, ale dużo bardziej zaawansowane. W wersji premium. Dowiedz się więcej! POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Google AdWords to wyjątkowo skuteczne narzędzie, które niemal […]

Czym się różni on page seo od off page seo?

dzialania-seo-on-page-i-off-page-miniatura

Każda osoba posiadająca swoją stronę internetową pragnie, aby była ona jak najlepiej dopasowana do wymogów wyszukiwarki Google. Dlaczego jest to takie ważne i co zrobić, aby osiągnąć sukces? Niezwykle istotna jest dobrze ustalona strategia na pozycjonowanie stron. Można to zrobić samemu, ale o wiele lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z pomocy specjalisty od SEO (z angielskiego search engine optimization, […]

Kolejne szkolenie z zakresu SEO za nami

asia-spotkanie-seo-zajawka

Pozycjonowanie stron to niezwykle szeroki temat, a także bardzo dynamiczny – aby nie przegapić najnowszych trendów nie rezygnujemy ze zdobywania nowej wiedzy i podnoszenia naszych kwalifikacji. W związku z tym szkolenie SEO, które odbyło się we Wrocławiu nie mogło umknąć naszej uwadze. Poznaj szczegóły tego wydarzenia! #wiemyjak Szkolenie pod okiem specjalistów Szkolenie prowadzone było przez specjalistów z branży SEO – […]

Google: zerowe wyniki wyszukiwania

Kolejna zmiana w wyświetlaniu wyników wyszukiwania. Czy we wszystkich wypadkach wyświetlanie wyników ma w ogóle sens? Odpowiadając na to pytanie, Google postanowił ukryć organiczne listy z niektórych wyników wyszukiwania, tworząc zerowe wyniki wyszukiwania. Jak podaje Danny Sullivan, osoby korzystające z takich narzędzi jak kalkulator, przelicznik jednostek czy czas lokalny rzadko potrzebowały pełnych wyników wyszukiwania, gdyż od razu otrzymywały potrzebne […]

Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 108% dla kronos-shop.pl dzięki pozycjonowaniu?

eactive-kronosshop-case-study-ruch-2-zajawka

Nasi specjaliści w ramach usługi pozycjonowania wprowadzili na stronie naszego klienta kronos-shop.pl zmiany z zakresu SEO. Dzięki nim serwis klienta odnotował wzrost ruchu organicznego o 108% oraz wzrost widoczności w TOP10 wyników wyszukiwania. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się jakie działania wprowadziliśmy na stronie klienta, żeby osiągnąć taki wynik! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Kronos-shop.pl to sportowy sklep […]

KOMUNIKACJA is the King w EACTIVE

konkurs-komunikacja-is-the-king-miniatura

Konkurs KOMUNIKACJA is the King już za nami! Jak możecie zobaczyć w dalszej części wpisu, nadesłane prace były bardzo różnorodne W drodze głosowania wyłoniliśmy zwycięzcę. Serdecznie gratulujemy Ani Bielat, autorce pracy 02. Ania zdobywa nagrodę główną i czeka ją sprawdzenie swoich umiejętności latania w tunelu aerodynamicznym! Gratulujemy również Jakubowi i Sławkowi kreatywnego podejścia do komunikacji Na zdjęciu laureaci naszego konkursu: […]

Google wprowadza wieloznaczne wyniki wyszukiwania

Każdy użytkownik wpisując zapytanie w wyszukiwarce ma jeden cel: uzyskać interesujące go informacje. Jednak to jak wyglądają wyniki wyszukiwania jest stale udoskonalane oraz aktualizowane. Z jednej strony zmiany związane z nowymi funkcjami wyszukiwania, wyniki w formie karuzeli czy rozszerzone opisy we fragmentach wyszukiwania mają być przydatne dla internautów i dostarczać jak najlepiej dopasowane wyniki do wpisanego zapytania. Z drugiej strony, wszystkie […]

Mapa strony www podstawą nawigacji na witrynie internetowej

czym-jest-mapa-strony-www-miniatura

Na proces pozwalający witrynie zaistnieć w sieci, poprzez zyskanie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania, składa się kilka kroków. Działania mają doprowadzić do tego, by pozycjonowanie przyniosło pożądany efekt. Podstawą działań, po dobraniu odpowiednich słów kluczowych, jest optymalizacja witryny. Przeprowadza się ją pod kątem użytkownika oraz wyszukiwarki. Udoskonalając witrynę musimy pamiętać, że internauta, gdy trafi na żądane […]

Czy strona firmowa typu one page to dobre rozwiązanie?

wskazowki-pozycjonowania-strony-typu-one-page-miniatura

Aktualizowanie firmowych stron internetowych, aby były bardziej przejrzyste, intuicyjne oraz czytelne jest konieczne. Takie działania mają na celu przyciągnięcie klientów i użytkowników portali, którzy zmęczeni już są witrynami przepełnionymi niedostosowanymi do ich urządzeń i błędnie się ładującymi multimediami i treścią. Internauci oczekują stron www, które będą przyjazne oraz łatwe w obsłudze. I takie zdają się być one page website, które […]

CPC, CPM, CPV – poznaj popularne modele rozliczeń reklamy internetowej

modele-rozliczeniowe-reklamy-zajawka

CPC, CPM, a może CPV? Skróty oznaczające poszczególne modele rozliczeń reklamy internetowej mogą przyprawić niejednego przedsiębiorcę o zawrót głowy. Jeśli jednak jesteś zainteresowany wdrożeniem reklamy internetowej, nie pozostaje nic innego jak poszerzyć swoją wiedzę dotyczącą zarówno samej reklamy jak i kwestii płatności, co może być szczególnie przydatne przy rozplanowywaniu budżetu na kampanię – w końcu każdy chce wiedzieć za […]

Nowe zasady dla sprzedawców biletów w AdWords

Google wprowadza pewne zmiany w zasadach AdWords dla sprzedawców biletów. Bardzo duże znaczenie zyskuje specjalny certyfikat, bez którego sprzedawcy nie będą mogli reklamować się w AdWords. Czego Google wymaga od sprzedawców? Sprawdź! #wiemyjak Firmy zajmujące się sprzedażą biletów na różne wydarzenia mają możliwość reklamowania się w AdWords, jednak konieczne jest uzyskanie certyfikatu Google, który wymagany jest dla wszystkich […]

Co wpływa na pozycjonowanie? Najważniejsze czynniki rankingowe Google

co-wplywa-na-pozycjonowanie-czynniki-miniatura

Od czego zależy pozycja w Google? Oto odwieczne pytanie osób zajmujących się pozycjonowaniem stron. Czynników jest wiele, a dodatkowo co jakiś czas można usłyszeć o zmianach, aktualizacjach, które wpłyną na ranking. Wśród powszechnych faktów i mitów trzeba postawić przede wszystkim na zdrowy rozsądek. Postanowiliśmy zebrać kilka czynników, które wpływają na pozycjonowanie stron. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE 1. […]

Skrypty AdWords – dzięki nim Twoje życie stanie się prostsze

Skrypty-reklam-Google-zajawka

Korzystanie z narzędzi usprawniających pracę pomaga zwiększyć efektywność i zaoszczędzić czas – właśnie dlatego doceniamy skrypty AdWords. Zobacz czym są i dlaczego są pomocne w prowadzeniu kampanii AdWords i podnoszą jej skuteczność. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Filtry, etykiety czy reguły stosowane w trakcie prowadzenia kampanii AdWords pozwalają na automatyzację działań. Używając ich oszczędzamy czas i usprawniamy mozolną, powtarzalną pracę. Podobne korzyści […]

Czy wierzysz w skuteczność mailingu? Poznaj dobre praktyki stosowania e-mail marketingu :)

mmd-2018-miniatura

Jak stworzyć skutecznego maila? To pytanie na co dzień towarzyszy osobom zajmującym się e-mail marketingiem. W końcu to, jak wygląda mail, który dotrze do naszego odbiorcy, wpływa na skuteczność całej kampanii i przekłada się na realizację wyznaczonych celów. Z drugiej strony należy spojrzeć na sprawę z perspektywy użytkownika, który każdego dnia otrzymuje maile zarówno od swojej rodziny czy znajomych, […]

Jak pozyskaliśmy 142 potencjalnych klientów dla importmania.pl wykorzystując link building?

eactive-importmania-case-study-zajawka

Dzięki pracy naszych specjalistów pozyskaliśmy na stronę naszego klienta – importmania.pl 142 potencjalnych klientów. W ramach usługi pozycjonowania, specjaliści zaplanowali i przeprowadzili akcję zdobycia wartościowego linka. Przeczytaj case study i poznaj szczegóły! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Importmania to sklep internetowy, zajmujący się dystrybucją produktów z wielu dziedzin. Są to między innymi urządzenia kosmetyczne do stosowania zarówno w profesjonalnych […]

6 błędów, przez które sięgniesz dna – analiza specjalistów AdWords

błedy-google-adwords-zajawka

Prowadzenie kampanii AdWords bywa wymagające i łatwo można popełnić błąd szczególnie będąc początkującym reklamodawcą. Czas przyjrzeć się popularnym błędom – nasi specjaliści z Działu Reklam PPC doskonale wiedzą jakich błędów unikać i przedstawią niektóre z nich w poniższym artykule. Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę i czego się wystrzegać przy prowadzeniu kampanii AdWords. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords […]

Technologia AMP dostępna w poczcie elektronicznej

Wraz ze zmianami zachowań użytkowników, nikogo nie dziwi nacisk na dobre funkcjonowanie stron na urządzeniach mobilnych.  Przekłada się to również na pozycjonowanie w rankingu Google. Za pośrednictwem Accelerated Mobile Pages (AMP) skupiano się przede wszystkim na doprowadzeniu do szybszego ładowania się stron mobilnych. Początkowo była to po prostu pomoc wydawcom, a w późniejszym czasie okazało się doskonałym […]

7 wskazówek jak pisać teksty SEO na stronę mobilną

czynniki-do-ktorych-nalezy-dostosowac-tekst-na-strone-mobilna500x260

Z ostatnich trendów, jakie pojawiły się w branży SEO w 2017 roku i przepowiedni specjalistów na nadchodzące miesiące wiadomo, że coraz więcej użytkowników przegląda strony internetowe na swoim urządzeniu przenośnym. Dlatego wyszukiwarka Google nagradza wysoką pozycją te serwisy, które przygotowały zoptymalizowaną wersję mobile swojej witryny. Przewaga mobile nad desktopem ma bezpośredni wpływ na pozycjonowanie stron www, a także na […]

DoubleClick w EACTIVE, czyli czas na lepsze zarządzanie kampaniami AdWords

double-click-zajawka

Nasz Dział Reklam PPC bardzo chętnie korzysta z nowych możliwości i udoskonala swoją pracę – aby usprawnić zarządzanie kampaniami reklamowymi rozpoczęliśmy korzystanie z platformy DoubleClick. Czym jest i dlaczego zdecydowaliśmy się na jej użycie? Sprawdź #wiemyjak DoubleClick, czyli podwójna moc Przy zarządzaniu rozbudowanymi kampaniami AdWords, zdecydowanie przydają się narzędzia, które pomagają w takiej pracy, a także poprawiają jej wyniki. Z pomocą przychodzi […]

Poznaj trendy marketingowe na czwartej Auli Polskiej w Krakowie

marketingowe-trendy-zajawka

Interesujesz się marketingiem? Weź udział w czwartej edycji Auli Polskiej w Krakowie, która odbędzie się już 27 lutego i otwórz się na marketingową wiedzę – tym razem prelegenci przedstawiają najważniejsze trendy marketingowe w 2018 roku. Dowiedz się więcej. Aula Polska zyskuje popularność Aula Polska odbywa się cyklicznie w największych miastach w kraju i jest darmowa. Z roku na rok wzrasta jej popularność – […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to