EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

Otrzymujemy certyfikaty z Online Marketing Maratonu

certyfikaty-online-marketing-2

Zdobywanie nowej wiedzy to dla nas sama przyjemność, co przekłada się też na wysoką jakość pracy – dlatego tak często uczestniczymy w różnych szkoleniach, konferencjach, a także sami uczymy się i dzielimy wiedzą. Niedawno skorzystaliśmy z możliwości udziału w Online Marketing Maratonie, czyli webinarach zorganizowanych przez Call Page i otrzymaliśmy certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu. #wiemyjak Dobra dawka wiedzy ujęta w 11 webinarach […]

Weź udział w Auli Polskiej w Krakowie i poznaj tajniki e-commerce!

aula-polska-krakow

We wtorek, 23.05.2017 roku w Krakowie odbędzie się spotkanie z cyklu Aula Polska. Są to cykliczne, bezpłatne spotkania osób zainteresowanych i związanych z nowymi technologiami, branżą internetową i przedsiębiorczością. Choć inicjatywa ta jest jedną z najstarszych w Polsce i najbardziej docenianych w branży, w Krakowie odbędzie się po raz pierwszy. Co to jest Aula Polska? Aula Polska to darmowe, odbywające się od 2007 roku średnio […]

Co to jest content marketing i jakie oferuje korzyści?

content-marketing-infografika

Osoby pracujące w marketingu nie tylko zajmują się tworzeniem chwytliwych haseł reklamowych oraz sloganów, które mają zachęcić klientów do nabycia określonego produktu firmy. Z jednej strony w działach marketingu powstają bogate i rozbudowane kampanie promocyjne, a z drugiej strony wykorzystuje się content marketing, który zwraca uwagę na konieczność zawierania z klientem długoterminowych relacji w celu zdobycia jego zaufania, lojalności. Poprzez treści skierowane […]

Jakub poprowadzi wykład dla studentów Uniwersytetu w Lublinie!

zdjecie-jakuba

Już niedługo, a dokładniej w niedzielę 14 maja nasz Koordynator Zespołu SEO – Jakub Lisiecki poprowadzi wykład dotyczący wyszukiwarki Google i pozycjonowania stron. Bardzo się cieszymy, że mamy możliwość dzielenia się naszą wiedzą ze studentami Uniwersytetu w Lublinie! Wykład Jakuba odbędzie się za pośrednictwem skype’a i jest efektem naszej współpracy z Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej. Przypomnijmy – uczelnia ta istnieje już od […]

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 120,75% dla Piątka Bus dzięki analityce internetowej?

strona-glowna

Nasi specjaliści z działu analityki internetowej przeprowadzili dla klienta Piątka Bus analizę strony internetowej pod kątem konwersji. Wykazała ona potrzebę zmian na stronie klienta z zakresu User Experience. User Experience (UX) oznacza wrażenie użytkownika, które odnosi podczas korzystania z usługi czy produktu. W wyniku wprowadzonych przez nas zmian, współczynnik konwersji e-commerce wzrósł o 120,75%. Poznaj szczegóły! Analiza strony klienta […]

Rozstrzygnięcie konkursu „Licelisto! Wygraj staż w EACTIVE!”

obrazek wyrozniajacy

10 kwietnia zakończył się konkurs przeznaczony dla uczniów klasy biznesowej LO nr 1 im. Jana III Sobieskiego w Oławie, w którym do wygrania był miesięczny, płatny staż w dziale marketingu naszej firmy. Serdecznie dziękujemy uczniom za przesłane zgłoszenia. Czas poznać decyzję naszej komisji konkursowej! #wiemyjak Decyzja Komisji Konkursowej Niezmiernie miło jest nam przyznać, że wszystkie prace konkursowe były […]

Firmowa strona internetowa – co powinna zawierać?

firmowa strona internetowa

Masz firmę i szukasz sposobu na to, jak dotrzeć do szerszego grona odbiorców? Firmowa strona internetowa jest więc tym, czego potrzebujesz. Nie może to być jednak byle jaka strona. Aby witryna firmy była atrakcyjna dla potencjalnego klienta i mogła być pozycjonowana, koniecznie musisz zadbać o  kilka elementów. Z tego artykuł dowiesz się, co powinno zawierać profesjonalna strona www. Sprawdź, […]

Reklama mobilna, czyli kolejny skuteczny kanał dotarcia do klienta

typy-reklam-mobilnych

Reklama mobilna to atrakcyjny sposób dotarcia do użytkowników – system AdWords umożliwia tworzenie tego typu kampanii, co jest dobrą propozycją dla reklamodawców, którzy dostrzegają potencjał rynku mobilnego. Poznaj typy reklam mobilnych i poznaj bliżej ten typ reklamy AdWords. #wiemyjak Urządzenia mobilne – smartfony, tablety, stają się naszymi nieodłącznymi towarzyszami czasem już częściej niż laptopy czy tradycyjne […]

Pozycjonowanie i SEO to dwa różne pojęcia

optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych

SEO – (z angielskiego search engine optimization), to inaczej optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki. SEO to działania podejmowane w celu osiągnięcia przez daną stronę internetową jak najwyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania dla konkretnych słów kluczowych. Do optymalizacji stron zalicza się czynności związane ze zmianami wyglądu serwisu, na przykład treści na stronie oraz te związane ze zmianami […]

Jak zoptymalizować bloga pod kątem SEO?

jak-zoptymalizowac-bloga

Gdy przygotowujesz wpis na blogu, w pierwszej kolejności dbasz o to, by treść była ciekawa i interesująca, prawda? A czy pamiętasz o tym, by zoptymalizować bloga pod kątem SEO? Być może wydaje Ci się, że wymaga to specjalistycznej wiedzy i jest dla Ciebie zwyczajnie za trudne. A może uważasz, że nie przyniesie to wymiernych rezultatów? Pozwól mi rozwiać Twoje wątpliwości i powiedzieć… #wiemyjak […]

Ewa otrzymuje certyfikat z Google Analytics!

ewa-certyfikat-analytics

Mamy kolejne dobre wiadomości! W EACTIVE pracuje coraz więcej osób i każda z nich dba o rozwój swoich umiejętności i wiedzy – miło nam poinformować, że Ewa Suknarowska zdała egzamin z Google Analytics i otrzymała certyfikat. #wiemyjak Wcześniej pisaliśmy o Maćku, który ma już na swoim koncie 2 certyfikaty z Google AdWords, a teraz Ewa, Młodsza Specjalistka Analityki otrzymała certyfikat z Google Analytics. Ewa jest z nami […]

Krocząc w stronę sukcesu – wskaźnik ROI

wskaźnik-roi-monitoring

Wskaźnik ROI to bardzo istotny wyznacznik, pozwalający sprawdzić zwrot z inwestycji. Przydaje się szczególnie, gdy zależy nam na sprawdzeniu opłacalności reklamy, w którą zainwestowaliśmy – dowiedz się więcej i sprawdź, jak oblicza się wspomniany wskaźnik i dlaczego warto się nim zainteresować. #wiemyjak Każdy, kto prowadzi firmę pragnie zostać zauważony i generować zysk. By osiągnąć zamierzony cel korzysta z przeróżnych metod. Najczęściej […]

Celność ma znaczenie, czyli targetowanie reklam AdWords

kierowanie-reklamy-adwords

Targetowanie reklam to niezwykle ważny proces – dzięki temu możesz dotrzeć do odbiorców, którzy faktycznie mogą być zainteresowani kupnem Twojego produktu lub usługi. Poznaj metody kierowania reklam dostępne w reklamach AdWords, gdyż system ten pozwoli Ci skierować swój przekaz do grupy, na której Ci zależy. Żyjemy w czasach, w których targetowanie reklam jest bardzo ważne, a to, w jaki sposób […]

Maciek zdobywa 2 certyfikaty!

certyfikaty-macka

Kolejne certyfikaty trafiają do naszej puli – wszystko za sprawą Maćka Wojciechowskiego, który niedawno dołączył do naszego Zespołu Reklam Google i już otrzymał pierwsze wyróżnienia. Poniżej przedstawiamy dokumenty potwierdzające umiejętności Maćka. #wiemyjak Nasza firma rozrasta się, mamy coraz więcej klientów i potrzebujemy wielu osób do pracy! W ostatnim czasie nasz zespół powiększył się o kilka osób, a wśród nich był […]

Wesołych Świąt Wielkanocnych!

grafika-zielono-biała22

Wszystkim Klientom, Współpracownikom, Partnerom Życzymy z okazji Świąt Wielkanocnych wszystkiego najlepszego! Aby Wasze strony jak najlepiej w wyszukiwarce rankingowały, a współczynniki konwersji stale wzrastały. Niech w ten świąteczny czas rośnie ruch na Waszych stronach, aby żaden algorytm Was nie pokonał. Życzymy Wam samych przyjaznych linków prowadzących do strony i aby każdy Państwa klient był zadowolony! Zespół EACTIVE

Optymalizacja grafiki – jak zwiększyć ruch na stronie przez zdjęcia

optymalizacja-grafiki

Efektywne pozycjonowanie stron nie kończy się na samym tekście. Dowiedz się, na czym polega prawidłowa optymalizacja grafiki i jakie może przynieść korzyści. Jeśli zdjęcia są ważną częścią Twojej strony lub jesteś właścicielem sklepu internetowego – nasz przewodnik został stworzony specjalnie dla Ciebie. Dlaczego optymalizacja grafiki na stronie jest ważna? Masz wątpliwości, czy optymalizacja zdjęć jest Ci […]

Dla amatora czy wyjadacza? Byliśmy na szkoleniu „SEO: Pozycjonowanie i Link Building”

bty

Największym problemem szkoleń branżowych jest ogromny rozstrzał poziomu wiedzy uczestników. Prowadzi to do sytuacji, w której prelegent zmuszony jest trafić z przekazem zarówno do kompletnych amatorów, jak i wyjadaczy. Efekt łatwo przewidzieć. Ani amator, ani tym bardziej wyjadacz, nie będą w pełni zadowoleni. Czują niedosyt, bo amator nie do końca zrozumie tajniki SEO, a wyjadacz momentami będzie czuć się jak […]

XXII SEMcamp – nasza relacja z wydarzenia!

Semcamp zespół reklam Google

Uczestnictwo w konferencjach pozwala nam na nieustanne poszerzanie wiedzy i rozwój naszych umiejętności, dlatego nie mogło nas zabraknąć na XXII SEMcampie! Przedstawiamy krótką relację z tego wydarzenia, na którym pojawił się cały nasz Zespół Reklam Google. #wiemyjak Czym jest SEMcamp? To nie nasza pierwsza wizyta na SEMcampie – mieliśmy okazję być na 19stej edycji tego wydarzenia w Warszawie. Jest […]

Czym jest Direct Answers i jak może Ci pomóc?

jak-znalezc-sie-w-direct-answers

Jeśli jesteś czynnym użytkownikiem wyszukiwarki Google to z pewnością zauważyłeś, że od pewnego czasu zaszły zmiany w prezentowaniu wyników zapytania niektórych fraz. Zadając proste pytanie wyszukiwarce Google możemy otrzymać bezpośrednią odpowiedź – Direct Answers, umiejscowioną w wyróżnionym boksie (answer box), tuż nad wyszukanymi pozycjami www. Ta nowa funkcja Google z angielskiego oznacza bezpośrednie odpowiedzi i to właśnie oferuje swoim użytkownikom […]

Rich snippets, czyli jak dogadać się z wyszukiwarką Google?

rich-snippets-zalety

Rich snippets. Dużo się o nich słyszy, ale mało kto zdaje sobie sprawę, czym są. Żeby to zrozumieć, musisz wiedzieć, że wyszukiwarka Google każdego roku przetwarza ponad dwa tryliony zapytań. Jest to spowodowane, wzrostem znaczenia Internetu dla społeczeństw. Dla wielu ludzi wyszukiwarka Google stała się głównym źródłem informacji. W jaki jednak sposób sprawić, by osoba szukająca […]

Reklamy na Gmailu czyli Gmail Sponsored Promotions

reklama-na-gmailu

Reklama na Gmailu pomaga dotrzeć do konkretnych grup użytkowników w nienachalny sposób, co niewątpliwie jest jej zaletą. Poznaj możliwości tego rodzaju reklamy i dowiedz się więcej o możliwościach jej kierowania. O reklamie możemy powiedzieć że jest skuteczna wówczas, gdy zachęciła zainteresowanego użytkownika do wykonania określonej akcji. By tak się stało, najpierw reklamy muszą do niego trafić. Do tego […]

Sławek Węgliński zdobywa certyfikaty związane z programowaniem!

certyfikaty-programowanie-slawek

Bardzo chętnie poszerzamy naszą wiedzę w różnych dziedzinach – Sławek Węgliński rozwija swoje umiejętności związane z programowaniem, czego dowodem jest uzyskanie certyfikatów z CSS, HTML i Java Script! #wiemyjak Z przyjemnością poszerzamy nasze umiejętności i wiele osób w EACTIVE szkoli się oraz otwiera na nową wiedzę. Doskonałym przykładem są ostatnie działania Sławka, który w wolnych chwilach uczestniczył w kursach online z CSS, HTML i Java […]

Czym jest współczynnik konwersji i dlaczego warto go zwiększać?

zwiększenie-współczynnika-konwersji

Współczynnik konwersji to bardzo ważny wskaźnik dla przedsiębiorców, którzy prowadzą sklep internetowy – znajomość jego definicji i wiedza o optymalizacji współczynnika konwersji to klucz do sukcesu w e-biznesie. Dowiedz się, jak poprawić konwersję w sklepie i przeczytaj poniższy artykuł. Współczynnik konwersji to pojęcie, które powinien znać każdy przedsiębiorca prowadzący biznes w internecie. Aby odpowiedzieć sobie na pytanie, czym dokładnie jest współczynnik […]

Jak zwiększyliśmy ruch o 75,84% dla cemasz.pl dzięki content marketingowi?

content marketing dla cemasz.pl

Dla naszego klienta cemasz.pl w ramach usługi pozycjonowania zespół naszych specjalistów content marketingu zaplanował oraz przeprowadził publikację tekstów sponsorowanych na portalach internetowych. W efekcie tych działań, ruch organiczny na stronie klienta wzrósł o 75,84%! Poznaj szczegóły! Cemasz.pl to działający od 10 lat sklep internetowy z częściami do maszyn budowlanych. Świadczy także profesjonalne usługi serwisowe. Dla tego klienta w celu wygenerowania […]

Zdobywamy kolejną specjalizację AdWords!

specjalizacje-agencji

Mamy kolejny dowód na to, że posiadamy specjalistyczną wiedzę w zakresie prowadzenia kampanii AdWords i wiemy jak wykorzystać ją w praktyce, dzięki czemu nasze działania charakteryzują się bardzo dużą skutecznością! Google przyznało nam kolejną specjalizację – z reklamy w sieci reklamowej i obecnie posiadamy już prawie wszystkie wyróżnienia z zakresu Google AdWords. #wiemyjak Czym są specjalizacje agencji? Wspomniane specjalizacje to jeden […]

Wyszukiwarka grafiki Google – czyli wyszukiwanie po obrazie

wyszukiwanie-po-obrazie

Czy Tobie również zdarzyło się w sieci znaleźć ciekawe zdjęcie – ilustrację do artykułu, o którym chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej? A może chcesz sprawdzić czy ktoś nie wykorzystuje Twoich fotografii umieszczonych na blogu lub profilu społecznościowym? Możesz dowiedzieć się tego, dzięki jednej z funkcji wyszukiwarki Google, jaką jest wyszukiwanie po obrazie. Ta funkcja przyda Ci się nawet wtedy, […]

Paweł zostaje Kierownikiem Działu Sprzedaży!

pawel-schmidt

Z ogromną przyjemnością dzielimy się informacją o pozytywnych zmianach w Dziale Sprzedaży! Paweł Schmidt, nasz wieloletni doradca SEO/SEM objął stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży i od tej pory będzie czuwał nad efektywnością procesu sprzedażowego w naszej firmie. #wiemyjak Paweł jest w grupie pracowników, którzy w EACTIVE mają już niemały staż. W dziale sprzedaży w naszej firmie rozpoczął pracę ponad 4 lata temu, ale związany […]

Co to jest adres url strony i jak powinien wyglądać?

adres-url-infografika

URL to skrót z angielskiego Uniform Resource Locator, oznaczający format adresowania zasobów w Internecie. Najczęściej kojarzy nam się z adresem url strony i słusznie. Adres strony www, który wpisujemy w przeglądarce jest oparty na tym formacie i wskazuje położenie strony w sieci. Posiadając adres url strony, posiadamy dostęp do dokumentu w sieci jakim jest owa witryna. Niezwykle istotna jest jego forma. Adres url […]

Jakie są największe zalety reklamy internetowej i reklam Google AdWords?

zalety-reklamy-internetowej

Reklama internetowa przyciąga szerze przedsiębiorców i nie ma w tym nic dziwnego – obecnie promocja w sieci to podstawa, jeśli firmie zależy na zwiększeniu rozpoznawalności i sprzedaży. Poznaj główne zalety reklamy w internecie i dowiedz się, dlaczego warto w nią zainwestować. Przedstawiamy też po krótce zalety reklam AdWords. W dzisiejszych czasach każdy, kto chce, aby jego firma była znana w Internecie, musi poznać […]

Licealisto! Wygraj staż w EACTIVE!

staz-w-marketingu-eactive

Wygraj płatny staż w EACTIVE i poznaj branżę marketingu internetowego! Od dłuższego czasu współpracujemy z klasą biznesową z LO nr 1 im. Jana III Sobieskiego w Oławie. Uczniom tej klasy pomagamy zrozumieć na czym polega i z czym wiąże się prowadzenie własnego biznesu oraz zaspokoić ich ciekawość dotyczącą wszelkich zagadnień z obszaru biznesu i marketingu. W ramach tej współpracy kilka razy spotkaliśmy się […]

Gdzie założyć bloga? Platformy blogowe – którą wybrać?

gdzie-zalozyc-bloga-porownanie

Gdzie założyć bloga? Takie pytanie zadają sobie osoby, które pragną wybić się w tak zwanej blogosferze. Jak się okazuje, platforma blogowa może mieć znaczenie dla naszego bloga – dla jego wyglądu, pozycji w wyszukiwarce czy popularności. Osoby chcące prowadzić blogi mogą korzystać ze specjalnych rozwiązań, które znacznie ułatwiają prowadzenie własnej strony. Wielokrotnie wspominaliśmy, że prowadzenie bloga firmowego […]

Historia wyszukiwania – usuwanie historii wyszukań Google

jak-usunac-historie-wyszukiwania-google

Z wyszukiwarki Google korzystamy codziennie – każdego dnia wyszukujemy potrzebne do pracy informacje, ale i szukamy ciekawych miejsc na wakacje czy też polecanych restauracji w okolicy. Jednak niewiele osób zgłębia się w to, jakie dane są tam zapisywane i co się z nimi dzieje. A jak się okazuje historia wyszukiwania Google kryje przed przeciętnym użytkownikiem internetu wiele tajemnic. Sprawdźmy zatem jakie dane […]

Mobile SEO – jak optymalizować strony mobilne?

optymalizacja-strony-mobilnej-grafika

Świadomość tego, jak ważne jest tworzenie stron mobilnych i responsywnych w ostatnim czasie zdecydowanie rośnie zarówno wśród przedsiębiorców, jak i pasjonatów tworzących własne blogi dla przyjemności. Jednak często zapominamy przy tym o kluczowym pojęciu mobile seo, czyli o optymalizacji stron w wersji mobilnej. Stworzenie strony mobilnej to tylko część niezbędnych działań. Druga kwestia to przystosowanie jej do wymagań wyszukiwarki, która od […]

Optymalizacja kampanii AdWords – kampanie Google AdWords, które zapewnią sukces!

optymalizacja-adwords

Optymalizacja kampanii AdWords to podstawa jeśli zależy Ci na jak najlepszych rezultatach prowadzonej kampanii. Reklamy AdWords najlepiej na bieżąco kontrolować i ulepszać, aby faktycznie przyniosły najlepsze rezultaty. Dowiedz się więcej o optymalizacji kampanii! Doskonale wiesz, że reklama jest dźwignią handlu. Zdajesz sobie sprawę, że to „oklepane”, używane wyjątkowo często hasło ma wiele wspólnego z rzeczywistością. Nawet oferując najwyższej […]

Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 485,88% dla kdcmeble.com dzięki content marketingowi?

strona-glowna-klienta

Nasi specjaliści z działu content marketingu przygotowali dla naszego klienta w ramach pozycjonowania tekst na bloga firmowego, który wygenerował wzrost ruchu organicznego na stronie kdcmeble.com o  485,88%. POZNAJ naszą ofertę na CONTENT MARKETING Cel: większa widoczność w wyszukiwarce kdcmeble.com to meblowy sklep internetowy specjalizujący się w meblach tapicerowanych, będący jednocześnie ich producentem. Opisywaliśmy już na naszym blogu case study […]

Praca analityka od podszewki – prezentacja naszego działu analityki

prezentacja-analityki

Jeżeli kiedykolwiek zastanawialiście się jak wygląda praca w EACTIVE, mamy dobrą wiadomość Nasz zespół analityki internetowej przygotował krótki filmik przedstawiający fragment naszych codziennych zmagań o szeroką widoczność stron naszych klientów w internecie. Zobaczcie, jak działamy! Powyższy filmik powstał na potrzeby prezentacji zespołu analityki internetowej i nie był jedynym, który zobaczyliśmy na spotkaniu. Nasi analitycy – Filip i Mateusz mieli przybliżyć […]

Protokół http i protokół https – czym się różnią?

protokol-http-protokol-https

Adres strony internetowej pojawiający się w oknie przeglądarki poprzedzony jest literami http lub https. Nawet gdy je pominiemy wpisując adres, pojawią się one automatycznie. Większość użytkowników podczas wykorzystywania zasobów internetu nie zwraca jednak na to uwagi i wiele z nich nie wie czego skróty te dotyczą. Http lub https oznaczają protokół komunikacji klienta z serwerem i mogą istotnie wpływać na […]

Reklama wideo – pozyskaj skutecznie nowych klientów

optymalizacja-reklam-wideo

Reklama wideo to dobry sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów, szczególnie obecnie, gdy nie jest tak łatwo zainteresować użytkownika reklamą. Dowiedz się więcej o reklamie wideo i poznaj korzyści korzystania z takiej formy promocji. Niebywała konkurencja w internecie sprawia, że coraz trudniej pozyskać nowych klientów, dlatego warto wypróbować różne metody promocji. System reklamowy Google AdWords daje reklamodawcom spory wybór […]

Wspomagamy akcję Fundacji Pociecha!

podziękowanie-fundacja-pociecha5

Cieszymy się, że po raz kolejny mieliśmy możliwość współpracy z Fundacją Pociecha! Tym razem nasze wsparcie dotyczyło promocji akcji „Dawanie jest radością” – nasze działania przyniosły bardzo pozytywne rezultaty. Otrzymaliśmy specjalne podziękowanie za udział w przedsięwzięciu, które prezentujemy powyżej. Nasza współpraca z Fundacją Pociecha trwa już od dłuższego czasu – wcześniej zaangażowaliśmy się w akcję „Powrót do Szkoły”, a także […]

Skuteczna kampania reklamowa za kilkaset złotych? Sprawdź, jak działa reklama PPC

modele-rozliczeniowe

Obecnie inwestycja w marketing internetowy to podstawa, aby zaistnieć w sieci. Reklama PPC to bardzo dobre rozwiązanie – dowiedz się jak działa i dlaczego warto prowadzić kampanie PPC. Chcesz zwiększyć świadomość marki, produktu lub usługi? A może po prostu zależy Ci na wzroście sprzedaży i zwiększeniu widoczności strony? Wprowadzasz nowy produkt, chcesz poinformować o atrakcyjnej promocji? W każdym z tych przypadków doskonale sprawdzi […]

Poszukujemy Młodszego Specjalisty SEO!

specjalista-seo-rekrutacja

W firmie EACTIVE zajmujemy się zwiększaniem widoczności stron w internecie przy pomocy najskuteczniejszych narzędzi z obszaru marketingu on-line. Od 2000 roku nieustannie zdobywamy doświadczenie, stając się z roku na rok lepsi i bardziej otwarci na potrzeby naszych klientów. Zwiększamy rozpoznawalność w internecie naszych klientów – i #wiemyjak to robić. WYŚLIJ CV! Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista SEO / Młodszy Specjalista […]

Influencer marketing – w czym tkwi jego siła?

influencer-marketing-korzysci

Przypomnij sobie sytuację, w której musiałeś dokonać wyboru, na przykład jaki model telefonu kupić, jaką wybrać dietę czy gdzie pojechać na wakacje. Większość z nas poszukuje takich informacji w internecie. Informacji zarówno o dostępnych możliwościach jak i wskazówek jaką decyzję powinniśmy ostatecznie podjąć. Prawdopodobnie zdarzyło Ci się w takiej sytuacji przeczytać rekomendacje o planowanym zakupie na blogu czy też obejrzeć recenzję na […]

Sieć reklamowa Google i wyświetlanie reklam

sieć-reklamowa-metody-dopasowania

Sieć reklamowa Google to bardzo dobry sposób na dotarcie do potencjalnych klientów – sieć to ponad 2 miliony różnych witryn, w których można wyświetlać reklamy AdWords. Poznaj dokładniej możliwości, jakie daje sieć reklamowa i sposoby kierowania reklam, co pozwoli Ci skutecznie wypromować Twój biznes. Z wyszukiwarki Google korzystamy praktycznie każdego dnia. Jednak przeciętnego użytkownika interesują jedynie wyniki […]

Linki dofollow i linki nofollow, a ich rola w pozycjonowaniu

linki-dofollow-i-nofollow

Pozycjonowanie stron obejmuje nie tylko pisanie postów zawierających kluczowe słowa. Istotnym działaniem staje się również pozyskanie linków, które będą prowadziły do naszej strony internetowej. Pozyskiwanie linków to nic innego, jak umieszczenie linka z adresem naszej domeny na obcej stronie internetowej. Dzięki temu internauci odwiedzający tą stronę, mają możliwość przejścia na naszą stronę i zapoznania się z jej treścią. […]

Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 275% dla centrumtlumaczen.pl dzięki pozycjonowaniu?

strona_klienta

Zespół naszych specjalistów w ramach usługi pozycjonowania wprowadził na stronie klienta centrumtlumaczen.pl zmiany z zakresu SEO. Dzięki nim serwis klienta odnotował wzrost ruchu organicznego o 275% jak i wzrost widoczności w TOP10 wyników wyszukiwania. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się poprzez jakie działania osiągnęliśmy taki wynik! #wiemyjak Stan początkowy i efekty po wprowadzonych zmianach Centrumtlumaczen.pl to internetowe biuro tłumaczeń […]

Buduj świadomości marki z wykorzystaniem sieci reklamowej Google

eactive_ilustracja-150_v1

Budowanie świadomości marki obecnie nie jest proste, jednak wdrażając odpowiednie działania można już po pewnym czasie obserwować pierwsze pozytywne efekty. Kluczem do sukcesu jest też odpowiednia promocja biznesu – jednym ze sposobów może być sieć reklamowa Google i wyświetlanie w niej reklam displayowych, co przeznaczone jest głównie dla przedsiębiorców którym zależy właśnie na budowaniu świadomości marki. Masz […]

Już niedługo odbędzie się V edycja Mail My Day!

mmd plakat

22 i 23 marca w Warszawie odbędzie się V edycja konferencji Mail My Day. Przez te dwa dni będzie można posłuchać ciekawych prelekcji ekspertów z branży e-marketingu. Podczas tego wydarzenia, specjaliści będą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Organizatorzy przygotowali również warsztaty, podczas których będzie można nauczyć się jak zdobytą wiedzę przełożyć na konkretne działania. Eksperci konferencji W czasie […]

Wydajemy drugiego e-booka z bajkami dla dzieci!

zostan bajkowym bohaterem

Miło nam poinformować, że nasz konkurs na napisanie bajki dla dzieci ponownie cieszył się ogromną popularnością i jesteśmy naprawdę dumni z efektów tej akcji. Konkurs zaowocował stworzeniem drugiego e-booka z bajkami, którego obecnie przekazujemy Fundacjom. Już drugi raz daliśmy możliwość wszystkim chętnym, aby wykazali się swoją kreatywnością i stworzyli ciekawe bajki dla dzieci – ponownie zorganizowaliśmy ogólnopolski konkurs „Zostań […]

Co to jest SEM i czym różni się od SEO

eactive_SEM, SEO, PPC

Marketing internetowy nabiera coraz większego znaczenia w realizowaniu działań promocyjnych współcześnie działających przedsiębiorstw. Obecnie praktycznie każda organizacja posiada swoją stronę internetową, za pośrednictwem której chce oddziaływać na swoich klientów oraz uświadamiać ich o produkowanych wyrobach, świadczonych usługach oraz podejmowanych przedsięwzięciach czy inicjatywach. Aby strona  internetowa stała się widoczna w internecie, konieczne jest odpowiednie jej zoptymalizowanie. Specjaliści zajmujący się […]

Jakub zdobywa kolejne certyfikaty!

certyfikaty-jakuba

Szereg szkoleń, w których uczestniczy Jakub Lisiecki to kompleksowa dawka wiedzy z zakresu pozycjonowania stron – wcześniej opisywaliśmy szkolenia z link buildingu, a teraz skupimy się na pozycjonowaniu lokalnym w Google i migracji strony internetowej. #wiemyjak Jakub poszerza naszą pulę certyfikatów – w ostatnim czasie łącznie zdobył ich aż 4! Dla przypomnienia otrzymał je po szkoleniu z odzyskiwania linków z wygasłych domen, a także […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to