Google AdWordsEACTIVE BLOG

Reklama Google Shopping, czyli krótko, jasno i na temat

skutecznosc-google-shopping

Reklama Google Shopping to dla reklamodawcy dobra okazja, aby pokazać swoje produkty w wyszukiwarce Google w formie graficznej. Dowiedz się więcej o tej formie reklamy, a także sprawdź co wpływa na jej efektywność. Co przemawia do Ciebie bardziej – to, gdy ktoś przekonuje, że posiada produkt, który może Ci się przydać czy to, gdy faktycznie Ci go pokazuje? A może […]

Jak sprawić, by strona docelowa i jakość szły w parze?

jakość-strony-docelowej

Gdy prowadzisz kampanie AdWords, Google nie tylko weryfikuje poprawność samej reklamy, ale też ocenia jakość Twojej strony docelowej. W końcu ważne jest, aby link sponsorowany kierował do strony, która trafnie odpowiada tematyce reklamy i jest użyteczna dla użytkownika. Na co warto zwrócić uwagę jeśli chodzi o stronę docelową? I jak poprawić jej jakość? #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy […]

Kampania AdWords krok po kroku, czyli zacznij reklamować się w Internecie

pierwsza-kampania-adwords

Pierwsza kampania AdWords to krok do zwiększenia rozpoznawalności swojej firmy. System AdWords daje wiele możliwości wyboru typu kampanii oraz metod kierowania, dlatego ten sposób reklamy jest coraz częściej wybierany przez przedsiębiorców. W tym artykule pokażemy podstawy na początku przygody z AdWords – zobacz, jak powstaje kampania AdWords krok po kroku. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords […]

Udany związek po powrocie? Z remarketingiem wideo zdecydowanie tak!

Remarketing wideo

Remarketing na YouTubie? To możliwe – system AdWords daje możliwość stworzenia reklamy remarketingowej, która może pozwolić Ci dotrzeć do potencjalnych klientów. Poznaj remarketing wideo i zobacz, jakie posiada funkcje. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Wysoki zwrot z inwestycji, rosnący zasięg, wyjątkowo korzystna cena oraz elastyczność to główne zalety reklam remarketingowych AdWords wyświetlanych użytkownikom YouTube. Jeśli […]

Jak dotrzeć z reklamą do wybranej grupy docelowej na YouTube? Poznaj metody kierowania reklam wideo

Kierowanie reklam wideo

YouTube to bardzo dobry kanał dotarcia do klienta. Widząc potencjał tej platformy, Google udostępnia możliwość tworzenia kampanii wideo za pomocą systemu AdWords. Zobacz na czym polega reklamowanie się na YouTube oraz jakie formaty reklam można wykorzystać do promocji. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords YouTube to obecnie jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych. Serwis rokrocznie powiększa […]

Skuteczna reklama AdWords – jak pisać teksty reklamowe?

teksty-reklamowe-adwords

Teksty reklamowe w Google AdWords mają za zadanie zwrócenie uwagi klienta i zachęcenie go do kliknięcia właśnie w Twoją reklamę. Oznacza to, że treści muszą być na tyle atrakcyjne, aby faktycznie zainteresować odbiorcę – na co należy zatem zwrócić uwagę przy ich tworzeniu? Jak pisać teksty reklamowe? Dowiedz się z poniższego artykułu! POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords […]

Wynik Jakości, czyli o tym, jak Google ocenia użyteczność Twojej reklamy

Składniki Wyniku Jakości

Wynik Jakości to jedno z kluczowych pojęć jeśli chodzi o reklamy AdWords. Wskaźnik ten określa jakość reklam na podstawie wybranych czynników, które są również istotne odniesieniu do pozycji reklam. Dowiedz się więcej o Wyniku Jakości w AdWords i zobacz, jak możesz go poprawić i uzyskać satysfakcjonujące wyniki kampanii. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Przygotowanie właściwej i skutecznej reklamy AdWords nie […]

Skuteczna reklama w Internecie – jak ją przygotować?

skuteczna-reklama-w-internecie

Skuteczna kampania AdWords – coś, o czym marzy niejeden przedsiębiorca. Reklamy Google AdWords na stałe zakorzeniły się w przestrzeni internetowej i są ważnym elementem marketingu internetowego. Dzięki nim możliwe jest dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów i zaprezentowanie im oferty lub konkretnej akcji. Skuteczna reklama w internecie wymaga jednak odpowiedniego przygotowania. Dodatkowo, nie wystarczy tylko emitować reklamy bez większej kontroli […]

Certyfikaty AdWords – o czym świadczą i co powinieneś o nich wiedzieć?

korzyści-z-uzyskania-certyfikatu

Certyfikat AdWords jest potwierdzeniem umiejętności i wiedzy z zakresu kampanii reklamowych Google i stanowi ważny dokument dla każdego specjalisty Google AdWords. Zobacz, czego dotyczą egzaminy AdWords i dlaczego warto współpracować z certyfikowaną agencją, która zatrudnia takich specjalistów! Rynek reklamy online rokrocznie zwiększa swoją wartość. Jednocześnie przybywa agencji marketingowych zajmujących się obsługą internetowych kampanii reklamowych. Wybór jest spory, jednak skąd wiedzieć, […]

Reklama mobilna, czyli kolejny skuteczny kanał dotarcia do klienta

typy-reklam-mobilnych

Reklama mobilna to atrakcyjny sposób dotarcia do użytkowników – system AdWords umożliwia tworzenie tego typu kampanii, co jest dobrą propozycją dla reklamodawców, którzy dostrzegają potencjał rynku mobilnego. Poznaj typy reklam mobilnych i poznaj bliżej ten typ reklamy AdWords. #wiemyjak Urządzenia mobilne – smartfony, tablety, stają się naszymi nieodłącznymi towarzyszami czasem już częściej niż laptopy czy tradycyjne […]

Krocząc w stronę sukcesu – wskaźnik ROI

wskaźnik-roi-monitoring

Wskaźnik ROI to bardzo istotny wyznacznik, pozwalający sprawdzić zwrot z inwestycji. Przydaje się szczególnie, gdy zależy nam na sprawdzeniu opłacalności reklamy, w którą zainwestowaliśmy – dowiedz się więcej i sprawdź, jak oblicza się wspomniany wskaźnik i dlaczego warto się nim zainteresować. #wiemyjak Każdy, kto prowadzi firmę pragnie zostać zauważony i generować zysk. By osiągnąć zamierzony cel korzysta z przeróżnych metod. Najczęściej […]

Celność ma znaczenie, czyli targetowanie reklam AdWords

kierowanie-reklamy-adwords

Targetowanie reklam to niezwykle ważny proces – dzięki temu możesz dotrzeć do odbiorców, którzy faktycznie mogą być zainteresowani kupnem Twojego produktu lub usługi. Poznaj metody kierowania reklam dostępne w reklamach AdWords, gdyż system ten pozwoli Ci skierować swój przekaz do grupy, na której Ci zależy. Żyjemy w czasach, w których targetowanie reklam jest bardzo ważne, a to, w jaki sposób […]

Reklamy na Gmailu czyli Gmail Sponsored Promotions

reklama-na-gmailu

Reklama na Gmailu pomaga dotrzeć do konkretnych grup użytkowników w nienachalny sposób, co niewątpliwie jest jej zaletą. Poznaj możliwości tego rodzaju reklamy i dowiedz się więcej o możliwościach jej kierowania. O reklamie możemy powiedzieć że jest skuteczna wówczas, gdy zachęciła zainteresowanego użytkownika do wykonania określonej akcji. By tak się stało, najpierw reklamy muszą do niego trafić. Do tego […]

Czym jest współczynnik konwersji i dlaczego warto go zwiększać?

zwiększenie-współczynnika-konwersji

Współczynnik konwersji to bardzo ważny wskaźnik dla przedsiębiorców, którzy prowadzą sklep internetowy – znajomość jego definicji i wiedza o optymalizacji współczynnika konwersji to klucz do sukcesu w e-biznesie. Dowiedz się, jak poprawić konwersję w sklepie i przeczytaj poniższy artykuł. Współczynnik konwersji to pojęcie, które powinien znać każdy przedsiębiorca prowadzący biznes w internecie. Aby odpowiedzieć sobie na pytanie, czym dokładnie jest współczynnik […]

Jakie są największe zalety reklamy internetowej i reklam Google AdWords?

zalety-reklamy-internetowej

Reklama internetowa przyciąga szerze przedsiębiorców i nie ma w tym nic dziwnego – obecnie promocja w sieci to podstawa, jeśli firmie zależy na zwiększeniu rozpoznawalności i sprzedaży. Poznaj główne zalety reklamy w internecie i dowiedz się, dlaczego warto w nią zainwestować. Przedstawiamy też po krótce zalety reklam AdWords. W dzisiejszych czasach każdy, kto chce, aby jego firma była znana w Internecie, musi poznać […]

Optymalizacja kampanii AdWords – kampanie Google AdWords, które zapewnią sukces!

optymalizacja-adwords

Optymalizacja kampanii AdWords to podstawa jeśli zależy Ci na jak najlepszych rezultatach prowadzonej kampanii. Reklamy AdWords najlepiej na bieżąco kontrolować i ulepszać, aby faktycznie przyniosły najlepsze rezultaty. Dowiedz się więcej o optymalizacji kampanii! Doskonale wiesz, że reklama jest dźwignią handlu. Zdajesz sobie sprawę, że to „oklepane”, używane wyjątkowo często hasło ma wiele wspólnego z rzeczywistością. Nawet oferując najwyższej […]

Reklama wideo – pozyskaj skutecznie nowych klientów

optymalizacja-reklam-wideo

Reklama wideo to dobry sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów, szczególnie obecnie, gdy nie jest tak łatwo zainteresować użytkownika reklamą. Dowiedz się więcej o reklamie wideo i poznaj korzyści korzystania z takiej formy promocji. Niebywała konkurencja w internecie sprawia, że coraz trudniej pozyskać nowych klientów, dlatego warto wypróbować różne metody promocji. System reklamowy Google AdWords daje reklamodawcom spory wybór […]

Skuteczna kampania reklamowa za kilkaset złotych? Sprawdź, jak działa reklama PPC

modele-rozliczeniowe

Obecnie inwestycja w marketing internetowy to podstawa, aby zaistnieć w sieci. Reklama PPC to bardzo dobre rozwiązanie – dowiedz się jak działa i dlaczego warto prowadzić kampanie PPC. Chcesz zwiększyć świadomość marki, produktu lub usługi? A może po prostu zależy Ci na wzroście sprzedaży i zwiększeniu widoczności strony? Wprowadzasz nowy produkt, chcesz poinformować o atrakcyjnej promocji? W każdym z tych przypadków doskonale sprawdzi […]

Sieć reklamowa Google i wyświetlanie reklam

sieć-reklamowa-metody-dopasowania

Sieć reklamowa Google to bardzo dobry sposób na dotarcie do potencjalnych klientów – sieć to ponad 2 miliony różnych witryn, w których można wyświetlać reklamy AdWords. Poznaj dokładniej możliwości, jakie daje sieć reklamowa i sposoby kierowania reklam, co pozwoli Ci skutecznie wypromować Twój biznes. Z wyszukiwarki Google korzystamy praktycznie każdego dnia. Jednak przeciętnego użytkownika interesują jedynie wyniki […]

Buduj świadomości marki z wykorzystaniem sieci reklamowej Google

eactive_ilustracja-150_v1

Budowanie świadomości marki obecnie nie jest proste, jednak wdrażając odpowiednie działania można już po pewnym czasie obserwować pierwsze pozytywne efekty. Kluczem do sukcesu jest też odpowiednia promocja biznesu – jednym ze sposobów może być sieć reklamowa Google i wyświetlanie w niej reklam displayowych, co przeznaczone jest głównie dla przedsiębiorców którym zależy właśnie na budowaniu świadomości marki. Masz […]

Reklama display, która porwie tłumy

reklama-display

Reklama display to skuteczne narzędzie dla wszystkich, którzy chcą wyświetlać reklamy w witrynach należących do sieci reklamowej Google. Chodzi aż o ponad 2 miliony witryn docierających do ok 90% internautów – dowiedz się więcej czym jest kampania displayowa i dlaczego warto w nią zainwestować. Wydawać by się mogło, że hasło kampania display w sieci reklamowej Google odnosi się jedynie do […]

Obalamy mity o AdWords, czyli – nie takie linki sponsorowane straszne jak o nich mówią

mity-linki-sponsorowane

Zapewne niejednokrotnie słyszeliście o różnych mitach dotyczących AdWords. Jakie mity przylgnęły do linków sponsorowanych? Większość z nich mija się z prawdą – przedstawimy te najbardziej popularne. Linki sponsorowane Google AdWords znane są już od dawna i tak naprawdę stały się jedną ze skuteczniejszych metod reklamy. WYŚLIJ ZAPYTANIE Jak każda nowa usługa czy produkt, AdWordsy też cierpiały na „choroby wieku dziecięcego” i potrzeba […]

Remarketing w Google Adwords – czyli „wróć do mnie”

jak-działa-remarketing

Remarketing w Google AdWords to spory potencjał dla przedsiębiorców – w końcu ta forma reklamy może prowadzić do odzyskania nawet do 73% porzuconych koszyków. W tym artykule przybliżymy to pojęcie, zobrazujemy również remarketing dynamiczny. Dowiedz się więcej! Czym jest remarketing w Google AdWords? Wiele osób zastanawia się dlaczego po wizycie w sklepie internetowym przez pewien czas przeglądając różne strony internetowe, wyświetlają […]

Specjalista AdWords – kim jest oraz dlaczego warto powierzyć mu prowadzenie kampanii AdWords?

powierzenie-kampanii-specjaliscie

Jakie umiejętności powinien posiadać specjalista AdWords? Dlaczego lepiej znaleźć dobrego specjalistę i jemu powierzyć prowadzenie kampanii, niż poprowadzić ją samodzielnie? W poniższym artykule opisujemy dokładniej kwestię korzyści wynikających ze zlecenia kampanii osobie z odpowiednią wiedzą, a także przybliżymy cechy takiego specjalisty. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Wielu początkujących reklamodawców zastanawia się nad samodzielnym prowadzeniem kampanii Google AdWords, zdając sobie […]

Tych kilka wskazówek zmieni Twoje myślenie o Google Shopping

optymalizacja-google-shopping

Czasy, w których działanie wyszukiwarki ograniczało się jedynie do wyświetlania adresów poszukiwanych stron, minęły bezpowrotnie. Google szybko odkryło, że jeszcze szybszą i skuteczniejszą drogą dotarcia do użytkownika jest wyświetlanie mu reklam Google AdWords i konkretnych produktów, których może potrzebować. Wraz z tą myślą narodziła się kampania Google Shopping. Jeśli jesteś na bieżąco, zapewne możesz już w nią inwestować. Tylko czy […]

Kampania linków sponsorowanych i jej zalety, czyli jak szybko zwiększyć widoczność w internecie

linki-sponsorowane-zalety

Jeśli prowadzisz swój własny biznes w sieci, oczywistym jest, że zależy Ci na jak najlepszej widoczności Twojej strony internetowej. Zainwestowałeś już w pozycjonowanie, jednak świadomy długiej pracy nad efektami, szukasz dodatkowych rozwiązań, które pomogłyby Ci wyróżnić się na tle konkurencji. Linki sponsorowane to sposób na to, by łatwo, niedrogo, a przede wszystkim szybko znaleźć się wyżej niż najlepsze pozycje. […]

Promocja aplikacji mobilnych, czyli jak skutecznie docierać do użytkowników smartfonów

reklamy-aplikacji

Promocja aplikacji mobilnych to jedyna możliwość, aby trafić do potencjalnych klientów – obecnie konkurencja w tym obszarze jest naprawdę duża. Na szczęście z pomocą przychodzi Google AdWords i reklamy aplikacji mobilnej. Dowiedz się, na czym polega promowanie aplikacji i dlaczego warto przyjrzeć się bliżej propozycjom reklamowym od Google. Pamiętacie jeszcze pierwsze smartfony, wyposażone wyłącznie w aplikacje umożliwiające odbiór poczty e-mail […]

Na górze czy na dole? Sprawdź, od czego zależy pozycja reklam w AdWords

ranking-reklamy-od-czego-zalezy

Na górze, na dole, albo… wcale. To w tych miejscach może być wyświetlana reklama w AdWords. Loteria? Nic podobnego. Wszystko opiera się na kilku istotnych dla Google czynnikach. Z niniejszego tekstu dowiesz się, od czego tak naprawdę zależy pozycja Twojej reklamy, a tym samym czym uwarunkowane są jej kliknięcia. #wiemyjak Skąd bierze się określona pozycja reklamy w AdWords? Pozycja reklamy […]

AdSense w pigułce – jak działa i jakie generuje zyski?

Nie od dziś wiemy, że Google docenia dobre, wartościowe dla użytkownika strony internetowe, odwdzięczając się ich właścicielom wysokimi pozycjami. Okazuje się jednak, że to nie koniec profitów, jakie otrzymują posiadacze najlepszych jakościowo witryn. Dobre strony cieszące się niezłą popularnością, otrzymują także możliwość dodatkowego, obiecującego zarobku, a to wszystko za pośrednictwem programu AdSense. Na czym polega, jak […]

Reklamy spersonalizowane? Tylko ostrożnie…

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, zapewne inwestujesz w internetową reklamę swoich produktów. Raczej na próżno byłoby czekać, aż Twój potencjalny klient sam Cię znajdzie. Możesz wybrać m.in. pozycjonowanie, a także reklamy Google. Dzięki reklamom Twój reklamowy komunikat jest jednak nie tylko widoczny, ale i może wyświetlać się dokładnie tym, którzy są nim potencjalnie zainteresowani. Tak, Twoja reklama może być niczym […]

Żelazne zasady reklam AdWords – 5 wymagań, które musi spełnić Twoja reklama

wymagania-redakcyjne-reklam

Przygotowałeś treść dla swojej reklamy i już wyobrażasz sobie, jak dzięki niej Twoją stronę odwiedzają rzesze zainteresowanych? Taka perspektywa wygląda niezwykle obiecująco, jednak aby ją urzeczywistnić, potrzebujesz naprawdę dobrej reklamy i… akceptacji Google. Twoja reklama będzie musiała spełnić określone standardy – w przeciwnym razie, zostanie odrzucona, Google zawiesi Twoją domenę, a w najgorszym wypadku – nieodwracalnie zawiesi Twoje […]

Inteligentne Cele Google AdWords, czyli jak mierzyć i optymalizować skuteczność reklam?

Prowadzić kampanię Google AdWords bez mierzenia konwersji, to prawie jak założyć własny biznes i pozostawić go samemu sobie, licząc, że będzie przynosił zyski. Jeśli inwestujesz, oczekujesz zwrotu z tej inwestycji. Jeśli nie jest on satysfakcjonujący – szukasz przyczyny i robisz wszystko, by poprawić obecną sytuację. Tak samo powinieneś postąpić w przypadku prowadzenia kampanii Google Adwords – jeżeli coś ,,nie […]

Z reklamą mobilną możesz dotrzeć do ponad 70% użytkowników Internetu

Rynek smartfonów rozwija się w zaskakującym tempie. Z danych Google wynika, że w Polsce korzysta z nich już ponad 70% internautów, w tym 13% używa ich częściej niż innych urządzeń. Wniosek? Reklama mobilna może być jednym ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do potencjalnego klienta. Tylko… Jak sprawić, by faktycznie trafiła do odbiorcy oraz zainteresowała go? Korzystanie ze smartfonów i tabletów (a szczególnie […]

Reklama sklepu internetowego w wyszukiwarce – jakich narzędzi użyć, by wypromować swój sklep?

Przemyślane, odpowiednio dobrane działania marketingowe w Internecie, to niemal obowiązek każdej firmy, która chce nie tylko zaistnieć w świadomości konsumentów, ale i osiągnąć realny zysk. Reklama sklepu internetowego w wyszukiwarce zdaje się być podstawą – wartość wyszukiwarki Google jest dziś nieoceniona, bo to właśnie w tym miejscu skupia się większość działań internautów. Zdecydowana większość osób rozpoczyna poszukiwanie produktów właśnie poprzez jej użycie. Aby […]

Porzucony koszyk zakupowy? Oto 6 powodów, dla których mogło tak się stać

Porzucony koszyk zakupowy

Zakupy w Internecie są coraz częstszą praktyką. Nie bez powodu – uchodzą za znacznie wygodniejsze, pozwalają zaoszczędzić czas, na ogół oferują też więcej możliwości oraz niższą cenę. To jednak w świecie offline łatwiej nakłonić klienta do podjęcia decyzji zakupowej. W świecie online jedyne zaś, co możemy zrobić, to maksymalnie uprościć proces zakupowy i zoptymalizować koszyk zakupowy. A wszystko po to, […]

Reklama Google AdWords w praktyce – 7 sztuczek, dzięki którym wykorzystasz jej potencjał

Zapewne niejednokrotnie słyszałeś o magikach oraz sztuczkach, dzięki którym wyczyniają naprawdę niezwykłe rzeczy! A może miałeś okazję zobaczyć je na żywo? Niewykluczone, że do dziś zastanawiasz się nad ich sekretną metodą. Cóż, nie chcemy Cię martwić, ale pewnie nigdy nie dowiesz się, jak wyciągnąć królika z kapelusza. Tymczasem są inne rzeczy, których możesz łatwo się nauczyć, a sposoby, dzięki […]

Kampanie Google AdWords – czy to się opłaca?

Kampanie AdWords

Kampanie reklamowe Google’a to dziś niemal nieodłączny element internetowych działań marketingowych. Jeśli nieodłączny – musi być też skuteczny. A jeśli skuteczny, to przecież opłacalny. Mimo wszystko niektóre osoby twierdzą, że w ich przypadku kampanie Google AdWords nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. No właśnie, jak to się dzieje, że niektóre kampanie generują znaczne zyski, a inne z kolei narażają na straty? Sekret […]

Numery telefonów w reklamach AdWords, czyli skuteczny sposób na konwersję

Każdy reklamodawca chce skutecznie wpływać na swoich potencjalnych klientów. W tym celu stara się maksymalnie dostosować przekaz reklamowy, a tym samym doprowadzić do zaciekawienia ofertą. Zainteresowany użytkownik wchodzi na stronę docelową, a następnie dokonuje zakupu. Czy jednak istnieje prostszy sposób na konwersję? Owszem – Twój potencjalny klient może dokonać jej jeszcze przed wejściem na stronę. Rozszerzenia połączeń w Google […]

Prowadzisz kampanię Google AdWords? Sprawdź, jakie dane śledzić, by realizować wyznaczone cele

Kampanie Google AdWords są od lat stałym elementem strategii marketingowych wielu firm. Ta efektywna metoda promocji przynosi zyski wielu reklamodawcom – pod warunkiem, że znają oni metody skutecznego jej prowadzenia. W obrębie kampanii reklamowych Google’a dostępnych jest wiele opcji i narzędzi, pozwalających umiejętnie zarządzać reklamami. Zanim jednak z nich skorzystamy, będziemy musieli określić cel naszej kampanii – to […]

Jak dopasować reklamę do potrzeb odbiorców? Sprawdź, jak działają dostosowania reklam AdWords

Każdy reklamodawca chce, by oferowany przez niego produkt trafiał dokładnie do tych odbiorców, którzy mogą być nim zainteresowani. Logika podpowiada, że najlepiej byłoby móc dostosowywać reklamy odpowiednio do potrzeb użytkowników. Jak jednak robić to w przypadku, gdy nasza oferta jest naprawdę szeroka i różnorodna? Raczej ciężko byłoby tworzyć osobny przekaz reklamowy dla każdego jednego produktu. Na szczęście […]

Jak zarabiać na reklamach na blogu? Przekonaj się, czy blogowanie się opłaca!

Zarabianie na blogu

Blogi przeszły w ostatnich latach prawdziwą metamorfozę. Jeszcze kiedyś traktowane jako typowo hobbystyczne zajęcie – dziś, dla wielu stały się sposobem na dodatkowy zarobek, a nawet na… życie. Istnieją bowiem ludzie, dla których blogowanie to nie tylko pasja, ale i zawód. Brzmi mało wiarygodnie? Sprawdź, jak robią to prawdziwi weterani blogowania. Z niniejszego tekstu dowiesz się między innymi jak zarabiać […]

Jak porządkować elementy w obrębie konta AdWords? Sprawdź, jak działają etykiety!

Etykiety-Google

Kampanie AdWords są dziś nieodłącznym elementem strategii marketingowych. Świetnie spopularyzowany produkt Google rokrocznie udoskonala swoją funkcjonalność, jednocześnie tworząc i udostępniając różnego rodzaju pomoce, które znacznie ułatwiają zarządzanie kontami AdWords. W jednym z wcześniejszych tekstów publikowanych na naszym blogu, wspominaliśmy o narzędziach przydatnych w zarządzaniu kampaniami Google AdWords. Dziś opowiemy o etykietach, które ułatwiają filtrowanie oraz organizowanie elementów wchodzących w skład […]

Zysk przez wykluczenie czyli o wykluczających słowach kluczowych

Wykluczające słowa kluczowe

Załóżmy, że sprzedajesz buty sportowe firmy Nike. Z pewnością nie chcesz tracić pieniędzy na reklamy dotyczące butów sportowych Adidas, czy – o zgrozo – butów ortopedycznych. Wykluczające słowa kluczowe pozwolą Ci uniknąć takich sytuacji. Jeśli zrozumiesz mechanizm ich działania, zapobiegniesz wyświetlaniu reklam osobom szukających produktów, których nie sprzedajesz, a co za tym idzie, zmniejszysz koszty i przede wszystkim, trafisz […]

Jak zarządzać wieloma kontami AdWords? Poznaj pomocne narzędzia

Każdy reklamodawca, obsługujący wiele kampanii reklamowych jednocześnie, potrzebuje sposobu, który pozwoli robić to umiejętnie i efektywnie. To właśnie w tym celu powstało konto menadżera Google AdWords, a wraz z nim szereg przydatnych narzędzi, które pozwalają między innymi optymalizować prowadzone działania, wprowadzać zmiany oraz porządkować potrzebne raporty. #wiemyjak Konto menadżera – co oferuje? Zarządzanie kilkoma kontami z jednego miejsca jednocześnie jest […]

Kierowanie demograficzne Google AdWords, czyli jak docierać do odbiorców

Kierowanie demograficzne

Personalizacja przekazu to ostatnio jedno z powszechniej stosowanych przez marketingowców działań. Sam pomysł pojawił się jednak już dużo wcześniej – choćby w  usłudze Google AdWords, która wprowadziła możliwość kierowania demograficznego. Po co? Po to, by móc dokładnie określać odbiorcę, do którego adresujemy reklamę. Bo przecież, zgodnie z popularnym frazesem, ,,jeśli coś jest dla wszystkich – jest tak naprawdę […]

Fluktuacje liczby wyświetleń reklam i słów kluczowych – skąd się to bierze?

Fluktuacje liczby wyświetleń reklam

Powodów, dla których Twoja reklama bądź słowa kluczowe osiągają niezadowalającą liczbę wyświetleń jest całe mnóstwo. Być może jest to wynikiem wzmożonej aktywności konkurencji, która podniosła stawki i tym samym „strąciła” Cię z podium. Może się okazać, że użytkownicy niechętnie wyszukiwali hasła związane z Twoimi słowami kluczowymi. Również sezonowość czy trendy mają wpływ na taki stan. Zresztą, ruch internetowy, […]

Skrypty AdWords – dzięki nim Twoje życie stanie się prostsze

Skrypty reklam Google

Filtry, etykiety czy reguły stosowane w trakcie prowadzenia kampanii AdWords pozwalają na automatyzację działań. Używając ich oszczędzamy czas i usprawniamy mozolną, powtarzalną pracę. Podobne korzyści przynoszą skrypty AdWords. Pisane w języku JavaScript informują o nieprawidłowych URLach, samodzielnie tworzą mobilne wersje reklam, sprawdzają kondycje konta, usuwają reklamy ze statusem „odrzucona” – a to zaledwie kilka z mnóstwa funkcjonalności, które są w stanie realizować. Czym są […]

Poprawiaj zasięg i trafiaj do swoich klientów dzięki reklamie PLA

product listing ads

W naszym kraju zadebiutowały w listopadzie 2013 roku. Od samego początku wieszczono im sporą karierę. I słusznie – od pierwszym dnia zwiększały ruch na stronach internetowych, pozwalały na dotarcie do najbardziej wartościowych potencjalnych klientów, a także znacząco poprawiały widoczność. Można powiedzieć, że były i nadal są, synonimem zwiększania szans na zaistnienie w internecie. Reklamy Product Listing Ads (nazywane inaczej m.in. Google […]

Łatwiej, szybciej, skuteczniej czyli Google Tag Manager

google tag manager

Setki niewiele mówiących znaczników HTML, skomplikowane reguły tworzenia skryptów, a do tego konieczność nieustannej ingerencji w kod witryny – wizja własnoręcznego dodania nowego tagu Google lub jakiegokolwiek skryptu wydaje się „czarną magią” dla osób niezwiązanych z działem IT. Na szczęście właściciel najpopularniejszej przeglądarki internetowej postanowił pomóc osobom nieposiadającym wiedzy i umiejętności programistycznych, udostępniając narzędzie Google Tag Manager. Dzięki niemu […]

Display Select Keyword czyli o 35 proc. większa szansa na konwersję

Prowadzisz kampanię AdWords w sieci reklamowej Google (GDN – Google Display Network). To oczywiste, że zależy Ci przede wszystkim na klientach, którzy skorzystają z oferowanych produktów bądź usług. To z nimi chcesz utrzymywać stałe relacje. Jednak zastanawiasz się, jak do nich trafić? Jak pomijać użytkowników, którzy nie mają intencji zakupowych? To proste, skorzystać z funkcjonalności noszącej nazwę Display Select […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Wygraj atrakcyjne nagrody!
Weź udział