EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

Buduj świadomości marki z wykorzystaniem sieci reklamowej Google

eactive_ilustracja-150_v1

Budowanie świadomości marki obecnie nie jest proste, jednak wdrażając odpowiednie działania można już po pewnym czasie obserwować pierwsze pozytywne efekty. Kluczem do sukcesu jest też odpowiednia promocja biznesu – jednym ze sposobów może być sieć reklamowa Google i wyświetlanie w niej reklam displayowych, co przeznaczone jest głównie dla przedsiębiorców którym zależy właśnie na budowaniu świadomości marki. Masz […]

Reklama display, która porwie tłumy

reklama-display

Reklama display to skuteczne narzędzie dla wszystkich, którzy chcą wyświetlać reklamy w witrynach należących do sieci reklamowej Google. Chodzi aż o ponad 2 miliony witryn docierających do ok 90% internautów – dowiedz się więcej czym jest kampania displayowa i dlaczego warto w nią zainwestować. Wydawać by się mogło, że hasło kampania display w sieci reklamowej Google odnosi się jedynie do […]

Obalamy mity o AdWords, czyli – nie takie linki sponsorowane straszne jak o nich mówią

mity-linki-sponsorowane

Zapewne niejednokrotnie słyszeliście o różnych mitach dotyczących AdWords. Jakie mity przylgnęły do linków sponsorowanych? Większość z nich mija się z prawdą – przedstawiamy te najbardziej popularne. Linki sponsorowane Google AdWords znane są już od dawna i stały się jedną ze skuteczniejszych metod reklamy. Jak każda nowa usługa czy produkt, AdWordsy też cierpiały na „choroby wieku dziecięcego” i potrzeba było czasu aby specjaliści nauczyli […]

Remarketing w Google Adwords – czyli „wróć do mnie”

jak-działa-remarketing

Remarketing w Google AdWords to spory potencjał dla przedsiębiorców – w końcu ta forma reklamy może prowadzić do odzyskania nawet do 73% porzuconych koszyków. W tym artykule przybliżymy to pojęcie, zobrazujemy również remarketing dynamiczny. Dowiedz się więcej! Czym jest remarketing w Google AdWords? Wiele osób zastanawia się dlaczego po wizycie w sklepie internetowym przez pewien czas przeglądając różne strony internetowe, wyświetlają […]

Specjalista AdWords – kim jest oraz dlaczego warto powierzyć mu prowadzenie kampanii AdWords?

powierzenie-kampanii-specjaliscie

Jakie umiejętności powinien posiadać specjalista AdWords? Dlaczego lepiej znaleźć dobrego specjalistę i jemu powierzyć prowadzenie kampanii, niż poprowadzić ją samodzielnie? W poniższym artykule opisujemy dokładniej kwestię korzyści wynikających ze zlecenia kampanii osobie z odpowiednią wiedzą, a także przybliżymy cechy takiego specjalisty. Wielu początkujących reklamodawców zastanawia się nad samodzielnym prowadzeniem kampanii Google AdWords, zdając sobie jednocześnie sprawę z możliwości oddania ich w ręce osoby dysponującej […]

Tych kilka wskazówek zmieni Twoje myślenie o Google Shopping

optymalizacja-google-shopping

Czasy, w których działanie wyszukiwarki ograniczało się jedynie do wyświetlania adresów poszukiwanych stron, minęły bezpowrotnie. Google szybko odkryło, że jeszcze szybszą i skuteczniejszą drogą dotarcia do użytkownika jest wyświetlanie mu reklam Google AdWords i konkretnych produktów, których może potrzebować. Wraz z tą myślą narodziła się kampania Google Shopping. Jeśli jesteś na bieżąco, zapewne możesz już w nią inwestować. Tylko czy […]

Kampania linków sponsorowanych i jej zalety, czyli jak szybko zwiększyć widoczność w internecie

linki-sponsorowane-zalety

Jeśli prowadzisz swój własny biznes w sieci, oczywistym jest, że zależy Ci na jak najlepszej widoczności Twojej strony internetowej. Zainwestowałeś już w pozycjonowanie, jednak świadomy długiej pracy nad efektami, szukasz dodatkowych rozwiązań, które pomogłyby Ci wyróżnić się na tle konkurencji. Linki sponsorowane to sposób na to, by łatwo, niedrogo, a przede wszystkim szybko znaleźć się wyżej niż najlepsze pozycje. […]

Promocja aplikacji mobilnych, czyli jak skutecznie docierać do użytkowników smartfonów

reklamy-aplikacji

Promocja aplikacji mobilnych to jedyna możliwość, aby trafić do potencjalnych klientów – obecnie konkurencja w tym obszarze jest naprawdę duża. Na szczęście z pomocą przychodzi Google AdWords i reklamy aplikacji mobilnej. Dowiedz się, na czym polega promowanie aplikacji i dlaczego warto przyjrzeć się bliżej propozycjom reklamowym od Google. Pamiętacie jeszcze pierwsze smartfony, wyposażone wyłącznie w aplikacje umożliwiające odbiór poczty e-mail […]

Na górze czy na dole? Sprawdź, od czego zależy pozycja reklam w AdWords

ranking-reklamy-od-czego-zalezy

Na górze, na dole, albo… wcale. To w tych miejscach może być wyświetlana reklama w AdWords. Loteria? Nic podobnego. Wszystko opiera się na kilku istotnych dla Google czynnikach. Z niniejszego tekstu dowiesz się, od czego tak naprawdę zależy pozycja Twojej reklamy, a tym samym czym uwarunkowane są jej kliknięcia. #wiemyjak Skąd bierze się określona pozycja reklamy w AdWords? Pozycja reklamy […]

AdSense w pigułce – jak działa i jakie generuje zyski?

Nie od dziś wiemy, że Google docenia dobre, wartościowe dla użytkownika strony internetowe, odwdzięczając się ich właścicielom wysokimi pozycjami. Okazuje się jednak, że to nie koniec profitów, jakie otrzymują posiadacze najlepszych jakościowo witryn. Dobre strony cieszące się niezłą popularnością, otrzymują także możliwość dodatkowego, obiecującego zarobku, a to wszystko za pośrednictwem programu AdSense. Na czym polega, jak […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to