EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

Skuteczna kampania reklamowa za kilkaset złotych? Sprawdź, jak działa reklama PPC

modele-rozliczeniowe

Obecnie inwestycja w marketing internetowy to podstawa, aby zaistnieć w sieci. Reklama PPC to bardzo dobre rozwiązanie – dowiedz się jak działa i dlaczego warto prowadzić kampanie PPC. Chcesz zwiększyć świadomość marki, produktu lub usługi? A może po prostu zależy Ci na wzroście sprzedaży i zwiększeniu widoczności strony? Wprowadzasz nowy produkt, chcesz poinformować o atrakcyjnej promocji? W każdym z tych przypadków doskonale sprawdzi […]

Sieć reklamowa Google i wyświetlanie reklam

sieć-reklamowa-metody-dopasowania

Sieć reklamowa Google to bardzo dobry sposób na dotarcie do potencjalnych klientów – sieć to ponad 2 miliony różnych witryn, w których można wyświetlać reklamy AdWords. Poznaj dokładniej możliwości, jakie daje sieć reklamowa i sposoby kierowania reklam, co pozwoli Ci skutecznie wypromować Twój biznes. Z wyszukiwarki Google korzystamy praktycznie każdego dnia. Jednak przeciętnego użytkownika interesują jedynie wyniki […]

Buduj świadomości marki z wykorzystaniem sieci reklamowej Google

eactive_ilustracja-150_v1

Budowanie świadomości marki obecnie nie jest proste, jednak wdrażając odpowiednie działania można już po pewnym czasie obserwować pierwsze pozytywne efekty. Kluczem do sukcesu jest też odpowiednia promocja biznesu – jednym ze sposobów może być sieć reklamowa Google i wyświetlanie w niej reklam displayowych, co przeznaczone jest głównie dla przedsiębiorców którym zależy właśnie na budowaniu świadomości marki. Masz […]

Reklama display, która porwie tłumy

reklama-display

Reklama display to skuteczne narzędzie dla wszystkich, którzy chcą wyświetlać reklamy w witrynach należących do sieci reklamowej Google. Chodzi aż o ponad 2 miliony witryn docierających do ok 90% internautów – dowiedz się więcej czym jest kampania displayowa i dlaczego warto w nią zainwestować. Wydawać by się mogło, że hasło kampania display w sieci reklamowej Google odnosi się jedynie do […]

Obalamy mity o AdWords, czyli – nie takie linki sponsorowane straszne jak o nich mówią

mity-linki-sponsorowane

Zapewne niejednokrotnie słyszeliście o różnych mitach dotyczących AdWords. Jakie mity przylgnęły do linków sponsorowanych? Większość z nich mija się z prawdą – przedstawiamy te najbardziej popularne. Linki sponsorowane Google AdWords znane są już od dawna i stały się jedną ze skuteczniejszych metod reklamy. Jak każda nowa usługa czy produkt, AdWordsy też cierpiały na „choroby wieku dziecięcego” i potrzeba było czasu aby specjaliści nauczyli […]

Remarketing w Google Adwords – czyli „wróć do mnie”

jak-działa-remarketing

Remarketing w Google AdWords to spory potencjał dla przedsiębiorców – w końcu ta forma reklamy może prowadzić do odzyskania nawet do 73% porzuconych koszyków. W tym artykule przybliżymy to pojęcie, zobrazujemy również remarketing dynamiczny. Dowiedz się więcej! Czym jest remarketing w Google AdWords? Wiele osób zastanawia się dlaczego po wizycie w sklepie internetowym przez pewien czas przeglądając różne strony internetowe, wyświetlają […]

Specjalista AdWords – kim jest oraz dlaczego warto powierzyć mu prowadzenie kampanii AdWords?

powierzenie-kampanii-specjaliscie

Jakie umiejętności powinien posiadać specjalista AdWords? Dlaczego lepiej znaleźć dobrego specjalistę i jemu powierzyć prowadzenie kampanii, niż poprowadzić ją samodzielnie? W poniższym artykule opisujemy dokładniej kwestię korzyści wynikających ze zlecenia kampanii osobie z odpowiednią wiedzą, a także przybliżymy cechy takiego specjalisty. Wielu początkujących reklamodawców zastanawia się nad samodzielnym prowadzeniem kampanii Google AdWords, zdając sobie jednocześnie sprawę z możliwości oddania ich w ręce osoby dysponującej […]

Tych kilka wskazówek zmieni Twoje myślenie o Google Shopping

optymalizacja-google-shopping

Czasy, w których działanie wyszukiwarki ograniczało się jedynie do wyświetlania adresów poszukiwanych stron, minęły bezpowrotnie. Google szybko odkryło, że jeszcze szybszą i skuteczniejszą drogą dotarcia do użytkownika jest wyświetlanie mu reklam Google AdWords i konkretnych produktów, których może potrzebować. Wraz z tą myślą narodziła się kampania Google Shopping. Jeśli jesteś na bieżąco, zapewne możesz już w nią inwestować. Tylko czy […]

Kampania linków sponsorowanych i jej zalety, czyli jak szybko zwiększyć widoczność w internecie

linki-sponsorowane-zalety

Jeśli prowadzisz swój własny biznes w sieci, oczywistym jest, że zależy Ci na jak najlepszej widoczności Twojej strony internetowej. Zainwestowałeś już w pozycjonowanie, jednak świadomy długiej pracy nad efektami, szukasz dodatkowych rozwiązań, które pomogłyby Ci wyróżnić się na tle konkurencji. Linki sponsorowane to sposób na to, by łatwo, niedrogo, a przede wszystkim szybko znaleźć się wyżej niż najlepsze pozycje. […]

Promocja aplikacji mobilnych, czyli jak skutecznie docierać do użytkowników smartfonów

reklamy-aplikacji

Promocja aplikacji mobilnych to jedyna możliwość, aby trafić do potencjalnych klientów – obecnie konkurencja w tym obszarze jest naprawdę duża. Na szczęście z pomocą przychodzi Google AdWords i reklamy aplikacji mobilnej. Dowiedz się, na czym polega promowanie aplikacji i dlaczego warto przyjrzeć się bliżej propozycjom reklamowym od Google. Pamiętacie jeszcze pierwsze smartfony, wyposażone wyłącznie w aplikacje umożliwiające odbiór poczty e-mail […]

Na górze czy na dole? Sprawdź, od czego zależy pozycja reklam w AdWords

ranking-reklamy-od-czego-zalezy

Na górze, na dole, albo… wcale. To w tych miejscach może być wyświetlana reklama w AdWords. Loteria? Nic podobnego. Wszystko opiera się na kilku istotnych dla Google czynnikach. Z niniejszego tekstu dowiesz się, od czego tak naprawdę zależy pozycja Twojej reklamy, a tym samym czym uwarunkowane są jej kliknięcia. #wiemyjak Skąd bierze się określona pozycja reklamy w AdWords? Pozycja reklamy […]

AdSense w pigułce – jak działa i jakie generuje zyski?

Nie od dziś wiemy, że Google docenia dobre, wartościowe dla użytkownika strony internetowe, odwdzięczając się ich właścicielom wysokimi pozycjami. Okazuje się jednak, że to nie koniec profitów, jakie otrzymują posiadacze najlepszych jakościowo witryn. Dobre strony cieszące się niezłą popularnością, otrzymują także możliwość dodatkowego, obiecującego zarobku, a to wszystko za pośrednictwem programu AdSense. Na czym polega, jak […]

Certyfikaty AdWords – co powinieneś o nich wiedzieć?

korzyści-z-uzyskania-certyfikatu

Rynek reklamy online rokrocznie zwiększa swoją wartość. Jednocześnie przybywa agencji marketingowych zajmujących się obsługą internetowych kampanii reklamowych. Wybór jest spory, jednak skąd wiedzieć, na którą ofertę się zdecydować? W jaki sposób zweryfikować, czy interesująca nas agencja faktycznie zapewnia najlepszą jakość usług? Jak sprawdzić, czy mamy do czynienia z certyfikowanymi specjalistami, czy może raczej branżowymi amatorami? Certyfikat […]

Reklamy spersonalizowane? Tylko ostrożnie…

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, zapewne inwestujesz w internetową reklamę swoich produktów. Raczej na próżno byłoby czekać, aż Twój potencjalny klient sam Cię znajdzie. Możesz wybrać m.in. pozycjonowanie, a także reklamy Google. Dzięki reklamom Twój reklamowy komunikat jest jednak nie tylko widoczny, ale i może wyświetlać się dokładnie tym, którzy są nim potencjalnie zainteresowani. Tak, Twoja reklama może być niczym […]

Żelazne zasady reklam AdWords – 5 wymagań, które musi spełnić Twoja reklama

wymagania-redakcyjne-reklam

Przygotowałeś treść dla swojej reklamy i już wyobrażasz sobie, jak dzięki niej Twoją stronę odwiedzają rzesze zainteresowanych? Taka perspektywa wygląda niezwykle obiecująco, jednak aby ją urzeczywistnić, potrzebujesz naprawdę dobrej reklamy i… akceptacji Google. Twoja reklama będzie musiała spełnić określone standardy – w przeciwnym razie, zostanie odrzucona, Google zawiesi Twoją domenę, a w najgorszym wypadku – nieodwracalnie zawiesi Twoje […]

Inteligentne Cele Google AdWords, czyli jak mierzyć i optymalizować skuteczność reklam?

Prowadzić kampanię Google AdWords bez mierzenia konwersji, to prawie jak założyć własny biznes i pozostawić go samemu sobie, licząc, że będzie przynosił zyski. Jeśli inwestujesz, oczekujesz zwrotu z tej inwestycji. Jeśli nie jest on satysfakcjonujący – szukasz przyczyny i robisz wszystko, by poprawić obecną sytuację. Tak samo powinieneś postąpić w przypadku prowadzenia kampanii Google Adwords – jeżeli coś ,,nie […]

Reklama Google Shopping, czyli krótko, jasno i na temat

skutecznosc-google-shopping

Co przemawia do Ciebie bardziej – to, gdy ktoś przekonuje, że posiada produkt, który może Ci się przydać czy to, gdy faktycznie Ci go pokazuje? A może prościej: która reklama wydaje Ci się bardziej atrakcyjna – tekstowa czy graficzna? Zakładam, że przy każdym z tych pytań wybierzesz drugą opcję. Dlaczego? Ponieważ zdecydowanie bardziej niż słowa oddziałują na […]

Z reklamą mobilną możesz dotrzeć do ponad 70% użytkowników Internetu

Rynek smartfonów rozwija się w zaskakującym tempie. Z danych Google wynika, że w Polsce korzysta z nich już ponad 70% internautów, w tym 13% używa ich częściej niż innych urządzeń. Wniosek? Reklama mobilna może być jednym ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do potencjalnego klienta. Tylko… Jak sprawić, by faktycznie trafiła do odbiorcy oraz zainteresowała go? Korzystanie ze smartfonów i tabletów (a szczególnie […]

Reklama mobilna, czyli kolejny skuteczny kanał dotarcia do klienta

typy-reklam-mobilnych

Czy wiesz, że wyszukiwania mobilne stanowią ponad połowę wyszukań w wyszukiwarce Google? Urządzenia mobilne – smartfony, tablety, są naszymi nieodłącznymi towarzyszami prawie tak, jak laptopy czy tradycyjne komputery. Ciężko wyobrazić sobie dziś człowieka, który z nich nie korzysta. Dla reklamodawców jest to prosty sygnał – tworzone przez nich reklamy powinny być dedykowane zarówno tradycyjnym komputerom, jak i urządzeniom […]

Reklama sklepu internetowego w wyszukiwarce – jakich narzędzi użyć, by wypromować swój sklep?

Przemyślane, odpowiednio dobrane działania marketingowe w Internecie, to niemal obowiązek każdej firmy, która chce nie tylko zaistnieć w świadomości konsumentów, ale i osiągnąć realny zysk. Reklama sklepu internetowego w wyszukiwarce zdaje się być podstawą – wartość wyszukiwarki Google jest dziś nieoceniona, bo to właśnie w tym miejscu skupia się większość działań internautów. Zdecydowana większość osób rozpoczyna poszukiwanie produktów właśnie poprzez jej użycie. Aby […]

Porzucony koszyk zakupowy? Oto 6 powodów, dla których mogło tak się stać

Porzucony koszyk zakupowy

Zakupy w Internecie są coraz częstszą praktyką. Nie bez powodu – uchodzą za znacznie wygodniejsze, pozwalają zaoszczędzić czas, na ogół oferują też więcej możliwości oraz niższą cenę. To jednak w świecie offline łatwiej nakłonić klienta do podjęcia decyzji zakupowej. W świecie online jedyne zaś, co możemy zrobić, to maksymalnie uprościć proces zakupowy i zoptymalizować koszyk zakupowy. A wszystko po to, […]

Reklama Google AdWords w praktyce – 7 sztuczek, dzięki którym wykorzystasz jej potencjał

Zapewne niejednokrotnie słyszałeś o magikach oraz sztuczkach, dzięki którym wyczyniają naprawdę niezwykłe rzeczy! A może miałeś okazję zobaczyć je na żywo? Niewykluczone, że do dziś zastanawiasz się nad ich sekretną metodą. Cóż, nie chcemy Cię martwić, ale pewnie nigdy nie dowiesz się, jak wyciągnąć królika z kapelusza. Tymczasem są inne rzeczy, których możesz łatwo się nauczyć, a sposoby, dzięki […]

Kampanie Google AdWords – czy to się opłaca?

Kampanie AdWords

Kampanie reklamowe Google’a to dziś niemal nieodłączny element internetowych działań marketingowych. Jeśli nieodłączny – musi być też skuteczny. A jeśli skuteczny, to przecież opłacalny. Mimo wszystko niektóre osoby twierdzą, że w ich przypadku kampanie Google AdWords nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. No właśnie, jak to się dzieje, że niektóre kampanie generują znaczne zyski, a inne z kolei narażają na straty? Sekret […]

Numery telefonów w reklamach AdWords, czyli skuteczny sposób na konwersję

Każdy reklamodawca chce skutecznie wpływać na swoich potencjalnych klientów. W tym celu stara się maksymalnie dostosować przekaz reklamowy, a tym samym doprowadzić do zaciekawienia ofertą. Zainteresowany użytkownik wchodzi na stronę docelową, a następnie dokonuje zakupu. Czy jednak istnieje prostszy sposób na konwersję? Owszem – Twój potencjalny klient może dokonać jej jeszcze przed wejściem na stronę. Rozszerzenia połączeń w Google […]

Prowadzisz kampanię Google AdWords? Sprawdź, jakie dane śledzić, by realizować wyznaczone cele

Kampanie Google AdWords są od lat stałym elementem strategii marketingowych wielu firm. Ta efektywna metoda promocji przynosi zyski wielu reklamodawcom – pod warunkiem, że znają oni metody skutecznego jej prowadzenia. W obrębie kampanii reklamowych Google’a dostępnych jest wiele opcji i narzędzi, pozwalających umiejętnie zarządzać reklamami. Zanim jednak z nich skorzystamy, będziemy musieli określić cel naszej kampanii – to […]

Jak dopasować reklamę do potrzeb odbiorców? Sprawdź, jak działają dostosowania reklam AdWords

Każdy reklamodawca chce, by oferowany przez niego produkt trafiał dokładnie do tych odbiorców, którzy mogą być nim zainteresowani. Logika podpowiada, że najlepiej byłoby móc dostosowywać reklamy odpowiednio do potrzeb użytkowników. Jak jednak robić to w przypadku, gdy nasza oferta jest naprawdę szeroka i różnorodna? Raczej ciężko byłoby tworzyć osobny przekaz reklamowy dla każdego jednego produktu. Na szczęście […]

Jak dotrzeć z reklamą do wybranej grupy docelowej na YouTube? Poznaj metody kierowania reklam wideo

Kierowanie reklam wideo

YouTube to obecnie jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych. Serwis rokrocznie powiększa zasięg w niemal każdej grupie demograficznej. Nie bez powodu jest więc miejscem atrakcyjnym dla reklamodawców – popularność serwisu sprzyja dotarciu do naprawdę ogromnej grupy odbiorców. Co więcej, dzięki możliwości personalizowania przekazów reklamowych, mają oni możliwość docierania do tych z nich, którzy faktycznie mogą być zainteresowani wyświetlanymi reklamami. […]

Jak zarabiać na reklamach na blogu? Przekonaj się, czy blogowanie się opłaca!

Zarabianie na blogu

Blogi przeszły w ostatnich latach prawdziwą metamorfozę. Jeszcze kiedyś traktowane jako typowo hobbystyczne zajęcie – dziś, dla wielu stały się sposobem na dodatkowy zarobek, a nawet na… życie. Istnieją bowiem ludzie, dla których blogowanie to nie tylko pasja, ale i zawód. Brzmi mało wiarygodnie? Sprawdź, jak robią to prawdziwi weterani blogowania. Z niniejszego tekstu dowiesz się między innymi jak zarabiać […]

Udany związek po powrocie? Z remarketingiem wideo zdecydowanie tak!

Remarketing wideo

Wysoki zwrot z inwestycji, rosnący zasięg, wyjątkowo korzystna cena oraz elastyczność to główne zalety reklam remarketingowych AdWords wyświetlanych użytkownikom YouTube. Jeśli masz swój kanał w serwisie, na którym dziennie umieszczanych jest ponad 85 tys. filmów, dlaczego miałbyś z nich nie skorzystać? Przeglądając zasoby YouTube’a trafiasz dokładnie na taki film, jakiego poszukiwałeś. Praktycznie każdy element, poczynając od scenariusza, przez […]

Jak porządkować elementy w obrębie konta AdWords? Sprawdź, jak działają etykiety!

Etykiety-Google

Kampanie AdWords są dziś nieodłącznym elementem strategii marketingowych. Świetnie spopularyzowany produkt Google rokrocznie udoskonala swoją funkcjonalność, jednocześnie tworząc i udostępniając różnego rodzaju pomoce, które znacznie ułatwiają zarządzanie kontami AdWords. W jednym z wcześniejszych tekstów publikowanych na naszym blogu, wspominaliśmy o narzędziach przydatnych w zarządzaniu kampaniami Google AdWords. Dziś opowiemy o etykietach, które ułatwiają filtrowanie oraz organizowanie elementów wchodzących w skład […]

Zysk przez wykluczenie czyli o wykluczających słowach kluczowych

Wykluczające słowa kluczowe

Załóżmy, że sprzedajesz buty sportowe firmy Nike. Z pewnością nie chcesz tracić pieniędzy na reklamy dotyczące butów sportowych Adidas, czy – o zgrozo – butów ortopedycznych. Wykluczające słowa kluczowe pozwolą Ci uniknąć takich sytuacji. Jeśli zrozumiesz mechanizm ich działania, zapobiegniesz wyświetlaniu reklam osobom szukających produktów, których nie sprzedajesz, a co za tym idzie, zmniejszysz koszty i przede wszystkim, trafisz […]

Wynik Jakości, czyli o tym, jak Google ocenia użyteczność Twojej reklamy

Składniki Wyniku Jakości

Przygotowanie właściwej i skutecznej reklamy AdWords nie jest łatwym zadaniem. Google też nieprzerwanie weryfikuje jakość reklam i użyteczność, oceniając je na postawie Wyniku Jakości.  Czym on właściwie jest oraz na co ma wpływ? Google wyjątkowo dba o to, by dostarczane użytkownikom treści były użyteczne oraz możliwie jak najtrafniej dopasowane do ich wyszukiwań. Wynik Jakości czuwa nad tym i określa na […]

Jak zarządzać wieloma kontami AdWords? Poznaj pomocne narzędzia

Każdy reklamodawca, obsługujący wiele kampanii reklamowych jednocześnie, potrzebuje sposobu, który pozwoli robić to umiejętnie i efektywnie. To właśnie w tym celu powstało konto menadżera Google AdWords, a wraz z nim szereg przydatnych narzędzi, które pozwalają między innymi optymalizować prowadzone działania, wprowadzać zmiany oraz porządkować potrzebne raporty. #wiemyjak Konto menadżera – co oferuje? Zarządzanie kilkoma kontami z jednego miejsca jednocześnie jest […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to