Cennik reklam w Google

Zapraszamy do przesłania zapytania

Cena wszystkich usług reklamowych Google jest elastyczna i uzależniona od wielu czynników. Z reguły do prowadzenia kampanii reklamowej w sieci Google potrzebny jest budżet na kliknięcia, opłata za prowadzenie kampanii oraz w niektórych przypadkach za przygotowanie reklam graficznych. Całkowita cena zależy od rodzaju usługi i zakresu prowadzonych działań.

Najważniejsze jest jednak to, że to Ty określasz wysokość budżetu, który chciałbyś przeznaczyć na reklamę Google, a nasze działania są dopasowane do tej kwoty. Doradzimy Ci, jaka forma reklamy jest dla Ciebie odpowiednia i pomożemy Ci osiągnąć zamierzone cele.

Przedstawiamy nasz cennik reklam w Google

I. Google AdWords (linki sponsorowane)

Na cenę kampanii linków sponsorowanych składają się dwa elementy:

1. Budżet na kliknięcia – uzależniony jest od kilku czynników, a najważniejsze z nich to:

czas emisji reklam, czyli kiedy reklama ma być widoczna, np. w określone dni, godziny,
lokalizacja, czyli obszar na którym będzie emitowana reklama, np. województwo, miasto, itp.,
słowa kluczowe wykorzystane w reklamach, czyli w tym przypadku cena reklamy zależna jest od ich ilości i tego, jakie słowa umieszczone będą w kampanii,
pozycja reklamy w wyszukiwarce Google, czyli to gdzie zostanie ona umieszczona w wyszukiwarce.

2. Opłata za prowadzenie kampanii – związana jest z zakresem naszej pracy. W przypadku kampanii linków sponsorowanych cena jest uzależniona od wielkości kampanii, ilości wykorzystywanych fraz, czy promowanych produktów.

II. Remarketing

W kampanii remarketingowej (oprócz remarketingu dynamicznego) rekomendujemy wykorzystanie reklam graficznych, dynamicznych lub statycznych. Poza opłatą za przygotowanie takich reklam należy doliczyć opłatę za pozostałe elementy kampanii, w skład których wchodzą:

1. Budżet na kliknięcia – jego wysokość uzależniona jest od wielkości ruchu na stronie, a także przyjętej strategii. W remarketingu możemy kierować reklamy do wszystkich użytkowników naszej witryny, lub tylko do ściśle wytypowanej grupy.

2. Opłata za prowadzenie kampanii – zależy od wielkości kampanii, ilości grup użytkowników oraz częstotliwości dokonywania zmian.

III. Kampanie Google Shop

Opłaty miesięczne w kampanii Google Shop obejmują:

1. Budżet na kliknięcia – zależny od tego które produkty chciałbyś reklamować, możliwe jest bowiem reklamowanie całego asortymentu sklepu lub tylko wybranych kategorii. Budżet zwiększa się wraz z większą ilością produktów, które chciałbyś promować.

2. Opłata za prowadzenie kampanii – zmienia się w zależności od wielkości kampanii, czyli zależnie od ilości promowanych produktów.

IV. Reklama w sieci reklamowej Google (display)

W przypadku tej kampanii zalecamy wykorzystanie reklam graficznych, które możesz opracować samodzielnie (podamy Ci wytyczne) lub zlecić nam ich przygotowanie. Pozostałe opłaty to:

1. Budżet na kliknięcia – uzależniony od zasięgu kampanii, czyli od wielkości grupy docelowej do której kierowane są reklamy. Możesz zdecydować się na emisję reklam na wybranych serwisach, ale także za pomocą innych kryteriów takich jak: wiek, płeć, zainteresowania, itp.

2. Opłata za prowadzenie kampanii – uzależniona jest od jej wielkości, ilości grup użytkowników do których kierujemy reklamy i pracy jakiej wymaga prawidłowe funkcjonowanie kampanii.

W związku z tym, że każda kampania reklamowa jest inna, cennik kampanii reklamowych Google zawsze przygotowujemy indywidualnie. Dzięki takiemu podejściu gwarantujemy naszym klientom kompleksową, najwyższej jakości obsługę kampanii i ceny dostosowane do świadczonej usługi.

Zapraszamy do przesłania zapytania

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Wygraj atrakcyjne nagrody!
Weź udział