News

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE sp. z o.o.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Zmiany na lepsze w rotacji reklam AdWords

Pojawiły się zmiany w rotacji reklam – Google zapowiada spore uproszczenie tego procesu. Rotacja reklam polega na ich naprzemiennym wyświetlaniu i jest stosowana w sieci reklamowej oraz w sieci wyszukiwania. W grupie reklam nie mogą być wyświetlane wszystkie reklamy naraz – w danym momencie możliwe jest wyświetlenie tylko jednej reklamy. Najlepszym rozwiązaniem jest wyświetlanie reklam najbardziej odpowiadającym potrzebom odbiorców i aby usprawnić […]

Lepszy sposób wyświetlania rozszerzeń w AdWords

Google zapowiada zmiany w sposobie wyświetlania rozszerzeń linków do podstron, rozszerzeń informacji i objaśnień – wszystko to w celu ułatwienia użytkownikom mobilnym wyszukiwania w Google. Mobile to trend dzisiejszych czasów, a użytkownicy smartfonów stają się coraz bardziej wymagający. W korzystaniu z wyszukiwarki liczy się szybki dostęp do informacji, ich przejrzystość, a także wygodny interfejs. Google nieustannie śledzi panujące trendy i dostosowuje do nich swoje […]

Nowa wersja Edytora AdWords 12.0 weszła już w życie

Pojawiła się najnowsza wersja Edytora AdWords – tym razem odświeżony został zarówno jego design jak i funkcjonalności. W wersji 12.0 reklamodawca będzie mógł skorzystać z kilku nowych ciekawych funkcji. Przedstawiamy te najważniejsze: reguły niestandardowe – w tej wersji możesz tworzyć i edytować reguły niestandardowe, maksymalizacja liczby konwersji. W tej wersji bez problemu będzie można korzystać z nowej strategii ustalania stawek, czyli maksymalizacji […]

Nowa strategia ustalania stawek w AdWords

W AdWords pojawiła nowa strategia ustalania stawek: maksymalizacja liczby konwersji. Dowiedz się jak działa maksymalizacja konwersji i dlaczego jest korzystna dla reklamodawców. Maksymalizacja liczby konwersji – czym jest? Strategia ta wykorzystuje dane dotyczące kampanii i określa stawki w sposób automatyczny, co pozwala uzyskać jak najwięcej konwersji dla kampanii w ramach danego budżetu. Jest to jedna ze strategii inteligentnego ustalania […]

Historyczne kolumny Wyniku Jakości w AdWords

Google AdWords udostępnia reklamodawcom pewną nowość – obecnie mogą oni korzystać z historycznych danych Wyniku Jakości. Analiza tego wskaźnika pozwala na ulepszenie swoich reklam pod kątem skuteczności, dlatego dostarczenie nowych danych w tym zakresie może przydać się wszystkim reklamodawcom. Czym jest Wynik Jakości? Wynik Jakości świadczy o skuteczności reklamy i pozwala na oszacowanie jej jakości. O jego wartości decydują trzy […]

Zmiany w dostępach użytkowników do Merchant Center

Google poinformowało o zmianach związanych z dostępem do konta Merchant Center – aby ułatwić reklamodawcom zarządzanie kontami, mogą oni teraz uzyskać dostęp do wielu kont Merchant Center i zarządzać nimi z poziomu jednego konta Google. #wiemyjak Dzięki narzędziu Google Merchant Center można przesyłać informacje o sklepie internetowym i dane produktów do Google, aby później móc udostępnić je w Zakupach Google. Zmiany ogłosiła […]

Nowe rozszerzenia lokalizacji w reklamach displayowych

Google dostarcza nowych możliwości i rozwija reklamy displayowe – właśnie wprowadzono nowy format rozszerzeń lokalizacji, który może wpłynąć na większą skuteczność i atrakcyjność reklamy. Wykorzystywanie rozszerzeń w reklamach to skuteczne rozwiązanie – dostarczają one użytkownikom dodatkowej, cennej wiedzy o firmie i mogą zachęcić ich do skorzystania z jej usług. Istnieje wiele rozszerzeń, przykładowo rozszerzenia połączeń, opinii, czy właśnie wspomniane rozszerzenie lokalizacji, […]

Trwają testy związane z Ads Added by AdWords

Google testuje kolejne nowości! Wprowadza tzw. Ads Added by AdWords, które mogą pomóc reklamodawcom osiągać lepsze rezultaty. Sprawdźcie, co się zmieni. #wiemyjak Okazuje się, że Google będzie podsuwać reklamodawcom propozycje nowych reklam utworzonych na podstawie tych, które już są aktywne. Pod uwagę brane będą np. nagłówki wcześniejszych reklam, użyte słowa kluczowe i teksty reklamowe, co pozwoli […]

Pożegnanie ze standardowymi reklamami AdWords

Przyszedł czas na rozszerzone reklamy AdWords! Dokładnie od 31 stycznia nie będzie możliwe tworzenie standardowych reklam, na rzecz rozszerzonych. Google postawiło na dłuższe reklamy tekstowe – to ukłon w stronę reklamodawców, którzy otrzymają więcej miejsca na tekst, mogą zatem przekazać więcej informacji i zadbać o swój przekaz marketingowy. Nowość powstała również pod kątem urządzeń mobilnych – reklamy są […]

Nowy Edytor AdWords 11.7 jest już dostępny

Czas na kolejną aktualizację Edytora AdWords! W ręce reklamodawców trafia nowy Edytor w wersji 11.7, co oznacza szereg nowych możliwości. #wiemyjak Co tym razem pojawi się w Edytorze? Przede wszystkim wdrożona zostanie funkcja „eksportuj jako” umożliwiająca konwertowanie wcześniej przygotowanych rozszerzonych reklam tekstowych na reklamy elastyczne, które łatwo dopasowują się do danej strony internetowej pod kątem wymiaru i wyglądu. To […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Zostań Bajkowym Bohaterem III
Weź udział