Pomożemy Ci SZYBKO zdobyć klientów! SPRAWDŹ

Disavow (Zrzekanie się linków) – szkodliwe czy przyjazne narzędzie dla pozycjonerów?

Prawie dwa lata minęły od uruchomienia przez Google narzędzia Disavow, służącego do zrzekania się linków. Google informowało, że narzędzie nie może zaszkodzić domenie, chyba że będzie używane w niewłaściwy sposób. Jednak pomimo informacji o braku szkodliwości narzędzia wiele osób nie było do niego przekonanych.

Jeden z webmasterów twierdzi, że Disavow Tool bardzo zaszkodził jego stronie. Webmaster, który postanowił wyrzec się szkodzących stronie linków uważa, że był to największy błąd jaki popełnił. Skutkiem miał być spadek odwiedzin strony z 500 do 40 dziennie. Zwolennicy narzędzia Google twierdzą jednak, że spadek nastąpił zbyt szybko i przyczyna może być zupełnie inna.

Wielu webmasterom trudno uwierzyć, że samo zastosowanie narzędzia mogłoby mieć tak negatywny wpływ na stronę. Jednak tym którzy mieli obawy przed zastosowaniem Google narzędzia służącego do zrzekania się linków przybył kolejny argument, by się nad tym zastanowić.

 

Komentarze

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak