Według badania przeprowadzonego przez Shareaholic Facebook odpowiada za 1/4 ruchu pochodzącego z linków.
Z przeprowadzonego badania wynika, że pod koniec 2014 roku Facebook generował aż 24,64 procent ruchu i tym samym umocnił się na prowadzeniu wśród portali społecznościowych. Według zaprezentowanego raportu wszystkie portale społecznościowe łącznie są odpowiedzialne za 31,24 procent ruchu pochodzącego z linków.
Niekwestionowanym liderem w zestawieniu jest Facebook, natomiast zajmujący drugie miejsce Pinterest w grudniu 2014 roku odpowiadał za niewiele ponad 5% ruchu pochodzącego z linków. Warto zaznaczyć, że mocno promowany przez giganta z Mountain View Google+ w raporcie plasuje się dopiero na 6 pozycji i generuje niespełna pół procenta wejść na stronę.
Dodatkowo z raportu Shareholic wynika, że Facebook od 2011 roku corocznie powiększa swoje wpływy.
Komentarze
KLAUZULA INFORMACYJNA:
Informujemy, że:
Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.