x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Koniec Google AdWords – nadchodzi era Google Ads!

Wielkie zmiany w Google – po niemalże 18 latach Google AdWords zmienia nazwę na Google Ads. Rebranding nastąpi 24 lipca 2018 roku, ale nie jest on jedyną nowością wprowadzoną przez Google. Dowiedz się więcej! #wiemyjak
Google-Ads-logo

Zmiany, zmiany, zmiany…

Ci, którzy drżą o swoje obecne konta Google AdWords, mogą odetchnąć z ulgą. W Google Ads będą dostępne wszystkie dotychczasowe rodzaje kampanii. Ponadto, wprowadzone zmiany nie będą miały wpływu na skuteczność prowadzonych działań czy nawigację na koncie. W związku z rebrandingiem, adres URL używany do uzyskania dostępu do konta zmieni się z adwords.google.pl na ads.google.pl. Nowe logo i nazwa Google Ads będą widoczne m.in. na interfejsie platformy, dokumentach rozliczeniowych oraz w Centrum Pomocy.

Google Marketing Platform

Kolejną zmianą jest połączenie DoubleClick i Google Analytics 360 Suite w jedną platformę – Google Marketing Platform. Narzędzia dostępne pod nowym brandem mają pomóc w lepszym zrozumieniu potrzeb klienta oraz osiąganiu przez nich zadowalających wyników biznesowych. Ponadto, platforma oferuje nowe narzędzie – Display & Video 360, które łączy funkcje DoubleClick Bid Manager, Campaign Manager oraz Studio and Audience Center.
Google-Marketing-Platform-Logo

Google Ad Manager

Google Ad Manager to połączenie DoubleClick for Publishers i DoubleClick AdExchange, nad którym specjaliści Google pracowali od trzech lat. Celem nowej, zunifikowanej platformy reklamy programatycznej jest zwiększenie przychodów klientów, niezależnie od formy prowadzonych działań sprzedażowych.
Google-Ad-Manager-Logo

Po co nam tyle zmian?

Wprowadzenie nowych brandów ma na celu uproszczenie oraz ujednolicenie dostępnych produktów dla reklamodawców, aby mogli dotrzeć do potencjalnych klientów gdziekolwiek, kiedykolwiek i przy użyciu zróżnicowanych kanałów. Nowe narzędzia mają pomóc reklamodawcom we właściwym doborze rozwiązań biznesowych, łatwiejszym dostarczaniu wartościowych reklam oraz cennego doświadczenia użytkownikom. Czy wprowadzone przez Google zmiany okażą się sukcesem? Odpowiedź poznamy już za niecałe 3 tygodnie.

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze

Dodaj komentarz