x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Niemieccy wydawcy vs Google

Niemieccy wydawcy zjednoczeni w grupie VG Media walczą z Google.

Niemieckie media uważają, że skoro Google zarabia na treściach niemieckich wydawców poprzez publikowanie ich w swojej wyszukiwarce powinni podzielić się częścią zysków. Niemieccy wydawcy zgłosili sprawę do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, który przyznał im rację.

Google natomiast płacić nie zamierza i odpowiada, że nie zmuszają nikogo do pojawiania się w ich wyszukiwarce, a każdy wydawca może zrezygnować z pokazywania jego strony w najpopularniejszej na świecie wyszukiwarce.

W odpowiedzi Google zamiast płacić znalazło inne rozwiązanie. Od 9 października niemieckie portale informacyjne będą wyświetlane w wyszukiwarce tylko jako nagłówki z linkiem bez dodatkowych fragmentów tekstu.

Zobaczymy czy takie rozwiązanie załagodzi konflikt.

 

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze