Pomożemy Ci SZYBKO zdobyć klientów! SPRAWDŹ

Nowe funkcje w Google Merchant Center

Kilka dni temu Google poinformowało na swoim blogu o nowych funkcjach wysyłki dostępnych dla użytkowników usługi Google Zakupy. Zmiany wprowadzone przez Google mają zapobiec rozbieżności ceny ostatecznej, którą musi zapłacić klient od tej widzianej w Zakupach Google.

Google wprowadziło nowe narzędzie, które ma pomóc dokładniej skonfigurować koszty poprzez takie dodatkowe opcje jak:
więcej modeli wysyłki,
-więcej metod wysyłki
-dostosowanie opcji wysyłki do lokalizacji
-uproszczenie opcji wyłączenie wysyłki dla niektórych krajów
-możliwość zapisania niestandardowych konfiguracji wysyłki w celu ich późniejszego wykorzystania.

Drugą zmianą o której poinformowało Google jest dodanie możliwości przypisania produktom etykiet, na podstawie, których można skonfigurować opcje przesyłki. Jak tłumaczy Google, taka etykieta może brzmieć np. „ciężkie” lub „wymagające specjalnego przechowywania” dla produktów wymagających wyższych stawek wysyłki.
Nowe funkcjonalności nie wymagają od użytkowników żadnych aktualizacji. Zmiany zostaną wprowadzone automatycznie. Więcej o zasadach dostawy obowiązujących w usłudze Zakupy Google przedstawia instrukcja od Google.

Reguły dostawy w Google Merchant center

 

Komentarze

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak