WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Pożegnanie ze standardowymi reklamami AdWords

Przyszedł czas na rozszerzone reklamy AdWords! Dokładnie od 31 stycznia nie będzie możliwe tworzenie standardowych reklam, na rzecz rozszerzonych.

Google postawiło na dłuższe reklamy tekstowe – to ukłon w stronę reklamodawców, którzy otrzymają więcej miejsca na tekst, mogą zatem przekazać więcej informacji i zadbać o swój przekaz marketingowy. Nowość powstała również pod kątem urządzeń mobilnych – reklamy są teraz odpowiednio zoptymalizowane, co pozwoli na skuteczne dotarcie do użytkowników mobilnych.

Nowe reklamy mają zwiększony limit znaków – posiadają dodatkowe pole nagłówka (dostępne są dwa pola zamiast jednego), a dwie linie tekstu zostały połączone w jedno pole (łącznie 80 znaków).

Reklamy zostały wdrożone wcześniej, jednak teraz następuje całkowite przejście na format rozszerzony i Google informuje, że od 31 stycznia 2017 roku nie będzie można tworzyć ani edytować standardowych reklam. Istniejące reklamy w wersji standardowej będą nadal wyświetlać się po 31 stycznia. Więcej informacji dostępnych jest w Centrum Pomocy Google.

27/01/2017
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to