News

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Nowa aktualizacja algorytmów Google – „aktualizacja machabejska”?

W środowisku SEO w zeszłym tygodniu pojawiły się dyskusje i doniesienia o znacznej aktualizacji algorytmów Google. Dziennikarz SEO, Barry Schwartz, nazwał ją nawet aktualizacją machabejską, dlatego że data aktualizacji wypadła w żydowskie święto Chanuka. Oczywiście na nazwę należy patrzeć z przymrużeniem oka tym bardziej, że w oficjalnym potwierdzeniu zmian przez Google nie ma o tym mowy. Niemniej jednak pozostaje kwestia samej aktualizacji […]

Google testuje funkcję „karuzeli” w wynikach wyszukiwania

Firma Google rozpoczęła testowanie i potencjalnie wprowadziła nową funkcję wyszukiwania, która wyświetla „karuzelę” z listą odpowiedzi. W wyniku zastosowania nowej funkcji, po wprowadzeniu zapytania w wyszukiwarkę, najpierw pokazuje się główny fragment wyniku wyszukiwania, a poniżej „karuzela” odpowiedzi wybranych z treści strony, do której prowadzi link. #wiemyjak Wyświetlana „karuzela” odpowiedzi polega na pokazaniu „najlepszej odpowiedzi”, którą oznacza się jako pierwszą. Dodatkowo internauta […]

Google zwiększa objętość opisów stron w wynikach wyszukiwania do maksymalnie 320 znaków

Google oficjalnie rozszerzyło fragmenty wyników wyszukiwania do maksymalnej długości 320 znaków. Wprowadzona zmiana ma przede wszystkim pomóc użytkownikom. Bardziej opisowe i przydatne fragmenty pozwolą na lepsze zrozumienie, które z wyszukanych stron dokładniej odpowiadają wpisanej frazie i spełniają oczekiwania internautów. #wiemyjak Które fragmenty uległy rozszerzeniu? Chodzi o większą objętość opisów stron pod klikalnym tytułem i adresem URL na stronie wyników wyszukiwania: […]

Google: Mierz prędkość strony, gdy jest gotowa do interakcji z użytkownikami

Od czasu kiedy prędkość ładowania się strony stała się czynnikiem wpływającym na pozycjonowanie, a było to w 2010 roku, powstało wiele narzędzi służących do jej mierzenia – zarówno te od Google jak i wiele od zewnętrznych wydawców. Różnią się one jednak tym, co dokładnie mierzą. #wiemyjak Niektóre mierzą prędkość, gdy strona zaczyna się ładować, inne gdy pierwsze dane […]

Wiesz jak? Wygraj płatny staż!

Wygraj płatny staż w firmie EACTIVE i zdobądź profesjonalne doświadczenie w branży marketingu internetowego! Jesteśmy wrocławską firmą zajmującą się reklamą w internecie. Od 2000 roku działamy i odnosimy sukcesy w branży marketingu internetowego. Doskonałym dowodem na to, że jesteśmy specjalistami w swojej dziedzinie jest fakt, że od czterech lat znajdujemy się w TOP3 pod względem kluczowych fraz dotyczących pozycjonowania! Dzięki zaangażowaniu i skutecznemu […]

Google: Plik Disavow tylko przy karach ręcznych

John Mueller podczas ostatniego hangoutu dla Webmasterów poruszył szerzej temat, o którym ostatnio wspomniał Gary Illyes. Chodzi o zdanie, w którym Gary powiedział, że „Jeśli na naszą stronę nie została nałożona kara ręczna, nie musimy stosować pliku disavow”. #wiemyjak John potwierdził wypowiedź Gary’ego, ale dodał także kilka istotnych szczegółów, o których warto napisać. Z wypowiedzi Johna wynika, że używanie disavow […]

Zmiany w ustawieniach geolokalizacji wyników Google

Na swoim blogu Google poinformowało 27 października o wprowadzeniu nowych ustawień geolokalizacji wyników wyszukiwania. Do tej pory wyświetlane wyniki zależne były od domeny krajowej wyszukiwarki. Po wprowadzonych zmianach lista wyników będzie wyświetlana w oparciu o lokalne adresy IP. #wiemyjak Geolokalizacja na podstawie domeny krajowej wyszukiwarki Od momentu wprowadzenia geolokalizacji w wyszukiwarce Google, wyniki wyszukiwania układane były na podstawie oznaczenia […]

Indeks mobilny i treści ukryte na stronie – wskazówki od Google

Pewien czas temu Google potwierdziło, że ukrywanie treści na stronie mobilnej, które widoczne są po kliknięciu przez użytkownika w element graficzny, nie obniża jej wartości. John Mueller przekazał w tej kwestii nowe wskazówki! #wiemyjak Należy pamiętać, że powyższa nformacja dotyczy jedynie stron mobilnych, gdzie ukrywanie treści jest uzasadnione ze względu na użyteczność strony. Zbyt duża ilość tekstu […]

Dlaczego Google zmienia title tag w wynikach wyszukiwania?

Zdarzyło Ci się kiedyś, że Twoja strona w wynikach wyszukiwania miała inny tytuł niż ten nadany przez Ciebie? Z pewnością byłeś zdziwiony, zirytowany i zastanawiałeś się dlaczego tak się stało. Za stosowaniem tych często denerwujących użytkowników praktyk w postaci zmiany title tagów stoi Google. #wiemyjak Wcześniej Google tłumaczyło, że zmieniają tytuły ze względu na wyniki przeprowadzonego eksperymentu, które wskazywały, […]

Jak sprawdzić czy Google testuje Mobile First Index?

Już jakiś czas temu Google potwierdziło, że rozpoczęło testy indeksu Mobile First. Niestety informacje o wszelkich szczegółach dotyczących czasu, częstotliwości testów oraz tego jak sprawdzić czy nasza strona podlega testom nie zostały przekazane. Dwa dni temu, podczas konferencji State od Search, Gary Illyes wyjaśnił jak sprawdzić, czy nasza strona jest poddana testom Mobile First Index. Jeżeli […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to