News

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Weryfikacja informacji w Google Moja Firma za pomocą narzędzi dla webmasterów.

Mike Blumenth poinformowała, że istnieje możliwość zweryfikowania informacji o lokalnej firmie w Google Moja Firma za pomocą narzędzi dla webmasterów. Aby można było dokonać automatycznej weryfikacji w Google Moja Firma, należy wcześniej upewnić się czy to samo konto zostało użyte do weryfikacji strony za pomocą narzędzi dla webmasterów. W przeciwnym wypadku taki zabieg nie będzie możliwy. Google wyszło naprzeciw […]

Disavow (Zrzekanie się linków) – szkodliwe czy przyjazne narzędzie dla pozycjonerów?

Prawie dwa lata minęły od uruchomienia przez Google narzędzia Disavow, służącego do zrzekania się linków. Google informowało, że narzędzie nie może zaszkodzić domenie, chyba że będzie używane w niewłaściwy sposób. Jednak pomimo informacji o braku szkodliwości narzędzia wiele osób nie było do niego przekonanych. Jeden z webmasterów twierdzi, że Disavow Tool bardzo zaszkodził jego stronie. Webmaster, który postanowił […]

300 dni bez aktualizacji Pingwina

Dzisiaj mija 300 dni od ostatniej aktualizacji Pingwina, która miała miejsce 4 października 2013. To oznacza, że od wypuszczenia Pingwina 2.1 minęło prawie 10 miesięcy. Niektórzy zastanawiają się czy może Google szykuje Update tego lata? 300 dni oczekiwania to zdecydowanie dużo dłużej niż Google kazało czekać na poprzednie aktualizację Pingwina. Czy w związku z tym szykuje się […]

Google testuje nowy Graf wiedzy

Florian Kiersch poinformował na portalu Google + o nowym pomyśle prezentowania informacji w wyszukiwarce. Google aktualnie testuje nowy graf wiedzy (knowledge graph). Po zakończeniu wprowadzenia zmian użytkownicy powinni w górnej części wyszukiwarki zobaczyć oś czasu, która przedstawiać będzie rozmieszczone chronologicznie wydarzenia powiązane z wyszukiwanym zapytaniem. Po najechaniu kursorem myszy na oś czasu Google pokaże ciekawostki powiązane z zapytaniem. Natomiast po […]

Pigeon Update – Nowy algorytm Google

W nocy z 24 na 25 lipca Google wprowadziło nowy i ważny dla wyszukiwania lokalnego algorytm. Wprowadzone zmiany mają być widoczne zarówno w Google Maps jak i w wynikach wyszukiwarki. Algorytm powinien lepiej wykorzystywać steki sygnałów, które są używane przez wyszukiwarki internetowe oraz funkcje wyszukiwania takie jak Knowledge Graph, korekta pisowni, synonimy i inne. Lokalne katalogi stron mają być teraz […]

Dlaczego niektóre funkcje i narzędzia Google zostały zlikwidowane?

Projektant Wyszukiwarki Google wyjaśnił dlaczego niektóre funkcje i narzędzia zostały zlikwidowane. Jon Wiley, główny projektant wyszukiwarki Google wyjaśnił dlaczego Google usuwa funkcje, które ludzie „kochają”. Niedawno Google ostatecznie wyłączyło filtr wyszukiwarki forum dyskusyjnego Google, które zostało w styczniu 2014 roku usunięte z narzędzi wyszukiwania wraz z innymi funkcjami. Jon Wiley odpowiedział na pytanie: Dlaczego Google usuwa pewne cechy, które […]

Sprawdź skuteczność pozycjonowanych fraz, czyli sposób na not provided

Szyfrowanie w Google W październiku 2011 roku, Google poinformowało na swoim blogu, że zamierza szyfrować część danych o użytkownikach zalogowanych do ich usług. Gigant z Mountain View tłumaczył się wtedy troską o bezpieczeństwo i prywatność osób korzystających z produktów, takich jak np. Gmail. Co to oznacza dla osób pozycjonujących swoje strony www? Not provided Wprowadzone zmiany odbiły się negatywnie na właścicielach […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to