Dzisiejsza strona firmowa i jej pozycjonowanie

Z czasem wszystkie internetowe standardy ulegają zmianie. Konieczne jest śledzenie bieżących trendów i podążanie za nimi. Nie tyczy się to tylko specjalistów od pozycjonowania, którzy wciąż muszą dostosowywać techniki pozycjonowania i optymalizacji, aby ich działania były skuteczne. Zmiany powinni wprowadzać także przedsiębiorcy, którzy posiadają strony firmowe. Okazuje się, że strona internetowa firmy może zepsuć wizerunek nawet najbardziej uznanego profesjonalisty w branży. Dlaczego? Wiele osób kieruje się dziś tym, co znajdzie w sieci. A jeśli twoja strona firmowa nie wgląda dobrze, to jaką opinię wyrobi sobie internauta, który nawet nie przyjdzie do Twojego przedsiębiorstwa, nie porozmawia z Tobą i nie zauważy ściany obwieszonej certyfikatami?  Ocena zostanie dokonana tylko na podstawie wirtualnej wizytówki – strony www. Zobacz dlaczego o strony dla firmy należy dbać kompleksowo.

Strony dla firm – czym powinny się wyróżniać od innych stron www?

Chciałbyś mieć stronę, która byłaby przygotowana znakomicie ze względu na grafikę i przyciągała oko internauty? Pamiętaj jednak, że ładnie wyglądająca strona firmowa nie wystarczy. Nikt nie zainteresuje się Tobą, jeśli nie będzie mógł Cię znaleźć. O to, aby na stronę internetową firmy trafili potencjalni klienci może zadbać dobra agencja SEO. Pierwsza pozycja nie pomoże ci zwiększyć sprzedaży, jeśli internauci szybciej opuszczą stronę firmową niż ją znaleźli. Pamiętaj, że o strony dla firm należy zadbać kompleksowo. Strona firmowa stanowi wizytówkę biznesu, więc każdy element powinien zostać dobrze przemyślany.

Strona firmowa w czterech krokach

Po pierwsze, musisz zastanowić się, co powinno znajdować się na stronie internetowej firmy. Jeśli na przykład prowadzisz małą restaurację, która oferuje jedzenie na wynos, w widocznym miejscu musisz zamieścić numer telefonu, mail i adres. Możesz także przygotować specjalny formularz do dokonywania zamówień online. To z pewnością ułatwi życie głodnym internautom i uatrakcyjni Twoją stronę firmową.

Po drugie, pamiętaj o intensywnych działaniach SEO. Jeśli chcesz, aby ktoś dotarł do strony firmowej, musi być ona widoczna w wyszukiwarce. W zależności od tego, jakie wyniki planujesz uzyskać, ustal budżet, który przeznaczysz na optymalizację i pozycjonowanie strony. A jak już osiągniesz zadowalającą pozycję w rankingu, nie rezygnuj z działań SEO. Strony dla firm potrzebują ich cały czas.

Po trzecie, zadbaj o treść. Nie zamieszczaj w każdej zakładce tych samych informacji. Zaplanuj, jakie podstrony powinna zawierać strona internetowa firmy. Pomyśl, co chciałbyś umieścić w każdej z nich. Zwróć uwagę na to, aby publikowane teksty nie były zbyt długie, zawierały pogrubienia, grafikę czy wideo. Internauta przeglądając stronę firmową, szuka konkretnych informacji. Ułatw mu ich znalezienie.

Po czwarte, zachęcaj użytkowników do wchodzenia z Tobą w interakcje. Pod artykułem wstaw tzw. „call for action”, czyli wezwanie do podjęcia działania, zainteresowania się danym tematem. Zaproponuj dołączenie do newslettera bądź przeczytanie kolejnego materiału o podobnej tematyce. Zaczep odbiorcę i nawiąż z nim kontakt.

Strona firmowa a pozycjonowanie

Jeśli zależy Ci, aby Twoja strona firmowa nie tylko znalazła się wysoko w rankingu i utrzymywała się tam przez dłuższy czas, ale przede wszystkim generowała sprzedaż musisz zadbać o jej zawartość i przygotować ją nieco inaczej niż konkurenci.

Dzisiaj okazuje się, że już nie tylko pozycja w wyszukiwarce ma znaczenie, a klasyczne pozycjonowania nabiera coraz szerszego znaczenia i zamienia się w marketing internetowy. Weźmy na przykład właściciela sklepu internetowego, jego ostatecznym celem nie jest pierwsza pozycja w Google, ale wzrost sprzedaży, czyli wzrost zysków.

Zgłaszając swoją stronę firmową do agencji SEO, zaznacz, że przede wszystkim zależy Ci na wzroście sprzedaży, a pozycja to jedna z korzyści jaką możesz uzyskać.

Bądź wierny jednej agencji przy pozycjonowaniu strony firmowej

Niektórym przedsiębiorcom wydaje się, że zwiększenie intensywności działań SEO poprzez zatrudnienie dwóch firm do pozycjonowania strony firmowej przyczyni się do szybszego osiągnięcia wymarzonej pozycji w rankingu wyszukiwania. Nic bardziej mylnego. Nie powinno się w tym samym czasie korzystać z usług dwóch agencji.

Po pierwsze zwykle w umowie podpisywanej z agencją, zajmującą się SEO, znajduje się zapis zobowiązujący przedsiębiorcę do niezatrudniania kolejnej firmy do pozycjonowania strony firmowej. Umieszczenie takiego punktu w kontrakcie wynika z faktu, że konkurencyjne agencje mogą sobie wzajemnie szkodzić – stosując odmienne techniki, mogą blokować uzyskiwanie rezultatów podejmowanych działań.

Z drugiej strony działanie dwóch agencji będzie wiązało się z powstaniem wielu linków wychodzących do danej strony firmowej. Google może to zauważyć i ocenić, że dana witryna uzyskuje większy ruch za pośrednictwem nienaturalnych działań. A za to nakładana jest kara.

Kiedy dwie agencje będą pozycjonowały stronę, nie będziesz w stanie indywidualnie ocenić wyników ich pracy. Nie będziesz wiedział, kto działa skuteczniej.

My wiemy, że celem Twojej firmy jest zwiększenie sprzedaży, dlatego proponujemy Ci nowoczesną ofertę na pozycjonowanie w formule KOP. Sprawdź>>

Komentarze

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem