WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Agencja zajmująca się SEO – zleceniobiorca czy partner?

Pierwszy kontak z agencją SEO

Na blogu już niejednokrotnie pisaliśmy jak ważna jest poprawna optymalizacja strony. Na co zwrócić uwagę szukając agencji, która zajmie się stroną? Jak wybrać strategie marketingowe i dobierać słowa kluczowe oraz skuteczne metody?

Opisywaliśmy niejednokrotnie poszczególne zasady działania przy pozycjonowaniu i optymalizacji strony. Niejednokrotnie podkreślaliśmy też jak ważna jest współpraca z dobrą agencją, która zna się na zasadach optymalizacji i pozycjonowania strony. W tym artykule kilka porad dla osób, które po raz pierwszy szukają agencji, która zajmie się optymalizacją strony. Taki wybór wbrew pozorom wcale nie jest łatwy. Szczególnie dla osób, które nigdy wcześniej tego nie robiły i same nie znają się na działaniach https://www.eactive.pl/blog-o-seo/agencja-zajmujaca-sie-seo-zleceniobiorca-czy-partner/SEO.  W tym wpisie przedstawimy najważniejsze kwestie, na jakie powinieneś zwrócić uwagę wybierając firmę, która poprawi widoczność Twojej strony w internecie

Po raz pierwszy szukasz firmy, która oferuje pozycjonowanie (SEO)?

W wielu przypadkach firma zajmująca się SEO traktowana jest jak zwykły zleceniobiorca – zleca się jej określone zadania i nic więcej nas nie interesuje. A jest to duży błąd, gdyż szeroko rozumiane działania z zakresu SEO powinny być wykonywane na poziomie partnerstwa. Dlaczego? Dobra współpraca na linii zleceniodawca – wykonawca to jeden z kluczy do sukcesu całej strategii marketingowej, która również powinna być wypracowana w drodze współpracy. Agencja zajmująca się widocznością w internecie musi mieć jasny przekaz od firmy, na czym jej przede wszystkim zależy.

Dlaczego partnerstwo w takich działaniach jest ważne? Przede wszystkim dlatego, że jako zlecający działania SEO zyskuje podwójnie. Oprócz tego, że strona będzie dobrze zoptymalizowana, to jeszcze można poszerzyć wiedzę, co pozwoli również działać według wytycznych otrzymanych od agencji. Dobra firma świadcząca usługę pozycjonowania strony powinna wyjaśnić zleceniodawcy na czym polegają różnego rodzaju działania SEO oraz strategie marketingowe, które również warto wdrożyć, chcąc zwiększyć widoczność w internecie. Takie postępowanie ułatwi wspólne przygotowanie i wdrożenie działań mających na celu poprawienie pozycji strony w wyszukiwarce oraz widoczności w sieci. Przed dokonaniem wyboru upewnij się, że firma, której chcesz zlecić pozycjonowanie wyjaśni Tobie dokładnie wszystkie kwestie które są niejasne lub wątpliwe, tak abyś mógł mieć kontrolę nad wszystkim i mógł czynnie uczestniczyć w działaniach.

Pamiętaj, że działania firmy, której powierzysz swoją stronę mają przede wszystkim zwiększyć efektywny ruch na Twojej stronie. Oznacza to, że osoby odwiedzające stronę powinny wykonać na niej określone działania. W zależności od kampanii jaką zlecasz może być to zakup w porzuconym koszyku, zapisanie się do newslettera, skorzystanie  z konkretnej promocji lub zakup określanego towaru. Kolejną kwestią, na którą warto zwrócić uwagę to szeroki zakres działań firmy – oprócz podstawowych działań z zakresu SEO powinna wyjaśnić także rolę, jaką odgrywają inne działania wspierające osiągnięcie widoczności w internecie.

Przed wyborem dobrze jest sprawdzić opinie o firmie oraz dowiedzieć się z jakich metod korzysta oraz zapisy umowy. W tym przypadku warto zwrócić uwagę przede wszystkim na to, co obiecuje firma i za co musimy płacić. Przede wszystkim należy się wystrzegać firm, które gwarantują swoim klientom doskonałe efekty wręcz w ekspresowym czasie. Wówczas można być pewnym, że firma wykorzystuje w swoich działaniach metody, których nie pochwala Google, a co za tym idzie, takie pozycjonowanie może bardziej zaszkodzić niż pomóc firmie. Trzeba też pamiętać, że dobre, efektywne pozycjonowanie to długi proces wymagający dużego nakładu pracy. Aby utrzymać wysoką pozycję trzeba się napracować i dbać o uzyskaną pozycję przez cały czas.

Kiedy już zdecydujemy się na usługi konkretnej firmy konieczne jest podpisanie umowy. Zabezpieczy to obie strony przed ewentualnymi nieprzyjemnościami. W umowę powinny znaleźć się przede wszystkim zapisy związane ze zleceniem. Jeśli po przeczytaniu umowy jakieś zagadnienia i pojęcia wydają się być niejasne, warto dopytać przed podpisaniem umowy.

Oczywiście są to bardzo luźne uwagi, jednak kiedy po raz pierwszy wybieramy firmę pozycjonującą warto dokonać dobrego wyboru, gdyż już od pierwszych działań pracujemy wspólnie na nasz sukces.

Jeśli szukasz firmy, która pochodzi indywidualnie do każdego klienta to zapraszamy Cię do zapoznania się z naszą ofertą współpracy w formule KOP>>

14/12/2015
Klaudia Witek

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to