WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Zespół EACTIVE #wiemyjak

Działy sprzedaży i obsługi klienta

Dominik Zuber

Kierownik Doradców SEO/SEM

WIEM JAK doradzać optymalne rozwiązania.
WIEM JAK słuchać klientów.
WIEM JAK wytłumaczyć trudne kwestie w prostych słowach.
WIEM JAK przygotować i przedstawić ofertę pod kątem indywidualnych potrzeb klienta.
WIEM JAK dobrać najlepszą usługę zwiększania widoczności dla biznesu klienta.

Paweł Schmidt

Lider Doradców SEO/SEM

WIEM JAK dopasować skuteczną usługę do prowadzonego biznesu.
WIEM JAK zwięźle i rzeczowo przedstawić ofertę.
WIEM JAK przeprowadzić klienta przez cały proces nawiązania współpracy.
WIEM JAK wdrożyć klienta w najdrobniejsze szczegóły projektu.
WIEM JAK określać budżet reklamowy, abyśmy mieli realną szansę na osiągnięcie sukcesu dla klienta.

Kamil Gajewski

Lider Doradców Klienta Premium

WIEM JAK dopasować usługę do indywidualnych potrzeb klienta.
WIEM JAK działa biznes.
WIEM JAK zwiększać widoczność w internecie.
WIEM JAK przygotować ofertę opartą o budżet i realne potrzeby klienta.
WIEM JAK promować biznes klienta.

Paweł Salamonik

Doradca SEO/SEM

WIEM JAK promować biznes.
WIEM JAK zwiększać sprzedaż.
WIEM JAK dopasować usługę do specyfiki biznesu.
WIEM JAK zaspokoić biznesowe potrzeby klienta.
WIEM JAK działa marketing w internecie.

Adrian Lipowczyk

Koordynator Działu Obsługi Klienta

WIEM JAK dbać o najlepszą obsługę Klientów.
WIEM JAK ważna jest sprawna komunikacja i wzajemne zrozumienie.
WIEM JAK realizować skuteczne działania marketingowe wpływające na sukces Klientów.
WIEM JAK wdrażać optymalne rozwiązania dostosowane do potrzeb Klientów.
WIEM JAK realizować założone cele.

Marcin Sarbinowski

Specjalista ds. Obsługi Klienta

WIEM JAK doradzać klientom w wyborze najlepszego dla nich rozwiązania.
WIEM JAK przygotować dla klienta atrakcyjną ofertę a następnie sprawnie poprowadzić go przez proces sprzedażowy.
WIEM JAK poprowadzić efektywne spotkanie z klientem.
WIEM JAK działają kampanie reklamowe w Google i narzędzia do ich tworzenia.
WIEM JAK dobrze zarządzać swoim czasem pracy tak, aby wykorzystywać go najefektywniej.

Magdalena Rzemień

Specjalista ds. Obsługi Klienta

WIEM JAK utrzymać dobry kontakt z klientem.
WIEM JAK działa marketing w internecie.
WIEM JAK rozwiązywać sytuacje kryzysowe.
WIEM JAK dbać o potrzeby klientów.
WIEM JAK efektywnie zarządzać swoim czasem w pracy.

Michał Buchwald

Doradca SEO/SEM

WIEM JAK kontaktować się i współpracować z najlepszymi polskimi portalami.
WIEM JAK pozyskiwać wartościowe linki.
WIEM JAK obrać odpowiednią strategię marketingową dopasowaną do indywidualnych potrzeb klienta.
WIEM JAK wykorzystywać narzędzia internetowe do śledzenia efektów działań i doskonalenia swojej pracy.
WIEM JAK zwiększać widoczność w internecie.

Wirginia Pękalska

Doradca SEO/SEM

WIEM JAK uważnie słuchać Klientów i budować dobre relacje.
WIEM JAK zrozumieć prowadzony przez Klienta biznes.
WIEM JAK analizować rynek i konkurencję dobierając najskuteczniejszą strategię.
WIEM JAK dostosować odpowiednie rozwiązania pod dany biznes.
WIEM JAK działają kampanie reklamowe Google i jak dopasować do nich odpowiedni budżet.

Katarzyna Cal

Specjalista ds. Obsługi Klienta

WIEM JAK dbać o partnerskie relacje biznesowe.
WIEM JAK zwiększać widoczność w sieci.
WIEM JAK proponować rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta.
WIEM JAK słuchać klienta i wyciągać wnioski, które przekładają się na dalszą współpracę.
WIEM JAK działa marketing internetowy oraz jak istotną pełni funkcję w promowaniu działalności klienta.

Kamil Koleśnik

Doradca SEO/SEM

WIEM JAK wysłuchać i zrozumieć oczekiwania klienta.
WIEM JAK wyjaśnić klientowi zagadnienia marketingu internetowego.
WIEM JAK dobrać dla klienta najkorzystniejsze rozwiązanie dopasowane do danego biznesu.
WIEM JAK promować lub zwiększać widoczność biznesu w Internecie.
WIEM JAK przygotować indywidualną propozycję współpracy opartą o potrzeby i budżet klienta.

Przemysław Zimny

Doradca SEO/SEM

WIEM JAK dopasować skuteczne rozwiązanie do prowadzonego biznesu.
WIEM JAK określić budżet, który pozwoli rozwinąć się klientowi.
WIEM JAK przygotować indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb klienta.
WIEM JAK działają poszczególne narzędzia marketingu online.
WIEM JAK zrozumieć cele strategiczne marketingu klienta.

Dział realizacji

Katarzyna Zielińska

Dyrektor Realizacji SEO/SEM

WIEM JAK tworzyć zgrany zespół zwiększający widoczność firm w internecie.
WIEM JAK tworzyć skuteczne strategie widoczności dla klientów.
WIEM JAK reagować na zachowania konkurencji w internecie.
WIEM JAK optymalizować kampanie reklamowe w zależności od wytyczonych celów.
WIEM JAK zachowują się użytkownicy w wyszukiwarce.

Dominika Prozorowska

Project Manager

WIEM JAK skutecznie dowodzić Zespołem i wspierać jego członków.
WIEM JAK kontrolować efekty i jakość pracy swojego Zespołu oraz optymalizować procesy.
WIEM JAK zarządzać procesem projektowym i pilnować terminów.
WIEM JAK budować długofalowe relacje z Klientami i raportować im postępy.
WIEM JAK ważna jest sprawna komunikacja, zrozumienie, otwartość i proaktywność.

Jakub Lisiecki

Strateg SEO

WIEM JAK walczyć o najlepszy ruch z Google.
WIEM JAK skutecznie dowodzić zespołem i stale szkolić się w sztuce SEO.
WIEM JAK wybierać najlepsze frazy, skutecznie optymalizować serwisy i zdobywać najlepsze linki pod kątem SEO.
WIEM JAK tworzyć nowoczesne strony internetowe.
WIEM JAK programować.

Dawid Wójcik

Koordynator Zespołu Link Buildingu

WIEM JAK budować zespół, aby możliwie najskuteczniej realizował założone cele.
WIEM JAK dbać o swój zespół, aby w dziale panowała atmosfera sprzyjająca zespołowej pracy.
WIEM JAK najkorzystniej dla klienta decydować o podziale i realizacji budżetu reklamowego.
WIEM JAK kontrolować jakość i efekty naszej pracy oraz optymalizować procesy.
WIEM JAK szukać nowych rozwiązań.

Sławomir Węgliński

Kierownik Działu Reklam PPC

WIEM JAK dobierać odpowiednie formy promocji dla klienta.
WIEM JAK tworzyć i optymalizować skuteczne kampanie Google.
WIEM JAK tworzyć reklamy, które sprzedają.
WIEM JAK budować relację z klientem i skutecznie doradzać.
WIEM JAK testować, wyciągać wnioski i wdrażać nowe rozwiązania.

Joanna Zenker-Korzeniewska

Koordynator Zespołu SEO

WIEM JAK prowadzić zgrany i skuteczny zespół oraz dbać w nim o pozytywną atmosferę.
WIEM JAK tworzyć nieszablonowe i skuteczne strategie SEO.
WIEM JAK wykonywać rzetelne audyty on-site oraz off-site SEO.
WIEM JAK zoptymalizować serwis tak, aby realizował zamierzone cele.
WIEM JAK skutecznie rozwiązywać problemy z serwisem.

Wojciech Bednarski

Analityk Internetowy - Lider

WIEM JAK bezpośrednio zwiększać sprzedaż klienta.
WIEM JAK poprawiać efektowność oraz użyteczność strony internetowej.
WIEM JAK implementować narzędzia analityczne.
WIEM JAK optymalizować współczynnik konwersji pod kątem jak największej sprzedaży generowanej przez serwis.
WIEM JAK analizować ruch na stronie internetowej.

Rafał Wojtalik

Starszy Specjalista ds. Reklam PPC

WIEM JAK tworzyć i optymalizować skuteczne kampanie reklamowe Google.
WIEM JAK tworzyć efektywne reklamy tekstowe i graficzne.
WIEM JAK rozwiązywać problemy związane z techniczną stroną AdWords.
WIEM JAK doradzać klientom w kwestiach ich stron internetowych.
WIEM JAK budować trwałe relacje z klientem.

Maja Burgiel-Karolak

Specjalista ds. Reklam PPC

WIEM JAK pisać skuteczne reklamy.
WIEM JAK analizować wybrane strategie i ich efekty.
WIEM JAK skutecznie optymalizować kampanie AdWords.
WIEM JAK testować nowe rozwiązania.
WIEM JAK ważne jest zaufanie klientów.

Tymoteusz Krawczyk

Specjalista ds. Reklam PPC

WIEM JAK skutecznie optymalizować kampanie AdWords.
WIEM JAK efektywnie łączyć kampanie online z innymi formami promocji.
WIEM JAK elastycznie podchodzić do potrzeb klientów i cierpliwie ich słuchać.
WIEM JAK wyciągać właściwie wnioski z natłoku danych.
WIEM JAK tworzyć zaawansowane raporty w Analytics i AdWords.

Wojciech Janik

Specjalista ds. Reklam PPC

WIEM JAK walczyć o obniżenie kosztu za kliknięcie reklamy.
WIEM JAK tworzyć reklamy, którym nikt nie może się oprzeć.
WIEM JAK wyciągać wnioski ze statystyk.
WIEM JAK przygotować listę świetnie konwertujących słów.
WIEM JAK zrozumieć potrzeby klientów.

Anna Bielat

Starszy Specjalista ds. Marketingu Internetowego

WIEM JAK organizować swoją pracę, tak by była efektywna i prowadziła prosto do wyznaczonego celu.
WIEM JAK tworzyć skuteczny profil linkowania.
WIEM JAK na bieżąco monitorować wyniki swojej pracy, analizować je i wyciągać wnioski.
WIEM JAK nawiązywać korzystną współpracę z portalami i blogerami.
WIEM JAK prawidłowo dobierać strategię linkowania.

Marcin Gaworski

Ekspert SEO

WIEM JAK wykorzystywać techniczne SEO do wzrostów pozycji.
WIEM JAK dobrać odpowiednie frazy transakcyjne.
WIEM JAK tworzyć skuteczny audyt on i off-site.
WIEM JAK konfigurować narzędzia crawlujące i wyciągać z ich raportów istotne wnioski.
WIEM JAK zwiększać konwertujący ruch w serwisie.

Rafał Brzeziński

Programista

WIEM JAK wspierać pracowników w ramach IT.
WIEM JAK tworzyć oprogramowanie w PHP i Ruby.
WIEM JAK być wsparciem podczas projektowania oprogramowań.
WIEM JAK tworzyć aplikacje wspomagające widoczność w internecie.
WIEM JAK sprawnie rozwiązywać problemy.

Daniel Kasprzyk

Web Developer - Lider

WIEM JAK tworzyć strony dostosowane do urządzeń mobilnych.
WIEM JAK funkcjonują strony internetowe i jak dzielić się z innymi wiedzą w tym zakresie.
WIEM JAK wprowadzać skomplikowane zmiany techniczne.
WIEM JAK optymalizować stronę pod kątem prędkości działania.
WIEM JAK pomagać współpracownikom w rozwiązywaniu programistycznych problemów.

Michał Uryn

Specjalista SEO - Lider

WIEM JAK dobrać odpowiednie słowa kluczowe do optymalizowanego serwisu.
WIEM JAK działać zgodnie z wytycznymi Google pod kątem pozycjonowania.
WIEM JAK wprowadzać optymalizację SEO.
WIEM JAK analizować konkurencję pod kątem SEO.
WIEM JAK skutecznie działać w zespole.

Magdalena Kaczor

Analityk Internetowy

WIEM JAK analizować ruch na stronie i dopasować najkorzystniejsze rozwiązania dla zwiększenia współczynnika konwersji.
WIEM JAK przeprowadzić pełne wdrożenie narzędzi analitycznych.
WIEM JAK badać strony internetowe pod kątem UX.
WIEM JAK poprawiać użyteczność i funkcjonalności strony, które są kluczowe dla doświadczeń użytkownika.
WIEM JAK ważna jest relacja z klientem i odpowiadanie na jego potrzeby.

Anna Wojnowska

Koordynator Działu Content Marketingu

WIEM JAK na stronie powinien wyglądać tekst, by zachęcał do przeczytania.
WIEM JAK poprzez wartościowe treści zwiększać widoczność serwisu w sieci.
WIEM JAK budować długotrwałe relacje oparte na dobrej współpracy.
WIEM JAK organizować pracę swoją i innych tak, by przynosiła zamierzone efekty.
WIEM JAK usprawniać procesy, by eliminować błędy i tworzyć nowe rozwiązania.

Jakub Pepliński

Specjalista SEO

WIEM JAK analizować Twój serwis pod kątem SEO.
WIEM JAK dobierać najtrafniejsze słowa kluczowe.
WIEM JAK zwiększać widoczność Twojego serwisu.
WIEM JAK badać wartość back-linków.
WIEM JAK efektywnie współpracować.

Bartosz Wojciechowski

Specjalista ds. Marketingu Internetowego

WIEM JAK produktywnie organizować swój czas pracy.
WIEM JAK tworzyć indywidualną, dopasowaną i efektywną strategię linkowania.
WIEM JAK działać w oparciu o kreatywne i nowoczesne rozwiązania.
WIEM JAK wykorzystywać narzędzia internetowe to podnoszenia jakości swojej pracy.
WIEM JAK dobierać miejsca promocji uwzględniając indywidualne potrzeby każdego z klientów.

Adam Brzezowski

Młodszy Web Developer

WIEM JAK otworzyć kod źródłowy strony.
WIEM JAK rozwiązywać problemy techniczne.
WIEM JAK logicznie myśleć.
WIEM JAK stosować skuteczną komunikację.

Jeremi Pruski

Młodszy Specjalista ds. Marketingu Internetowego

WIEM JAK zbudować strategię link buldingową.
WIEM JAK dobrać działania marketingowe do potrzeb Klienta.
WIEM JAK istotna jest komunikacja w zespole.
WIEM JAK korzystać z narzędzi przeznaczonych do analityki internetowej.
WIEM JAK ważne jest kompleksowe spojrzenie na działalność Klientów.

Filip Kobusiński

Młodszy Specjalista ds. Marketingu Internetowego

WIEM JAK ważne jest indywidualne podejście do każdego klienta.
WIEM JAK efektywnie pracować.
WIEM JAK projektować skuteczne strategie z zakresu link buildingu.
WIEM JAK zdobywać wartościowe linki.
WIEM JAK analizować i oceniać efekty swoich działań.

Miłosz Kubicki

Młodszy Web Developer

WIEM JAK ważna jest efektywna współpraca i komunikacja.
WIEM JAK wykorzystywać narzędzia internetowe, aby udoskonalić jakość mojej pracy.
WIEM JAK swobodnie poruszać się po panelach CMS.
WIEM JAK modyfikować fragmenty stron i wprowadzać zmiany techniczne.
WIEM JAK sprawnie zarządzać swoim czasem i obowiązkami.

Monika Radlińska

Młodszy Specjalista ds. Reklam PPC

WIEM JAK tworzyć skuteczne i kreatywne reklamy.
WIEM JAK przełożyć analityczne i strategiczne podejście na wzrost przychodów Klienta.
WIEM JAK tworzyć kampanie przynoszące zyski.
WIEM JAK doradzać Klientom w kwestii stron internetowych i kreacji graficznych.
WIEM JAK ważne jest odpowiadanie na potrzeby i oczekiwania Klienta.

Patryk Augustowski

Specjalista SEO

WIEM JAK skutecznie analizować strony internetowe po kątem on-site SEO.
WIEM JAK oceniać treść na stronie internetowej pod względem jej korzyści dla użytkownika oraz wartości dla wyszukiwarki.
WIEM JAK badać wartość backlinków i domen linkujących.
WIEM JAK dobrać skuteczną strategię pozycjonowania tak, aby Twoja strona odnotowywała wzrost widoczności.
WIEM JAK współpracować w zespole.

Kamil Siegień

Specjalista SEO

WIEM JAK zaplanować i prowadzić skuteczne działania SEO, które przełożą się na wartościowy ruch na Twojej stronie internetowej.
WIEM JAK bardzo kluczowym elementem w całej współpracy jest komunikacja na poziomie specjalista – klient.
WIEM JAK optymalizować wykonywane działania w celu uzyskania lepszych efektów.
WIEM JAK dopasować słowa kluczowe do Twojej strony w taki sposób, by przynosiły one cenny ruch.
WIEM JAK przeprowadzić szczegółowy audyt SEO on-site oraz off-site wraz z kompleksową analizą konkurencji w celu podjęcia właściwych działań.

Anna Nowaczyk

Młodszy Specjalista ds. Content Marketingu

WIEM JAK wykorzystać mechanizmy psychologiczne do tworzenia angażującego i skutecznego contentu.
WIEM JAK napisać treści, aby wzbudzić zainteresowanie i sprzedać Twój produkt.
WIEM JAK zaprojektować strategię conent marketingową dla Twojego serwisu.
WIEM JAK wyjść naprzeciw oczekiwaniom Twoich klientów.
WIEM JAK działają mechanizmy reklamy i jak skutecznie wykorzystywać je w Twoim biznesie.

Radosław Rubiński

Specjalista SEO

WIEM JAK dopasować strategię SEO do Twoich potrzeb.
WIEM JAK zwiększyć wartościowy ruch na Twojej stronie.
WIEM JAK pozyskiwać istotne dane.
WIEM JAK Klienci mają znaleźć Twoją stronę w internecie.
WIEM JAK cenny jest Twój czas, dlatego go szanuję.

Justyna Barańska

Młodszy Analityk Internetowy

WIEM JAK budować pozytywne doświadczenia użytkownika.
WIEM JAK tworzyć merytoryczne audyty UX stron internetowych.
WIEM JAK zwiększać współczynnik konwersji.
WIEM JAK konfigurować narzędzia analityczne.
WIEM JAK wychodzić naprzeciw potrzebom Klienta.

Karolina Semkło

Młodszy Specjalista ds. Marketingu Internetowego

WIEM JAK ważna jest komunikacja.
WIEM JAK skutecznie i efektywnie negocjować.
WIEM JAK istotne jest kreatywne myślenie.
WIEM JAK nawiązywać długofalowe relacje z redakcjami, blogerami i influencerami.
WIEM JAK ważne jest indywidualne podejście do Klienta.

Sabina Nowak

Młodszy Specjalista ds. Marketingu Internetowego

WIEM JAK prawidłowo dobierać skuteczną strategię linkowania.
WIEM JAK nawiązywać korzystną współpracę z portalami i influencerami.
WIEM JAK analizować działania konkurencji przy pomocy odpowiednich narzędzi.
WIEM JAK ważne jest indywidualne podejście do Klienta.
WIEM JAK pracować w zespole tak, aby osiągać wspólnie wyznaczone cele.


Dominika Misa

Młodszy Specjalista ds. Reklam PPC

WIEM JAK tworzyć klikalne reklamy.
WIEM JAK precyzyjnie dobierać słowa kluczowe do oferty.
WIEM JAK przeprowadzić analizę ruchu z reklam i wykorzystać ją do optymalizacji kampanii.
WIEM JAK duże znaczenie ma kampania Google Ads w strategii marketingowej firmy.
WIEM JAK maksymalizować zwrot z nakładów na reklamę.

Katarzyna Misiaszek

Młodszy Specjalista ds. Content Marketingu

WIEM JAK trafić do świadomości internautów za pomocą tekstów.
WIEM JAK stworzyć wizerunek eksperta w danej dziedzinie.
WIEM JAK zbudować zaufanie użytkowników.
WIEM JAK poprzez treść, zwiększyć ruch na stronie internetowej.
WIEM JAK tworzyć wartościowe teksty.

Dorota Mglej

Młodszy Specjalista ds. Content Marketingu

WIEM JAK ważny w budowaniu wizerunku marki jest wartościowy i angażujący content.
WIEM JAK rozpoznać potrzeby Twojego Klienta.
WIEM JAK dopasować treści do wymagań i preferencji Twoich odbiorców.
WIEM JAK napisać tekst, który sprzeda Twój produkt.
WIEM JAK tworzyć treść, która pomoże w zwiększaniu widoczności Twojego serwisu.

Anna Chwiłkowska

Specjalista ds. Marketingu Internetowego

WIEM JAK dobierać strategie linkowania do indywidualnych potrzeb branży klienta.
WIEM JAK rzetelnie podchodzić do powierzonych mi obowiązków.
WIEM JAK dystrybuować wartościowe treści.
WIEM JAK korzystać z narzędzi analitycznych aby efektywniej promować biznes klienta.
WIEM JAK ważne jest ciągłe kształcenie i podnoszenie własnych umiejętności.

Jakub Niedzielski

Specjalista ds. Reklam PPC

WIEM JAK wykorzystywać kreatywne pomysły i strategie w kampaniach Google Ads.
WIEM JAK przygotowywać wartościową listę słów kluczowych.
WIEM JAK tworzyć skuteczne kampanie generujące konwersje.
WIEM JAK wyciągać wnioski z analizy kampanii i przekładać je na skuteczną optymalizację.
WIEM JAK efektywnie wykorzystać czas pracy.

Monika Paczka

Młodszy Specjalista ds. Marketingu Internetowego

WIEM JAK przeprowadzać analizę konkurencji.
WIEM JAK budować skuteczną strategię linkowania, aby poprawiać pozycję strony i zwiększać konwersję.
WIEM JAK budować dobre relacji z klientami oraz kontakty z blogerami i portalami.
WIEM JAK skutecznie zarządzać swoim czasem i wykorzystywać go efektywnie.
WIEM JAK pracować w zespole tak abyśmy razem osiągali najlepsze efekty.

Dział marketingu i HR

Aleksandra Sawicka

Kierownik Działu Marketingu

WIEM JAK prowadzić zgrany i skuteczny zespół.
WIEM JAK wdrażać strategie marketingowe.
WIEM JAK mierzyć, analizować i optymalizować skuteczność prowadzonych działań.
WIEM JAK pisać ciekawe treści, prowadzić akcje marketingowe, być widocznym w internecie.
WIEM JAK budować wizerunek wykorzystując różne narzędzia.

Iga Katulska

Specjalista ds. Marketingu

WIEM JAK tworzyć i promować wartościowe treści.
WIEM JAK wykorzystać marketing do wsparcia działań sprzedażowych.
WIEM JAK angażować się w działania zespołu swoją pracą i pomysłami.
WIEM JAK dbać o wizerunek firmy.
WIEM JAK organizować swój czas i skutecznie planować działania.

Daria Dorosławska

Specjalista ds. HR - Lider

WIEM JAK odpowiednio przeprowadzić kandydata przez proces rekrutacji.
WIEM JAK stworzyć i wdrożyć procedurę off i onboardingu.
WIEM JAK tworzyć bazę potencjalnych pracowników.
WIEM JAK napisać skuteczne ogłoszenie o pracę.
WIEM JAK dbać o implementację planu rozwoju każdego pracownika.

Zuzanna Gałczyńska

Junior Visual Designer

WIEM JAK projektować doświadczenia użytkownika.
WIEM JAK tworzyć Key Visuale.
WIEM JAK rozwiązywać problemy związane z projektowaniem.
WIEM JAK tworzyć interesujące zdjęcia i filmy.
WIEM JAK przekształcić strategię w kreację.

Dział administracyjno-finansowy

Karolina Lis

Kierownik ds. Finansowych

WIEM JAK koordynować działania finansowo-prawne w firmie.
WIEM JAK monitorować, ewidencjonować i analizować przychody i koszty.
WIEM JAK weryfikować poprawność formalną i merytoryczną dokumentów księgowych.
WIEM JAK pracować z danymi i jak tworzyć prognozy i raporty finansowe.

Beata Łuźniak

Kierownik Biura

WIEM JAK budować sprawny mechanizm obsługi administracyjnej w firmie.
WIEM JAK zadbać o płatności w firmie.
WIEM JAK tworzyć i weryfikować poprawność dokumentów.
WIEM JAK działają nasze usługi.
WIEM JAK pracować z cyframi i tworzyć wskaźniki finansowe oraz raporty.

Karolina Suchorowska

Specjalista ds. Obsługi Klienta

WIEM JAK rozmawiać z klientem, żeby wytworzyć przyjazną atmosferę.
WIEM JAK działać, żeby pomóc w rozwiązaniu spraw klienta, z którymi się do mnie zwraca.
WIEM JAK zarządzać własną pracą, żeby wszystko było załatwiane na bieżąco i w terminie.
WIEM JAK skupić się w danym czasie tylko na pracy.

Ewa Szyszka

Specjalista ds. Administracyjnych

WIEM JAK zajmować się fakturami.
WIEM JAK kontrolować płatności.
WIEM JAK zarządzać obiegiem dokumentów w firmie.
WIEM JAK obsługiwać osoby pracujące zdalnie.
WIEM JAK rozmawiać z klientami.

Kamila Sarnecka

Młodszy Specjalista w Dziale Administracyjno-Finansowym

WIEM JAK wspierać dział finansowy w bieżących zadaniach.
WIEM JAK zarządzać korespondencją i jej przepływem.
WIEM JAKdbać o archiwizację dokumentów.
WIEM JAK dbać o wprowadzanie dokumentów do systemu.
WIEM JAK weryfikować poprawność dokumentów księgowych.

Właściciele

Michał Kliszczak

Właściciel

WIEM JAK przewidzieć właściwy kierunek dla rozwoju firmy.
WIEM JAK stworzyć skuteczną strategię marketingową.
WIEM JAK udoskonalać firmę i zwiększać jakość usług.
WIEM JAK pozyskiwać kluczowych pracowników dla firmy.
WIEM JAK rozwijać siebie i pomagać w rozwoju innym.

Paula Wornalkiewicz-Kliszczak

Właściciel

WIEM JAK łączyć skuteczność, użyteczność i estetykę w biznesie.
WIEM JAK rozpoznawać przyszłe trendy.
WIEM JAK wyróżniać się i działać nieszablonowo.
WIEM JAK inspirować ludzi i pokazywać inne przestrzenie.
WIEM JAK ważna jest empatia w pracy z ludźmi i rozpoznawaniu prawdziwych potrzeb klientów.

Dołącz do naszego zespołu #wiemyjak

NAPISZ DO NAS
Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to