Zespół EACTIVE #wiemyjak

Działy sprzedaży i obsługi klienta

Dominik Zuber

New Business Manager

WIEM JAK doradzać optymalne rozwiązania.
WIEM JAK słuchać klientów.
WIEM JAK wytłumaczyć trudne kwestie w prostych słowach.
WIEM JAK przygotować i przedstawić ofertę pod kątem indywidualnych potrzeb klienta.
WIEM JAK dobrać najlepszą usługę zwiększania widoczności dla biznesu klienta.

Paweł Schmidt

New Business Leader

WIEM JAK dopasować skuteczną usługę do prowadzonego biznesu.
WIEM JAK zwięźle i rzeczowo przedstawić ofertę.
WIEM JAK przeprowadzić klienta przez cały proces nawiązania współpracy.
WIEM JAK wdrożyć klienta w najdrobniejsze szczegóły projektu.
WIEM JAK określać budżet reklamowy, abyśmy mieli realną szansę na osiągnięcie sukcesu dla klienta.

Marcin Pytlik

Digital Marketing Advisor

WIEM JAK dobrać kanał marketingowy który najpełniej zrealizuje Twoje cele.
WIEM JAK pomóc zwiększyć efektywność stron internetowych.
WIEM JAK słuchać Twoich potrzeb i poznawać Twój biznes.
WIEM JAK Ci pokazać dlaczego warto zaistnieć w marketingu w sieci.
WIEM JAK zbudować wspólnie z Tobą strategie które rozwiną Twój biznes.

Paweł Salamonik

Performance Marketing Strategist

WIEM JAK zwiększać sprzedaż e-commerce;
WIEM JAK generować leady B2B & B2C;
WIEM JAK skalować biznes za pomocą internetu;
WIEM JAK wykonać profesjonalny audyt Google Ads;
WIEM JAK zaprojektować media plan;

Adrian Lipowczyk

Customer Care Manager

WIEM JAK dbać o najlepszą obsługę Klientów.
WIEM JAK ważna jest sprawna komunikacja i wzajemne zrozumienie.
WIEM JAK realizować skuteczne działania marketingowe wpływające na sukces Klientów.
WIEM JAK wdrażać optymalne rozwiązania dostosowane do potrzeb Klientów.
WIEM JAK realizować założone cele.

Marcin Sarbinowski

Customer Care Specialist

WIEM JAK doradzać klientom w wyborze najlepszego dla nich rozwiązania.
WIEM JAK przygotować dla klienta atrakcyjną ofertę a następnie sprawnie poprowadzić go przez proces sprzedażowy.
WIEM JAK poprowadzić efektywne spotkanie z klientem.
WIEM JAK działają kampanie reklamowe w Google i narzędzia do ich tworzenia.
WIEM JAK dobrze zarządzać swoim czasem pracy tak, aby wykorzystywać go najefektywniej.

Zofia Piasecka

Customer Care Specialist

WIEM JAK znajdować kreatywne rozwiązania
WIEM JAK ważny dla rozwoju marki jest marketing internetowy.
WIEM JAK istotna jest przejrzysta i skuteczna komunikacja biznesowa.
WIEM JAK doradzać klientom i angażować się w rozwój ich marki.
WIEM JAK ważne są cele biznesowe i wsparcie klientów w osiąganiu ich.

Joanna Miłaszewska

Customer Care Specialist

WIEM JAK słuchać klienta, rozmawiać z nim aby rozwijała się dalsza współpraca.
WIEM JAK ważne jest podejście indywidualne do każdego projektu.
WIEM JAK często trzeba wychodzić poza ramy aby wesprzeć jak najlepiej działania marketingowe.
WIEM JAK ważny jest marketing internetowy i znam jego siłę w obecnym świecie.
WIEM JAK bardzo ważna jest praca zespołowa dla osiągania najlepszych efektów.

Jakub Lisiecki

SEO Strategist

WIEM JAK walczyć o najlepszy ruch z Google.
WIEM JAK skutecznie dowodzić zespołem i stale szkolić się w sztuce SEO.
WIEM JAK wybierać najlepsze frazy, skutecznie optymalizować serwisy i zdobywać najlepsze linki pod kątem SEO.
WIEM JAK tworzyć nowoczesne strony internetowe.
WIEM JAK programować.

Katarzyna Cal

Project Manager for Premium Customer

WIEM JAK dbać o partnerskie relacje biznesowe.
WIEM JAK zwiększać widoczność w sieci.
WIEM JAK proponować rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta.
WIEM JAK słuchać klienta i wyciągać wnioski, które przekładają się na dalszą współpracę.
WIEM JAK działa marketing internetowy oraz jak istotną pełni funkcję w promowaniu działalności klienta.

Kamil Koleśnik

Premium Digital Marketing Advisor

WIEM JAK wysłuchać i zrozumieć oczekiwania klienta.
WIEM JAK wyjaśnić klientowi zagadnienia marketingu internetowego.
WIEM JAK dobrać dla klienta najkorzystniejsze rozwiązanie dopasowane do danego biznesu.
WIEM JAK promować lub zwiększać widoczność biznesu w Internecie.
WIEM JAK przygotować indywidualną propozycję współpracy opartą o potrzeby i budżet klienta.

Przemysław Zimny

Senior Digital Marketing Advisor

WIEM JAK dopasować skuteczne rozwiązanie do prowadzonego biznesu.
WIEM JAK określić budżet, który pozwoli rozwinąć się klientowi.
WIEM JAK przygotować indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb klienta.
WIEM JAK działają poszczególne narzędzia marketingu online.
WIEM JAK zrozumieć cele strategiczne marketingu klienta.

Dział realizacji

Katarzyna Zielińska

Operations Director

WIEM JAK tworzyć zgrany zespół zwiększający widoczność firm w internecie.
WIEM JAK tworzyć skuteczne strategie widoczności dla klientów.
WIEM JAK reagować na zachowania konkurencji w internecie.
WIEM JAK optymalizować kampanie reklamowe w zależności od wytyczonych celów.
WIEM JAK zachowują się użytkownicy w wyszukiwarce.

Sebastian Heymann

Head of SEO

WIEM JAK analizować dane i przekuwać je w mądrość
WIEM JAK przygotować i realizować strategie SEO
WIEM JAK efektywnie rozdzielać budżet na poszczególne działania SEO, aby możliwie najszybciej osiągać wyznaczone cele
WIEM JAK ratować serwisy podczas spadków widoczności, ruchu i konwersji
WIEM JAK rozwijać zespół i zwiększać jakość pracy specjalistów

Dawid Wójcik

SEO Off-site Manager

WIEM JAK budować zespół, aby możliwie najskuteczniej realizował założone cele.
WIEM JAK dbać o swój zespół, aby w dziale panowała atmosfera sprzyjająca zespołowej pracy.
WIEM JAK najkorzystniej dla klienta decydować o podziale i realizacji budżetu reklamowego.
WIEM JAK kontrolować jakość i efekty naszej pracy oraz optymalizować procesy.
WIEM JAK szukać nowych rozwiązań.

Sławomir Węgliński

Performance Marketing Manager

WIEM JAK dobierać odpowiednie formy promocji dla klienta.
WIEM JAK tworzyć i optymalizować skuteczne kampanie Google.
WIEM JAK tworzyć reklamy, które sprzedają.
WIEM JAK budować relację z klientem i skutecznie doradzać.
WIEM JAK testować, wyciągać wnioski i wdrażać nowe rozwiązania.

Joanna Zenker-Korzeniewska

Technical SEO Manager

WIEM JAK prowadzić zgrany i skuteczny zespół oraz dbać w nim o pozytywną atmosferę.
WIEM JAK tworzyć nieszablonowe i skuteczne strategie SEO.
WIEM JAK wykonywać rzetelne audyty on-site oraz off-site SEO.
WIEM JAK zoptymalizować serwis tak, aby realizował zamierzone cele.
WIEM JAK skutecznie rozwiązywać problemy z serwisem.

Wojciech Bednarski

UX & Web Analytics Manager

WIEM JAK bezpośrednio zwiększać sprzedaż klienta.
WIEM JAK poprawiać efektowność oraz użyteczność strony internetowej.
WIEM JAK implementować narzędzia analityczne.
WIEM JAK optymalizować współczynnik konwersji pod kątem jak największej sprzedaży generowanej przez serwis.
WIEM JAK analizować ruch na stronie internetowej.

Tymoteusz Krawczyk

Senior Performance Marketing Specialist

WIEM JAK skutecznie optymalizować kampanie AdWords.
WIEM JAK efektywnie łączyć kampanie online z innymi formami promocji.
WIEM JAK elastycznie podchodzić do potrzeb klientów i cierpliwie ich słuchać.
WIEM JAK wyciągać właściwie wnioski z natłoku danych.
WIEM JAK tworzyć zaawansowane raporty w Analytics i AdWords.

Mateusz Mańka

Technical SEO Assistant

WIEM JAK spełniać oczekiwania klienta.
WIEM JAK skutecznie poprawiać pozycję strony w wynikach wyszukiwania.
WIEM JAK sprawnie osiągać cele założone wspólnie z klientem.
WIEM JAK tworzyć skuteczną, indywidualną strategię pracy nad serwisem.
WIEM JAK reagować na nagłe spadki w wynikach wyszukiwania

Rafał Brzeziński

Programmer

WIEM JAK wspierać pracowników w ramach IT.
WIEM JAK tworzyć oprogramowanie w PHP i Ruby.
WIEM JAK być wsparciem podczas projektowania oprogramowań.
WIEM JAK tworzyć aplikacje wspomagające widoczność w internecie.
WIEM JAK sprawnie rozwiązywać problemy.

Mateusz Koj

Technical SEO Specialist

WIEM JAK wykonać szczegółowy audyt SEO on-site, który pomoże Twojej stronie
WIEM JAK optymalizować stronę pod kątem SEO.
WIEM JAK skutecznie wykorzystywać narzędzia analityczne.
WIEM JAK rozwiązywać problemy on-sitowe i sprawdzić, by widoczność serwisu rosła.
WIEM JAK zarządzać swoją pracą i współpracować w zespole.

Anna Wojnowska

Content Marketing Manager

WIEM JAK na stronie powinien wyglądać tekst, by zachęcał do przeczytania.
WIEM JAK poprzez wartościowe treści zwiększać widoczność serwisu w sieci.
WIEM JAK budować długotrwałe relacje oparte na dobrej współpracy.
WIEM JAK organizować pracę swoją i innych tak, by przynosiła zamierzone efekty.
WIEM JAK usprawniać procesy, by eliminować błędy i tworzyć nowe rozwiązania.

Aleksandra Sielska

Performance Marketing Specialist

WIEM JAK tworzyć i skutecznie optymalizować kampanie.
WIEM JAK testować i wdrażać nowe rozwiązania.
WIEM JAK wykorzystać remarketing.
WIEM JAK analizować dane i wyciągać wnioski.
WIEM JAK format reklam odpowiednio dobrać do biznesu.

Łukasz Zielski

Performance Marketing Specialist

WIEM JAK tworzyć i optymalizować skuteczne kampanie Google, Facebook, Linkedin, RTB
WIEM JAK testować, wyciągać wnioski i wdrażać nowe rozwiązania
WIEM JAK elastycznie podchodzić do potrzeb klientów i cierpliwie ich słuchać
WIEM JAK ważne jest budowanie dobrych relacji w pracy i z klientami
WIEM JAK tworzyć niestandardowe strategie marketingowe

Bartosz Wojciechowski

SEO Off-site Specialist

WIEM JAK produktywnie organizować swój czas pracy.
WIEM JAK tworzyć indywidualną, dopasowaną i efektywną strategię linkowania.
WIEM JAK działać w oparciu o kreatywne i nowoczesne rozwiązania.
WIEM JAK wykorzystywać narzędzia internetowe to podnoszenia jakości swojej pracy.
WIEM JAK dobierać miejsca promocji uwzględniając indywidualne potrzeby każdego z klientów.

Adam Brzezowski

Network Administrator

WIEM JAK ważne jest bezpieczeństwo teleinformatyczne
WIEM JAK podejść do komputera z usterką, aby zaczął działać
WIEM JAK używać sformułowania "u mnie działa"
WIEM JAK programować w html'u
WIEM JAK IoT może negatywnie wpłynąć na Twoje życie

Filip Kobusiński

Junior SEO Off-site Specialist

WIEM JAK ważne jest indywidualne podejście do każdego klienta.
WIEM JAK efektywnie pracować.
WIEM JAK projektować skuteczne strategie z zakresu link buildingu.
WIEM JAK zdobywać wartościowe linki.
WIEM JAK analizować i oceniać efekty swoich działań.

Miłosz Kubicki

Web Developer

WIEM JAK ważna jest efektywna współpraca i komunikacja.
WIEM JAK wykorzystywać narzędzia internetowe, aby udoskonalić jakość mojej pracy.
WIEM JAK swobodnie poruszać się po panelach CMS.
WIEM JAK modyfikować fragmenty stron i wprowadzać zmiany techniczne.
WIEM JAK sprawnie zarządzać swoim czasem i obowiązkami.

Monika Radlińska

Performance Marketing Specialist

WIEM JAK tworzyć skuteczne i kreatywne reklamy.
WIEM JAK przełożyć analityczne i strategiczne podejście na wzrost przychodów Klienta.
WIEM JAK tworzyć kampanie przynoszące zyski.
WIEM JAK doradzać Klientom w kwestii stron internetowych i kreacji graficznych.
WIEM JAK ważne jest odpowiadanie na potrzeby i oczekiwania Klienta.

Kamil Siegień

Technical SEO Specialist

WIEM JAK zaplanować i prowadzić skuteczne działania SEO, które przełożą się na wartościowy ruch na Twojej stronie internetowej.
WIEM JAK bardzo kluczowym elementem w całej współpracy jest komunikacja na poziomie specjalista – klient.
WIEM JAK optymalizować wykonywane działania w celu uzyskania lepszych efektów.
WIEM JAK dopasować słowa kluczowe do Twojej strony w taki sposób, by przynosiły one cenny ruch.
WIEM JAK przeprowadzić szczegółowy audyt SEO on-site oraz off-site wraz z kompleksową analizą konkurencji w celu podjęcia właściwych działań.

Barbara Kwiatkowska

Technical SEO Specialist

WIEM JAK przygotować wartościowy i przydatny Audyt SEO on-site.
WIEM JAK dobierać słowa kluczowe, by osiągnąć zamierzone cele biznesowe klienta.
WIEM JAK reagować w przypadku pojawienia się nagłych problemów z serwisem.
WIEM JAK prowadzić działania by widoczność serwisu rosła.
WIEM JAK efektywnie współpracować z klientem.

Anna Nowaczyk

Content Marketing Specialist

WIEM JAK wykorzystać mechanizmy psychologiczne do tworzenia angażującego i skutecznego contentu.
WIEM JAK napisać treści, aby wzbudzić zainteresowanie i sprzedać Twój produkt.
WIEM JAK zaprojektować strategię conent marketingową dla Twojego serwisu.
WIEM JAK wyjść naprzeciw oczekiwaniom Twoich klientów.
WIEM JAK działają mechanizmy reklamy i jak skutecznie wykorzystywać je w Twoim biznesie.

Radosław Rubiński

Technical SEO Specialist

WIEM JAK dopasować strategię SEO do Twoich potrzeb.
WIEM JAK zwiększyć wartościowy ruch na Twojej stronie.
WIEM JAK pozyskiwać istotne dane.
WIEM JAK Klienci mają znaleźć Twoją stronę w internecie.
WIEM JAK cenny jest Twój czas, dlatego go szanuję.

Justyna Barańska

UX Specialist

WIEM JAK budować pozytywne doświadczenia użytkownika.
WIEM JAK tworzyć merytoryczne audyty UX stron internetowych.
WIEM JAK zwiększać współczynnik konwersji.
WIEM JAK konfigurować narzędzia analityczne.
WIEM JAK wychodzić naprzeciw potrzebom Klienta.

Karolina Semkło

Media Relations Specialist

WIEM JAK ważna jest komunikacja.
WIEM JAK skutecznie i efektywnie negocjować.
WIEM JAK istotne jest kreatywne myślenie.
WIEM JAK nawiązywać długofalowe relacje z redakcjami, blogerami i influencerami.
WIEM JAK ważne jest indywidualne podejście do Klienta.

Katarzyna Misiaszek

Content Marketing Specialist

WIEM JAK trafić do świadomości internautów za pomocą tekstów.
WIEM JAK stworzyć wizerunek eksperta w danej dziedzinie.
WIEM JAK zbudować zaufanie użytkowników.
WIEM JAK poprzez treść, zwiększyć ruch na stronie internetowej.
WIEM JAK tworzyć wartościowe teksty.

Dorota Mglej

Content Marketing Specialist

WIEM JAK ważny w budowaniu wizerunku marki jest wartościowy i angażujący content.
WIEM JAK rozpoznać potrzeby Twojego Klienta.
WIEM JAK dopasować treści do wymagań i preferencji Twoich odbiorców.
WIEM JAK napisać tekst, który sprzeda Twój produkt.
WIEM JAK tworzyć treść, która pomoże w zwiększaniu widoczności Twojego serwisu.

Anna Chwiłkowska

SEO Off-site Specialist

WIEM JAK dobierać strategie linkowania do indywidualnych potrzeb branży klienta.
WIEM JAK rzetelnie podchodzić do powierzonych mi obowiązków.
WIEM JAK dystrybuować wartościowe treści.
WIEM JAK korzystać z narzędzi analitycznych aby efektywniej promować biznes klienta.
WIEM JAK ważne jest ciągłe kształcenie i podnoszenie własnych umiejętności.

Monika Paczka

Junior SEO Off-site Specialist

WIEM JAK przeprowadzać analizę konkurencji.
WIEM JAK budować skuteczną strategię linkowania, aby poprawiać pozycję strony i zwiększać konwersję.
WIEM JAK budować dobre relacji z klientami oraz kontakty z blogerami i portalami.
WIEM JAK skutecznie zarządzać swoim czasem i wykorzystywać go efektywnie.
WIEM JAK pracować w zespole tak abyśmy razem osiągali najlepsze efekty.

Dział marketingu i HR

Aleksandra Sawicka

Marketing Manager

WIEM JAK prowadzić zgrany i skuteczny zespół.
WIEM JAK wdrażać strategie marketingowe.
WIEM JAK mierzyć, analizować i optymalizować skuteczność prowadzonych działań.
WIEM JAK pisać ciekawe treści, prowadzić akcje marketingowe, być widocznym w internecie.
WIEM JAK budować wizerunek wykorzystując różne narzędzia.

Iga Katulska

Marketing Team Leader

WIEM JAK tworzyć i promować wartościowe treści.
WIEM JAK wykorzystać marketing do wsparcia działań sprzedażowych.
WIEM JAK angażować się w działania zespołu swoją pracą i pomysłami.
WIEM JAK dbać o wizerunek firmy.
WIEM JAK organizować swój czas i skutecznie planować działania.

Patryk Chałas

UX Designer

WIEM JAK przykuwać uwagę na stronach internetowych oraz aplikacjach mobilnych.
WIEM JAK wyszukiwać informacje, analizować oraz interpretować dane.
WIEM JAK tworzyć wireframy oraz prototypy.
WIEM JAK przeprowadzić badania jakościowe oraz ilościowe.
WIEM JAK patrzeć na problem lub sytuację ze świeżej perspektywy proponując nowe rozwiązania.

Anna Bielat

HR Specialist

WIEM JAK ważna jest atmosfera w miejscu pracy.
WIEM JAK dbać o dobro pracowników w firmie.
WIEM JAK zrekrutować odpowiednich specjalistów do naszego zespołu.
WIEM JAK wspierać naszych pracowników w dążeniu do wyznaczonego przez nich celu.
WIEM JAK osiągać własne cele w obszarze HR, by ich zdobycie przynosiło korzyści zarówno mi, jak i pozostałej części zespołu.

Dział administracyjno-finansowy

Karolina Lis

Finance Manager

WIEM JAK koordynować działania finansowo-prawne w firmie.
WIEM JAK monitorować, ewidencjonować i analizować przychody i koszty.
WIEM JAK weryfikować poprawność formalną i merytoryczną dokumentów księgowych.
WIEM JAK pracować z danymi i jak tworzyć prognozy i raporty finansowe.

Beata Łuźniak

Finance & Administration Manager

WIEM JAK budować sprawny mechanizm obsługi administracyjnej w firmie.
WIEM JAK zadbać o płatności w firmie.
WIEM JAK tworzyć i weryfikować poprawność dokumentów.
WIEM JAK działają nasze usługi.
WIEM JAK pracować z cyframi i tworzyć wskaźniki finansowe oraz raporty.

Karolina Suchorowska

Senior Finance Specialist

WIEM JAK rozmawiać z klientem, żeby wytworzyć przyjazną atmosferę.
WIEM JAK działać, żeby pomóc w rozwiązaniu spraw klienta, z którymi się do mnie zwraca.
WIEM JAK zarządzać własną pracą, żeby wszystko było załatwiane na bieżąco i w terminie.
WIEM JAK skupić się w danym czasie tylko na pracy.

Ewa Szyszka

Administration Specialist

WIEM JAK zajmować się fakturami.
WIEM JAK kontrolować płatności.
WIEM JAK zarządzać obiegiem dokumentów w firmie.
WIEM JAK obsługiwać osoby pracujące zdalnie.
WIEM JAK rozmawiać z klientami.

Właściciele

Michał Kliszczak

CEO

WIEM JAK przewidzieć właściwy kierunek dla rozwoju firmy.
WIEM JAK stworzyć skuteczną strategię marketingową.
WIEM JAK udoskonalać firmę i zwiększać jakość usług.
WIEM JAK pozyskiwać kluczowych pracowników dla firmy.
WIEM JAK rozwijać siebie i pomagać w rozwoju innym.

Paula Wornalkiewicz-Kliszczak

Marketing Director/ Deputy CEO

WIEM JAK łączyć skuteczność, użyteczność i estetykę w biznesie.
WIEM JAK rozpoznawać przyszłe trendy.
WIEM JAK wyróżniać się i działać nieszablonowo.
WIEM JAK inspirować ludzi i pokazywać inne przestrzenie.
WIEM JAK ważna jest empatia w pracy z ludźmi i rozpoznawaniu prawdziwych potrzeb klientów.

Dołącz do naszego zespołu #wiemyjak

NAPISZ DO NAS
Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to