Sebastian Heymann
Head of SEO w EACTIVE #wiemyjak
SEO i Analitykę Internetową pogłębia od 2011 roku. Przygotowywał i realizował strategie widoczności dla najbardziej znanych marek w Polsce (e-podróżnik, przepisy.pl, woblink.com, 5-10-15, biletyna.pl). Jako Head of SEO czuwa nad realizacją i kierunkiem działań w zakresie pozycjonowania stron dla wymagających marek.
Należę do grupy szczęśliwców, którzy na co dzień robią to, co kochają. Analiza danych i rywalizacja o pole position w wynikach wyszukiwania jest moją pasją – cieszę się, że znajdują się okazje, takie jak ta, w których tą pasją mogę dzielić się z innymi
Wystąpienia
- Prelegent na SEMcamp 20 w Warszawie, gdzie jako pierwszy poruszył temat praktycznego podejścia do migracji serwisów
- Prelegent na SEMkrk #14, gdzie opowiadał o obowiązkowych czynnościach SEO – wywiad
- Prowadził również cykl szkoleń w Inkubatorach w Krakowie na temat SEO i wykorzystania danych Google Analytics w optymalizacji.
- Webinar w ramach Tarczy Kryzysowej Senuto: Analiza efektów SEO
- Prelegent na Festiwalu SEO 2020 16 października 2020.
Planowane wystąpienia
- Akademia Marketingu
- Festiwal SEO 2021