Pozycjonowanie stron CENNIK

Cennik pozycjonowania stron w maksymalnym uproszczeniu:

  • cena pozycjonowania zależy od fraz kluczowych,
  • im słowa kluczowe będą bardziej konkurencyjne tym cena będzie wyższa,
  • pozycjonujemy nielimitowaną ilość fraz kluczowych,
  • pozycjonujemy cały serwis a nie kilka wybranych fraz,
  • koncentrujemy się na zwiększaniu:
    * ilości fraz w top3, top10 (widoczności strony internetowej w Google),
    * ruchu na stronie www,
    * sprzedaży/ilości zapytań/konwersji
  • nasze wyceny zamykają się w widełkach od 500 zł – 3500 zł netto,
  • w przypadku branż wyjątkowo trudnych wyceny są spoza widełek,
  • rozliczamy się w modelu abonamentowym,
  • umowa jest na czas nieokreślony.

WYŚLIJ ZAPYTANIEOtrzymasz bezpłatną wycenę

Cena POZYCJONOWANIA – KOMPLEKSOWE podejście

Pozycjonowanie stron www to kompleksowa usługa, której cena zależna jest od wielu czynników, dlatego niemożliwe jest skonstruowanie cennika pozycjonowania, z którego mógłbyś teraz odczytać, ile musisz zainwestować w pozycjonowanie strony internetowej, aby osiągnąć to co zaplanowałeś.

Abyś mógł się dowiedzieć ile kosztuje pozycjonowanie stron www musimy zapoznać się z Twoim biznesem i jego specyfiką. Dopiero wtedy możemy przedstawić rzetelną wycenę.

Prosimy, abyś zastanowił się nad poniższymi zagadnieniami. Im więcej dowiemy się w trakcie naszych rozmów, tym lepiej zrozumiemy Twój biznes i Twoje cele. Pozwoli to opracować ofertę, która odpowie na Twoje indywidualne potrzeby.

Wstępne PYTANIA do DOBREJ WYCENY POZYCJONOWANIA STRON WWW

1. Jaki jest Twój cel?

  • Co chcesz osiągnąć dzięki pozycjonowaniu stron internetowych?
  • Chcesz tylko zaistnieć w Google?
  • Chcesz być liderem?
  • Chcesz wypromować konkretne produkty?
  • Chcesz wzmocnić markę?
  • Jak chcesz mierzyć swój sukces?

2. Jaka jest konkurencyjność Twojej branży?

  • Jakie słowa kluczowe charakteryzują Twoją branżę?
  • Czy Twoi konkurenci są już w internecie?
  • Od jak dawna? Jak dużo inwestują?
  • Czy istnieją już wyraźni liderzy, którzy odstają od reszty?
  • Kto nim jest?
  • A może branża dopiero zaczyna podbijać internet?
  • Jaka jest świadomość branży w kwestii pozycjonowania stron www?

3. Jaka jest Twoja oferta?

  • Bardzo szeroka?
  • Wąska?
  • Są to usługi czy produkty?
  • Na promocji czego zależy Ci najbardziej?
  • Jakie masz ceny?
  • Czy oferta była już optymalizowana przez pryzmat SEO/pozycjonowania stron www?

4. Jaka jest Twoja strona www?

  • Nowa? Stara?
  • Jak długo prowadzisz już rozwój swojej strony internetowej?
  • Ma już długą historię?
  • Dynamiczna czy statyczna?
  • Na jakim oprogramowaniu jest zbudowana?
  • Czy ktoś już ją modyfikował pod kątem pozycjonowania?

5. Jaki był/jest Twój marketing?

  • Czy korzystałeś już z usługi pozycjonowania stron internetowych?
  • W jakim zakresie?
  • Z jakim skutkiem?
  • Jakie inne działania marketingowe podejmowałeś?
  • Jak wygląda Twój dział marketingu?
  • Jakie ma cele i zadania?
  • Co realizujesz we własnym zakresie a co zlecasz?

6. Jaki budżet chcesz przeznaczyć na pozycjonowanie stron www?

  • Czy masz ściśle określoną kwotę?
  • Czy zakładasz, że możesz zwiększyć budżet jeśli dowiesz się o możliwościach, których nie znałeś wcześniej?

7. W jakim czasie chcesz osiągnąć swoje cele w pozycjonowaniu stron internetowych?

  • Czy nastawiony jesteś na długoterminową inwestycję?
  • Czy interesują Cie szybkie efekty pozycjonowania?
  • Czy interesuje Cię długoterminowa współpraca w zakresie pozycjonowania strony www?

Powyższe pytania i zagadnienia i wiele wiele innych pojawi się podczas naszych rozmów przed przygotowaniem oferty i wyceny dla Ciebie. To jedyna możliwa droga, aby zrobić to dobrze, czyli indywidualnie dostosować nasze pozycjonowanie do Twoich potrzeb.

Dlaczego WARTO RZETELNIE WYCENIĆ pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron wyceniamy zawsze w taki sposób, abyśmy mieli realną szansę na spełnienie naszej obietnicy, czyli takie wykonanie usług pozycjonowania stron internetowych, aby w znaczący sposób zwiększyć Twoją widoczność w Google (czyli w internecie, bo Google to ogromna część całego internetu). Bez dobrze skalkulowanego budżetu już na starcie jesteśmy skazani na porażkę. Brak odpowiedniego budżetu powoduje, że nie możemy nadążyć za rynkiem, za konkurencją, nie możemy prowadzić takiej ilości działań marketingowych, która jest konieczna.

Pozycjonowanie stron www – nasz MODEL ROZLICZEŃ

Usługę pozycjonowania stron internetowych realizujemy w ramach naszej autorskiej oferty na pozycjonowanie stron www. W ramach oferty stworzyliśmy dwa systemy rozliczeń. Pierwszy w systemie abonamentowym. Drugi w systemie za efekt w postaci zwiększania widoczności strony w Google (ilości fraz w top10) oraz ruchu na stronie www, czyli ilości sesji pochodzących z tzw. organika czyli z naturalnych wyników Google. Płatności za pozycjonowanie odbywają się w systemie jednomiesięcznym, natomiast raporty wg schematu poniżej:

  • stale: kontakt z opiekunem klienta,
  • co tydzień – raport z pozycji fraz,
  • co miesiąc – raport z widoczności (ilość fraz w top3,top10),
  • co miesiąc – raport z ruchu na serwisie www,
  • co miesiąc – raport z konwersji/ilości zapytań/sprzedaży,
  • co 3 miesiące – raport ze zrealizowanych działań,
  • co 3 miesiące – wnioski i perspektywy.

Opłata za pozycjonowanie zawiera w sobie:

  • naszą unikalną wiedzę,
  • kompleksowe doradztwo w zakresie obsługi pozycjonowania,
  • doradztwo związane z konwersją,
  • konsultacje,
  • opracowanie strategii,
  • planowanie, organizowanie, kontrolowanie i raportowanie wszystkich procesów,
  • analizy i audyty,
  • usuwanie filtrów i kar od Google,
  • optymalizację strony www,
  • rozbudowę i przebudowę strony www,
  • pozyskiwanie linków (link building),
  • działania związane z content marketingiem,
  • wykorzystanie specjalistycznego oprogramowania wspomagającego pozycjonowanie,
  • działania związane z analityką internetową,
  • koszty pracy specjalistów.

#wiemyjak POZYCJONOWAĆ

NAPISZ DO NAS

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to