x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Narzędzia propozycji słów kluczowych

 

Jak znaleźć właściwe słowa do pozycjonowania?

Odpowiednio dobrane słowa kluczowe to podstawa w pozycjonowaniu strony internetowej jak również w kampanii reklamowej. Słowa kluczowe to rodzaj elektronicznych drogowskazów, które umożliwiają internautom dotarcie do poszukiwanych przez nich informacji.

Odpowiednio dobrane słowa kluczowe są tak samo ważne, jak optymalizacja strony, wysokiej jakości treści, czy linki przychodzące ze stron o wysokiej wartości. Zły dobór fraz sprawi, że większość wysiłków pójdzie na marne, nawet najlepsze treści i najlepsze multimedia znikną w otchłani sieci, a pozycjonowanie stron nie przyniesie efektów i nie będzie reakcji ze strony użytkowników internetu. Aby tego uniknąć warto zapoznać się z narzędziami propozycji słów kluczowych.

Dobieramy słowa kluczowe

Jak tworzy się słowa kluczowe? Przepis wydaje się łatwy. Słowo opisujące usługę, do tego jego określenie, jeszcze szczypta liter, określających miejsce (jeśli zamierzamy działać lokalnie) lub precyzujących naszą ofertę i oto mamy: „domki wynajem NazwaMiejscowości” albo „samochody używane tanio”.

Takie rozwiązanie zazwyczaj działa. Zwłaszcza w przypadku stron, promujących niszowe produkty, usługi skierowane do wąskiej grupy osób, czy niszowe treści słowem wszędzie tam, gdzie konkurencja jest bardzo mała.

W przypadku, kiedy zamierzamy osiągnąć poważny sukces w internecie, możemy skorzystać z profesjonalnej pomocy. Tym bardziej, że w większości przypadków jest ona darmowa.

Narzędzia propozycji słów kluczowych oraz analizy ich popularności

W sieci można jednak znaleźć pomoc w doborze słów kluczowych i warto z niej skorzystać. To narzędzia propozycji słów kluczowych (w większości darmowe), które pozwalają na odpowiednie dobranie słów oraz na sprawdzenie, które z nich są najbardziej efektywne.

Narzędzie słów kluczowych pozwala na osiągnięcie podwójnej korzyści. Z jednej strony przedstawia ono swoje propozycje słów kluczowych dla danej witryny. Z drugiej pozwala sprawdzić, jak często dane słowo kluczowe było wyszukiwane w wynikach globalnych i lokalnych.

To naprawdę ogromna pomoc dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w sieci. Można się dowiedzieć, jakie słowa najlepiej opisują naszą witrynę i można od razu sprawdzić ich skuteczność. Można także sprawdzić inne słowa kluczowe, które pasują do specyfiki naszej strony i które są najczęściej wykorzystywane przez internautów w wyszukiwarkach. Można także sprawdzić, jakie słowa kluczowe przyciągają użytkowników do stron naszej konkurencji.

Wyszukiwanie słów kluczowych

Najpopularniejsze narzędzie słów kluczowych to AdWords Keyword Tool, dostarczany przez Google. AWKT jest prosty w obsłudze (Google dostarcza informacje o tym, jak go obsługiwać i wykorzystywać) i ma szereg przydatnych funkcji. Pozwala on na przykład na uzyskanie bardzo dokładnych wyników, dotyczących określonych słów kluczowych. Można sprawdzić popularność wybranych słów kluczowych nie tylko w danym kraju czy globalnie, ale także wśród użytkowników danego języka (przydatne, jeśli chcemy oferować nasze produkty w określonym kraju) Dodatkowo można sprawdzić wskaźnik wyszukiwania słowa kluczowego wśród użytkowników urządzeń mobilnych, co da odpowiedź, czy warto stronę optymalizować pod kątem używania jej przez użytkowników smartfonów i tabletów.

AdWords Keyword Tool to doskonałe narzędzie dla osób, które przygotowują kampanię reklamową w internecie. AWKT umożliwi im sprawdzenie, po których słowach kluczowych można spodziewać się najlepszych efektów. Pozwoli on także określić zarys kosztów, które będzie trzeba przeznaczyć na reklamę w Google przy wykorzystaniu określonych słów oraz umożliwi oszacowanie siły konkurencji. Narzędzie pozwala zawęzić grupę słów kluczowych, do tych najskuteczniejszych i dających największe szanse na zdobycie klientów.

Fazy kluczowe Planer słów kluczowych

Przy wyszukiwaniu najpopularniejszych słów kluczowych przydać się może także Google Suggest. To narzędzie wyszukiwarki Google, które podczas wpisywania zapytania, podpowiada najbardziej trafne wyniki, sugerując na zasadzie autouzupełniania rozszerzenie wybranych słów kluczowych (przykładowo wpisujemy „koncert NazwiskoArtysty”, GS podpowiada „w Warszawie” „2014” itd.).

Inne narzędzia, które mogą pomóc w odpowiednim doborze słów kluczowych

W sieci znaleźć można jeszcze wiele przydatnych narzędzi. Keyword Suggestion Tools, są to narzędzia, które pomagaj w wyszukaniu słów kluczowych związanych z tematyką naszej strony. Uzyskane wyniki można z kolei sprawdzić w wymienionym wyżej AdWords Keyword Tool i dzięki temu zawęzić wybór słów do tych najbardziej skutecznych. Inne narzędzie, Keyword Optimizer Pro, również będzie przydatne do znalezienia nowych słów kluczowych.

Istnieje także wiele prostych w obsłudze i bezpłatnych narzędzi, które pozwolą na analizę działań konkurencji. Przykładem może być narzędzie Alexa. Pozwala ono sprawdzić, jakie słowa kluczowe generują ruch na stronach konkurencji. Do analizy działań konkurencji i wykorzystywanych przez nią słów kluczowych można wykorzystać także narzędzia Searchmetrics czy SpyWords.pl

 

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze

Dodaj komentarz