WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Artykuły o SEO i pozycjonowaniu

Black Hat SEO kontra White Hat

Czym jest SEO? Termin ten oznacza skuteczną optymalizację strony www, która ma prowadzić do osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Klienci mają często do wyboru dwa rodzaje optymalizacji – black hat  i white hat SEO. Który warto wybrać? W sieci nietrudno znaleźć firmy pozycjonerskie, które obiecują osiąganie wysokich wyników w bardzo krótkim czasie. Jest to oczywiście możliwe, ale […]

Indeksowanie strony w Google

Indeksowanie to nic innego, jak dodanie strony do Google. Do czego można przyrównać to działanie? Przykładowo gdy strona supermarketu nie jest zaindeksowana wówczas wygląda tak jakby otoczono ją wysokim na trzy metry murem, a jedynymi klientami sklepu byłyby osoby, którym osobiście wskazywalibyśmy wejście. Indeksowanie Google to rozbicie tego muru i otwarcie naszego sklepu dla klientów z całego kraju, […]

Pozycjonowanie czy AdWords?

Wiele firm faworyzuje pozycjonowanie (SEO) lub AdWords i stawia sprawę zero-jedynkowo: pozycjonowanie (SEO) lepsze od AdWords vs. AdWords lepsze od pozycjonowania. Oba podejścia są błędne i powodują, że przedsiębiorstwa same sobie szkodzą, jeśli korzystają jedynie z faworyzowanego rozwiązania. By w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje marketing w wyszukiwarce, należy wziąć pod uwagę pozycjonowanie (SEO) i Google AdWords jednocześnie, a zastanawianie się co […]

Web usability w pozycjonowaniu

Aby pozycjonowanie (SEO) było skuteczne należy najpierw przeprowadzić dokładną analizę strony internetowej i ocenić jakość poszczególnych elementów. Na pozycjonowanie (SEO) ma wpływ bardzo wiele czynników. Obecnie bardzo ważna jest także tzw. użyteczność strony www – to przetłumaczenie angielskiego terminu web usability. Użyteczność stron wiąże się z ich jakością, a to jest dziś bardzo ważne nie tylko jak do […]

Audyt SEO strony internetowej www – analiza konkurencji

Od czego musi zacząć specjalista, który ma zamiar pozycjonować stronę internetową? Od dokładnej analizy działań konkurencji swojego klienta. To podstawa i sposób na zebranie danych, od których będzie zależało całe dalsze postępowanie przy pozycjonowaniu strony. Przypomnijmy, skuteczne pozycjonowanie (SEO) to cały szereg działań, które muszą trwać długo i są wykonywane cyklicznie. A do tego wszystkiego jeszcze muszą to […]

Czy szybkie pozycjonowanie może być profesjonalne?

W sieci bez problemu można znaleźć setki ofert szybkiego pozycjonowania stron internetowych. Autorzy takich reklam twierdzą, że są w stanie w ciągu kilku tygodni, a nawet krócej sprawić, że strona internetowa powędruje w górę w wynikach Google. Czy warto w to wierzyć? Oczywiście, że nie. W dzisiejszych czasach algorytmy Google przede wszystkim doceniają jakość, a nie ilość. Dlatego też, przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania, […]

Historia domeny internetowej a pozycjonowanie (SEO)

Najstarsza domena internetowa, symbolics.com została zarejestrowana 15 marca 1985 roku. Początkowo była używana w tradycyjny sposób, czyli jako adres prowadzący do strony internetowej firmy komputerowej. Obecny właściciel wykorzystuje jej popularność, wiek i wysoki PageRank w celach zarobkowych, a mianowicie oferując odpłatne udostępnianie linków. Historia domeny i jej wpływ na pozycjonowanie stron to kwestia, nad którą zastanawia się wiele osób, ale […]

Co to jest link building i kiedy jest skuteczny?

Pozycjonowanie stron od zawsze kojarzyło się ze zdobywaniem linków z innych witryn do własnej. Do niedawna zadanie to było stosunkowo proste, gdyż liczyła się ilość a nie jakość. Czym więcej linków do danej strony znajdowało się w Internecie, tym dana strona była wyżej w rankingu wyszukiwania. Jednak specjaliści z Google wprowadzili wiele zmian w algorytmach najpopularniejszej wyszukiwarki, które spowodowały, że stosowane […]

Analiza słów kluczowych. Bądź o krok przed konkurencją

Praktycznie każdego dnia przeszukujemy zasoby Internetu w celu znalezienia interesujących nas zagadnień, towarów czy usług. Robimy to zarówno w życiu prywatnym poszukując nowych butów do biegania lub najbliższego klubu fitness, jak i służbowym, aby znaleźć hotel dla pracowników lub firmę transportową. Po wpisaniu słów, które odpowiadają poszukiwanym przez nas informacjom, w 90% przypadków klikamy tylko w te wyniki, które […]

Audyt SEO krok po kroku

„Prowadzenie biznesu bez reklamy to jak puszczanie oka do dziewczyny w ciemności. Nikt poza nami nie wie, co robimy” – dr Steuart Henderson Britt Każdy bez wątpienia zgodzi się z powyższym stwierdzeniem. W dzisiejszych czasach jedną z obowiązkowych form reklamy jest posiadanie strony internetowej a także profilu społecznościowego prowadzonej firmy. Jednak w dobie ogromnej i wszechobecnej konkurencji sama obecność w Internecie to za […]

Content przyjazny pozycjonowaniu

Przeglądając niektóre firmowe strony internetowe można odnieść wrażenie, że ich właściciele powierzyli zadanie optymalizacji i pozycjonowania pierwszej lepszej agencji, która znalazła się pod ręką. Treści, które się tam znajdują nie da się czytać, gdyż są bezsensowne i najeżone słowami kluczowymi, tak jakby jedynymi gośćmi na witrynie były roboty Google, które dzięki temu podniosą pozycję strony w rankingu. Na […]

Era content marketingu

Od dłuższego czasu istnieje teza, że Internet nie jest pewnym źródłem informacji, lecz śmietnikiem pełnym bezwartościowych tekstów i wypowiedzi internautów. Nie raz szukając informacji na temat konkretnego zdarzenia historycznego, kilka portali internetowych zawiera całkowicie odmienne opisy przebiegu wydarzeń. Mimo wszystko w oceanie przepełnionym bezużytecznymi wiadomościami, wiele osób potrafi znaleźć perełki w postaci witryn, które są źródłem cennych i przede […]

Koszty pozycjonowania w Google

Teraz, kiedy wiesz już co w SEO piszczy możesz rozpocząć przeglądanie ofert i wybrać najlepszy dla Twojego biznesu model współpracy. Aby wybrać najbardziej dopasowaną do Twoich potrzeb ofertę, musisz wiedzieć od czego zależą koszty pozycjonowania. Co zawierają koszty pozycjonowania? Pozycjonowanie stron to proces długotrwały, dlatego też jak możesz się domyślić wymaga odpowiednich kosztów. Kwota, którą płacisz firmie […]

Zasady optymalizacji

  Witrynę internetową można porównać do mechanizmu zegarka. Jeżeli jest on dobrze wyregulowany, a wszystkie części są sprawne to będzie on wskazywać właściwy czas i nigdy nie będzie się śpieszyć ani spóźniać. Należy jednak o niego dbać. Podobnie jest ze stroną internetową – jeżeli wszystkie jej elementy są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek i czytelne dla osób ją odwiedzających, wówczas […]

Skuteczne pozycjonowanie (SEO) w wyszukiwarkach – jak to rozumieć?

Obecnie reklamy towarzyszą nam wszędzie, zarówno w realnym świecie jak i tym online. Reklamy zachęcają nas do zrobienia czegoś, wypróbowania, skosztowania, czy kupowania produktów i usług, które prezentują. Na każdym kroku można spotkać billboardy, telebimy czy banery, które znajdują się dosłownie wszędzie. Z tego względu ludzie sami starają się bronić przed reklamami, co przejawia się chociażby poprzez automatyczne […]

Fakty i mity o pozycjonowaniu stron

Marketing internetowy z roku na rok stał się jedną z najpopularniejszych form reklamy. Firmy coraz częściej chcą skupić się na promocji w internecie, jednak nie mają odpowiedniej wiedzy i czasu by samodzielnie prowadzić działania. W związku z tym zwracają się do agencji SEO. Jednym z najsilniejszych narzędzi e-marketingu jest pozycjonowanie stron www, o którym krąży wiele mitów. Skutkiem tego, właściciele firm często mają […]

Zmiany w Google: algorytmy w 2013 roku

Google w 2013 roku wprowadziło wiele poważnych zmian, które mogą wpłynąć na sposób działania agencji SEO w nowym 2014 roku. Dla wielu firm, koniec 2013 nie zakończył się wysokimi pozycjami w wynikach wyszukiwania. Dlaczego? Poniżej wymieniamy 3 powody w postaci algorytmów: Panda, Pingwin i Koliber. Panda – algorytm obejmuje wszystkie działania on-site, to znaczy związane z optymalizacją witryny. Wiąże się to […]

Jak będzie wyglądać Google za 5 lat?

Google Inc. znane do niedawna tylko i wyłącznie z popularnej wyszukiwarki stało się największym gigantem rynku IT. Jest to najprężniej rozwijająca się firma na świecie, która jak widać nie ma zamiaru się zatrzymywać. Jak wiemy Google jest słynna z bardzo kreatywnych rozwiązań. Już sama siedziba firmy jest niekonwencjonalna, gdyż pracownicy, mają do swojej dyspozycji zjeżdżalnię, pokój gier czy […]

Usługi sezonowe: Google AdWords czy pozycjonowanie?

Prowadzisz usługi sezonowe lub sprzedajesz produkty zależne od pory roku? Jeśli tak, to wyszukiwarka Google jest jednym z najlepszych miejsc, gdzie możesz wypromować swoją firmę. Codziennie miliony ludzi korzysta z internetu, w celu znalezienia informacji pomagających podjąć decyzję o zakupie – z pewnością warto pokazać się w tym miejscu wirtualnego świata, prezentując swoją ofertę. Gdy już zdecydujesz się na promocję w wyszukiwarce, […]

Google zamierza karać niższymi pozycjami strony niedostosowane do mobile

Segment użytkowników przeglądających zawartość internetu, poprzez smartfony rośnie w ogromnym tempie. Średni wzrost ilości odwiedzin stron, za pomocą telefonów, wyniósł u naszych Klientów od 200 do 500%, w przeciągu roku. Dane te zgadzają się z sygnalizowaną przez Google tendencją na rynku mobile. W związku z dynamicznymi zmianami, korporacja z Mountain View zamierza dostosować wyszukiwarkę do nowych trendów i szykuje zmiany w algorytmie swojego flagowego […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to