Pomożemy Ci SZYBKO zdobyć klientów! SPRAWDŹ

Blog o SEO i pozycjonowaniu

Strategia pozycjonowania (SEO) a strategia marketingowa firmy

Żadna większa organizacja nie prowadzi swojej działalności bez posiadania długookresowego planu, czyli strategii firmy. W przedsiębiorstwie zwykle formułuje się nadrzędny plan strategiczny, który następnie jest dezagregowany na strategie funkcjonalne, odnoszące się do danego obszaru biznesowego, realizowanego w danej organizacji. W firmie tworzona jest np. strategia produkcyjna, strategia finansowa czy strategia marketingowa firmy. Ta ostatnia, czyli strategia marketingowa jest […]

Ocena strony www z algorytmem Trust Rank?

Do niedawna jakość strony internetowej większość sprawdzała głównie dzięki Page Rank. Jednak od czasu gdy Google ogłosiło, że Page Rank nie będzie już aktualizowany nie jest to wyznaczający element, jeżeli chcemy przekonać się o tym czy strona niesie za sobą wysoką jakość. W ostatnim czasie o wiele więcej mówi się o algorytmie Trust Rank, który pozwala na wyodrębnianie atrybutu […]

Dlaczego oni sprzedają, a ja nie mogę?

Zastanawialiście się kiedykolwiek co warunkuje sprzedaż w sklepie internetowym? Co sprawia, że niektórzy generują zyski, a inni stoją w miejscu? Zachęcamy do zapoznania się z przygotowaną przez nas infografiką, na której w postaci kilku punktów zawarliśmy aspekty wpływające na sprzedaż. Prezentujemy działania w internecie, które należy podjąć, aby rozwijać swój biznes. Zapraszamy zatem po dawkę inspiracji!  

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

Wiele osób zakłada strony internetowe z zamiarem dotarcia do szerokiego grona internautów. Jednym zależy na szerzeniu opinii i przekazywanie innym swojej wiedzy, jak i doświadczenia. Drudzy z kolei marzą o zarabianiu na zawartych porozumieniach z reklamodawcami. Jeszcze inni chcieliby odnosić skuteczną działalność internetową za pomocą efektywnej platformy sprzedażowej. Wszystkim tym twórcą witryn internetowych zależy na ruchu na stronie. Jak więc można […]

Jak dodać stronę do Google?

Stworzenie witryny internetowej rozpoczyna się od pomysłu, o czym taka witryna będzie i jak będzie wyglądała. Następnie należy zaprogramować stronę internetową bądź można skorzystać z darmowych platform oferujących gotowe szablony. Publikacja treści to kolejny etap, jaki będziemy realizować, podejmując się tworzenia własnej strony internetowej. Kiedy strona działa już w sieci, konieczne staje się pozyskanie użytkowników, którzy będą czytali zamieszczone […]

Czeker sprawdzi czy byłeś w TOP 10

W 2013 roku postanowiliśmy zwrócić większą uwagę na to jakie strony pojawiają się w TOP 10 pod najpopularniejszymi frazami w naszej branży, takimi jak pozycjonowanie oraz pozycjonowanie stron. W związku z czym napisaliśmy skrypt „Czeker”, który monitoruje internet pod względem tych dwóch fraz, zbiera dane i stale je aktualizuje. Z narzędzia przestaliśmy korzystać na jakiś czas. Niedawno przypomnieliśmy sobie o nim […]

Darmowe systemy zarządzania treścią (CMS)  

Proste strony internetowe oraz blogi zanurzone są w technologii CMS, czyli opierają się na systemach zarządzania treścią. Systemy CMS umożliwiają redaktorom, publicystom oraz blogerom publikowanie treści w internecie bez konieczności znajomości języków programowania. Każdy system zarządzania treścią działa mniej więcej jak edytor tekstu – publicysta wpisuje tekst, który następnie za pomocą udostępnionych narzędzi może odpowiednio sformatować – […]

Przekierowanie strony 301 to sposób na duplikowaną treść

Treść dostępna na stronach internetowych ma coraz większe znaczenia dla pozycjonowania. Twórcy witryn przykładają ogromną wagę, by teksty znajdujące się na ich internetowej wizytówce były unikalne, wysoko wartościowe, jedyne w swoim rodzaju. W ten sposób budują pozytywny wizerunek marki, czynią kroki by być postrzeganym jako ekspert w swojej dziedzinie. Jest to również podyktowane wymaganiami firmy Google, która jasno […]

Infografiki, jak nadać słowom formę graficzną?

  W erze content marketingu każde działanie zamykające się w tym haśle jest niezwykle cenne dla osób zajmujących się marketingiem internetowym. Eksperckie artykuły, poradniki, audiobooki, prezentacje, infografiki, filmy video czy e-booki są tym, czym jeszcze kilka lat temu bilbordy na ulicach czy miejsca reklamowe w najbardziej poczytnych czasopismach i gazetach. Mają ogromną siłę nie tylko w budowaniu wizerunku marki, […]

Audyt SEO strony internetowej z bezpłatnymi narzędziami

Zacznijmy od tego co to jest audyt SEO lub audyt strony www wykonany pod kątem SEO? Audyt SEO – to podstawowy element procesu optymalizacji strony, jego celem jest wnikliwe sprawdzenie strony, wskazanie jej najsłabszych elementów i znalezienie rozwiązań, które pozwolą na poprawę pozycji strony w wynikach wyszukiwania. W oparciu o wnioski wynikające z audytu strony internetowej wykonuje się optymalizację […]

Pozycja strony w Google i jej stały monitoring

Monopol jest dobry jedynie dla firmy, której działania do niego doprowadziły. Brak konkurencji to niemal wymarzona sytuacja – możliwość windowania cen bez ograniczeń, brak oddechu na plecach mobilizującego do polepszenia działań, pewność wysokich zysków. Na szczęście, dla nas jako odbiorców, branże w których mamy do czynienia z monopolem należą do rzadkości, dlatego niemal w każdym obszarze warto poszukiwać […]

Jak dobrać słowa kluczowe?

Słowa kluczowe – to w oparciu o niej pozycjonujemy swój biznes, markę, produkt czy usługę w wyszukiwarce internetowej. Dzięki nim potencjalni klienci mogą nas odszukać, trafić na konkretną podstronę naszego serwisu. Proces ich doboru jest jednym z najważniejszych etapów pozycjonowania. To od trafności podjętej decyzji zależeć będą dalsze kroki, poszczególne prace wykonywane na stronie internetowej i poza nią. Dlatego warto […]

Szukaj a znajdziesz, czyli przez świat razem z Google

Zrozumienie działania wyszukiwarki to pierwszy krok nie tylko do szybkiego szukania informacji, ale i efektywnego prezentowania treści w internecie. Z jednej strony, wyszukiwarka to skarbnica wiedzy, której potrzebujemy i która nas interesuje. Z drugiej strony, wyszukiwarka to nośnik informacji, którymi dzielimy się z innymi internautami. Jeśli prowadzisz firmę, wykorzystanie wyszukiwarki to sposób na dotarcie do klientów, dlatego tak ważne jest poznanie […]

Co to jest optymalizacja strony www?  

Przedsiębiorcy oraz osoby rozpoczynające swoją działalność w internecie są świadomi, iż powinny posiadać funkcjonalną i intuicyjną stronę internetową, aby klient czy użytkownik serwisu mógł się na niej odnaleźć, znaleźć potrzebne informacje, dokonać zamówienia danej usługi czy przeprowadzić transakcję kupna – sprzedaży. Jednak już nie wszyscy przedsiębiorcy orientują się, że posiadanie strony internetowej wiąże się także z jej optymalizacją, […]

Katalogi stron SEO w służbie wysokim pozycjom

W tym wpisie postaramy się odpowiedzieć na pytanie co to właściwie jest katalog seo? Czym są katalogi stron internetowych już wiemy. W skrócie – to miejsca, które, jak nazwa wskazuje, katalogują witryny WWW dzieląc je w podobne tematycznie kategorie. W ten sposób „porządkują” zasoby Internetu, skupiają w grupy adresy traktujące np. o firmach budowlanych, sklepach komputerowych, kursach grafiki komputerowej i inne. […]

Katalogi stron www czyli porządkujemy zasoby internetu

Każdy z nas zapewne kojarzy Panoramę Firm. Wyszukiwarka teleadresowa, której aktualna baza liczy ponad 2,5 miliona wpisów, jest liderem w swojej branży. Właśnie adres pf.pl wpisujemy w oknie przeglądarki, gdy musimy znaleźć dane teleadresowe lub inne ważne informacje o interesującym przedsiębiorstwie – potrzebujemy godzin otwarcia, telefonu kontaktowego itp. Takie miejsca w sieci to są właśnie katalogi stron www – skupiają […]

Czym są Narzędzia Google dla webmasterów?

Niejednokrotnie wspominaliśmy na naszym blogu o tym, że istnieje taka opcja jak Narzędzia Google dla webmasterów. Tym razem chcemy przedstawić szerzej możliwości tych narzędzi. Jednak na początku wyjaśnimy czym są narzędzia webmasterów Google i jak zacząć pracę z tymi aplikacjami. Google Narzędzia dla webmasterów – ukłon w stronę właścicieli stron i pozycjonerów Ostatnio sporo pisaliśmy o tym, że Google „tępi” nieuczciwe […]

Wycena stron internetowych, czyli jak ocenić wartość strony?

Obecnie uważa się, że strona jest takim samym aktywem jak nieruchomość. Przedsiębiorstwa w bilansie powinny wykazywać strony internetowe jako aktywa niematerialne i prawne, wpływające na ogólną wartość organizacji. Jak się okazuje wycena strony internetowej nie jest łatwym zadaniem. Osoby zajmujące się sprzedażą, mają swoje ulubione powiedzenie odnoszące się do wartości stron internetowych: strona warta jest tyle, ile […]

Wycena domeny, czyli jak oceniamy wartość domeny

O tym, że nazwa domeny jest istotna, wie każdy specjalista zajmujący się pozycjonowaniem stron i ich optymalizacją. Nazwa domeny wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa w internecie, umożliwia zwiększenie ruchu na stronie, a tym samym wypływa na możliwość zrealizowania celów organizacji, jakim może być maksymalizacja przychodów, zwiększenie świadomości marki czy budowanie reputacji przedsiębiorstwa. Wartość domeny może być miarodajnie określona. Sprawdźmy […]

Jak z PageSpeed Insights skrócić czas ładowania strony?

Wpisując w pasku przeglądarki nazwę wybranej strony internetowej zawsze musimy odczekać chwilę zanim interesująca nas witryna ukaże się naszym oczom. To, jak szybko załaduje się dana strona zależy od dwóch czynników: szybkości naszego łącza internetowego oraz Page Speed, czyli szybkości ładowania strony. Okazuje się, że czas ładowania strony internetowej ma znaczenie – wielu użytkowników rezygnuje z przejścia […]

Czy nazwa domeny www ma wpływ na pozycje?

Obecnie nazwy domen zaczynają mieć tak duże znaczenie, jak znak towarowy czy marka produktu. Jeśli nazwa domeny jest chwytliwa, prosta oraz kojarząca się z produktem czy usługą danej firmy, zostanie zapamiętana przez klientów. Jeśli zostanie zapamiętana, to klient wróci na stronę danej organizacji bez większych problemów, dzięki czemu powtórnie skorzysta z oferty danego przedsiębiorstwa. Dobre nazwy domen […]

Wyszukiwanie w Google, czyli jak formułować zapytania?

Szukanie informacji często zajmuje bardzo dużo czasu. Nawet w dzisiejszych czasach, gdy mamy do dyspozycji nieograniczony dostęp do Internetu, aby znaleźć wartościowe dane musimy poświęcić na to dłuższą chwilę. Tym bardziej, że liczba stron, na których mogą znajdować się informacje rośnie każdego dnia w ogromnym tempie. Jak zatem wyszukać szybko, to czego naprawdę szukamy? W jednym z poprzednich artykułów pisaliśmy […]

Google Analytics to jedyne narzędzie do analityki internetowej?

Google Analytics to najpopularniejszy system do śledzenia ruchu na stronie, jednak warto wiedzieć, że nie jedyny. Istnieje wiele innych programów, z których warto skorzystać. Google Analytics jest narzędziem bezpłatnym, dlatego nie monitoruje witryny 24 godziny na dobę i zapisuje dane z kilkugodzinnym opóźnieniem. Trzeba jednak pamiętać, że Analytics jest przyjaznym narzędziem do śledzenia ruchu na stronie. Szeroka funkcjonalność […]

Co to jest wyszukiwarka internetowa, czyli jak działa Google?

W dzisiejszych czasach najczęściej informacji poszukuje się w Internecie za pomocą wyszukiwarki. Wyszukiwarka w sekundę potrafi wyrzucić wiele wyników wyszukiwania powiązanych z hasłem, jakie interesuje internautę. Jedne z wyszukiwań odpowiadają w większym stopniu potrzebom informacyjnym internauty i w związku z tym znajdują się na samej górze listy wyników wyszukiwarki. Jak działa wyszukiwarka Google i jak za jej pomocą możemy w kilka sekund znaleźć odpowiedzi […]

Duplicate content, cloaking i spółka

Coraz więcej osób ma świadomość tego, że tzw. czarne seo, czyli pozycjonowanie stron z wykorzystaniem nieetycznych metod takich jak cloaking czy duplicate content może przynieść więcej szkody niż pożytku. Jednak mimo tego zdarzają się osoby, które w mniej lub bardziej świadomy sposób korzystają z takich metod. Czy warto? Raczej nie, zważywszy na to, że Google może zbanować stronę […]

SEO PR, zadbaj o wizerunek firmy w Internecie!

Praktycznie każda większa organizacja posiada swój dział PR, który dba o wizerunek firmy. Jednak wraz ze wzrostem znaczenia Internetu, przedsiębiorstwa musiały przenieść część realizowanej działalności do globalnej sieci. Oprócz realizacji podstawowych funkcji biznesowych, Internet umożliwia przedsiębiorstwom także kreowanie wizerunku w sieci. Do tego właśnie służy SEO PR, czyli połączenie działań PR z działaniami serach engine optimization. Czym dokładnie […]

Responsywna strona internetowa czyli jaka?

W dobie, gdy jeden klient korzysta z wielu urządzeń do przeglądania Internetu – robi to zarówno na komputerze stacjonarnym, przenośnym oraz telefonie i tablecie, warto aby nasza strona internetowa dostosowywała się automatycznie do wymogów każdego z tych urządzeń. Takie właściwości ma strona responsywna. Najprościej można opisać ją właśnie jako stronę, która automatycznie dostosowuje się do rozdzielczości konkretnego urządzenia. […]

Strony mobilne czyli jakie?

W dobie zmniejszających się urządzeń służących do surfowania po Internecie coraz większą rolę odgrywają strony mobilne. Każdy z nas posiada w domu przynajmniej jeden komputer oraz kilka telefonów komórkowych nowszej generacji tzw. smartfonów. Coraz częściej sięgamy również po tablety i inne urządzenia mobilne. Są one dużym udogodnieniem dla osób często podróżujących, które chcą mieć swoje dane zawsze przy […]

Disavow tool – dlaczego warto go używać?

Disavow links tool czyli narzędzie służące do zrzekania się niechcianych linków. Zastanówmy się kiedy warto stosować to narzędzie. Nikt z nas nie lubi spamu – w mailach, na portalach społecznościowych czy w wiadomościach przychodzących na telefony komórkowe. Spamu nie lubi także Google. Algorytmy Google są co jakiś czas zmieniane, a co za tym idzie bardziej czułe na działania pozycjonerów […]

Wyszukiwanie zaawansowane i operatory wyszukiwania Google

Potocznie mówi się, że „wujek Google wszystko wie” i to do niego możemy zwrócić się z każdym pytaniem. Jednak niejednokrotnie na twarzy osoby szukającej informacji można zobaczyć zdziwienie, gdy wyniki wyszukiwania są bardzo obszerne, albo nawet nie można znaleźć w nich szukanych informacji. Co należy wtedy zrobić, aby znaleźć to, czego się szuka? W takiej sytuacji wystarczy włączyć opcję, […]

Darmowe narzędzia SEO wspomagające proces pozycjonowania

Zaistnienie strony internetowej w sieci zabiera dużo czasu. Potrzebna jest do tego treść wysokiej jakości oraz oferta, która przyciągnie klientów. Jednak w gąszczu konkurencji ciężko się wybić. Tutaj z pomocą przychodzą działanie mające na celu wypozycjonowanie strony – SEO . Jest to stosunkowo długotrwały proces, ale niezwykle skuteczny. Dlatego warto zainwestować w profesjonalne działania, gdyż dzięki temu strona internetowa […]

3 wtyczki SEO do WordPressa, które koniecznie musisz zainstalować!

WordPress, czyli najbardziej popularny system zarządzania treścią, dzięki możliwości stosowania tzw. wtyczek rozszerzających jego funkcjonalność, jest narzędziem o niemal nieograniczonych polu działania. Obecny na rynku od 2003 roku przez ponad dekadę zyskał spore grono zwolenników, którzy korzystając z wiedzy i umiejętności programistycznych tworzą nowe pluginy. Ich stosowanie pozwala rozbudować CMS zgodnie z oczekiwaniami, dopasować pod siebie. W związku z faktem, że […]

Tworzenie infografiki – jak zrobić dobrą infografikę z programem?

Content is king – to hasło dość regularnie pojawia się we wpisach na naszym blogu. Zapewne jeszcze nie raz zostanie użyte, gdyż właśnie w tym tkwi sekret pozycjonowania. Wartościowa, wyjątkowa, unikatowa treść podana na wiele sposobów jest w stanie przynieść popularność tworzącym, zadba o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, co bezpośrednio przełoży się na zysk. Należy pamiętać, że pod […]

SEO monitoring pozycji strony www w wyszukiwarkach

Monitoring pozycji strony internetowej w wyszukiwarce jest bardzo istotny. Pozwala na kontrolę tego, czy pozycjonowanie (SEO) jest wykonywane w prawidłowy sposób. Do sprawdzenia, jaka jest pozycja strony www można wykorzystać wiele narzędzi. Jednym z podstawowych jest sama wyszukiwarka. Jednak pozwala ona na wpisanie jedynie podstawowych informacji, bez możliwości zagłębienia się w statystyki. Tworzone są również specjalne aplikacje, ale i one […]

Jak sprawdzić pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych?

jak-sprawdzic-pozycje-w-google

O tym jak ważna jest pozycja strony w wyszukiwarce internetowej nie trzeba nikogo przekonywać. To przecież od tego, czy nasza strona znajdzie się na pierwszej stronie listy wyszukiwania będzie zależało do jak dużej liczby potencjalnych klientów dotrze przygotowana oferta. Jak można sprawdzić rzeczywistą pozycję strony i czy może to zrobić każdy z nas? Pozycja strony – jak ją […]

Budowa i pozycjonowanie zaplecza SEO

Linki z wartościowych stron i unikalny content to przepis na dobre pozycje w wynikach wyszukiwania. Oczywiście, pozycjonowanie stron to zdecydowanie bardziej skomplikowany proces łączący wiele istotnych elementów, jednak właśnie te dwa punkty pozwalają w pełni legalnie, zgodnie z zasadami Google zdobywać wysokie miejsce w SERP-ach. Mowa tu oczywiście o naturalnych linkach, którymi wymieniają się internauci oraz treści, która zainteresuje czytelników Internetu, […]

Jak WordPress wspomaga pozycjonowanie (SEO) stron?

Dynamiczny rozwój systemów zarządzania treścią o których można było przeczytać w jednym z poprzednich wpisów na naszym blogu, niejako wyręczył programistów z konieczności zapisywania setek linijek kodem. CMS-y pozwoliły twórcom stron internetowych oraz blogerom na skorzystanie z gotowych rozwiązań, które nie dość, że wyróżniają się łatwością obsługi, to zaskakują wieloma pomocnymi narzędziami. WordPress, czyli napisany w języku PHP, wykorzystujący bazę danych […]

Systemy CMS, czyli systemy zarządzania treścią

W czasach gdy Internet staje się głównym medium, strony internetowe i blogi są podstawową formą dotarcia do klienta. Posiadanie własnego miejsca w sieci, szczególnie dla osób prowadzących biznes, staje się niemal koniecznością. Poza atrakcyjną, przykuwającą uwagę szatą graficzną, niezwykle ważna jest treść. Content is King brzmi popularne hasło, którym kierują się wszyscy, chcący poszerzyć swoje grono odbiorców. […]

Ile kosztuje domena internetowa?

Wiemy już, jak wybrać właściwą domenę dla naszej firmy. Wiemy także, gdzie ją można kupić. Dziś sprawdzimy, ile kosztują domeny internetowe. Koszt domeny zależny jest od wielu czynników. Cena domeny zupełnie nowej może być bardzo niska. Jednak koszt domeny internetowej jest znacznie wyższy, kiedy kupujemy ją od kogoś, na przykład na giełdzie domen. Kiedy domena […]

Gdzie i jak kupić domenę?

Własna domena internetowa to podstawa do inwestowania we własną stronę albo we własny blog. Warto także posiadać własną domenę internetową dla swojej firmy czy nawet określonego produktu. Własna domena internetowa zawsze jest lepiej postrzegana i łatwiejsza do zapamiętania przez klientów, niż taka, która po kropce ma jeszcze dodatkowo nazwę typu prv.pl, onet lub republika.pl. Tym bardziej, […]

Jak adres URL zdjęcia pomoże Ci sprzedać iPhone’a 6?

Osoby na bieżąco śledzące naszego bloga doskonale wiedzą, że tworzenie tzw. „przyjaznych” adresów URL jest niezwykle ważne pod kątem SEO. Proste, jasne wyrażenia tworzące odnośnik do konkretnego miejsca na naszej witrynie informują użytkownika jakich treści może się spodziewać. Jest łatwy do zapamiętania, trudno go pomylić w trakcie wpisywania, a w dodatku jest doceniany przez wyszukiwarkę. Przyjazny adres […]

Narzędzia propozycji słów kluczowych

  Jak znaleźć właściwe słowa do pozycjonowania? Odpowiednio dobrane słowa kluczowe to podstawa w pozycjonowaniu strony internetowej jak również w kampanii reklamowej. Słowa kluczowe to rodzaj elektronicznych drogowskazów, które umożliwiają internautom dotarcie do poszukiwanych przez nich informacji. Odpowiednio dobrane słowa kluczowe są tak samo ważne, jak optymalizacja strony, wysokiej jakości treści, czy linki przychodzące ze stron o wysokiej […]

Mapa witryny to jeden z czynników skutecznej strategii SEO

W dobie Internetu, gdy właśnie to medium jest główną formą na zyskanie nowych klientów, podstawą marketingu jest strona internetowa z ofertą firmy. Jednak publikacja, nawet niezwykle atrakcyjnej wizualnie i treściowo witryny przyniesie marne efekty, jeśli nie zostanie dostrzeżona przez wyszukiwarkę internetową. Jak pokazują badania, około 90% ruchu w Internecie rozpoczyna się wejściem z wyszukiwarki potentata z Mountain View – Google. […]

Linki zewnętrzne i linki wewnętrzne – jedna z najważniejszych rzeczy w SEO

Dziś napiszemy bliżej o tym, czym są linki. Spotkał się z nimi każdy, kto choć odrobinę czasu spędził w internecie. Linki zewnętrzne, prowadzące z innych serwisów do naszego, są obiektem pożądania każdego, kto posiada jakąkolwiek stronę www w sieci. To dzięki nim bowiem można popularyzować i zapewniać jej znacznie wyższe miejsce w rankingu wyszukiwania. Czasami jednak sami musimy „linkować”, aby wskazać innym […]

Spór o meta keywords – czy wciąż są potrzebne?

Co to są meta tagi? „Metatagi są doskonałym rozwiązaniem dla webmasterów, którzy chcą przekazywać wyszukiwarkom dodatkowe informacje na temat swoich witryn” możemy przeczytać na stronie Google. Umieszczone w kodzie HTML w sekcji informują o tytule strony, prezentują jej opis oraz wykorzystane słowa kluczowe. Właśnie ostatnia funkcjonalność budzi najwięcej kontrowersji. Od 2009 r., kiedy to Matt Cutts poinformował, że […]

Meta description – wykorzystaj by zachęcić klienta do skorzystania z oferty

Wpisując zadaną frazę w wyszukiwarce, poza zwracanymi adresami stron, tuż pod linkiem otrzymujemy krótki opis, dzięki któremu możemy dowiedzieć się jakie treści zawiera dana strona. Tekst ten nosi nazwę meta desciption i zazwyczaj zawiera się w około 160 znakach. Warto poświęcić kilka minut na sporządzenie dobrego opisu (descprition) – jeśli nie zrobimy tego sami, Google zaczerpnie go z treści […]

Tytuł strony internetowej sposobem na atrakcyjną witrynę

Tytuł strony internetowej jest jak imię i nazwisko witryny – na jego podstawie użytkownik identyfikuje miejsce w sieci. Dlatego tak ważne jest użycie odpowiedniej kombinacji słów, która będzie działać jak magnes zarówno dla internauty, jak i Google. Tytuł strony ma bowiem wpływ na jej pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania. Tytuł strony widziany jest zarówno przez użytkownika w belce tytułowej przeglądarki, […]

Nienaturalne linki przychodzące to wysokie prawdopodobieństwo kary

Google nie oszukasz Wartość pracy naukowej zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest ilość innych prac naukowych, które się do niej odnoszą. Pozycje powiązane są tematycznie, a wykorzystane źródła pomocne w tworzeniu nowego tekstu. W internecie sytuacja nie zawsze jest identyczna. Google, pracując na zasadach zaczerpniętych właśnie ze świata nauki, podobnie traktuje strony, z których wiele innych stron czerpie […]

Broken link building czyli sposób na pozyskiwanie linków

  Zastąp niedziałające linki adresami do Twojej strony i zdobywaj pozycje w wyszukiwarce Istnieje wiele sposobów, aby zapewnić swojej stronie jak najlepszą pozycję w wyszukiwarce internetowej. Jednym z nich jest pozyskiwanie linków wysokiej jakości. Proces ten może wydawać się niezwykle trudny. Istnieje jednak sposób pozwalający uzyskać link ze stron istniejących w sieci od dłuższego czasu, tematycznie zbliżonych do naszej, posiadających […]

Zadbaj o landing page i zyskaj nowych klientów

Skuteczna strona docelowa to taka, która zachęci klienta do skorzystania z proponowanego mu rozwiązania. Ma na celu zrealizować cel kampanii – sprzedać produkt, rozbudować listę mailingową itp. Aby zachęcić internautę do skorzystania z oferty tworzy się strony skupiające się wokół niej, ułatwiające mu podjęcie decyzji i przekonujące go o słuszności wyboru. Noszą nazwę landing page. Co to jest landing […]

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to