Pomożemy Ci SZYBKO zdobyć klientów! SPRAWDŹ

Gala konkursu Effie Awards

Czym jest konkurs Effie Awards?

Już 6.10.2014 r. poznamy zwycięzcę tegorocznej edycji konkursu Effie Awards, który rozpoczął się wiosną tego roku. Czym jest konkurs Effie Awards i dla kogo jest przeznaczony? Jest to konkurs, którego celem jest wyłonienie najbardziej efektywnej kampanii marketingowej. Po raz pierwszy odbył się on w 1968 r. w Nowym Jorku. Pierwsza polska edycja miała miejsce w 1999 r., a licencje na jego organizowanie w naszym kraju posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Polska to jeden z 40 krajów, który posiada licencje na organizowanie Effie Awards. Konkurs jest wieloetapowy, a mająca się odbyć w październiku gala jest jego zwieńczeniem Pierwszym etapem było zgłoszenie się do konkursu. Następnie odbywały się szkolenia. Po zamknięciu terminu dla składania zgłoszeń odbyło się głosowanie online, a od 4 września obradować będzie profesjonalne jury.

Jakie kampanie mają szanse na zwycięstwo?

Jury będzie oceniać przede wszystkim, w jaki sposób kampanie łączą w sobie kluczowe dla marketingu dziedziny, czyli przed wszystkim: badania rynku, planowanie strategiczne, ale i kreację oraz obsługę klienta. Istotne znaczenie ma właśnie współpraca na linii agencja – klient. Dla ujednolicenia oceny jury przyjęło 4 podstawowe kryteria dla swoich ocen. Są to: idea komunikacyjna, przyjęte cele i wyzwanie strategiczne, rozwinięcie idei w działaniach reklamowych oraz efekty komunikacji.

Głównym założeniem konkursu jest wyłonienie zwycięzcy, ale i promocja dobrych kampanii marketingowych, które później mogą stać się wzorem dla innych. Pozwala to na rozwój rynku oraz wprowadzenie zagadnień związanych z komunikacją w marketingu do szerszego grona odbiorców.

To właśnie na szeroko rozumianą komunikację z klientem nastawiony jest konkurs, dlatego też doceniane są tu różne rozwiązania – od tradycyjnych poprzez alternatywne, aż po działania pro bono. Mogą one mieć też różną formę – do konkursu przyjmowane są zgłoszenia reklam, eventów, brand design czy też promocji sprzedaży.

W tym roku etap składania zgłoszeń został już zamknięty. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby wziąć udział w konkursie w jego następnej edycji.

 

Komentarze

Dodaj komentarz

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak