WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Artykuły o SEO i pozycjonowaniu

Guest blogging  – co możesz dzięki niemu zyskać?

guest_blogging_korzysci

Dzisiaj skupimy się na zagadnieniu, jakim jest guest blogging. Blogowanie staje się coraz bardziej popularne. Blog może założyć każdy bez względu na wykształcenie, wiek, wiedzę czy zainteresowania. Również coraz więcej przedsiębiorców dostrzega narzędzie promocji swojej firmy, jakim może być blog firmowy prowadzony w profesjonalny sposób. Na temat prowadzenia blogów firmowych pisaliśmy już w jednym z poprzednich wpisów, a dzisiaj […]

Word of Mouth marketing – połącz go z pozycjonowaniem i zmaksymalizuj efekty!

Na naszym blogu już niejednokrotnie pokazywaliśmy, że w celu pozycjonowania stron warto łączyć ze sobą kilka technik marketingu internetowego, co znacznie zwiększy zasięg naszych działań, pozwoli zbudować renomę marki oraz zachęci potencjalnych klientów do wykonania określonego działania na stronie. Tym razem skupimy się na tym, jak połączenie word of mouth marketingu z pozycjonowaniem może zmaksymalizować efekt naszych […]

YouTube SEO: jak wygląda pozycjonowanie filmów na YouTube?

youtube-SEO

Kanały na YouTube stają się coraz bardziej popularnym narzędziem w rękach specjalistów od marketingu. Coraz więcej firm decyduje się na prowadzenie własnych kanałów w celu promocji produktów i usług. Często umieszczają na nich również filmiki poradnikowe czy pokazujące życie firmy „od środka”. Również wielu blogerów decyduje się na założenie kanału, jako dodatkowego miejsca pozyskiwania odbiorców przygotowywanych przez siebie […]

SEO Analiza, czyli co mogło spowodować spadek pozycji w Google?

Spadek pozycji w Google – te słowa spędzają sen z powiek każdemu właścicielowi sklepu internetowego, bloga czy początkującego portalu internetowego. Jest to o tyle zła informacja, że zapowiada kolejne, bardziej intensywne działania, w celu wypromowania witryny na nowo. Oczywiście, najlepiej by tego rodzaju działania poprzedziła odpowiednia SEO analiza, dzięki której będzie można sprawdzić, co dokładnie spowodowało spadek pozycji w Google, a także […]

Czy inwestycja w inbound marketing się opłaca?

ibound-marketing

Świat wokół nas cały czas się zmienia. Konsumenci są bardziej świadomi swoich potrzeb i szukają ciekawych ofert w zupełnie inny sposób niż jeszcze kilka lat temu. Właśnie dlatego wszelkie działania marketingowe należy dopasować do ich oczekiwań. Agresywna reklama odchodzi w zapomnienie. Obecnie o wiele lepszym rozwiązaniem jest budowanie stałej relacji z klientami i potencjalnymi odbiorcami naszych treści. Jednym z najnowszych trendów w działaniach promocyjnych jest […]

7 typów fraz kluczowych – znasz wszystkie?

frazy-kluczowe

Frazy kluczowe – to one spędzają sen z powiek pozycjonerom i seo copywriterom. Dobrze dobrane bardzo pomagają odnieść sukces w internecie. W dzisiejszym wpisie nie będziemy pisać o tym, w jaki sposób dobierać frazy kluczowe, tym razem skupimy się na tym, jakie rodzaje słów kluczowych występują najczęściej. A które z nich Ty wykorzystujesz w procesie pozycjonowania swojej strony? #wiemyjak Czym jest fraza kluczowa? […]

8 wartościowych porad jak prowadzić serwis społecznościowy

Serwisy społecznościowe stają się doskonałym narzędziem do promowania marki. Jednak jak się okazuje ich prowadzenie nie jest tak proste jak przysłowiowa bułka z masłem. Chcąc uzyskać dzięki kanałom społecznościowym jak najlepsze wyniki w promowaniu swoich produktów, musimy pamiętać o podstawowych zasadach pomagających budować lepsze relacje z klientami. Poniżej przedstawiamy najważniejsze wskazówki, które pomogą skutecznie prowadzić kanał Twojej firmy na […]

Czy znasz 5 korzyści pozycjonowania stron?

korzysci-zalety-pozycjonowania

Pozycjonowanie stron cały czas jest jednym z głównych elementów promowania firmy w sieci. Jeśli jest dobrze wykonane, pozwala osiągnąć wymierne korzyści dla marki. O tym, czym jest pozycjonowanie stron i jak je prawidłowo wykonywać pisaliśmy na blogu już niejednokrotnie. Dzisiaj skupimy się na tym, jakie są zalety pozycjonowania stron, które jest wykonane w prawidłowy sposób, zgodnie z wytycznymi Google. #wiemyjak Poniższe […]

App Store Optimization – pozycjonowanie aplikacji mobilnych

ASO-App-Store-Optimization

Pozycjonowanie i optymalizacja zwykle kojarzą się nam ze stronami internetowymi. Jednak jak się okazuje coraz częściej tego rodzaju czynności wykonywane są również wobec aplikacji mobilnych. Dzieje się tak, gdyż konkurencja wśród producentów programów na urządzenia mobilne rośnie z każdym dniem. Sklepy takie jak Google Play, czy Apple AppStore każdego roku odnotowują miliardy ściągnięć. Jak zatem sprawić, by […]

Jak założyć sklep internetowy?

jak założyć sklep internetowy?

Jak założyć sklep internetowy? Czy rozpoczęcie pierwszego wirtualnego biznesu to zadanie trudne, czy wręcz przeciwnie, to przysłowiowa bułka z masłem? Okazuje się, że przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii założenie sklepu internetowego jest całkiem proste. Wystarczy wiedzieć, które z narzędzi będą nam potrzebne i jak je wykorzystać. Jednak taka wiedza to dopiero połowa sukcesu, gdyż liczy się jeszcze pomysł, dobry […]

9 narzędzi ułatwiających prowadzenie social media

narzedzia-do-zarzadzania-social-media

Nie ma Cię w social mediach – to nie istniejesz! Czy słyszałeś już takie stwierdzenie? Podobno w Stanach Zjednoczonych już niejednokrotnie brak aktywności osób prywatnych na portalach społecznościowych takich jak Facebook przez kilka dni, wzbudza obawy ich znajomych 😉 A jak to ma się do Twojej firmy? Obecnie social media to jedno z zyskujących na sile źródeł ruchu na stronach […]

Kiedy outsourcing marketingu się opłaca?

outsourcing marketingu

Coraz więcej firm decyduję się na korzystanie z usług związanych z outsourcingiem marketingu internetowego. Pozwala to na szybszy rozwój firmy i poszczególnym pracownikom daje możliwość skupienia się wyłącznie na zadaniach, które zostały im polecone, oraz w których się specjalizują. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić sporo środków finansowych na zatrudnienie całego działu mającego promować firmę w internecie. Oszczędzone w ten sposób pieniądze można […]

Jak zmienił się link building w przeciągu ostatnich lat?

Ostatnie lata to wielkie zmiany w zakresie pozycjonowania stron. W wielu przypadkach sprawdza się zasada – nie liczy się ilość tylko jakość. Z reguły stosujemy ją do tekstów zapleczowych, wpisów na forach czy treści umieszczanych bezpośrednio na stronie internetowej firmy. W ostatnim czasie ta zasada zaczęła być stosowana również do link buildingu, czyli pozyskiwania linków. Odchodzi się już od wielkich ilości linków pochodzących ze […]

9 sposobów by zdobyć lojalność klientów w sieci

jak-zdobyc-lojalnosc-klientow

Budowanie lojalności klientów jest bardzo ważne dla zdobycia stałych zleceń. Jednak jest to utrudnione, kiedy działalność jest prowadzona on-line i nie ma bezpośredniego kontaktu twarzą w twarz z klientem. Budowanie lojalności klientów wygląda wtedy zupełnie inaczej i wymaga większych starań. Jak zbudować lojalność klientów i sprawić by zostali oni na dłużej z Twoją marką i polecali ją swoim znajomym? Oto kilka sprawdzonych […]

3 typy zapytań – jak szuka informacji Twój potencjalny klient?

3 rodzaje wyszukań wpisywanych w Google

Z wyszukiwarki internetowej Google korzystają każdego dnia setki, jeśli nie tysiące Twoich potencjalnych klientów. Tak, tak dobrze przeczytałeś. Jednak, aby informacja o Twoim sklepie trafiła do nich, trzeba ją odpowiednio przygotować. Jak zatem szukamy w Google? Jakie są typy zapytań wyszukiwarki i jak to może pomóc nam w osiągnięciu sukcesu? Dzisiaj skupimy się na tym temacie. Jak szukamy w Google? […]

Dlaczego warto wdrożyć linkowanie wewnętrzne – 3 korzyści

linkowanie-wewnetrzne-korzysci

Decydując się na linkowanie skupiamy się najczęściej na linkach zewnętrznych, czyli takich, które umieszczane są na innych stronach i mają kierować do naszej witryny. Równie istotne jest także linkowanie wewnętrzne, czyli umieszczania linków prowadzących do podstron naszego serwisu w obrębie naszej strony. Czy takie działanie ma sens, czy powinno być częścią strategii pozycjonowania i optymalizacji? Czy linkowanie wewnętrzne daje wymierne […]

Czy duplicate content i thin content to wrogowie Twojej strony?

duplicate-content-i-thin-content

Jak wiadomo lenistwo nie popłaca i to w żadnej dziedzinie, w tym również w zakresie marketingu internetowego. Kopiując treść z innych stron internetowych czy też nasycając ją słowami kluczowymi wcale nie wykazujemy się sprytem. Dlaczego? Tak przygotowana treść nie jest atrakcyjna dla odbiorców i co ciekawe także dla robotów Google. Algorytmy wyszukiwarki są cały czas modyfikowane i potrafią rozróżnić kopiowaną treść, a także […]

Pozycjonowanie na siłę – czym jest przeoptymalizowanie strony?

Coraz większa liczba właścicieli stron internetowych zdają sobie sprawę jak ważne jest optymalizacja witryny www. Odpowiednia optymalizacja strony pozwala bowiem zaistnieć w wyszukiwarce Google. A widoczność w tym miejscu pozwala docierać do potencjalnych klientów. Jednak przy optymalizacji strony należy uważać, gdyż można ją przeoptymalizować. Co to znaczy i jak tego uniknąć? O tym będzie niniejszy artykuł. #wiemyjak Czym jest przeoptymalizowanie […]

Pechowa 13stka, czyli co irytuje odwiedzających Twoją stronę?

elementy-ktore-irytuja-odwiedzajacych-strony

Masz już swoją stronę internetową – witrynę sklepu, bloga lub portal ogólnotematyczny. Jednak po początkowej euforii przychodzi frustracja. Zastanawiasz się, dlaczego ruch na stronie jest tak niski i większość odwiedzin to nowi użytkownicy strony, którzy już nie powracają, aby przeczytać nowe treści. Czemu tak się dzieje? Być może na stronie znajdują się elementy, które mogą irytować? […]

Jak pozycjonować stronę ? 5 etapów pozycjonowania

jak pozycjonować stronę, etapy pozycjonowania

Pozycjonowanie strony jest procesem długotrwałym – pierwsze wyniki dobrze przeprowadzonej kampanii mogą być widoczne nawet po kilku czy kilkunastu miesiącach. Warto przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań przygotować odpowiednią strategię. Zaplanować kolejne etapy pozycjonowania, które będą najbardziej skuteczne dla naszej strony internetowej. Jak zatem pozycjonować stronę, by działania były skuteczne, a efekty trwałe? O tym w dalszej części artykułu. #wiemyjak […]

Dlaczego nie warto odkładać pozycjonowania stron na później?

W Polsce bardzo popularne jest powiedzenie „Co masz zrobić jutro, zrób dzisiaj” dotyczy ono wielu dziedzin naszego życia. Doskonale odnosi się również do konieczności pozycjonowania strony. Wszelkiego rodzaju działań związanych z pozycjonowaniem stron lepiej nie odkładać na potem, gdyż każda chwila zwłoki działa na niekorzyść strony i firmy, a ściślej rzecz biorąc na jej widoczność w wyszukiwarce oraz liczbę […]

Czym jest negative SEO? Jak sobie z nim radzić?

eactive_negative-SEO

Pojęcie czarnego PR-u znane jest każdemu z nas. Są to działania mające na celu oczernienie danej osoby lub firmy w oczach innych. Jest to szczególnie znane z kampanii politycznych, w czasie zbliżających się wyborów. Niektóre działania z tego zakresu są prowadzone bardzo nieudolnie, dlatego od razu można je rozpoznać. Jednak dobrze przeprowadzona „czarna” kampania może bardzo zaszkodzić. Od jakiegoś czasu […]

Content is King – jak przygotować interesujące treści?

Nie od dziś wiemy, że Content is King, czyli to, że w przekazach umieszczanych na stronach internetowych (niezależnie od tego, czy jest to sklep internetowy, portal tematyczny, czy blog) liczy się przede wszystkim jakość treści. Ciekawa i wartościowa treść przyciąga użytkowników i sprawia, że strona i to, co za nią stoi staje się bardziej wiarygodne dla odbiorców. Jednak, w jaki […]

Co to jest social media marketing i jakie oferuje możliwości?

Nie bez powodu mówi się, że jeżeli nie ma Cię w social mediach, to nie istniejesz. Do niedawna dotyczyło to jedynie osób prywatnych. Jednak coraz częściej do tej teorii można odnieść również przedsiębiorców. Jeżeli firma nie ma swoich profili na portalach społecznościowych, to wiele osób, dla których społecznościówki są cennym źródłem informacji nigdy się o niej nie […]

6 kłamstw firmy SEO, na które musisz uważać

eactive_kłamstaw firma, branża seo

Na efekty związane z pozycjonowaniem w niektórych przypadkach trzeba czekać bardzo długo. Walka o pozycje, które zmieniają się jak w kalejdoskopie oraz nieuchwytność działań składających się na SEO powoduje, że przedsiębiorcy tak naprawdę nie wiedzą, na czym polega optymalizacja serwisu oraz osiągnięcie widoczności w wynikach wyszukiwania pod określone słowa kluczowe. Wyobrażenia i domysły skutkują powstawaniem wielu mitów dotyczących firm seo. A część […]

Kiedy powierzyć prowadzenie bloga firmowego specjalistom?

eactive_blog-firmowy

Moda na blogowanie jest wszechobecna. Blogują prawie wszyscy – nastolatki, matki, podróżnicy, marketingowcy, sportowcy … Nie dziwi więc fakt, że coraz więcej firm decyduje się utworzyć bloga firmowego i regularnie go prowadzić. Jednak niestety często blogi firmowe są prowadzone nieumiejętnie. Czy warto samodzielnie prowadzić bloga swojej firmy, czy lepiej zlecić to specjalistom? Dlaczego prowadzenie bloga firmowego […]

Co to jest AMP – Accelerated Mobile Pages?

Google zwraca dużą uwagę na potrzeby użytkowników. Ostatnio pod szczególną obserwacją znajdują się oczekiwania osób korzystających z internetu na urządzeniach mobilnych. Korzystanie z przeglądarki w smartfonie lub na tablecie może być przyjemne dla użytkowników, jeśli właściciele stron wdrożą wersje mobilne lub strony tworzone w oparciu o RWD (Responsive Web Design). Alternatywną może w przyszłości być zastosowanie technologii wspieranej przez Google – […]

Czy warto inwestować w marketing wirusowy w internecie?

marketing-wirusowy-w-internecie

Reklamy pojawiają się wszędzie – w telewizji, prasie, radiu i oczywiście w internecie. Wiele firm inwestuje coraz większe pieniądze właśnie w marketing internetowy, gdyż taka reklama dociera praktycznie do nieograniczonej liczny osób. Można też mieć bardzo duży wpływ na grupę docelową, do której trafi konkretny przekaz. Coraz więcej firm chcących wypromować markę czy konkretny produkt decyduje się na działania […]

Na czym polega pozycjonowanie w Google Maps?

eactive_pozycjonowanie-w-Google-Maps

Google Maps to usługa, która ma wiele zastosowań. Przede wszystkim służy jako nawigacja, kiedy chcemy dotrzeć w nowe miejsce. Za jej pomocą możemy wyznaczyć najkrótszą lub najszybszą trasę, sprawdzić natężenie ruchu, a nawet zobaczyć kolor elewacji hotelu, w którym będziemy spędzać wakacje. Zdjęcia satelitarne przybliżają nam ukształtowanie terenu dowolnego miejsca na świecie. Z drugiej strony mapy Google pomagają odnaleźć […]

Jak poprawić pozycję w Google? Sprawdź w Support-cie!

Wiele osób próbuje rozgryźć algorytm Google rankingujący strony w wynikach wyszukiwania. Wysoka pozycja w wyszukiwarce pozwala osiągać cele biznesowe, np. zwiększyć przychody ze sprzedaży. Najskuteczniejsi specjaliści SEO również korzystają ze wskazówek dostępnych na oficjalnych blogach kalifornijskiego giganta. Zdziwisz się, jaka wiedza z zakresu optymalizacji serwisu znajduje się na wyciągniecie ręki. Wysoka pozycja w Google dzięki wartościowym linkom? Google karze […]

Od czego zależy ranking serwisów w wynikach wyszukiwania?

eactive_różne-wyniki-wyszukiwania

Ranking wyników wyszukiwania dynamicznie się zmienia. Google nie zdradza, w jaki sposób ocenia witryny i co decyduje o tym, że serwis znajdzie się o pozycję wyżej niż jego konkurent. Tajemnicą nie jest jednak to, że w tym samym czasie możemy uzyskać odmienną listę URL-i wygenerowaną jako odpowiedź na to samo zapytanie. Od czego zależy nasza „osobista” lista wyników wyszukiwania? W jaki […]

Czy marketing w wyszukiwarkach internetowych jest efektywny?

SEM- Marketing internetowy w wyszukiwarkach

Wielu przedsiębiorców, zastanawia się, czy zainwestować w marketing internetowy w wyszukiwarkach. Próbują oni ocenić czy SEM (marketing w wyszukiwarkach internetowych ) może być dla firmy opłacalny. Najczęściej pada pytania: czy inwestycja w marketing w wyszukiwarkach pomaga osiągnąć zakładane cele biznesowe, czy przyczynia się do wzrostu współczynnika konwersji? Spróbujmy zatem odpowiedzieć na te pytania. Czym jest marketing w wyszukiwarkach? Zacznijmy od samego […]

Nasze narzędzia usprawniające pracę w firmie

naszędzia-suprawniajace-pracę

Jak uprawnić pracę w firmie? Co zrobić, aby zautomatyzować przepływ danych? Jak zadbać o oszczędność czasu pracy? Te kwestie mogą spędzać sen z powiek niejednego przedsiębiorcy. Są jednak sposoby, aby za pomocą jednego kliknięcia załatwić zadanie, które wcześniej zajmowało kilka godzin. Co to za złoty środek? Należy postawić na stworzenie pewnych narzędzi, dzięki którym praca jest nie tylko […]

Czy dla Google EACTIVE to synonim pozycjonowania?

EACTIVE-keyword

Czy Google może uznać, że nazwa marki jest synonimem oferowanego przez nią produktu lub usługi? Kiedy Google podpowiada jako słowo kluczowe konkretną markę? W naszym zespole szerzej zaczęliśmy się zastanawiać nad tym w jakiej sytuacji Google wyświetla nazwę konkretnej firmy jako propozycję w NSK, gdy odkryliśmy, że konkurencyjne firmy reklamują swoje usługi pod frazą „eactive”. Postanowiliśmy więc […]

Podstawy SEO – czyli o co pytamy konsultanta SEO?

eactive_podstawy-SEO

Wiele osób, które nie zajmują się marketingiem internetowym słysząc słowa SEO, pozycjonowanie fraz czy algorytmy wyszukiwarki Google nie ma pojęcia o co właściwie chodzi. Najłatwiejszym sposobem jest wpisanie tych fraz w Google, jednak w w internecie krąży wiele mitów na temat SEO. Pierwszy kontakt z konsultantem SEO często wiąże się z wieloma pytaniami o podstawy SEO i prostowaniem nieprawdziwych informacji. Dla tych […]

7 błędów przed którymi przestrzega firma marketingowa

Firma marketingowa o tym jaki błędów nalezy unikać

Prowadząc firmę w branży e-commerce, koniecznie trzeba zainteresować się opracowaniem strategii marketingu internetowego. Obecność w internecie to nie tylko posiadanie strony internetowej. Należy zadbać o widoczność witryny w sieci i pozyskiwanie nowych klientów. Samodzielne przygotowanie planu marketingowego nie zawsze pozwala na skuteczne wdrożenie działań reklamowych i promocyjnych. Warto zapoznać się z najczęstszymi błędami, które wytykają przedsiębiorcom firmy marketingowe. Brak zmian na stronie […]

Ile tajemnic skrywa przed Tobą Twoja marka?

monitorowanie marki

Prowadzisz firmę, założyłeś stronę internetową, być może prowadzisz Facebooka czy inny profil społecznościowy. Monitorujesz każdą aktywność na stronie, sprawdzasz czy ktoś zostawia komentarz na Twoim blogu, śledzisz statystyki na fanpage’u – ale czy jesteś pewny, że to wystarczy? Być może nie wiesz, że na Twitterze właśnie ktoś podał Twój post dalej albo, że na Facebook’u […]

7 błędów content marketingu, których nie możesz popełniać

content marketing - błędy

Prowadzenie biznesu w branży e-commerce wymaga wdrażania zmian i podążania za trendami, które dyktują najwięksi gracze. Obecnie modny jest content marketing. Coraz więcej przedsiębiorców podejmuje się tworzenia wartościowych tekstów, które mają angażować użytkowników. Jednak nie zawsze przygotowywane treści spełniają swoją funkcję. Osoby rozpoczynające swoją przygodę z marketingiem treści popełniają liczne błędy. Warto się im przyjrzeć, aby wyeliminować je […]

Jak pozyskać i utrzymać klienta?

jak pozyskać i utrzymać klienta

Każdy e-przedsiębiorca na początku prowadzonej działalności zadaje sobie pytanie: jak pozyskać klienta? W jaki sposób do niego dotrzeć i zainteresować go ofertą? Konkurencyjna cena i wysoka jakość świadczonych usług obecnie nie wystarczają na uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Branża e-commerce jest środowiskiem pełnym pomysłowych biznesmenów, którzy wciąż poszukują nowych rozwiązań, by się wyróżnić. Aby sprzedaż e-sklepu dynamicznie rosła, należy zastanowić […]

Architektura informacji i SEO – 5 kroków, które możesz zrobić już dziś

Kilka słów od autora: Dziękuję zespołowi EACTIVE za zaproszenie do opublikowania mojego artykułu w języku polskim. Myślę, że jego wydźwięk jest uniwersalny – budowanie architektury informacji opiera się na takich samych zasadach w Polsce, jak i na całym świecie. Artykuł kierowany jest głównie do właścicieli małych biznesów internetowych oraz osób, które chcą dowiedzieć się czegoś więcej na temat […]

Nowe Video: Jak zwiększyć widoczność firmy w internecie?

miniatura ecative video 2

Wyróżnienie się wśród ciągle rosnącej konkurencji wymaga opracowania własnej unikalnej drogi do zdobycia rozpoznawalności w internecie. Istnieje wiele sposobów zwiększania widoczności firmy w internecie. Wyzwanie stanowi dobranie takich metod, które są najskuteczniejsze dla danego biznesu. Co zyskują firmy zdobywając widoczność w internecie? Dlaczego firmy chcą być widoczne w internecie? Odpowiedź jest bardzo prosta, internet stał się wszechobecny. Dla wielu […]

Jak uniknąć wpadki wybierając adres strony internetowej?

eactive_ilustracja-148_v2

W sieci są  miliony stron internetowych i każdego dnia pojawiają się kolejne. Dlatego tak ważne jest wybranie odpowiedniego adresu internetowego dla swojej strony – szczególnie, jeśli jest to strona firmowa lub taka, która ma przynieść dochody w inny sposób (reklamy, programy partnerskie itp.). Jeszcze kilka lat temu panowało przekonanie, że adres strony internetowej powinien składać się ze słów […]

Jak sprawdzić czy posiadam stronę mobilną?

jak sprawdzić mobilność strony?

Praktycznie każdy z nas ma telefon nowej generacji – tzw. smartfon. Urządzenia tego typu służą już nie tylko do rozmów ze znajomymi czy wysyłania wiadomości. Są to przenośne interaktywne centra rozrywki i pracy. Również tablety zyskują coraz większą popularność. Właśnie z uwagi na to warto dostosowywać wygląd strony do wymogów takich urządzeń. Jak można sprawdzić czy strona jest […]

Konkursy jako narzędzie reklamy firmy w sieci

eactive_ilustracja-140_v3

Obecnie świat reklamy przechodzi prawdziwą rewolucję. Marketingowcy prześcigają się w wymyślaniu takich sposobów dotarcia do klienta, aby przekaz reklamowy wpłynął na ich decyzje zakupowe. Konsumenci stali się bardziej świadomi i nie dają się złapać na manipulacje stosowane w spotach reklamowych. Skuteczność tradycyjnych form reklamy spada, a promocja marki musi odbywać się w sposób niekonwencjonalny. W tym celu powszechnie wykorzystywane są konkursy […]

Czego internauci szukają w Google z okazji walentynek?

Już za dwa dni walentynki, a Ty nadal nie masz pomysłu jak je spędzić? Jest pewna skarbnica wiedzy, która zna odpowiedź na wszystkie pytania. „Jak”, „kiedy”, „gdzie”, „co” – Google odpowie na wszystko! Bez względu na to czy zbliżają się urodziny bliskiej nam osoby, uroczystość rodzinna czy święta Bożego Narodzenia, ogromna liczba internautów zwraca się do […]

7 hasztagów online marketingu na rok 2016

Trendy marketingu internetowego

Marketing internetowy – dziedzina w której nieustannie zachodzą zmiany. Jeśli nie nadążasz za najnowszymi trendami zostajesz w tyle, a konkurencja zdobywa nad Tobą ogromną przewagę. Należy zatem śledzić zmiany zachodzące w branży, analizować, wyciągać wnioski i na tej podstawie planować działania, które pozwolą firmie zaistnieć w internecie. Sprawdźmy, które trendy online marketingu będą miały znaczenie w 2016 roku! #wiemyjak #1 Mobile marketing […]

Mobilna wersja strony – opcja czy konieczność?

eactive_mobilna-wersja-strony

Urządzenia mobilne są coraz powszechniej wykorzystywane do przeglądania zasobów internetu, dokonywania zakupów czy transakcji płatniczych. Przyzwyczajamy się do nowych sprzętów, sprawnie obsługujemy mobilne oprogramowanie i jesteśmy zadowoleni z jakości i szybkości przesyłu danych, którą oferują nam operatorzy. Korzystanie z technologii LTE stało się także o wiele tańsze, zwiększając tym samym grupę użytkowników skłonnych korzystać z takiej usługi. Dlatego jadąc tramwajem, pasażerowie […]

Jak mierzyć efekty marketingu w internecie za pomocą Google Analytics?

Chcesz wiedzieć czy Twój marketing w internecie przynosi korzyści i realizuje założone cele? Narzędzie, które pomoże Ci ocenić czy Twoje działania lub działania firmy zewnętrznej są skuteczne to np. Google Analytics. Jednym z głównych celów marketingu jest zbudowanie odpowiedniego wizerunku marki. Sposobem na wykreowanie i rozpowszechnienie wizerunku marki jest pozycjonowanie strony w internecie (https://www.eactive.pl/blog-o-seo/pozycjonowanie-strony-to-pozycjonowanie-marki-w-umyslach-ludzi/). Działania wykonywane w ramach pozycjonowania strony pozwolą […]

Jak sprawdzić ruch na stronie internetowej?

eactive_ruch-na-stronie

Każda z osób posiadających stronę internetową, niezależnie od tego czy jest to strona prywatna np. blog czy też strona firmowa, pragnie, aby była ona widoczna w internecie, gdyż wiąże się to z wieloma wymiernymi korzyściami dla właściciela strony. Jest to szczególnie ważne dla stron komercyjnych, które mają zarabiać dla firmy. Dlatego nie dziwi fakt, że właścicielom zależy na […]

Jak działa content marketing?

eactive_jak-działa-content-marketing

Moda na content marketing wzrasta. Można to zauważyć po zwiększonej liczbie artykułów i publikacji, które powstają na ten temat. Również coraz więcej agencji proponuje swoim klientom usługę tworzenia wartościowych treści, by w ten sposób dotrzeć do wybranej grupy odbiorców. Na naszym blogu pojawiło się także kilka opracowań odnoszących się do marketingu treści . Przeciwnicy twierdzą, że tworzenie […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to