Pozycjonowanie / SEOEACTIVE BLOG

Kiedy outsourcing marketingu się opłaca?

outsourcing marketingu

Coraz więcej firm decyduję się na korzystanie z usług związanych z outsourcingiem marketingu internetowego. Pozwala to na szybszy rozwój firmy i poszczególnym pracownikom daje możliwość skupienia się wyłącznie na zadaniach, które zostały im polecone, oraz w których się specjalizują. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić sporo środków finansowych na zatrudnienie całego działu mającego promować firmę w internecie. Oszczędzone w ten sposób pieniądze można […]

Jak zmienił się link building w przeciągu ostatnich lat?

Ostatnie lata to wielkie zmiany w zakresie pozycjonowania. W wielu przypadkach sprawdza się zasada – nie liczy się ilość tylko jakość. Z reguły stosujemy ją do tekstów zapleczowych, wpisów na forach czy treści umieszczanych bezpośrednio na stronie internetowej firmy. W ostatnim czasie ta zasada zaczęła być stosowana również do link buildingu, czyli pozyskiwania linków. Odchodzi się już od wielkich ilości linków pochodzących ze stron […]

9 sposobów by zdobyć lojalność klientów w sieci

jak-zdobyc-lojalnosc-klientow

Budowanie lojalności klientów jest bardzo ważne dla zdobycia stałych zleceń. Jednak jest to utrudnione, kiedy działalność jest prowadzona on-line i nie ma bezpośredniego kontaktu twarzą w twarz z klientem. Budowanie lojalności klientów wygląda wtedy zupełnie inaczej i wymaga większych starań. Jak zbudować lojalność klientów i sprawić by zostali oni na dłużej z Twoją marką i polecali ją swoim znajomym? Oto kilka sprawdzonych […]

3 typy zapytań – jak szuka informacji Twój potencjalny klient?

3 rodzaje wyszukań wpisywanych w Google

Z wyszukiwarki internetowej Google korzystają każdego dnia setki, jeśli nie tysiące Twoich potencjalnych klientów. Tak, tak dobrze przeczytałeś. Jednak, aby informacja o Twoim sklepie trafiła do nich, trzeba ją odpowiednio przygotować. Jak zatem szukamy w Google? Jakie są typy zapytań wyszukiwarki i jak to może pomóc nam w osiągnięciu sukcesu? Dzisiaj skupimy się na tym temacie. Jak szukamy w Google? […]

Dlaczego warto wdrożyć linkowanie wewnętrzne – 3 korzyści

linkowanie-wewnetrzne-korzysci

Decydując się na linkowanie skupiamy się najczęściej na linkach zewnętrznych, czyli takich, które umieszczane są na innych stronach i mają kierować do naszej witryny. Równie istotne jest także linkowanie wewnętrzne, czyli umieszczania linków prowadzących do podstron naszego serwisu w obrębie naszej strony. Czy takie działanie ma sens, czy powinno być częścią strategii pozycjonowania i optymalizacji? Czy linkowanie wewnętrzne daje wymierne […]

Czy duplicate content i thin content to wrogowie Twojej strony?

duplicate-content-i-thin-content

Jak wiadomo lenistwo nie popłaca i to w żadnej dziedzinie, w tym również w zakresie marketingu internetowego. Kopiując treść z innych stron internetowych czy też nasycając ją słowami kluczowymi wcale nie wykazujemy się sprytem. Dlaczego? Tak przygotowana treść nie jest atrakcyjna dla odbiorców i co ciekawe także dla robotów Google. Algorytmy wyszukiwarki są cały czas modyfikowane i potrafią rozróżnić kopiowaną treść, a także […]

Pozycjonowanie na siłę – czym jest przeoptymalizowanie strony?

Coraz większa liczba właścicieli stron internetowych zdają sobie sprawę jak ważne jest optymalizacja witryny www. Odpowiednia optymalizacja strony pozwala bowiem zaistnieć w wyszukiwarce Google. A widoczność w tym miejscu pozwala docierać do potencjalnych klientów. Jednak przy optymalizacji strony należy uważać, gdyż można ją przeoptymalizować. Co to znaczy i jak tego uniknąć? O tym będzie niniejszy artykuł. #wiemyjak Czym jest przeoptymalizowanie […]

Pechowa 13stka, czyli co irytuje odwiedzających Twoją stronę?

elementy-ktore-irytuja-odwiedzajacych-strony

Masz już swoją stronę internetową – witrynę sklepu, bloga lub portal ogólnotematyczny. Jednak po początkowej euforii przychodzi frustracja. Zastanawiasz się, dlaczego ruch na stronie jest tak niski i większość odwiedzin to nowi użytkownicy strony, którzy już nie powracają, aby przeczytać nowe treści. Czemu tak się dzieje? Być może na stronie znajdują się elementy, które mogą irytować? […]

Jak pozycjonować stronę ? 5 etapów pozycjonowania

jak pozycjonować stronę, etapy pozycjonowania

Pozycjonowanie strony jest procesem długotrwałym – pierwsze wyniki dobrze przeprowadzonej kampanii mogą być widoczne nawet po kilku czy kilkunastu miesiącach. Warto przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań przygotować odpowiednią strategię. Zaplanować kolejne etapy pozycjonowania, które będą najbardziej skuteczne dla naszej strony internetowej. Jak zatem pozycjonować stronę, by działania były skuteczne, a efekty trwałe? O tym w dalszej części artykułu. #wiemyjak […]

Pozycjonowanie stron – dlaczego nie warto odkładać go na później?

W Polsce bardzo popularne jest powiedzenie „Co masz zrobić jutro, zrób dzisiaj” dotyczy ono wielu dziedzin naszego życia. Doskonale odnosi się również do konieczności pozycjonowania strony. Wszelkiego rodzaju działań związanych z pozycjonowaniem stron lepiej nie odkładać na potem, gdyż każda chwila zwłoki działa na niekorzyść strony i firmy, a ściślej rzecz biorąc na jej widoczność w wyszukiwarce oraz liczbę […]

Czym jest negative SEO? Jak sobie z nim radzić?

eactive_negative-SEO

Pojęcie czarnego PR-u znane jest każdemu z nas. Są to działania mające na celu oczernienie danej osoby lub firmy w oczach innych. Jest to szczególnie znane z kampanii politycznych, w czasie zbliżających się wyborów. Niektóre działania z tego zakresu są prowadzone bardzo nieudolnie, dlatego od razu można je rozpoznać. Jednak dobrze przeprowadzona „czarna” kampania może bardzo zaszkodzić. Od jakiegoś czasu […]

Content is King – jak przygotować interesujące treści?

Nie od dziś wiemy, że Content is King, czyli to, że w przekazach umieszczanych na stronach internetowych (niezależnie od tego, czy jest to sklep internetowy, portal tematyczny, czy blog) liczy się przede wszystkim jakość treści. Ciekawa i wartościowa treść przyciąga użytkowników i sprawia, że strona i to, co za nią stoi staje się bardziej wiarygodne dla odbiorców. Jednak, w jaki […]

Co to jest social media marketing i jakie oferuje możliwości?

Nie bez powodu mówi się, że jeżeli nie ma Cię w social mediach, to nie istniejesz. Do niedawna dotyczyło to jedynie osób prywatnych. Jednak coraz częściej do tej teorii można odnieść również przedsiębiorców. Jeżeli firma nie ma swoich profili na portalach społecznościowych, to wiele osób, dla których społecznościówki są cennym źródłem informacji nigdy się o niej nie […]

6 kłamstw firmy SEO, na które musisz uważać

eactive_kłamstaw firma, branża seo

Na efekty związane z pozycjonowaniem w niektórych przypadkach trzeba czekać bardzo długo. Walka o pozycje, które zmieniają się jak w kalejdoskopie oraz nieuchwytność działań składających się na SEO powoduje, że przedsiębiorcy tak naprawdę nie wiedzą, na czym polega optymalizacja serwisu oraz osiągnięcie widoczności w wynikach wyszukiwania pod określone słowa kluczowe. Wyobrażenia i domysły skutkują powstawaniem wielu mitów dotyczących firm seo. A część […]

Kiedy powierzyć prowadzenie bloga firmowego specjalistom?

eactive_blog-firmowy

Moda na blogowanie jest wszechobecna. Blogują prawie wszyscy – nastolatki, matki, podróżnicy, marketingowcy, sportowcy … Nie dziwi więc fakt, że coraz więcej firm decyduje się utworzyć bloga firmowego i regularnie go prowadzić. Jednak niestety często blogi firmowe są prowadzone nieumiejętnie. Czy warto samodzielnie prowadzić bloga swojej firmy, czy lepiej zlecić to specjalistom? Dlaczego prowadzenie bloga firmowego […]

Co to jest AMP – Accelerated Mobile Pages?

Google zwraca dużą uwagę na potrzeby użytkowników. Ostatnio pod szczególną obserwacją znajdują się oczekiwania osób korzystających z internetu na urządzeniach mobilnych. Korzystanie z przeglądarki w smartfonie lub na tablecie może być przyjemne dla użytkowników, jeśli właściciele stron wdrożą wersje mobilne lub strony tworzone w oparciu o RWD (Responsive Web Design). Alternatywną może w przyszłości być zastosowanie technologii wspieranej przez Google – […]

Czy warto inwestować w marketing wirusowy w internecie?

marketing-wirusowy-w-internecie

Reklamy pojawiają się wszędzie – w telewizji, prasie, radiu i oczywiście w internecie. Wiele firm inwestuje coraz większe pieniądze właśnie w marketing internetowy, gdyż taka reklama dociera praktycznie do nieograniczonej liczny osób. Można też mieć bardzo duży wpływ na grupę docelową, do której trafi konkretny przekaz. Coraz więcej firm chcących wypromować markę czy konkretny produkt decyduje się na działania […]

Na czym polega pozycjonowanie w Google Maps?

eactive_pozycjonowanie-w-Google-Maps

Google Maps to usługa, która ma wiele zastosowań. Przede wszystkim służy jako nawigacja, kiedy chcemy dotrzeć w nowe miejsce. Za jej pomocą możemy wyznaczyć najkrótszą lub najszybszą trasę, sprawdzić natężenie ruchu, a nawet zobaczyć kolor elewacji hotelu, w którym będziemy spędzać wakacje. Zdjęcia satelitarne przybliżają nam ukształtowanie terenu dowolnego miejsca na świecie. Z drugiej strony mapy Google pomagają odnaleźć […]

Jak promować sklep internetowy?

eactive_jak-promować-sklep-internetowy

Założyłeś już firmę i otworzyłeś swój wymarzony sklep internetowy, ale zamówienia nie pojawiają się jak grzyby po deszczu? Wina może leżeć po stronie złej promocji sklepu. Zastanawiasz się jak promować sklep internetowy? Jeśli tak, to poniższy artykuł pomoże Ci zrozumieć na czym polega promocja sklepu internetowego i dlaczego warto korzystać z więcej niż jednej metody. Jak reklamować sklep internetowy? Jednym […]

Jak poprawić pozycję w Google? Sprawdź w Support-cie!

Wiele osób próbuje rozgryźć algorytm Google rankingujący strony w wynikach wyszukiwania. Wysoka pozycja w wyszukiwarce pozwala osiągać cele biznesowe, np. zwiększyć przychody ze sprzedaży. Najskuteczniejsi specjaliści SEO również korzystają ze wskazówek dostępnych na oficjalnych blogach kalifornijskiego giganta. Zdziwisz się, jaka wiedza z zakresu optymalizacji serwisu znajduje się na wyciągniecie ręki. Wysoka pozycja w Google dzięki wartościowym linkom? Google karze […]

Od czego zależy ranking serwisów w wynikach wyszukiwania?

eactive_różne-wyniki-wyszukiwania

Ranking wyników wyszukiwania dynamicznie się zmienia. Google nie zdradza, w jaki sposób ocenia witryny i co decyduje o tym, że serwis znajdzie się o pozycję wyżej niż jego konkurent. Tajemnicą nie jest jednak to, że w tym samym czasie możemy uzyskać odmienną listę URL-i wygenerowaną jako odpowiedź na to samo zapytanie. Od czego zależy nasza „osobista” lista wyników wyszukiwania? W jaki […]

Czy marketing w wyszukiwarkach internetowych jest efektywny?

SEM- Marketing internetowy w wyszukiwarkach

Wielu przedsiębiorców, zastanawia się, czy zainwestować w marketing internetowy w wyszukiwarkach. Próbują oni ocenić czy SEM (marketing w wyszukiwarkach internetowych ) może być dla firmy opłacalny. Najczęściej pada pytania: czy inwestycja w marketing w wyszukiwarkach pomaga osiągnąć zakładane cele biznesowe, czy przyczynia się do wzrostu współczynnika konwersji? Spróbujmy zatem odpowiedzieć na te pytania. Czym jest marketing w wyszukiwarkach? Zacznijmy od samego […]

Nasze narzędzia usprawniające pracę w firmie

naszędzia-suprawniajace-pracę

Jak uprawnić pracę w firmie? Co zrobić, aby zautomatyzować przepływ danych? Jak zadbać o oszczędność czasu pracy? Te kwestie mogą spędzać sen z powiek niejednego przedsiębiorcy. Są jednak sposoby, aby za pomocą jednego kliknięcia załatwić zadanie, które wcześniej zajmowało kilka godzin. Co to za złoty środek? Należy postawić na stworzenie pewnych narzędzi, dzięki którym praca jest nie tylko […]

Czy dla Google EACTIVE to synonim pozycjonowania?

EACTIVE-keyword

Czy Google może uznać, że nazwa marki jest synonimem oferowanego przez nią produktu lub usługi? Kiedy Google podpowiada jako słowo kluczowe konkretną markę? W naszym zespole szerzej zaczęliśmy się zastanawiać nad tym w jakiej sytuacji Google wyświetla nazwę konkretnej firmy jako propozycję w NSK, gdy odkryliśmy, że konkurencyjne firmy reklamują swoje usługi pod frazą „eactive”. Postanowiliśmy więc […]

Podstawy SEO – czyli o co pytamy konsultanta SEO?

eactive_podstawy-SEO

Wiele osób, które nie zajmują się marketingiem internetowym słysząc słowa SEO, pozycjonowanie fraz czy algorytmy wyszukiwarki Google nie ma pojęcia o co właściwie chodzi. Najłatwiejszym sposobem jest wpisanie tych fraz w Google, jednak w w internecie krąży wiele mitów na temat SEO. Pierwszy kontakt z konsultantem SEO często wiąże się z wieloma pytaniami o podstawy SEO i prostowaniem nieprawdziwych informacji. Dla tych […]

7 błędów przed którymi przestrzega firma marketingowa

Firma marketingowa o tym jaki błędów nalezy unikać

Prowadząc firmę w branży e-commerce, koniecznie trzeba zainteresować się opracowaniem strategii marketingu internetowego. Obecność w internecie to nie tylko posiadanie strony internetowej. Należy zadbać o widoczność witryny w sieci i pozyskiwanie nowych klientów. Samodzielne przygotowanie planu marketingowego nie zawsze pozwala na skuteczne wdrożenie działań reklamowych i promocyjnych. Warto zapoznać się z najczęstszymi błędami, które wytykają przedsiębiorcom firmy marketingowe. Brak zmian na stronie […]

Ile tajemnic skrywa przed Tobą Twoja marka?

monitorowanie marki

Prowadzisz firmę, założyłeś stronę internetową, być może prowadzisz Facebooka czy inny profil społecznościowy. Monitorujesz każdą aktywność na stronie, sprawdzasz czy ktoś zostawia komentarz na Twoim blogu, śledzisz statystyki na fanpage’u – ale czy jesteś pewny, że to wystarczy? Być może nie wiesz, że na Twitterze właśnie ktoś podał Twój post dalej albo, że na Facebook’u […]

7 błędów content marketingu, których nie możesz popełniać

content marketing - błędy

Prowadzenie biznesu w branży e-commerce wymaga wdrażania zmian i podążania za trendami, które dyktują najwięksi gracze. Obecnie modny jest content marketing. Coraz więcej przedsiębiorców podejmuje się tworzenia wartościowych tekstów, które mają angażować użytkowników. Jednak nie zawsze przygotowywane treści spełniają swoją funkcję. Osoby rozpoczynające swoją przygodę z marketingiem treści popełniają liczne błędy. Warto się im przyjrzeć, aby wyeliminować je […]

Jak pozyskać i utrzymać klienta?

jak pozyskać i utrzymać klienta

Każdy e-przedsiębiorca na początku prowadzonej działalności zadaje sobie pytanie: jak pozyskać klienta? W jaki sposób do niego dotrzeć i zainteresować go ofertą? Konkurencyjna cena i wysoka jakość świadczonych usług obecnie nie wystarczają na uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Branża e-commerce jest środowiskiem pełnym pomysłowych biznesmenów, którzy wciąż poszukują nowych rozwiązań, by się wyróżnić. Aby sprzedaż e-sklepu dynamicznie rosła, należy zastanowić […]

Architektura informacji i SEO – 5 kroków, które możesz zrobić już dziś

Kilka słów od autora: Dziękuję zespołowi EACTIVE za zaproszenie do opublikowania mojego artykułu w języku polskim. Myślę, że jego wydźwięk jest uniwersalny – budowanie architektury informacji opiera się na takich samych zasadach w Polsce, jak i na całym świecie. Artykuł kierowany jest głównie do właścicieli małych biznesów internetowych oraz osób, które chcą dowiedzieć się czegoś więcej na temat […]

Nowe Video: Jak zwiększyć widoczność firmy w internecie?

miniatura ecative video 2

Wyróżnienie się wśród ciągle rosnącej konkurencji wymaga opracowania własnej unikalnej drogi do zdobycia rozpoznawalności w internecie. Istnieje wiele sposobów zwiększania widoczności firmy w internecie. Wyzwanie stanowi dobranie takich metod, które są najskuteczniejsze dla danego biznesu. Co zyskują firmy zdobywając widoczność w internecie? Dlaczego firmy chcą być widoczne w internecie? Odpowiedź jest bardzo prosta, internet stał się wszechobecny. Dla wielu […]

Jak uniknąć wpadki wybierając adres strony internetowej?

eactive_ilustracja-148_v2

W sieci są  miliony stron internetowych i każdego dnia pojawiają się kolejne. Dlatego tak ważne jest wybranie odpowiedniego adresu internetowego dla swojej strony – szczególnie, jeśli jest to strona firmowa lub taka, która ma przynieść dochody w inny sposób (reklamy, programy partnerskie itp.). Jeszcze kilka lat temu panowało przekonanie, że adres strony internetowej powinien składać się ze słów […]

Jak sprawdzić czy posiadam stronę mobilną?

jak sprawdzić mobilność strony?

Praktycznie każdy z nas ma telefon nowej generacji – tzw. smartfon. Urządzenia tego typu służą już nie tylko do rozmów ze znajomymi czy wysyłania wiadomości. Są to przenośne interaktywne centra rozrywki i pracy. Również tablety zyskują coraz większą popularność. Właśnie z uwagi na to warto dostosowywać wygląd strony do wymogów takich urządzeń. Jak można sprawdzić czy strona jest […]

Konkursy jako narzędzie reklamy firmy w sieci

eactive_ilustracja-140_v3

Obecnie świat reklamy przechodzi prawdziwą rewolucję. Marketingowcy prześcigają się w wymyślaniu takich sposobów dotarcia do klienta, aby przekaz reklamowy wpłynął na ich decyzje zakupowe. Konsumenci stali się bardziej świadomi i nie dają się złapać na manipulacje stosowane w spotach reklamowych. Skuteczność tradycyjnych form reklamy spada, a promocja marki musi odbywać się w sposób niekonwencjonalny. W tym celu powszechnie wykorzystywane są konkursy […]

Czego internauci szukają w Google z okazji walentynek?

Już za dwa dni walentynki, a Ty nadal nie masz pomysłu jak je spędzić? Jest pewna skarbnica wiedzy, która zna odpowiedź na wszystkie pytania. „Jak”, „kiedy”, „gdzie”, „co” – Google odpowie na wszystko! Bez względu na to czy zbliżają się urodziny bliskiej nam osoby, uroczystość rodzinna czy święta Bożego Narodzenia, ogromna liczba internautów zwraca się do […]

7 hasztagów online marketingu na rok 2016

Trendy marketingu internetowego

Marketing internetowy – dziedzina w której nieustannie zachodzą zmiany. Jeśli nie nadążasz za najnowszymi trendami zostajesz w tyle, a konkurencja zdobywa nad Tobą ogromną przewagę. Należy zatem śledzić zmiany zachodzące w branży, analizować, wyciągać wnioski i na tej podstawie planować działania, które pozwolą firmie zaistnieć w internecie. Sprawdźmy, które trendy online marketingu będą miały znaczenie w 2016 roku! #wiemyjak #1 Mobile marketing […]

Mobilna wersja strony – opcja czy konieczność?

eactive_mobilna-wersja-strony

Urządzenia mobilne są coraz powszechniej wykorzystywane do przeglądania zasobów internetu, dokonywania zakupów czy transakcji płatniczych. Przyzwyczajamy się do nowych sprzętów, sprawnie obsługujemy mobilne oprogramowanie i jesteśmy zadowoleni z jakości i szybkości przesyłu danych, którą oferują nam operatorzy. Korzystanie z technologii LTE stało się także o wiele tańsze, zwiększając tym samym grupę użytkowników skłonnych korzystać z takiej usługi. Dlatego jadąc tramwajem, pasażerowie […]

Jak mierzyć efekty marketingu w internecie za pomocą Google Analytics?

Chcesz wiedzieć czy Twój marketing w internecie przynosi korzyści i realizuje założone cele? Narzędzie, które pomoże Ci ocenić czy Twoje działania lub działania firmy zewnętrznej są skuteczne to np. Google Analytics. Jednym z głównych celów marketingu jest zbudowanie odpowiedniego wizerunku marki. Sposobem na wykreowanie i rozpowszechnienie wizerunku marki jest pozycjonowanie strony w internecie (https://www.eactive.pl/pozycjonowanie-stron/pozycjonowanie-strony-to-pozycjonowanie-marki-w-umyslach-ludzi/). Działania wykonywane w ramach pozycjonowania strony pozwolą […]

Jak sprawdzić ruch na stronie internetowej?

eactive_ruch-na-stronie

Każda z osób posiadających stronę internetową, niezależnie od tego czy jest to strona prywatna np. blog czy też strona firmowa, pragnie, aby była ona widoczna w internecie, gdyż wiąże się to z wieloma wymiernymi korzyściami dla właściciela strony. Jest to szczególnie ważne dla stron komercyjnych, które mają zarabiać dla firmy. Dlatego nie dziwi fakt, że właścicielom zależy na […]

Jak działa content marketing?

eactive_jak-działa-content-marketing

Moda na content marketing wzrasta. Można to zauważyć po zwiększonej liczbie artykułów i publikacji, które powstają na ten temat. Również coraz więcej agencji proponuje swoim klientom usługę tworzenia wartościowych treści, by w ten sposób dotrzeć do wybranej grupy odbiorców. Na naszym blogu pojawiło się także kilka opracowań odnoszących się do marketingu treści . Przeciwnicy twierdzą, że tworzenie […]

Dlaczego współpraca z blogerami się opłaca?

Czy współpraca z blogerami jest czymś w co warto zainwestować czas i środki? Dzisiaj każdy może prowadzić bloga. Narzędzia wykorzystywane do tworzenia internetowych dzienników są na tyle intuicyjne i proste, że nauka ich obsługi nie zajmuje zbyt dużo czasu. Dobranie odpowiedniej grafiki, dokonanie formatowania tekstu czy publikacja nowych materiałów także nie sprawia większego problemu. By stać się popularnym twórcą […]

Jak Google Webmaster Tools stało się Google Search Console

Jeszcze do niedawna osoby zajmujące się analizą serwisów internetowych mogły korzystać z darmowego narzędzia udostępnianego przez kalifornijskiego giganta – Google Webmaster Tools. 20 maja nastąpiła zmiana – aplikacja przybrała nową nazwę: Google Search Console. Co wprowadza ta drobna modyfikacja? Konieczność uiszczenia dodatkowej opłaty? Zmniejszenie ilości bezpłatnych funkcji? Nowe możliwości programu? Tylko na ostatnie pytanie można odpowiedzieć […]

Akcja marketingowa w 5 prostych krokach

Prowadzenie e-sklepu staje się obecnie wyzwaniem. Stworzenie funkcjonalnej platformy sprzedażowej, przygotowanie wyczerpujących opisów produktów, zaoferowanie konkurencyjnej ceny często nie wystarczą, aby zainteresować klienta prowadzoną przez siebie działalnością. Widoczność witryny w sieci uzależniona jest także od wielu czynników – liczby rywali, ruchu na stronie czy przejrzystości kodu HTML dla robotów wyszukiwarek. Konieczne staje się inwestowanie w działania SEO. […]

Czy pozycjoner może zagwarantować TOP 10 w Google?

gwarancja-Top-10

Wiele firm, które zajmują się pozycjonowaniem stron kusi swoich klientów licznymi promocjami i hasłami typy – wybierz nas a Twoja strona na pewno znajdzie się w top 10 wyszukiwarki, dajemy gwarancję top 10, wydaj tylko tyle i tyle, a gwarantujemy Tobie obecność w top 10. Jednak dobry pozycjoner na takie hasła popuka się tylko w głowę. Dlaczego?Przede wszystkim dlatego, że nie można dać […]

7 mitów na temat marketingu treści

Content marketing, czyli po prostu marketing treści znajduje się obecnie w kręgu zainteresowania większości firm inwestujących w prowadzenie kampanii promocyjnych za pośrednictwem internetu. Tworzenie angażujących i wartościowych treści przynosi korzyści zarówno firmie, jak i jej klientom. Zamiast poszukiwać informacji o produktach i ich zastosowaniu w konkurencyjnych serwisach, użytkownicy mogą skorzystać z porad, które opublikowane są bezpośrednio na stronie danego e-sklepu. Wzrost zainteresowania content […]

Agencja zajmująca się SEO – zleceniobiorca czy partner?

pierwszy-kontakt-z-agencja-seo

Na blogu już niejednokrotnie pisaliśmy jak ważna jest poprawna optymalizacja strony. Na co zwrócić uwagę szukając agencji, która zajmie się stroną? Jak wybrać strategie marketingowe i dobierać słowa kluczowe oraz skuteczne metody? Opisywaliśmy niejednokrotnie poszczególne zasady działania przy pozycjonowaniu i optymalizacji strony. Niejednokrotnie podkreślaliśmy też jak ważna jest współpraca z dobrą agencją, która zna się na zasadach optymalizacji i pozycjonowania […]

5 sposobów na promocję firmy, które musisz poznać!

Widoczność Twojej firmy w internecie jest bardzo ważna – to w końcu od niej zależy sukces przedsięwzięcia – sam fakt, że masz stronę, wcale nie oznacza tego, że odniesie ona sukces i zdobędzie klientów. Aby osiągnąć satysfakcjonujący poziom konieczna jest odpowiednia promocja firmy w internecie. Część z działań można wykonać samodzielnie, jednak jeżeli zależy Ci na wysokiej jakości wynikach i stabilnych […]

Dlaczego branża E-commerce powinna inwestować w SEO?

Branża e-commerce zwana inaczej handlem elektronicznym rośnie w tempie wykładniczym. Nic w tym dziwnego, ponieważ coraz więcej osób przekonuje się do dokonywania zakupów w sieci. Siedząc wygodnie w domu, można już nabyć praktycznie wszystko. Ostatnio popularne stało się zamawianie artykułów spożywczych lub gotowego jedzenia. Po co stać w sklepie i pchać ciężki wózek, skoro dzięki kilku kliknięciom w ciągu kilku godzin obsługa […]

Czy SEO + PPC to duet idealny?

SEO-i-PPC

Zapraszamy do przesłania zapytania Internet staje się dzisiaj najszybszym i najskuteczniejszym sposobem dotarcia do potencjalnych klientów. Nie dziwi zatem fakt, że przedsiębiorca, który pragnie zwiększyć swoją sprzedaż najczęstszej stawia na działania marketingowe właśnie w internecie. Wielu przedsiębiorców bierze pod uwagę dwie najpopularniejsze usługi, czyli pozycjonowanie stron (SEO), i reklamę PPC świadczoną przez Google AdWords, które wspólnie mogą pomóc […]

Marketing w sieci – najczęściej popełniane błędy

Dzisiaj bez internetu i marketingu w sieci ciężko wybić się wśród konkurencji. Jest to szczególnie trudne dla małych i średnich firm, których nie stać na duże kampanie w mediach – telewizji, prasie, czy radiu. Dlatego to właśnie ich właściciele powinni skupić się na intensywnej promocji swoich produktów sieci. Jednak, jak się okazuje, mimo coraz bardziej powszechnej wiedzy na temat […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Urodzinowe Pozycjonowanie Drzew
zobacz